کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

قلم ویبراتا Vibrata برای تزریقی بدون درد چگونه کار می کند

قلم ویبراتا Vibrata برای تزریقی بدون درد چگونه کار می کند

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

۵ (۱۰۰%) ۱ vote

قلم ویبراتا Vibrata برای تزریقی بدون درد چگونه کار می کند؟ :  دکتر سیمون اوریان با استفاده از تئوری کنترل دریچه ای Vibrata را توسعه داد. این تئوری پیشنهاد می کند که ورودی غیر- دردناک می تواند بطور موثری دریچه های ورودی درد را خاموش کنند. اساسا، درد تنها می تواند توسط محرک های مهار شود که اعصاب غیر حساس به درد را فعال می کنند. Vibrata به عنوان یک محرک لمسی عمل می کند که در طی تزریقات احساس درد را مهار می کند.

قلم ویبراتا

توضیح مختصری درباره تئوری کنترل دریچه ای

زمانی که درد را تجربه می کنیم، این درد معمولا از طریق اعصاب بدن منتقل می شود و در نهایت به سیستم عصبی مرکزی می‌رسد با این حال، تئوری کنترل دریچه ای پیشنهاد می کند که ورودی غیر- درد بطور موثری “دریچه های” ورودی درد را خاموش می کنند. زمانی که این امر رخ دهد، درد می تواند بطور طبیعی سرکوب شود. این ایده اولین بار در اواسط دهه ۶۰ معرفی شد.

در طول سالها، تئوری کنترل دریچه ای توجه زیادی را به سمت خود جلب کرده است و کاملا تحقیقات مربوط به درد را متحول کرده است. همانند بسیاری از مطالعات دیگر، در این زمینه نیز افرادی وجود دارند که به دلیل فقدان توضیحات درباره برخی مشاهدات نسبت به این تئوری محتاطانه برخورد می کنند. گفته می شود در زمان تجربه درد، این تئوری رابطه بین جنبه های جسمی و روان‌شناختی را شرح می دهد.

تئوری

قلم ویبراتا


در اصل، این تئوری با این ایده شروع شد که فیبرهای قطور و نازک درد اطلاعات را منتقل می کنند. در داخل فیبرهای عصبی، این اطلاعات به سلولهای انتقال دهنده در شاخ خلفی نخاع منتقل می شوند که به مغز و همینطور اینترنورون های موثر بر فعالیت سلولی هدایت می شوند. در حالی که فیبرهای قطور سلولهای انتقال دهنده را تحریک می کنند، فیبر نازک از فعالیت سلولهای مهاری جلوگیری می کند. با در نظر گرفتن این امر، آنها مشاهده کردند زمانی که فعالیت فیبر بزرگ نسبت به فعالیت فیبر نازک غالب تر است درد کمتری احساس می شود. پس از آن دانشمندان توانستند توضیح دهند که چرا برخی دردها را با شدت کمتری تجربه می کنیم.

پس از تحقیقات اولیه، یک “طرح مداری” عصبی تهیه شد که در آن دو مسیر به مغز دیده می شود. همینطور که سیگنال سلولها به نخاع و در نتیجه مغز هدایت می شوند، آنها دریافتند که سلولهای انتقال دهنده و مهاری نیز برای رسیدن به مغز بای‌پس می‌شوند. بسته به وضعیت مغز، این سیگنال می تواند به نخاع بازگردانده شود که شدت درد تجربه شده را تعیین می کند. پس از این، رابطه بین اثرات جسمی و روان شناختی بطور کامل تغییر کرد و شناخت ما از پدیده درد تحول یافت.

سیگنالها

در تئوری کنترل دریچه ای، ما می توانیم تاثیر فیبرهای فاقد گیرنده درد را مشاهده کنیم. اساسا، آنها فیبرهایی هستند که سیگنال درد را در طول خود منتقل نمی کنند. با این حال، فعالسازی این عصب ها باعث ایجاد یک عکس العمل در فیبرهای درد می شود و این امر منجر به ایجاد درد می شود.

علاوه بر این، مراکزی در سیستم عصبی محیطی وجود دارند که در آنها تنظیم محرک های درد رخ می دهد. همراه با لامینا، این ناحیه‌ در شاخ خلفی نخاع می باشد که فیبرهای Aó و C و همینطور Aß را دریافت می کند. زمانی که فیبرهای درد توسط فیبرهای فاقد گیرنده درد مهار می شوند، این دریچه بسته می شود و انتقال محرک ها به آنها بلوکه می شود. در نقاط دیگر لامینا، این دریچه می تواند باز شود زیرا فیبرهای درد، فیبرهای فاقد گیرنده درد را مهار می کنند.

خلاصه

روی هم رفته، تئوری کنترل دریچه ای توضیح می دهد که چگونه درد می تواند تنها از طریق محرک هایی مهار شود که نورون های فاقد گیرنده درد را فعال می کنند. زمانی که بطور ذاتی یک ناحیه را پس از تجربه درد مالش می دهیم، این کار تا حدی درد را تسکین می دهد زیرا همین فیبرها باعث تحریک نورون های فاقد گیرنده درد در لامینا می شوند.

در ابتدا، این تئوری برای سالهای بسیاری مورد تردید بود. علیرغم این امر، فرض قبلی همچنان به قوت خود باقی است اگرچه در این سالها برخی اصلاحات انجام شده است. امروزه، متخصصان به این تئوری به عنوان توضیح ساده انگارانه نگاه می کنند که کاستی بسیاری مختلفی دارد. گفته می شود، این تئوری الهام بخش تعدادی از آزمایشات مهم و سرفصل های تحقیقاتی بوده است و باعث افزایش درک ما از چگونگی مواجه بدن با درد از لحاظ جسمی و روانی را شده استش

برچسب ها: Vibrata, تزریق, تزریق زیبایی, قلم ویبراتا, قلم ویبراتا Vibrata

میکرونیدلینگ و تاثیر آن بر پوست مردم آسیا و ایران

میکرونیدلینگ و تاثیر آن بر پوست مردم آسیا و ایران

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

۵ (۱۰۰%) ۱ vote

میکرونیدلینگ و تاثیر آن بر پوست مردم آسیا و ایران : پوست افراد در مناطق مختلف از جهان متفاوت است این تفاوت در تعداد رنگدانه ها است در برخی نقاط تعداد رنگ دانه های پوست مردم کم و در برخی نقاط تعداد بیشتری دارد. به همین دلیل مردمان آسیا معمولا بیشتر از سفیدپوستان اروپایی یا سیاه پوستان آفریقایی، جوش می زنند. جوش های سرسیاه و لکه های قهوه ای هم معضل دیگری به دلیل تابش خورشید پرحرارت برای مردمان آسیا هستند.

میکرونیدلینگ و تاثیر آن بر پوست

باد و سرمای خشک پاییزی و زمستانی و گرمای خشک تر تابستانی، باعث شده که پوست آسیایی ها بسیار خشک و حساس شود و در نتیجه خیلی زود چروک بخورد . به خاطر این دلایل است که خیلی از خانم ها در سن های پایین اقدام به تزریق بوتاکس یا چربی می کنند تا چین و چروک موجود در صورتشان مانند چین و چروک های اطراف چشم یا خط لبخندشان را ازبین ببرند همچنین این افراد از خشکی پوست مخصوصا بعد از حمام کردن رنج می برند.

