کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

لاستیک های بازار لاستیک ایرانینان

لاستیک های بازار لاستیک ایرانینان

 

,لاستیک بی ام و , لاستیک پورشه, لاستیک مازراتی, لاستیک ولوو, فروش لاستیک هیوندای, لاستیک کیا, لاستیک تویوتا, قیمت لاستیک آلفارومئو, لاستیک پزو, لاستیک پراید, لاستیک سمند, قیمت روز لاستیک تندر90 , لاستیک ام وی ام, لاستیک ام جی, لاستیک پاژن, لاستیک پاترول, خرید لاستیک جیلی, لاستیک سوزوکی, لاستیک لکسوس

 

لاستیک باری سنگین , لاستیک اتوبوس , لاستیک کامیون , لاستیک سنگین , لاستیک ایسوزو , لاستیک نیسان , لاستیک فینیشر , لاستیک تریلر , لاستیک کشنده


از نکات مهمی که بین رینگ و لاستیک خودرو باید متناسب باشد سایز قطر رینگ است.
در بخش ( نحوه خواندن سایز لاستیک ) در این باره توضیح داده شده است. قطر رینگ و قطر طوقه لاستیک باید دارای نشانه یکسان باشند تا به صورت استاندارد لاستیک بر روی رینگ نصب شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره جهت خرید رینگ، خرید قالپاق مناسب خودروتان، و همچنین اطلاع از قیمت روز انواع رینگ فابریک و اصلی مناسب خودرو تان با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرمائید. 

 

لاستیک راهسازی , لاستیک صنعتی ، ل استیک لودر , لاستیک جرثقیل ,

اما امروزه در خودروهایی با طراحی جدید از رینگ با آلیاژ آلومینیومی استفاده میشود که عموم بازاری‌ها این دسته از رینگ‌ها را رینگ اسپرت مینامند. رینگ های آلومینیومی سبک هستند، ظاهر زیبایی دارند و در این سالها به کررات مدل‌های مختلف با ظواهر زیبا و دلربا را از آنها دیده‌ایم، قابلیت فرمانپذیری، بالانس و نصب راحت‌تر لاستیک بر روی رینگ‌های آلومینیومی نیز از جمله مزایای استفاده از رینگ‌های آلومینیومی است.

رینگ آلومینیومی مادامی که از با کیفیت ترین مواد و با بهره گیری از بالاترین استاندارد ها ساخته شود، نمیتوان در مقایسه با رینگ فولادی، بر روی آن عیب گذاشت و از معایب آن گفت. اما امان از زمانی که رینگ آلومینیومی از کیفیت ساخت پائین برخوردار و از مواد درجه دو و سه ساخته شده باشد، در ساده ترین حالت میتوان به این مطلب اشاره کرد که در دست انداز و یا ضربه‌ای که رینگ فولادی را خم و دفرمه میکند، رینگ آلومینیومی به طور کل شکسته و از چرخ و لاستیک جدا میشود …!

جالب است بدانید که کارخانجات تولید رینگ فولادی در ایران، با کیفیت ترین رینگ‌های فولادی را در جهان تولید میکنند. با افتخار کالای ایرانی در زمینه رینگ‌ فولادی یکی از با کیفیت ترین تولیدات جهانیست، کارخانجات تولید  یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه تولید رینگ فولادی برای خودروهای شهری و باری در ایران است که تولیدات این کارخانه از استاندارد بالایی برخوردار است. جهت خرید رینگ مشهد برای خودروتان با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرمائید.


لاستیک دامپتراک , لاستیک ریچ استاکر , لاستیک بیل بکهو

 

تحلیل آماری با SPSS

تحلیل آماری با SPSS

تحلیل آماری با SPSS : «اس پی اس اس» از جملهٔ نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل‌ آماری در علوم اجتماعی، به صورت بسیار گسترده‌ای استفاده می‌شود. این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی، شرکت‌های نقشه‌برداری، دولتی، پژوهشگران آموزشی، سازمان‌های بازاریابی و غیره به کار می‌رود. افزون بر تحلیل آماری با SPSS ، مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند.

