کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

معایب استفاده از روغن موتور غیر استاندارد

معایب استفاده از روغن موتور غیر استاندارد

معایب استفاده از روغن موتور غیر استاندارد , تاثیرات استفاده از روانکار صنعتی نامناسب در ماشین آلات : چه اتفاقی ممکن است برای اتومبیل شما در صورت استفاده کردن از روغن موتورهای نامناسب خواهد افتاد ؟ آیا این کار در بلند مدت آسیب جدی را وارد خواهد کرد؟

روغن موتور غیر استاندارد

اکثر مردم زمانی که بحث روان و روانکاری اتومبیل به میان می آید به روغن انتقالی و روغن موتورهای خودروهای خود می اندیشند . وظیفه ی کاهش اصطکاک , تمیزکاری و خنک نگه داشتن قطعات ماشین الات بر عهده ی هر دو این روانکارها را بزرعهده دارند . روغن های ایه ی با کیفیت و افزودن های آن تاثیر بسزایی در عملکرد روانکارها دارد . با این حال تا به اینجا تمامی شباهت های این دو روانکارها به اتمام می رسد . چون در فرمولاسیون ها مجموعه ای از تفاوت ها , خواص های فیزیکی و فواصل تخلیه موجود می باشد . حتی دراین دو نوع روانکارها نیز , برندها , نمره ها و نامگذاری های گوناگون و متفاوتی نیز موجود می باشد . ضروری است که شما به طور خلاصه به این نکته واقف باشید که اتومبیل شما نیاز به چه چیزی دارد و شما باید چه چیزی را خریداری بفرمایید .

انتقال مایعات بر اساس سازنده ی وسیله ی نقلیه , شرایط عملیاتی و نوع انتقال متفاوتی را باهم دارند . در این باره قانون طلایی که وجود دارد این است که به هیچ وجه این مایعات را باهم مخلوط نکنید . به این دلیل که هرگونه ناسازگاری , عوارض جانبی فاجعه آمیز و غثیر قابل کنترلی را می تواند بر روی انتقال داشته باشد . لغزش چرخ دنده ها و چرخ دنده ها , خسارات کوتاه مدت این انتقال نادرست محسوب می شود . این در حالی است که آسیب های این انتقال نادرست با آسیب های دراز مدت می تواند در انتقال باعث گردد که نارسایی فاجعه آمیزی به دنبال بیاورد .

گزینه های بسیار زیادی برای روغن موتور , در مقایسه با دیگر رونگارهای صنعتی که در بازار موجود است , وجود دارد . این تنوع گزینه ها می تواند باعث سردرگمی شما در امر خرید و آنچه خودروی شما نیاز دارد گردد . معمولا اغلب افراد همچون دیگر اقلام مصرفی , براساس قیمت , روغن را برای اتومبیل خود انتخاب مینمایند . ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که شما هزینه ای را که برای آن پرداخت می نمایید , براساس آن بازدهی دریافت خواهید کرد .

مهمترین و اصلی ترین ویژگی فیزیکی یک روغن صنعتی , ویسکوزیته ( غلظت ) آن می باشد . مقادیر گوناگون ویسکوزیته , برای روغن موتور قابل دسترس می باشد . شایع ترین علت عدم ناسازگاری یک روان کننده با یک ماشین , انتخاب غلظت غلط آن می باشد . به طور مثال اگر روغن انتخاب شده از غلظت کمتری برخوردار باشد می تواند باعث افزایش شدید فرسودگی قطعات را به دنبال داشته باشد . همچنین اگر روان کننده از گرانروی بالاتریث از نیاز برخوردار باشد , باعث کمبود جریان روغن و افزایش قطعات شده و در نهایت بازده ماشین الات کاهش چششمگیری می یابد . هر دو این شرایط موجب می شود که در آینده ای نزدیک و در دراز مدت تاثیر منفی زیادی را بر روی دستگاه داشته باشد .