تغذیه هم تاثیر زیادی در به وجود امدن عارضه های پوستی دارد. مثلا در پوست اسیایی ها به دلیل خوردن غذاهای تند و پرادویه و آلرژی زا مانند بادمجان یا گوجه فرنگی قرمزی و خارش به وجود می اید.البته دلایل زیادی وجود دارد که استرس بیش از اندازه یکی از ان ها است نگرانی دیگر مردمان قاره پهناور آسیا این است که بیشتر اوقات، پوست صورتشان خسته و تیره به نظر می رسد. اغلب کشورهای آسیایی، آب و هوای آلوده ای دارند. پس، اگر تیرگی پوست مردم آسیا ژنتیکی نباشد، حتما در اثر آلودگی هوا است.

تاثیر گذار بودن درمارولر و میکرونیدلینگ

در مورد تاثیر گذار بودن درمارولر و میکرونیدلینگ بر درمان مشکلات پوستی مردم آسیا تحقیقاتی صورت گرفت. در این تحقیقات، ۳۶ آسیایی از سن ۱۸ تا ۴۰ سال داوطلب شدند تا ببینند میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر میتواند جای زخم و جای جوش روی صورت شان را برطرف کند. آن ها در طول یک ماه، پنج دوره درمانی را با درمارولر گذراندند. جای زخم و جای جوش حدود ۷۵% داوطلبان از بین رفته بود.

هنگام مقایسه عکس های قبل و بعد داوطلبان حدود ۵۰ تا ۷۵% عارضه های پوستی آنان بهبود یافته بود. بعد از پایان دوره درمانی و تحقیق همگی آن ها از نتیجه کار راضی بودند. میکرونیدلینگ هیچ گونه عوارضی نداشته، در همه آن ها قرمزی و سفتی پوست مشاهده شده بود که این امری طبیعی بوده و بعد از چند ساعت اثر آن از بین رفته است. درمارولر یا میکرونیدلینگ عارضه ها و آسیب های انواع پوست با انواع رنگ ها را بدون هیچ گونه عوارضی درمان می کند.

آیا میکرونیدلینگ واقعا تاثیرگذار است؟

میکرونیدلینگ و تاثیر آن بر پوست


برای درمان مشکلات و عارضه های پوستی روش های متعددی وجود دارد. اغلب مردمان آسیا و ایران برای درمان و بهبود مشکلات پوستی خود از روش های لیزر و لایه برداری های شیمیایی استفاده می کنند. که با توجه به حساسیت پوست شان احتمال تغییر رنگدانه های پوستی و ایجاد زخم بعد از درمان وجود دارد. میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر بدون هیچ گونه تغییر رنگ پوست و ایجاد زخم، عارضه پوستی مردم ایران و آسیا را درمان می کند.

میکرونیدلینگ در مقایسه با دیگر روش های درمانی بسیار ایمن تر و باصرفه تر از نظر هزینه و وقت می باشد. امروزه از میکرونیدلینگ و درمارولر برای درمان جای زخم و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی و زیبایی استفاده می شود. بسیاری از متخصصین پوست ومو به مراجعه کنندگان خود روش میکرونیدلینگ را پیشنهاد می دهند زیرا این روش به نتایج بسیار درخشانی در درمان و بهبود آسیب ها و عارضه های پوستی دست یافته است. تمامی کسانی که از این روش استفاده کرده اند از نتیجه کار و انتخابشان راضی بوده اند. شما می توانید از میکرونیدلینگ و درمارولر در خانه استفاده کنید و روش درمانی خود را داشته باشید. بعد از استفاده از درمارولر به راحتی می توانید به انجام فعالیت های روزانه خود برسید.

برای درمان جای زخم های بسیار وخیم و بد میتوان از ترکیب روش میکرونیدلینگ و ساب سیژن استفاده کرد. ساب سیژن روشی است ساده و سر پایی و بی خطر که در درمان جای جوش، جای بخیه و آبله مرغان و … استفاده می شود. عامل اصلى فرورفتگى پوست، در محل ایجاد آکنه و جوش، چسبندگى و فیبروز زیر آن است که موجب کشیده شدن پوست به داخل و فرورفتن آن میگردد. آزادسازى این چسبندگى ها بخش مهم و ضرورى براى درمان اینگونه ضایعات پوستى می باشد. ساب سیژن سطح اسکار را از اتصال زیرین آزاد می کند و منجر به ایجاد بافت همبند جدید در نزدیکی اسکار می شود. استفاده از درمارولر و ساب سیژن با هم جای جوش و اسکارهای بسیار وخیم و عمیق را از بین می برد.

میکرونیدلینگ و نقش آن در درمان انواع اسکار

درمارولر و میکرونیدلینگ نتیجه بسیار خوبی را در پایان دوره درمانی ارائه می دهد. بسیار ارزان و بدون هیچ گونه عارضه ای است. بلافاصله بعد از استفاده از درمارولر می توانید به کارهای روزانه خود برسید. می توانید از درمارولر برای گرفتن نتایج بهتر در موارد خاص و حاد همزمان با دیگر روش های درمانی استفاده کنید. میکرونیدلینگ بر روی انواع پوست با انواع رنگ مانند پوست مردم آسیا و ایران اثر دارد و عارضه های پوستی آن ها را درمان می کند. این روش یک روش نوین و جدید برای بهبود مشکلات پوستی است که توسط خیلی از متخصصین و مراجعه کنندگان آن ها انتخاب می شود. هیچگونه تغییر رنگی در هر نوع پوستی ایجاد نمی کند و کاملا ایمن و مطمئن است.

برچسب ها: پاکسازی پوست, پوست , وظایف پوست ,عملکرد و واکنشهای پوست , مراقبت از پوست, جوانسازی پوست, جوانسازی صورت , روش های جوانسازی صورت , تکنیک های جوانسازی پوست صورت | لیزر لند, راز جوانی, زیبایی پوست

رفع تیرگی واژن و درمان تیرگی ناحیه تناسلی

رفع تیرگی واژن و درمان تیرگی ناحیه تناسلی

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

۵ (۱۰۰%) ۱ vote

رفع تیرگی واژن و درمان تیرگی ناحیه تناسلی : رفع تیرگی واژن یا به عبارتی درمان تیرگی ناحیه تناسلی به عنوان یکی از موضوعات بسیار مهم در بین زنان به شمار می رود . با گذشت زمان و به دلایل مختلفی واژن دچار تیرگی شده و تغییر رنگ می دهد .تیرگی واژن به دلایل مختلفی رخ می دهد ، و این موضوع برای بانوان بسیار ناخوشایند بوده و نگران کننده است.

رفع تیرگی واژن

باید بگوییم که رفع تیرگی واژن و روشن شدن پوست ناحیه ی تناسلی امروزه قابل انجام است .در ابتدا توصیه بر این است که علت تیرگی واژن روشن شود ، سپس اقداماتی برای رفع تیرگی و کاهش تیرگی انجام شود . یکی از علت های اصلی تیرگی واژن استفاده از ژیلت به عنوان ارزان ترین راه برای از بین بردن موهای زائد می باشد .

علاوه بر آن عوامل ژنتیکی ، اصطکاک منظم بین افراد چاق ، بیماری پوستی ، اصلاح مرتب موهای زائد و قرار گیری بیش از اندازه در معرض نور آفتاب از دیگر عوامل تیرگی واژن و ناحیه ی تناسلی می باشد . با پیدا کردن علل تیرگی واژن می توان از بروز تیرگی پیشگیری کرد . در ادامه ی این مقاله به معرفی کلیه ی اقدامات و راهکارهای موثر برای رفع تیرگی واژن و درمان تیرگی ناحیه ی تناسلی خواهیم پرداخت .