آماری که نرم‌افزار پایه شامل می‌شود:

آمار توصیفی: جدول‌بندی شطرنجی، بسامدها، توصیفات، کاوش، آمار توصیفی نسبی
آمار دومتغیری: میانه‌ها، آزمون تی، تحلیل پراکنش، همبستگی، آزمون‌های غیرپارامتری
پیش‌بینی برآمدهای عددی: برگشت خطی
پیش‌بینی برای تشخیص گروه‌ها: تحلیل عاملی، تحلیل خوشه‌ای، جداکننده

انواع تحلیل آماری با spss

آمار را می‌توان به دو دسته عملیات تقسیم کرد:

آمار توصیفی

شیوه‌هایی است که برای خلاصه کردن مقادیر بزرگی از داده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از این توصیف‌ها در مکالمه‌های روزمره به کار می‌روند، مثلاً اگر شما از متوسط درآمد سخن می‌گویید در حال استفاده از آمار توصیفی هستید.

آمار استنباطی

شیوه‌هایی است که با استفاده از آن‌ها از داده‌های جمع‌آوری شده نتیجه‌ای استنباط می‌کنیم. آمار استنباطی ما را قادر می‌سازد سؤال‌هایی از نوع «آیا تفاوتی وجود دارد؟» یا «آیا رابطه‌ای وجود دارد؟» را به زبان ریاضی پاسخ دهیم.

انتخاب آزمون آماری مناسب

تحلیل آماری با SPSS به شما نمی‌گوید چه آزمونی برای تحلیل داده‌هایتان به کار برید. اگر بخواهیم روشن‌تر بگوییم، شما باید این موارد را مورد ملاحظه قرار دهید:
طرحی را که مورد استفاده قرار داده‌اید.
تعداد متغییرهایی که دستکاری کرده یا اندازه‌گیری نموده‌اید.
نوع داده‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید.
در متغییرها به دنبال تفاوت هستید یا رابطه.

در این مرکز انواع ازمون های اماری در spss به شرح زیر انجام می شوند: (برای توضیحات هر ازمون روی عبارت کلیک کنید):

تی تک نمونه ای
ازمون تی مستقل
تحلیل واریانس
ضریب همبستگی
تحلیل کوواریانس
رگرسیون
آزمون های ناپارامتریک

تحلیل آماری با لیزرل

تحلیل آماری با لیزرل

تحلیل آماری با لیزرل : لیزرل یک محصول نرم افزاری است که به منظور برآورد و آزمون مدلهای معادلات ساختاری طراحی شده است. تحلیل آماری با لیزرل با استفاده از همبستگی و کوواریانس اندازه گیری شده، می‌تواند مقادیر بارهای عاملی ، واریانس ها و خطاهای متغیرهای مکنون را برآورد یا استنباط کند و از آن می‌توان برای اجرای تحلیل عاملی اکتشافی ، تحلیل عاملی مرتبه دوم، تحلیل عاملی تاییدی و همچنین تحلیل مسیر (مدل یابی علت و معلولی با متغیرهای مکنون) استفاده کرد.


تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عاملی تاییدی

تحلیل آماری با لیزرل می‌تواند دو صورت اکتشافی و تاییدی داشته باشد. اینکه کدام یک از این دو روش باید در تحلیل عاملی به کار رود مبتنی بر هدف تحلیل داده هاست.

در تحلیل اکتشافی پژوهشگر به دنبال بررسی داده‌های تجربی به منظور کشف و شناسایی شاخص‌ها و نیز روابط بین آنهاست و این کار را بدون تحمیل هر گونه مدل معینی انجام می‌دهد. به بیان دیگر تحلیل اکتشافی علاوه بر آنکه ارزش تجسسی یا پیشنهادی دارد می‌تواند ساختارساز، مدل ساز یا فرضیه ساز باشد.

تحلیل اکتشافی وقتی به کار می‌رود که پژوهشگر شواهد کافی قبلی و پیش تجربی برای تشکیل فرضیه درباره تعداد عامل‌های زیربنایی داده‌ها نداشته و به واقع مایل باشد درباره تعیین تعداد یا ماهیت عامل‌هایی که همپراشی بین متغیرها را توجیه می‌کنند داده‌ها را بکاود. بنابر این تحلیل آماری اکتشافی بیشتر به عنوان یک روش تدوین و تولید تئوری و نه یک روش آزمون تئوری در نظر گرفته می‌شود.