طول عمر مفید تعیین گردیده برای روغن موتور , یکی از دلایلی که غالبا نادیده گرفته می شود . به این نکته توجه داشته باشید که مابین موتور های دیزلی و بنزین تفاوت های بی شمار و متفاوتی در فرمول بندی موجود است . این تفاوت ها عبارتند از ” ویسکوزیته , روغن پایه و مواد افزودنی هستند . مورد دیگری که نیاز به توجه بیشتری دارد , سازگار نبودن روغن های قدیمی با روغن های امروزی و مدرن می باشد . اغلب روغن هایی که فروخته می شود از موتورهای مدرن محافظت نکرده و منسوخ شده اند . این درحالی است که برای فروش این روغن های منسوخ شده هیچ قانونی مبنی بر ممنوعیت فروش وجود ندارد . در اینجا همه چیز به اطلاعات و آگاهی مصرف کنندگان بستگی دارد تا از روانکارهای نادرست و منسوخ شده در وسایل نقلیه و اتومبیل های خود استفاده نکنند .

روغن صنعتی

روغن صنعتی یکی از محصولات بسیار مهم و تجاری صنعت پتروشیمی و نفت می باشد . روغن صنعتی در کاربردهای متفاوت و با برندهای مختلفی در بازار موجود است . این محصول برتر و فراورده نفتی می توان گفت تمام مجموعه و گروه های روانکار را در بر میگیرد و کاربرد وسیعی در صنایع گوناگون دارد . شرکت های بزرگی در تولید روغن صنعتی و روانکارهای صنعتی فعال هستند و هر کدام محصولی را با کیفیت خاص روانه بازار می کنند و بخشی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده اند . امروزه شرکت های داخلی کشورمون نیز با بکارگیری از متخصصان جوان و باهوش توانشته اند کیفیت محصولات خود را به مشابه خارجی به ویژه اروپای و آمریکایی برسانند . روغن صنعتی بهران , روغن صنعتی پارس و … نمونه ای از شرکت های داخلی موفق در این زمینه می باشند .

لینک کوتاه : (روغن صنعتی) bit.ly/2SufiwB , ( فروش روغن صنعتی) goo.gl/2SvW2i

شرکت های خارجی تولید کننده روغن صنعتی

اگر به بخش برند های برتر روغن صنعتی مراجعه کنید متوجه خواهید شد که تعداد شرکت های اروپایی و امریکایی زیادی در این زمینه فعال هستند به هر حال محصولات نفتی درآمد بالایی دارد و بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری است در این بین بیشتر شرکتهایی که با کشور ما همکاری زیادی از ابتدا داشته اند با هر نوع فراز و نشیبی ؛ بیشتر شرکت های انگلیسی , آلمانی و فرانسوی بوده اند .شرکت هایی مانند توتال و …

جهت خرید روغن صنعتی با کیفیت بالا و مشاوره می توانید با کارشناسان فروش ما در روانکار شیمی ماهان تماس برقرار کنید :

۰۹۱۲۳۱۷۸۳۷۷         ۰۲۱-۷۴۳۰۴

آیا رنگ گریس تاثیری در روانکار دارد ؟

آیا رنگ گریس تاثیری در روانکار دارد ؟

آیا رنگ گریس تاثیری در روانکار دارد ؟ استفاده از گریس به منظور روان کاری از سابقه ی طولانی برخوردار می باشد که بنا به شواهد موجود در دوران مصر باستان و حتی پیشتر از آن زمان نیز مورد استفاده در روان کاری قرار می گرفت . پیشرفت ها و تحولات بزرگی که درباره ی انواع مختلف گریس , تا قرن نوزدهم که تا پیش از کشف نفت خام بود با دقت کافی مورد ثبت قرار نمی گرفت . گریس های روان کاری را بر مبنای زبری , نرمی و غیره …., در فضای ارزیابی و مورد آزمایش قرار می دادند .

تغییر رنگ گریس

در این دو قرن اخیر و علی الخصوص در این چند ده سال در زمینه ی توسعه و تحول عظیم انواع مختلف گریس ها از جمله گریس های پایه ی لیتیوم و یا گریس های لیتیوم کمیلکس – گریس آلومینیوم کمپلکس – گریس کلسیم سولفات – گریس باریم کمپلیکس – گریس پلی اوره و بسیاری از گریس های دیگر در این سالهای اخیر رشد و پیشرفت روز افزونی داشته است که واقعا قابل چشمگیر و ستودنی می باشند . جالب است که بدانید گریس های روان کاری امروزه هم در مبنای زبری و نرمی و یا بوی خود مورد قضاوت قرار دارد . با این حال تاثیر این عوامل بر سرویس دهی و کیفیت گریس ها تاثیر چندانی ندارد .