روش های مختلف درمانی برای رفع تیرگی واژن

این سوال که چکونه می توان واژن سفیدی داشت ؟ سوال اکثر بانوان از پزشک معالج یا بزرگ تر ها می باشد . ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد ، و تاکنون نتوانسته باشید جواب قانع کننده ای نسبت به این سوال پیدا کنید ، و با جواب هایی همچون ارثی بودن تیرگی واژن و یا جواب هایی مشابه دست به سر شده باشید . در ادامه ی این مقاله راهکارهای رفع تیرگی واژن را به شما معرفی می کنیم . و نیز بهترین روش رفع تیرگی واژن را به شما خواهیم گفت. مطمئن باشید این مقاله راهکارهای بسیار موثری را به شما پیشنهاد می دهد .

درمان خانگی تیرگی واژن

در اکثر مواقع تیرگی واژن در منزل و به کمک روش های خانگی قابل درمان است و نیازی به مراجعه به پزشک نمی باشد. در ادامع بع معرفی انواع درمان خانگی تیرگی واژن می پردازیم .

صابون پاپایا. یکی از راهکارهای درمان خانگی تیرگی واژن استفاده از صابون پاپایا به عنوان یک بمحصول اورگانیک و طبیعی است که با استفاده مرتب از آن می توانید تیرگی واژن را از بین برده و پوست ناحیه ی تناسلی را روشن کنید . برای کسب نتیجه از این روش می توانید در هر شبانه روز ۲ بار صبح و شب از آن استفاده کنید. همیشه بعد از استفاده از صابون پاپایا استفاده از مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست توصیه می شود .

شما همچنین می توانید از خود میوهی پاپایا استفاده کنید . به این منظور شما می توانید یک تکه پاپایای رسیده را پوست کنده و بزرگترین تکه آن را روی واژن تان بمالید. به مدت ۳۰ دقیقه منتظر بمانید و سپس موضع را با آب به خوبی شسته و پاک کنید . رنگ واژن در عرض چند هفته تغییر یافته و روشن تر می شود .

مخلوط آب لیمو و ماست. یکی از ترکیبات موثر و یکی از روش های موثر درمان خانگی رفع تیرگی واژن استفاده از مخلوط آب لیمو و ماست می باشد . برای تهیه ی این ترکیب ¼ پیمانه اب لیمو را با یک قاشق غذاخوری از ماست مخلوط کرده و روی ناحیه تناسلی خود بمالید. استفاده از این ترکیب در طولانی مدت تیرگی واژن را از بین برده و آن را درمان می کند . البته لازم به ذکر است که با یکی دو بار استفاده از این مخلوط نمی توانید به نتیجه ی دلخواه دست پیدا کنید ، استفاده از این مخلوط نیازمند صبر و حوصله است . استفاده از ژل آلئورا بعد از استفاده از این تمیز کردن توصیه می شود . نکته قابل ذکر این است که ، از این مخلوط بلافاصله بعد از اصلاح استفاده نکنید ، چرا که باعث تحریک ناحیه ی تناسلی می شود .

استفاده از خمیر بادام. یکی دیگر از راه های رفع تیرگی واژن و ناحیه ی تناسلی استفاده از خمیر بادام است . برای تهیه ی این خمیر می توانید ، تعدادی مغز بادام را به مدت ۲۴ ساعت خیس کرده ، سپس پوست آن را کنده و چند قطره شیر به آن اضافه کنید اضافه کنید.خمیر تهیه شده را به مدت ۱ ساعت روی ناحیه ی تیرگی واژن خود مالیده و سپس آن را با آب ولرم بشویید. استفاده از این خمیر به مرور زمان تیرگی ناحیه ی واژن را برطرف می کند .

استفاده از شیر برای رفع سیاهی واژن. شیر خواص زیادی دارد ، و به عنوان یک نرم کننده و سفید کننده کاربرد دارد . شیر باعث طراوت و تازگی پوست می شود . می توانید از شیر به عنوان راه درمان برای رفع تیرگی واژن و ناحیه ی تناسلی استفاده کنید . انتظار شما باید از سفیدی و رفع تیرگی واژن بایستی معقول باشد . ولی با استفاده ی مداوم می توانید به نتیجه ی مطلوب برسید .

پراکسید را به مدت ۱۵ دقیقه روی موضع و قسمت تیرگی واژن بمالید . برای کسب نتیجه ی دلخواه می توانید این کار را دو بار در روز انجام دهید . پراکسید یک ماده با خاصیت اسیدی است . استفاده از روغن بادام و یا نارگیل بعد از شستن آن برای خنکی توصیه می شود . استفاده از پراکسید نیز همانند مخلوط آبلیمو و ماست بلافاصله بعد از اپیلاسیون توصیه نمی شود . چرا که ممکن است پوست را تحریک کرده و جوش بزند .

در ابتدای این مقاله به معرفی روش های خانگی برای درمان تیرگی واژن پرداختیم . در ادامه روش ها و درمان دارویی تیرگی واژن را به شما معرفی می کنیم .

درمان دارویی تیرگی واژن

استفاده از کرم های سفید کننده حاوی هیدروکینون یکی از روش های درمان دارویی تیرگی واژن می باشد . این کرم با ممانعت از تولید ملانین در پوست ، به عنوان یک روش پرطرفدار برای رفع تیرگی واژن به شمار می رود . ولی استفاده از آن بایستی در حد معمول وو غلطت آن نیز با مشورت پزشک معالج باشد ، چرا که مصرف طولانی مدت آن نتیجه را برعکس خواهد کرد . این روش درمانی یکسری عوارضی را هم در پی خواهد داشت ، بیماری کبدی جز عوارض مصرف طولانی مدت این روش می باشد.

شما می توانید در مورد درمان با استفاده از سفید کننده ملایم پوست با متخصص پوست خود صحبت کنید . کرم های گیاهی موجود در بازار از جمله کرم رفع تیرگی بدن هربادرم که از عصاره های طبیعی گیاهی در تولید آن استفاده شده است ، روش مناسبی برای رفع تیرگی واژن و بدن می باشد . دوره ی استفاده از این کرم ۶۰ الی ۹۰ روز است . و افرادی که از این کرم برای رفع تیرگی زیر بغل و ناحیه ی تناسلی استفاده کرده اند ، راضی بوده اند .

یکی دیگر از روش های درمان دارویی رفع تیرگی واژن استفاده از سفید کننده کلر است . ولی استفاده از این روش بایستی تحت نظر متخصص پوست و با مشورت با وی باشد . این روش خود سرانه نباید برای درمان انتخاب شود ، بلکه بایستی غلظت مصرف آن ، طول دوره ی درمان آن با تجویز متخصص پوست برای روشن کردن پوست ناحیه ی تناسلی استفاده شود .

اگر ناحیه ی واژن و ناحیه ی تناسلی شما به دلیل استفاده از اپیلاسیون، ژیلت، و یا …. تیره شده باشد . شما می توانید از روش لیزر درمانی به جای اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنید . استفاده از لیزر درمانی به عنوان یک روش طولانی مدت و تقریبا دائمی برای از بین بردن موهای زائد می باشد .و این روش رشد موها را کندتر کرده و شما می توانید به مدت طولانی از شر موهای زائد خلاص شوید . نکته ی قابل ذکر اسن اشت که جلسات لیزر درمانی بایستی به طور کامل انجام شود .