تحلیل آماری با لیزرل

تحلیل عاملی اکتشافی روشی است که اغلب برای کشف و اندازه گیری منابع مکنون پراش و همپراش در اندازه گیری‌های مشاهده شده به کار می‌رود. پژوهشگران به این واقعیت پی برده اند که تحلیل عاملی اکتشافی می‌تواند در مراحل اولیه تجربه یا پرورش تستها کاملا مفید باشد. توانشهای ذهنی نخستین ترستون ، ساختار هوش گیلفورد نمونه‌های خوبی برای این مطلب می‌باشد. اما هر چه دانش بیشتری درباره طبیعت اندازه گیری‌های روانی و اجتماعی به دست آید ممکن است کمتر به عنوان یک ابزار مفید به کار رود و حتی ممکن است بازدارنده نیز باشد.

از سوی دیگر بیشتر مطالعات ممکن است تا حدی هم اکتشافی و هم تاییدی باشند زیرا شامل متغیر معلوم و تعدادی متغیر مجهول‌اند. متغیرهای معلوم را باید با دقت زیادی انتخاب کرد تا حتی الامکان درباره متغیرهای نامعلومی که استخراج می‌شود اطلاعات بیشتری فراهم‌اید. مطلوب آن است که فرضیه ای که از طریق روش‌های تحلیل اکتشافی تدوین می‌شود از طریق قرار گرفتن در معرض روش‌های آماری دقیق‌تر تایید یا رد شود. تحلیل اکتشافی نیازمند نمونه‌هایی با حجم بسیار زیاد می‌باشد.

در تحلیل عاملی تاییدی ، پژوهشگر به دنبال تهیه مدلی است که فرض می‌شود داده‌های تجربی را بر پایه چند پارامتر نسبتا اندک، توصیف تبیین یا توجیه می‌کند. این مدل مبتنی بر اطلاعات پیش تجربی درباره ساختار داده هاست که می‌تواند به شکل: ۱) یک تئوری یا فرضیه ۲) یک طرح طبقه بندی کننده معین برای گویه‌ها یا پاره تستها در انطباق با ویژگی‌های عینی شکل و محتوا ، ۳)شرایط معلوم تجربی و یا ۴) دانش حاصل از مطالعات قبلی درباره داده‌های وسیع باشد.

تمایز مهم روش‌های تحلیل اکتشافی و تاییدی در این است که روش اکتشافی با صرفه‌ترین روش تبیین واریانس مشترک زیربنایی یک ماتریس همبستگی را مشخص می‌کند. در حالی که روش‌های تاییدی (آزمون فرضیه) تعیین می‌کنند که داده‌ها با یک ساختار عاملی معین (که در فرضیه آمده) هماهنگ اند یا نه.

آزمون‌های برازندگی مدل کلی

با آنکه انواع گوناگون آزمون‌ها که به گونه کلی شاخص‌های برازندگی نامیده می‌شوند پیوسته در حال مقایسه، توسعه و تکامل می‌باشند اما هنوز درباره حتی یک آزمون بهینه نیز توافق همگانی وجود ندارد. نتیجه آن است که مقاله‌های مختلف، شاخص‌های مختلفی را ارائه کرده اند و حتی نگارش‌های مشهور برنامه‌های SEM مانند نرم افزار های لیزرل و ایموس نیز تعداد زیادی از شاخص‌های برازندگی به دست می‌دهند.

این شاخص‌ها به شیوه‌های مختلفی طبقه بندی شده اند که یکی از عمده‌ترین آنها طبقه بندی به صورت مطلق، نسبی و تعدیل یافته می‌باشد. برخی از این شاخص ها عبارتند از:

شاخص‌های GFI و AGFI

شاخص GFI – Goodness of fit index مقدار نسبی واریانس‌ها و کوواریانس‌ها را به گونه مشترک از طریق مدل ارزیابی می‌کند. دامنه تغییرات GFI بین صفر و یک می‌باشد. مقدار GFI باید برابر یا بزرگتر از ۹۰/۰باشد.

شاخص برازندگی دیگر Adjusted Goodness of Fit Index – AGFI یا همان مقدار تعدیل یافته شاخص GFI برای درجه آزادی می‌باشد. این مشخصه معادل با کاربرد میانگین مجذورات به جای مجموع مجذورات در صورت و مخرج (۱- GFI) است. مقدار این شاخص نیز بین صفر و یک می‌باشد. شاخص‌های GFI و AGFI را که جارزکاگ و سوربوم (۱۹۸۹) پیشنهاد کرده اند بستگی به حجم نمونه ندارد.