هر چند که عواملی که بر کاربرد گریس ها تاثیر فراوانی دارد اغلب نادیده گرفته می شوند . عواملی همچون قوام و دوام مکانیکی – توان تحمل فشار – مقاومت در برابر آب – پایداری در برابر اکسیداسیون و همچنین ماندگاری و مقاومت آتن در دماهای بالا و بیشتر که چنانکه گفته شد بر عملکرد مثبت گریس ها تاثیر منفی دارد , دیده نمی شود .

تاثیر رنگ بر عملکرد گریس های روان کاری

امروزه در بازار انواع مختلفی از گریس های رنگی وارد بازار شده اند که به راحتی قابل دسترسی می باشند . این گریس ها که در بازار در دسترس می باشند عبارتند از ” گریس های سفید – سیاه – آبی – سبز- بنفش – قرمز – شفاف – زرد و طلایی و گریس های غیره ….., در کل نظرات و تصورات مختلفی در مورد رنگ گریس های وجود دارد . اگر قصد داشته باشیم در باره ی رنگ گریس ها به طور خاص بحث کنیم , گریس سفید رنگ نتن می دهد که این رنگ گریس در ماشین آلات صنایع غذایی قابل استفاده می باد . این در حالی است که گریس های سیاه رنگ , گریس های مولی و یا گرافیتی می باشند که به منظور استفاده در شرایط کاری دشوار مورد استفاده قرار می گیرند .

گریس هایی که به رنگ قرمز هستند نشان دهنده ی این نکته می باشند که این گریس ها برای استفاده در مکان های با دماهای بالا مناسب می باشند . همچنین برای دماهای پایین نسبت به تناسب گریس ها , گریس آبی رنگ و برای سازگاری گری.س با محیط زیست از رنگ سبز استفاده می کنند . با این حال هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد .در باره ی تاثیر رنگ بر روی خصوصیت ها ی گریس ها نتایج جالبی به دست آمده است .

سفید کننده های گریس های صنعتی

امروزه سفید کننده های دی اکسید تیتانیوم (Tio2) و اکسید روی ( Zno) از رایج ترین سفید کننده هایی که به منظور سفید کرددن رنگ گریس های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد , به شمار می آید . معمولا این گریس ها به شکل پودرهای جامد به کار برده می شود در گریس های روان کاری , میزان این ترکیبات از نیم الی ۱۰ درصد و حتی بیتر می تواند در حال تغییر یابد . البته این متغییر بودن بودن میزان بستگی زیادی به نوع سایز و اندازه ی مواد اولیه که در ترکیب پایه ی گریس مورد استفاده قرار می گیرد دارد .

اخیرا با تحقیقاتی که صورت گرفته است , در گریس های پایه ی لیتیوم – لیتیوم کمپلکس و کلسیم سولفونات , درصد های متفاوتی از دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی , را مورد استفاده قرار می دهند . که این سفید کننده ها تاثیر زیادی را بر روی بعضی از ویژگی های گریس , همچون نقطه ی ریزش – قدرت نفوذ – پایداری مکانیکی – خصوصیات ضد فرسایشی – میزان جداسازی روغن و سفت شدن در انبار مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است .

نتایج این تحقیقات و پژوهش در جدول شماره ۱ نشان داده شده است . این جدول ثابت می کند که بر روی نقطه ی ریزش , افزایش دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی , تاثیر زیادی را ندارد . با این حال می توان افزایش قدرت نفوذ آن را با مقدار ۵ درصد مشاهده کرد . از نظر پایداری مکانیکی که به حالت آزمایشی قدرت نفوذ بعد از ۱۰۰۰۰ بار ترزیق دوگانه صورت گرفته , زمانی که به سفیدکننده ها به مقدار بیش از ۲ درصد اضافه شدند , در قیاس با میزان تغییر پس از ۱۰۰۰۰ بار ترزیق دوگانه , میزان متغییر بودن قدرت نفوذ آن پس از ۶۰ بار ترزیق دوگانه بیشتر بوده است .

تابش آفتاب , گرما و آب

یکی از مواردی که در نگهداری گریس به طور معمول مهم می باشد , محیطی که در آن گریس نگهداری می شود می باشد . مثلا قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب – گرما و آب به مقتضای کاربردی که دارد , نگهداری گریس در ظروفی که در شرایط خوب و ایده آلی نگهداری نشده باشند .