روش های پیشگیری از تیرگی واژن

تیرگی واژن و ناحیه ی تناسلی مشکلی است که اکثر افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند . ما در این مقاله روش های درمان و رفع تیرگی واژن را به شما معرفی کردیم. ولی یکسری روش هایی هم وجود دارد که شما می توانید با رعایت آن ها از تیرگی واژن پیشگیری کنید . این روش ها عبارتند از :

لایه برداری :

تجمع بیش از حد سلول های مرده عامل تیرگی پوست می باشد و این تیرگی فقط مختص آرنج و زانو نمی باشد . برای درمان این تیرگی می توانید از روش لایه برداری استفاده کنید . برای این کار قبل از اقدام به اصلاح ، ناحیه ی مورد نظر را با استفاده از لیف، اسکراب یا برس لایه برداری کنید. این کار خشکی پوست را برطرف کرده و مانع از تحریک پوست و رشد موهای زیر پوستی در ناحیه ی بیکینی می شود .

استفاده از کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب هنگام حمام آفتاب مانع از نفوذ تشعشعات مضر خورشید به پوست ناحیه بیکینی می شود . شما می توانید برای محافظت از پوست ناحیه ی تناسلی خود از کرم ضد آفتاب با یک شماره SPF بالا (فاکتور حفاظت از آفتاب) مانند SPF 45 استفاده کنید . استفاده از یک نرم کننده طبیعی مانند روغن زیتون بعد از حمام آفتاب مفید است .

پوشیدن لباس نخی گشاد و راحت

علت دیگر تیرگی واژن عرق سوختگی ناحیه ی تناسلی در پی پوشیدن لباس های پلاستیکی و تنگ در روز های گرم تابستان می باشد . پوشیدن لباس هایی با پارچه های مصنوعی و پلی استر از رسیدن هوا به پوست مانع شده و باعث خستگی زودرس شما خواهد شد .

استفاده از تیغ با کیفیت

اصلاح مو با تحریک پوست ، منجر به تیرگی پوست می شود . تحریکات پی در پی پوست منجر به بروز لکه هایی روی پوست خواهد شد . یکی دیگر از عوامل ایجاد لکه های پوستی وجود هرگونه زخم و آسیب پوستی است . برای جلوگیری از وقوع این مورد شما می توانید از تیغ های با کیفیت برای اصلاح موها استفاده کنید و موها را در جهت رشد تیغ بزنید . از تیغه های با کیفیت استفاده کنید و به آرامی در جهت رشد مو تیغ را بکشید. اگر اپیلاسیون روزانه انجام شود ، پوست در برابر آن واکنش نشان داده و با محافظت از خود باعث تیرگی پوست می شود .

مصرف میوه و سبزیجات بیشتر

میوه ها و سبزیجات مانند پرتقال ، و انواع توت ها به دلیل داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان باعث روشنی پوست می شوند . آب آشامیدنی نیز به عنوان ماده ی موثر در حذف سموم از بدن است .

آب بیشتری بنوشید مصرف زیاد آب کمک شایانی به پاکسازی سموم از بدن می کند . برای میزان مصرف روزانه آب آشامیدنی هیچ قانون خاصی وجود ندارد ، ولی در حالت کلی زنان و مردان بایستی روزانه ۸ لیوان آب مصرف کنند .

موارد ذکر شده در بالا برای رفع تیرگی زیر بغل نیز صدق می کن .

روشی موثر برای رفع تیرگی واژن

کرم حاوی هربادرم برای رفع تیرگی واژن و زیربغل موثر است . استفاده ی مرتب از این کرم تیرگی واژن و زیر بغل را درمان خواهد کردو شما می توانید آثار آن را بعد از یک هفته استفاده مشاهده کنید .

با استفاده از راهکارهای پیشنهادی در این مقاله شما می توانید تیرگی واژن و ناحیه ی تناسلی را درمان کنید . درمان تیرگی واژن و ناحیه ی تناسلی آسان است ، و نیازمند داشتن نظم و ادامه در استفاده از یکی از راهکارهای پیشنهادی می باشد . ش

برچسب ها: پوست , وظایف پوست ,عملکرد و واکنشهای پوست , مراقبت از پوست, درمان تیرگی ناحیه تناسلی, رفع تیرگی واژن, زیبایی, سفید کردن پوست

لابیاپلاستی | جراحی زیبایی واژن

لابیاپلاستی | جراحی زیبایی واژن

لابیاپلاستی | جراحی زیبایی واژن , قیمت و هزینه جراحی لابیاپلاستی , متخصص جراحی زیبایی واژن , سن مناسب برای جراحی زیبایی واژن , کلینیک تخصصی لابیاپلاستی و جراحی واژن

لابیاپلاستی


جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست؟

جراحی زیبایی واژن از عمل هایی است که اکثر خانم ها برای زیبایی ناحیه تناسلی انجام می دهند و به وسیله جراحی شکل ظاهری لبه های داخلی و بیرونی واژن را نسبت به اول بهبود می بخشندکاهش هورمون های پروژسترون و استروژن باعث تغییرات ظاهری در واژن می شود. که این موضوع نه تنها بر زیبایی واژن تاثیر گذاشته بلکه باعث تضعیف روحیه در فرد هم می شود.

جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن

بیشتر خانم هایی که داوطلب انجام این عمل زیبایی هستند از عواملی که باعث انجام این عمل شده بسیاری از مشکلات ظاهری ایجاد شده بر اثر عوامل مختلف ژنتیکی و یا چاقی و لاغری عواملی مثل انجام عمل های باز، زایمان های طبیعی زیاد، این گونه موارد را علل این عمل زیبایی می دانند؛ و با انجام این عمل دوست دارند که اندازه لبه های داخلی واژن کوچک شود. بسیاری از خانم ها که از ظاهر افتاده و بزرگ لبیه ها در ناحیه تناسلی اذیت می شوند با انجام جراحی لابیاپلاستی می توانند بافت های اضافی این ناحیه را به طورکامل از بین ببرند، ناگفته نماند که تا به امروز اندازه نرمالی برای واژن خانم ها بیان نشده است اما شکل ایده ال به این شکل است که لبه های داخلی واژن از داخل واژن بیرون نزده باشد. امروزه با ایجاد روش های نوین و جراحی های زیبایی متنوع روش های مختلفی برای زیبایی واژن به وجود آمده است.

چرا زنان به دنبال لابیاپلاستی هستند؟

همانگونه که در شرح جراحی لابیاپلاستی برایتان گفتیم که لابیاپلاستی یک جراحی زیبایی برای لبه های اطراف واژن انجام می شود و جراحی زیبایی لابیاپلاستی ظاهر افتاده و نامناسب ناحیه تناسلی را اصلاح می کند و این جراحی که بر روی لب بزرگ یا لب کوچک اندام تناسلی خانم ها انجام می شود و اندازه و شکل لابیا را تغییر می دهد. امروزه نسبت به گذشته جراحی زیبایی لابیاپلاستی جایگاه ویژه ای بین خانم ها پیدا کرده است.