شاخص RMSEA

این شاخص , ریشه میانگین مجذورات تقریب می‌باشد.
شاخص Root Mean Square Error of Approximation – RMSEA برای مدل‌های خوب برابر ۰٫۰۵ یا کمتر است. مدلهایی که RMSEA آنها ۰٫۱ باشد برازش ضعیفی دارند.

مجذور کای تحلیل آماری با لیزرل

آزمون مجذور کای (خی دو) این فرضیه را مدل مورد نظر هماهنگ با الگوی همپراشی بین متغیرهای مشاهده شده است را می‌آزماید، کمیت خی دو بسیار به حجم نمونه وابسته می‌باشد و نمونه بزرگ کمیت خی دو را بیش از آنچه که بتوان آن را به غلط بودن مدل نسبت داد, افزایش می‌دهد. (هومن.۱۳۸۴٫ ۴۲۲).

شاخصNFI و CFI

شاخصNFI (که شاخص بنتلر-بونت هم نامیده می‌شود) برای مقادیر بالای ۹۰/۰ قابل قبول و نشانه برازندگی مدل است. شاخص CFIبزرگتر از ۹۰/۰ قابل قبول و نشانه برازندگی مدل است. این شاخص از طریق مقایسه یک مدل به اصطلاح مستقل که در آن بین متغیرها هیچ رابطه ای نیست با مدل پیشنهادی مورد نظر، مقدار بهبود را نیز می‌آزماید. شاخص CFIاز لحاظ معنا مانند NFI است با این تفاوت که برای حجم گروه نمونه جریمه می‌دهد.

شاخص‌های دیگری نیز در خروجی نرم افزار لیزرل دیده می‌شوند که برخی مثلAIC, CAIC ECVA , برای تعیین برازنده‌ترین مدل از میان چند مدل مورد توجه قرار می‌گیرند برای مثال مدلی که دارای کوچکترین AIC,CAIC,ECVA باشد برازنده‌تر است.(هومن۱۳۸۴ ،۲۴۴-۲۳۵) برخی از شاخص‌ها نیز به شدت وابسته حجم نمونه اند و در حجم نمونه‌های بالا می‌توانند معنا داشته باشند.

  • شاخص حد مطلوب
  • میانگین مجذور پس‌ماندها RMR نزدیک به صفر
  • میانگین مجذور پس‌ماندها استاندارد شده SRMR تزدیک به صفر
  • شاخص برازندگی GFI در حدود ۹/۰
  • شاخص نرم‌شده برازندگی (NFI) در حدود ۹/۰
  • شاخص نرم‌نشده برازندگی (NNFI) در حدود ۹/۰
  • شاخص برازندگی فزاینده (IFI) در حدود ۹/۰
  • شاخص برازندگی تطبیقی (CFI) در حدود ۹/۰
  • ریشه دوم برآورد واریانس خطا، RMSEA کمتر از ۱/۰

تعریف تگ و برچسب

تعریف تگ و برچسب

تعریف تگ و برچسب : شاید تگ ها را بتوان بدون اینکه در سیستم های امنیتی EAS را در نظر گرفته باشیم , تگ ها به دو نوع تگ سخت و تگ برچسبی و یا لیبل دسته بندی کنیم . معمولا کلمه ی تگ های سخت را در مورد تگ هایی به کار می برند که مجددا می توان از این تگ ها استفاده کرد . همچنین تگ های برچسبی و یا لیبل که غالبا یکبار مصرف بوده و قابلیت استفاده ی دوباره را ندارند . معمولا سیستم ها نسبت به لیبل ها حساسیت بیشتری به تگ های سخت از خود نشان می دهند . با این حال گفتنی است که لیبل ها در اندازه های مختلفی می باشند و عملکرد لیبل بزرگ نسبت به لیبل کوچک تر بهتر است .

تگ

تگ سخت

مدل های بسیار زیادی از تگ های سخت وجود دارد که دارای شک و شمایل متنوعی باشند . شکل ظاهری این تگ ها و یا کالایی که به آن متصل می گردند بستگی زیادی در نامگذاری آنها دارد . تگ هایی که نام آنها را از کالایی که به آنها وصل می کنند از تگ های لباس , تگ کیف و کفش , و یا تگ پنسیل , تگ جواهرات , تگ عینک و بسیاری از تگ های دیگر اشاره داشته باشیم . شما می توانید در شکل زیر تگ های سخت متصل شده به کالا مشاهده گردند .