خانم ها با انجام این جراحی زیبایی می خواهند واژن زیبا داشته باشند همانطور که گفتیم برای واژن زیبا هیچ تعریفی نیست ولی از نظر خانم ها ظاهر زیبای واژن با جراحی بهتر می شود و با برش لبه ها و کوچک کردن آن یعنی جراحی لابیاپلاستی این واژن یک ظاهر خوب نسبت به قبل پیدا می کند. بعضی خانم ها هم بخاطر اذیت شدن هنگام فعالیت های ورزشی یا انجام رابطه جنسی دچار مشکلاتی می شوند که با جراحی دنبال بهبود مشکلات خود هستند. کسانی که این عمل را انجام داده اند احساس بهتری نسبت به رابطه جنسی و کیفیت زندگی خودشان پیدا کرده اند.

از مهم ترین دلایلی که خانم برای این جراحی دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوانسازی واژن
  • واژن از لحاظ ظاهری زیبا و تمیز باشد
  • قرینه بودن لبه های واژن با هم
  • کم شدن درد حین رابطه جنسی
  • درد هنگام فعالیت ورزشی مثل دوچرخه سواری
  • راحت نبودن هنگام پوشیدن شلوار تنگ
  • تقویت بافت واژن

آشنایی با روش های جراحی زیبایی واژن

برای انجام جراحی لابیاپلاستی ۲ روش بین اکثر جراحان در اولویت است

(trim,wedge)

TRIM

در این روش لبه داخلی واژن بریده شده و دو لبه با بخیه به هم دوخته می شوند. حداکثر زمانی که برای این عمل لازم است ۱ ساعت است و بخاطر سریع بودن این عمل استقبال خوبی از این روش می شود

WEDGE

این روش جراحی برای ایجاد تغییرات زیاد در واژن انجام می شود در این روش قسمت زیادی از لبه واژن را به شکل v برش می دهند در این نوع جراحی بافت زیادی ازواژن برداشته می شود این روش بهتر از روش اول است چون در روش اول احتمال این وجود دارد که لبه واژن زیاد بریده شود و جای زخم باقی بماند اما در این روش مرز لبه با واژن حفظ می شود این روش نیاز به زمان بیشتری است و مثل روش trim در عرض ۱ ساعت انجام نمی شود.

کوچک سازی کلاهک کلیتوریس حین عمل لابیاپلاستی

از آن جا که در جراحی زیبایی لابیاپلاستی لبه های واژن را کوچک می کند ممکن است در بعضی از خانم ها این عمل شکل کلاهک کلیتوریس کمی غیر طبیعی نشان داده شود و اغلب خانم ها بخاطر پوست کلفت و افتاده آن قسمت و ظاهر نامناسبی که به وجود می آید، از پزشک جراح بخواهند که این ۲ عمل را با هم انجام دهد و پزشک برای رفع این عیب حین جراحی لابیو می تواند کلیتوریس را هم کوچک کند؛ اما جراحی کلیتوریس از پیچیدگی و حساسیت زیادی برخوردار است و شما باید زیر نظر یک متخصص این عمل را انجام دهید. عمل کوچک کردن کلیتوریس هم به صورت همزمان و هم به صورت جدا جراحی می شود اگر همزمان این دو عمل با هم عمل شوند نیاز به بررسی و زمان زیادی است.

هزینه لابیاپلاستی

عمل جراحی پلاستیک واژن (لابیاپلاستی) چقدر طول می کشد؟

مثل سایر جراحی ها عمل لابیاپلاستی هم نیاز دارد که حتما شما یک جلسه با مشاور داشته باشید مشاور در این جلسه از شما علت انتخاب این عمل و تمام مواردی که راجب این عمل زیبایی نیاز دارید را با شما مطرح می کند مشاور به شما کمک می کند که بفهمید قبل از عمل، در حین جراحی و پس از آن، باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشید. از آن جایی که اکثر عمل های لابیاپلاستی تحت بی حسی موضعی بدون تزریق وریدی انجام می شوند. عمل معمولا حدود ۲۰ دقیقه الی یک ساعت به طول می انجامدو سرپایی انجام می شود و در صورتی که خود بیمار بخواهد از بیهوشی موضعی استفاده می شود در این شریط هم نیاز به بستری نیست.

عوارض لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن هم مثل اکثر عمل‌های جراحی زیبایی که انجام می شود با عوارضی عمومی همراه است.

از ان جایی که لابیاپلاستی امروزه یکی از عمل های بسیار متداول در بین خانم ها است خوشبختانه جراحی لابیاپلاستی در بین جراحی های ایمن و بی خطر محسوب می شود و عوارض آن بسیار کم است.

شما باید در انتخاب پزشک جراح تمام تحقیق ها را انجام دهید تا یک جراح متخصص و معتبر را برای انجام عمل خودتان پیدا کنید این عمل اگر توسط جراحی مجرب در کلینیک یا مطب معتبر انجام شود، کاملا بی خطر خواهد بود و تجربه شیرینی را برای شما رقم خواهد زد.

تعداد کسانی که این عمل را انجام داده اند بسیار زیاد هستند و اکثریت عوارضی را مشاهده نکردند ولی از عوارض خاص جراحی کوچک کردن لابیا که بارعایت نکردن نکاتی به وجود می آید می‌توان به خونریزی، عفونت و پاره شدن بخیه‌ها و باز شدن زخم اشاره کرد معمولا از این عمل، بدلیل بخیه های زده شده، معمولا افراد نیاز دارند تا یک روز از کمپرس یخ استفاده کنند؛ و تا سه روز امکان دارد دچار درد و ورم در ناحیه واژن خود شوند که این درد ها با مسکن ها قابل رفع است.

دوره نقاهت جراحی واژن خیلی کمی دارد و بعد از حداکثر یک هفته بعد از انجام این عمل به سر کار خود برمی گردند و بهبودی کامل دست پیدا می کنند. در پایان هم بعد از حداکثر یک ماه شخص می تواند رابطه جنسی خود را از سر بگیرد اما در برخی از اشخاص که حساس می باشند ممکن است کمی تورم وحساسیت در زمان نزدیکی ایجاد نماید که جای نگرانی خاصی وجود ندارد و پس از گذشت مدت زمانی برطرف می شود. همانطور که گفته شد این جراحی از کم عوارض ترین جراحی های در بین سایر جراحی های زیبایی است.

ویزیت های پس از عمل زیبایی واژن

در جراحی لابیاپلاستی پزشک برای شما ۲ وقت ویزیت تعیین می نماید و توصیه هایی را به شما ارائه می دهد ویزیت های پس از عمل معمولا بصورت زیر می باشند. یک هفته پس از جراحی: معمولا این ویزیت برای بررسی بخیه ها صورت می گیرد و دکتر از محل بخیه و نداشتن عفونت در محل اطمینان پیدا می کند و در ویزیت بعدی که یک ماه پس از عمل صورت می گیرد پزشک بررسی های نهایی و نتیجه نهایی عمل را اعلام می کند و بعد از اخرین ویزیت بیمار می تواند رابطه جنسی را انجام دهد و خطری تهدید نمی کند.

مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی

برای گرفتن نتیجه خوب و مطلوب از این عمل لازم است که مراقبت هایی صورت گیرد:

  • برای اینکه بعد از انجام جراحی احساس درد کمتری داشته باشید شما باید مسکن های که پزشکتان تجویز کرده را مصرف کنید.
  • از آنجایی که بعد از عمل راه رفتن برای شما کمی دشوار می شود و ممکن است نتوانید خوب راه بروید حتما شما نیاز به یک همراه کنار خودتان هستید.
  • برای رفع تورم شما حتما بعد از آمدن به خانه از کمپرس یخ به مدت ۲ روز استفاده نمایید.
  • شما بعد از جراحی باید یک هفته استراحت در منزل داشته باشید.
  • تا یک ماه و طبق گفته پزشکتان از انجام رابطه جنسی جلوگیری کنید.
  • از انجام ورزش و فعالیت های سنگین به مدت یک الی دو ماه بپرهیزید تا وقتی که وضعیت تان بهبود یابد.
  • دکتر داروهایی را که برای شما تجویز خواهد نمود را حتما باید طبق دستور متخصص زنان استفاده شود.
  • از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید.
  • حمام طولانی، نشستن در وان و یا رفتن به استخر تا بهبودی کامل ممنوع هستند.

جذب کامل بخیه ها کمی زمان بر است ولی در عرض ۲ هفته کامل جوش می خورد. بررای اینکه در محل بخیه شما خارش نداشته باشید پزشک برای شما پماد های را تجویز می کند که حتما لازم است شما استفاده کنید.

به این نکته هم باید توجه داشته باشید که ذوره نقاهت و روند بهبودی بسته به هر شخص کاملا متفاوت است و از بیماری با یک بیمار دیگر کاملا فرق دارد شما علاوه بر رعایت توصیه های ما حتما با پزشک جراح خودتان در ارتباط باشید و مراتب را زیر نظر او دنبال کنید و برای انجام هر فعالیتی اول نظر پزشکتان را بدانید.

چه سنی برای انجام عمل زیبایی واژن مناسب است؟

همان طور که دانستید جراحی زیبایی لابیاپلاستی از عمل های آسان و بدون کمترین عارضه ای است که در سال های جدید در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار شده است لابیاپلاستی یکی از جراحی زیبایی واژن است که بسیار طرفدار داردبا جراحی لابیاپلاستی می توان به رفع بدفرمی و چروک های لابیا ها، زیبایی دستگاه تناسلی زنان بهبود بخشید.

حداقل و حداکثر سن انجام این عمل: این جراحی می تواند برای دختران بالای ۲۰ سال تا خانمهای ۶۰ ساله بدون هیچ مشکلی انجام شود. ولی از انجا که هر چقدر سن بالا باشد بهبود زخم و بخیه هم دیر دتر انجام میشود و به همین دلیل در سن بالای ۵۰ انجام عمل زیبایی واژن پیشنهاد نمی شود؛ و از انجایی که رشد بلوغ دختر خانم ها تا ۱۸ سال است و رشد جنسی خانم ها و لابیا هم به بلوغ جنسی مربوط است سایز لابیاها و سینه ها پس از سن بلوغ تغییر می کند و فرم و شکل بالغین را به خودش می گیرد ما به شما سن ۲۰ سال را برای انجام این جراحی پیشنهاد می کنیم. پس دختر خانم ها تا بلوغ کامل از انجام این عمل خودداری کنند بنابراین اگر اگر تقاضای جراحی لابیاپلاستی دارید بهتر است که حتما سن ۱۸ سال شما به اتمام برسد و پس از این سن جراحی لابیاپلاستی انجام شود

هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟

هزینه لابیاپلاستی : در ابتدا لازم است بدانیدکه عمل زیبایی واژن مانند سایر جراحی های زیبایی تحت پوشش هیچ بیمه ای نمی باشد. بیشترین سوالی که از ما پرسیده می شود این است که هزینه این عمل زیبایی، چقدر است؟ بسته به عوامل مختلف این هزینه ها متفاوت است و هزینه ثابتی نمی توان گفت در جراحی واژن عوامل مختلفی نظیر تعداد جلسات، انتخاب روش درمانی و …

با این حال می توان گفت هزینه تقریبی عمل زیبایی واژن عموما بین یک میلیون و هشتصد هزار تومان تا دو و نیم میلیون تومان است. البته همان طور که گفتیم این قیمت می تواند با توجه به عوامل مختلف کمتر یا زیادتر شود بنابراین به شکل قطعی نمی توان بیان کرد که هزینه جراحی واژن چقدر می باشد پس در جلسه مشاوره از پزشکتان با توجه به شرایطتان از هزینه جراحی مطلع شوید.

آیا دختران باکره هم می توانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

این سوال که آیا این جراحی برای دختران باکره ممانعت دارد یا نه؟ سوال بسیاری از دختر خانم ها می باشد شما اینجا با خواندن این مقاله جواب سوالتان را می گیرید. در ابتدا همان طور که می دانید باید بیان کرد که جراحی زیبایی لابیاپلاستی خارج از پرده بکارت انجام می شود و ربطی به پرده بکارت ندارد و یک نوع جراحی زیبایی خارجی واژن است پس این عمل برای دختران باکره منعی ندارد.

لابیاپلاستی جراحی است که لبه های واژن را تغییر می دهد در حالیکه پرده بکارت داخل دستگاه تناسلی قرار دارد؛ بنابراین درجراحی زیبایی لابیاپلاستی هیچ آسیبی به پرده بکارت دختر خانم ها وارد نمی شود و کاملا بی خطر است. معمولا دخترخانم ها پس از سن بلوغشان لابیاهایشان رشد می کند در برخی دخترها به گونه ای رشد می کند با پوشیدن لباس تنگ ظاهر بد شکلی دیده می شود که باعث خجالت دختر خانم ه می شود پس با انجام لابیاپلاستی می توانند ظاهر لابیاها را به شکل قبل از دوران بلوغ بازگرداند، با انجام لابیاپلاستی دیگر ظاهر آزار دهنده برای شخص وجود ندارد؛ و اعتماد به نفس از دست رفته فرد به راحتی با این عمل باز می گردد. در نتیجه توسط جراحی لابیاپلاستی، این مشکل برطرف می شود.

آیا می توان عمل زیبایی لابیا را هنگام زایمان انجام داد؟

جراحی زیبایی لابیاپلاستی نیاز به حساسیت و دقت است از آن جایی که در زایمان حجم خونریزی در واژن زیاد است وانجام این جراحی یک جراحی زیبایی است بعد از زایمان امکان این عمل کمی امکان پدیر نیست و بهتر است که در صورت درخواست این عمل را باید به وقت دیگری موکول کرد. پس از گذشت سه ماه بعد ازبدون نگرانی و استرسی می توان بارداری تنگ کردن واژن را انجام داد.

آیا لابیاپلاستی درد دارد؟

خب این کاملا طبیعی است که وقتی اسم جراحی را می شنوید ترس از درد های حین عمل و بعد آن را دارید. بی تردید این ترس و استرس در بیشتر خانم هایی که می خواهند این عمل را انجام بدهند وجود دارد اما از آنجا که نقش پزشک شما در این عمل زیبایی خیلی پررنگ است شما باید با انتخاب یک پزشک حاذق هیچ نگرانی و استرسی نداشته باشید البته به خانم هایی که ترس از عمل را دارند کا ملا حق می دهیم و می دانیم که علت این طرز تفکر و ترس ها به خاطر تعداد بالای عصبهای حسی در لبه های واژن و حساسیت شدید آن است؛ اما لازم است بدانید که این عمل هم اکنون درکلینیک های پزشک های حاذق با جدیدترین متدهای بی حسی و طی چندین مرحله بی حسی انجام می شود. خیال شما از این بابت کاملا آسوده خواهد بود و هیچ جای نگرانی نخواهید داشت.