بیشتر بخوانید : گیت فروشگاهی

با این حال شکل و شمایل در نامگذاری تگ ها نقش ویژه دارد , که آنها را براساس اشکال تگ ها نامگذاری می کنند . برای نمونه در مورد تگ های البسه می توان تگ گلفی , تگ صدفی , تگ پاندا , تگ جوهری و بسیاری از تگ های دیگر را نام برد . در شکل زیر تمامی این تگ ها که در مورد البسه به کار می روند را می توانید مشاهده کنید .

گیت و دزدگیر فروشگاهی چیست

گیت و دزدگیر فروشگاهی چیست

گیت و دزدگیر فروشگاهی چیست ؟ : سیستمهای ضدسرقت فروشگاهی ( EAS ) در این سالهای اخیر خیلی رواج پیدا کرده است . این سیستمهای ضد سرقت فروشگاهی که زیر مجموعه ایی از تکنولوژی RFID می باشد . معمولا به این سیستمها تک بیتی ( RFID ) هم نام می برند . آنچه در زیر می خواهید مربوط می شود به انواع مختلف این سیستمها ( RF . AM . EM. ) می باشد . سعی شده در این مقاله تاحدود بسیار زیادی اساس کار این سیستمها معیین گردد .

دزدگیر فروشگاهی

گیت فروشگاهی

معمولا بیشتر شما مشاهده کرده اید که در بعضی از فروشگاه ها علی الخصوص فروشگاه های پوشاک و کتاب , قطعات پلاستیکی و یا برچسبهایی را به کالاهای خود چسبانده اند . این قطعات پلاستیکی و یا برچسب ها تگ نامیده می شود . معمولا تگ ها به دو صورت می باشند .تگ هایی که به البسه وصل می شوند تگ سخت ” و تگ هایی که به کتابها چسبانده می شوند تگ برچسبی و یا نیبل می باشند . تگ ها بلافاصله پس از اینکه هزینه ی کالای خریداری شده پرداخت شد بوسیله ی فروشنده از کالا جدا می کند .

اگر متوجه شده باشید کنار درب خروجی فروشگاه هایی که به سیستم ضد سرقت مجهز هستند چیزی همانند نرده وجود دارد . در واقع این نرده های موجود در کنار درب خروجی فروشگاه ها آنتنهای فرستنده و یا گیرنده امواج رادیویی می باشند . در واقع چنین فروشگاههایی ازسیستم ضد سرقت کمک می گیرند . پس همه ی آنچه از ظاهر یک سیستم ضد سرقت می توان مشاهده کرد دو آنتن موجود , مجهز به عنصر امنیتی که به تگ موسوم است , و یک ابزار برای اینکه تگ از کالا به آسانی جدا گردد . این ابزار جداسازی تگ از کالا بیشتر معمول در کنار صندوق دار قرار داده می شود .

بیشتر بخوانید : دزدگیر فروشگاهی

اگر بخواهیم عملکرد سیستم های ضد سرقت را با بیان ساده مطرح کنیم می گوییم که دو آنتن موجود که یکی از این آنتن ها فرستنده و آنتن موجود دیگری گیرنده امواج در فراکنس رادیویی می باشد که آن را در محل خروجی فروشگاه نصب می کنند . اگر تگی مابین دو آنتن موجود در کنار درب خروجی فروشگاه قرار گیرد . سیستم به طور خودکار هشدار می دهد . اکثرا این هشدارها به صورت یک بوق و یا یک نور می باشد . و معنی آن این است که در فروشگاه سرقتی در حال رخ دادن است . پس بنابراین زمانی که کالایی نظر مشتری را جلب کرد و مشتری تمایل به خرید آن باشد , صندوق دار تک را از کالا جدا می کند . با جدا کردن تگ از کالا تگ غیر فعال می شود . جدا کردن تگ از کالا توسط صندوق دار به شکل های متفاوتی می تواند باشد . که این بستگی به نوع سیستم و.نوع تگ دارد که به تمامی این موارد در آینده می پردازیم .

درعکس زیر فروشگاه هایی را مشاهده می کنید که مجهز به سیستم ضد سرقت می باشند .