آیا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود؟

متداول ترین سوالی که برای اکثر خانم ها پیش می آید این مورد است که آیا با انجام این عمل میل جنسی آن ها کم می شود؟ در جواب باید بگوییم که از آنجایی که اعصاب جنسی در قسمت لابیاها وجود ندارند، عمل زیبایی لابیا هیچ آسیبی به روابط جنسی خانم نمی زند مشخص است که با زیبا شدن واژن، اعتماد بنفس خانم در روابط جنسی بسیار بالاتر می رود و این مورد باعث بهبود روابط جنسی آن ها می شود؛ و یکی از اصلی ترین دلایل گرایش خانمها به عمل های زیبایی واژن در سراسر دنیا همین موضوع بهبود روابط جنسی بین آن ها است.

پس با انجام این جراحی لذت جنسی افزایش یافته و زندگی زناشویی بهتری خواهید داشت؛ بنابراین، به طور کلی با تحقیقاتی که در کشورهای مختلف آمریکا و اروپا انجام شده است و نتیجه اسی که حاصل شده است نتیجه حاصله نشان دهنده این موضوع است که جراحی زیبایی واژن با تغییراتی که در دستگاه تناسلی ایجاد می کند سبب افزایش میل جنسی می شود. پس نگرانی برخی از خانمها این است که مبادا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی بشود. کاملا بی مورد است.

چند روز بعد از انجام عمل لابیاپلاستی می توان روابط جنسی را از سر گرفت؟

اگر با دقت این مقاله را مطاله کرده باشید ما در مراقبت های بععد از جراجی زیبایی لابیاپلاستی به شرح این موردد هم پرداختیم برای شروع رابطه جنسی بعد از انجام جراحی لابیاپلاستی باید مطمئن شوید که بخیه ها کاملا خوب شده باشند معمولا زشک بعد از ویزیت اول به شما راجب بخیه ها توضبحاتی می دهد و در ویزیت دوم که درست ۱ ماه بعد از جراحی صورت می گیرد به شما اجازه برقراری رابطه جنسی را می دهد.

برچسب ها: تنگ کردن واژن, جراحی تنگی واژن, جراحی واژن, زیباسازی واژن, زیبایی واژن, قیمت و هزینه جراحی لابیاپلاسیتی, متخصص لابیاپلاستی

تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

۵ (۱۰۰%) ۱ vote

تزریق چربی به واژن , هزینه تزریق چربی به واژن , متخصص لابیاپلاستی برای تزریق چربی به واژن : زیبایی و طراوت واژن از مهم ترین دغدغه های حال حاضر میان برخی از خانم ها است، واژن بخاطر دلایل خاصی مثل افزایش سن، یائسگی، زایمان های طبیعی، تغییرات هورمونی و عوامل ژنتیکی از نظر شکل و ظاهر دستخوش تغییراتی می شود افتادگی پوست و چروک شدن پوست از عمده مشکلات است و وجود این تغییرات باعث از بین رفتن زیبایی و شادابی واژن، کاهش اعتماد به نفس بین خانم ها و تاثیرات منفی بر روابط جنسی فرد می شود.

تزریق چربی به واژن

با پیشرفت متد های جراحی زیبایی و تکنیک های نوین پزشکی، روش های برای جوان سازی ناحیه تناسلی وجود دارد که ما اینجا به شرح آن ها می پردازیم در این مقاله برای شما زیبایی و جوانسازی واژن با تزریق ژل را به طور کامل توضیح می دهیم.

تزریق چربی: یکی از راه کارهای جوانسازی ناحیه تناسلی در خانم ها تزریق چربی است سوالی که برایتان پیش می آید این مورد است که این چربی که تزریق می شود از کجا تهیه می شود یا از کذام قسمت بدن برداشته می شود همانطور که قبلا راجب لیپوماتیک گفتیم می توان با کمک لیپوماتیک و لوله کانولا مقداری چربی از نواحی که نیاز به تخلیه چربی دارد بیرون کشید بدون اینکه به سایر بافت های مجاور آسیبی وارد شود و چربی های گرفته شده را بعد از پاکسازی در ناحیه تناسلی تزریق کرد. این روش که به رفع عمده مشکلات خانم ها کمک می کند و منجر به تغییراتی در واژن، می شود.

تزریق چربی به لابیا ماژور است که باعث رفع چین و چروک واژن و روشن سازی واژن می شود. با تزریق چربی در این ناحیه می توان زیبایی واژن را برگرداند و باعث افزایش میل جنسی شد. در روش تزریق چربی به واژن ، با گذشت زمان چربی های تزریق شده جذب بدن می شود در نتیجه بعد از گذشت مدتی تزریق مجدد چربی برای جوانسازی واژن باید صورت گیرد پس این روش نیاز به تزریق مجدد دارد؛ که این خصوصیات باعث شده است که این عمل زیبایی واژن به یکی از پرطرفدارترین روش های جوانسازی واژن تبدیل شده است.

مزایای تزریق چربی به واژن

  • نسبت به جراحی های دیگر کم خطر است و عوارض انجام این جراحی بسیار اندک است
  • این عمل صدرصد طبیعی است و بروز آلرژی در حداقل است
  • هزینه های درمانی آن نسبت به نتیجه کار مناسب است
  • ماندگاری بالای این عمل
  • بدون برش و بخیه این جراحی صورت می گیرد
  • روشن سازی پوست واژن و روشن تر شدن واژن
  • بازگشت سریع فرد به زندگی روزمره پس از درمان
  • سرپایی است و نیازی به بستری شدن نیست
  • نتایج درمانی آن سریع خود را نشان می دهند
  • میل جنسی و لذت جنسی را در فرد زیاد می کند .
  • انجام زایمان طبیعی بعد از تزریق چربی
  • امکان تکرار در صورت نیاز
  • انجام تزریق در حداکثر ۱۵ دقیقه
  • عوارضی مانند زخم و ایجاد محدودیت در رابطه جنسی را به دنبال ندارد
  • عدم احتیاج به بیهوشی فرد
  • عدم ایجاد درد به هنگام تزریق
  • چربی کافی برای عمل، حدود ۲۴ میلی لیتر، از قبل استخراج و آماده شده باشد

کاربردهای تزریق چربی به واژن

بسیاری از افراد همیشه دنبال راه های برای جوانسازی واژن خود هستند که ما اینجا تزریق چربی را پیشنهاد دادیم که این چربی هم از بدن خود بیمار برداشته میشود و بخاطر اینکه در این روش از چربی های خود شخص استفاده می شود نه تنها بدن نسبت به چربی ها حساسیت نشان نمی دهد بلکه به دلیل اینکه از چربی های خود بدن استفاده می شود با بدن کاملا سازگار هستند.

هم اکنون اکثر جراح های زیبایی در مطب های خودشان بدون محدودیت این عمل را در با استفاده از پیشرفته ترین دستگاههای موجود انجام می دهند.

کاربردهای تزریق چربی به واژن :

  • حفظ ظاهر زیبایی واژن
  • از بین بردن چین و چروک
  • رفع افتادگی پوست واژن
  • تغییر سایز
  • حجم دار کردن لابیا ماژور
  • روشن سازی واژن
  • تنگ شدن واژن
  • سفت شدن پوست واژن
  • رفع بی تقارنی و بی تناسبی دو طرف واژن
  • رفع خشکی واژن

عمل تزریق چربی به لابیا برای چه کسانی مناسب است؟

  • کسانی که زایمان های طبیعی متعدد داشته اند
  • کسانی که به دلایل ژنتیکی نواحی تناسل آن ها شکل طبیعی نداشته باشد
  • کسانی که در واژن آن ها لابیای آن ها متقارن نباشد
  • کسانی که ناحیه تناسلی آن ها به هر دلیلی چروک شده باشد
  • کسانی که از افتادگی لابیا رنج می برند

و تمام کسانی که بدون داشتن هیچ مشکلی خودشان دوست دارند چربی تزریق کنند و این زیبایی ظاهر واژن برایشان خیلی اهمیت دارد.

چه کسانی نباید عمل تزریق چربی انجام دهند؟

درست است که تزریق چربی در واژن یکی از روش های زیبایی است اما افرادی که دارای محدودیت هستند نمی توانند این تزریق را انجام دهند کسانی که این محدودیت را دارند عبارتند:

  • کسانی که بیماری خود ایمنی دارند روماتیسم، یا هر نوع آلرژی
  • خانم های باردار و خانم هایی که شیر می دهند
  • بیمارانی که سابقه سکته قلبی و مغزی داشته باشند
  • بیمارانی که انسولین مصرف می کنند و دیابت دارند
  • کسانی که بیماری خاص دارند و داروهای خاصی انجام می دهند
  • برخی افرادی که سابقه لخته شدن خون دارند
  • کسانی که دارای زگیل تناسلی هستند
  • کسانی که عفونت ناحیه واژن دارند

و کسانی که ضعف سیستم ایمنی بدنی دارند از جمله کسانی هستند که تزریق چربی در واژن نباید انجام دهند مواردی که ذکر شد بعضی از موارد بعد از درمان می تواند این روش زیبایی واژن را امتحان کند مثلا فردی که در آلت تناسلی خودش دچار زگیل تناسلی شده باشد ابتدا فرد باید آن مشکل را حل کند و سپس بعد از بهبودی کامل می تواند تزریق چربی در لابیا را انجام دهد.

چه آمادگی هایی قبل از تزریق چربی در واژن موردنیاز است؟

*انجام تمام آزمایشاتی که متخصص برای شما تجویز می کند
*پرهیز از استفاده از داروهایی که باعث رقیق شدن خونتان میشود مثل قرص آسپرین
*حتما اگر دچار بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی مصرف می کنید آن را به اطلاع پزشک خودتان قرار دهید
*مصرف سیگار را حداقل ۲ الی ۳ هفته قبل از تزریق چربی قطع کنید
* مصرف الکل و نوشیدنی های حاوی الکل حتی با دوز کم را هم قطع کنید
*تا ۸ ساعت قبل تزریق چیزی میل نکنید
*عفونت های ناحیه تناسلی را حتما از بین ببرید و به طور کامل باید درمان شوید
*از مصرف مایعات زیاد پرهیز کنید
*نظافت و بهداشتی بودن محل تزریق را رعایت کنید محل تزریق باید عاری از هرگونه موی زائدی باشد

روش تزریق چربی به واژن

امروزه از راههای جوانسازی واژن تزریق چربی است. در گذشته تزریق چربی در قسمت های مختلف بدن مثل صورت، سینه و… تزریق صورت می گرفت اما با تکنیک های مدرن و نوین با تزریق چربی در واژن برخی از مشکلات ان قسمت از بدن رفع شد. از بارزترین مزیت تزریق چربی عدم نیاز به بیهوش کردن فرد در حین انجام تزریق است. روش تزریق چربی بدین صورت است که چربی برداشته شده از یک قسمت بدن را در واژن تزریق می کنند. این چربی باید از نواحی که چربی خوبی دارند کشیده شود مثل شکم و پهلو

روش برداشتن چربی که به لیپوماتیک معروف است در این روش با دستگاه چربی های قسمت های مختلف بدن را تخلیه می کنند این روش هم بدون بیهوشی و درد انجام می شود.

مراحل تزریق چربی معمولا در سه مرحله انجام می شود که این مراحل عبارتند از

مرحله اول :

مهم ترین کار در برداشت چربی ضدعفونی کردن منطقه ای که چربی آن قسمت برداشته خواهد شد بعد از ضدعفونی کردن در آن قسمت یک بی حسی موضعی انجام می شود وسپس با استفاده از سرنگ های مخصوصی که سر آنها کانولاهای مناسب وصل شده است و از طریق سوراخ های کوچکی که در پوست ایجاد شده چربی های زیر پوست با فشار کم برداشته می شوند.

مرحله دوم :

درمرحله دوم چربی های که برداشته شده است را برای استریل کردن وجدا کردن خون و بافت های که به چربی چسبیده است چند بار شستشو می دهند. سپس چربی های که آماده تزریق شده اند را به سررنگ هایی که به بافت واژن قرار است تزریق شود می کشند.

مرحله سوم :

در این مرحله که مرحله سوم و مرحله آخر است منطقه ای که باید تزریق انجام شود دوباره کامل ضدعفونی می شود و سپس بی حسی موضعی انجام می شود و پس از آن سرنگی که حاوی چربی است تزریق چربی انجام می شود.

حداکثر زمانی که برای این کار یعنی تزریق چربی لازم است ۲۰ الی ۳۰ دقیقه است. همانطور که گفتیم تزریق ژل بدون درد انجام می شود وانجام تزریق نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و فقط با یک بی حسی موضعی تزریق قابل انجام است. انجام تزریق نیاز به بستری شدن ندارد و فرد بعد از انجام پروتز می تواند ترخیص شود وبه فعالیت روزمره خودش بپردازد.

مراقبت های پس از عمل تزریق چربی به واژن

  • برای جلوگیری از بروز هر گونه عفونتی باید داروهای که پزشک تجویز کرده است به طور مرتب مصرف شود.
  • به مدت یک هفته باید از خوردن غذاهای چرب و پر نمک پرهیز کنید.
  • به مدت ۴ هفته از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • عدم برقرای رابطه جنسی تا زمان تعیین شده توسط متخصص
  • عدم ماساژ ناحیه درمانی
  • رفتن به استخر یا استفاده از وان حمام تا ۱ هفته ممنوع است.
  • برای تسکین درد استفاده از استامینوفن کافی است.
  • پرهیز از مصرف الکل و دخانیات تا ۲ هفته
  • اجتناب از هر گونه انجام ورزش
  • نوشیدن زیاد مایعات

عوارض احتمالی تزریق چربی به واژن

همان طور که در قسمت های قبلی گفتیم سهولت این عمل بسیار است و به همین خاطر از محبوبیت خاصی بین بانوان برخوردار استو عوارض خاص و سنگینی ندارد و عوارض ناشی از تزریق معمولا پس از گذشت یک دوره به حالت اولیه خود باز می گردند؛ و همه چیز برای فرد عادی می شود.

عوارض کوتاه مدت این عمل عبارتند از

  • ایجاد تورم در محل تزریق چربی
  • التهاب
  • کبودی
  • و درد خفیف عفونت

توجه داشته باشید که تمامی این عوارضی که گفته شد به صورت کاملا جزئی بوده و حداکثر تا دو روز بعد از تزریق به طور کامل رفع می شوند ولی اگر شما احساس درد بیشتری داشتید پیشنهاد ما به شما این است که حتما به پزشک متخصص خود مراجعه کنید

برچسب ها: تزریق زیبایی, تنگ کردن واژن, زیبایی واژن, هزینه تزریق چربی به واژن, واژینو