زمانی که گریس در برابر تابش مستقیم نور قرار گرفته باشد , گریس مورد نظر تدریجا رنگ خود را از دست داده و بی رنگ می شود و جذابیت اولیه ی خود را که در موقع تولید و یا بسته بندی داشته است از بین می رود , آب نیز یکی از عواملی است که می تواند بر روی رنگ گریس تاثیر منفی داشته باشد . برای نمونه می توان بر گریسی اشاره داشت که به مدت ۲۴ ساعت بر روی آب شناور بوده است , این گریس علاوه بر اینکه حل نخواهد شد , بلکه رنگ آن نیز از قرمز به رنگ نارتجیی تغییر خواهد داشت رنگ گریس در عملکرد کلی آن تاثیر جزیی دارد .

روغن صنعتی

روغن صنعتی یکی از محصولات بسیار مهم و تجاری صنعت پتروشیمی و نفت می باشد . روغن صنعتی در کاربردهای متفاوت و با برندهای مختلفی در بازار موجود است . این محصول برتر و فراورده نفتی می توان گفت تمام مجموعه و گروه های روانکار را در بر میگیرد و کاربرد وسیعی در صنایع گوناگون دارد . شرکت های بزرگی در تولید روغن صنعتی و روانکارهای صنعتی فعال هستند و هر کدام محصولی را با کیفیت خاص روانه بازار می کنند و بخشی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده اند . امروزه شرکت های داخلی کشورمون نیز با بکارگیری از متخصصان جوان و باهوش توانشته اند کیفیت محصولات خود را به مشابه خارجی به ویژه اروپای و آمریکایی برسانند . روغن صنعتی بهران , روغن صنعتی پارس و … نمونه ای از شرکت های داخلی موفق در این زمینه می باشند .

لینک کوتاه : (روغن صنعتی) bit.ly/2SufiwB , ( فروش روغن صنعتی) goo.gl/2SvW2i

شرکت های خارجی تولید کننده روغن صنعتی

اگر به بخش برند های برتر روغن صنعتی مراجعه کنید متوجه خواهید شد که تعداد شرکت های اروپایی و امریکایی زیادی در این زمینه فعال هستند به هر حال محصولات نفتی درآمد بالایی دارد و بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری است در این بین بیشتر شرکتهایی که با کشور ما همکاری زیادی از ابتدا داشته اند با هر نوع فراز و نشیبی ؛ بیشتر شرکت های انگلیسی , آلمانی و فرانسوی بوده اند .شرکت هایی مانند توتال و …

جهت خرید روغن صنعتی با کیفیت بالا و مشاوره می توانید با کارشناسان فروش ما در روانکار شیمی ماهان تماس برقرار کنید :

۰۹۱۲۳۱۷۸۳۷۷         ۰۲۱-۷۴۳۰۴

فریت بار به کلگری

فریت بار به کلگری

فریت بار به کلگری ، ارسال بار هوایی به کلگری , هزینه و قیمت  ارسال بار با هواپیما به کلگری ، حمل بار هوایی ، شرکت هوایی آسان کارگو: شهر کلگری در استان آلبرتا قرار دارد . مساحت این شهر حدود ۸۲۰۰۰ کیلومتر مربع می باشد و به طور تقریبی ۱۱۰۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد . در مورد این شهر می توان گفت که شهر کلگری یکی از مهمترین شهرهای اقتصادی کانادا و پرجمعیت ترین شهر استان آلبرتا می باشد.


موقعیت جغرافیایی شهر کلگری ، کانادا

این شهر در جنوب غربی کانادا و جنوب استان آلبرتا قرار دارد. کلگری در ۸۰ کیلومتری رشته کوه های راکی واقع شده است و در شمال قاره آمریکا یک شهر مهم از نظر فعالیت های نفتی می باشد. زبان مردمان این شهر انگلیسی می باشد ولی افرادی هم وجود دارند که به فرانسوی صحبت می کنند و نسبتا تعداد آنها نیز زیاد می باشد. این یک دلیلی می باشد که تمام کارمندان این شهر باید به زبان فرانسوی مسلط باشند.

جاذبه های گردشگری شهر کلگری ، کانادا

رودخانه بو مهمترین جاذبه گردشگری این شهر می باشد که از وسط آن رد شده و این شهر را بسیار زیبا کرده است دانشگاه کلگری نیز یکی از بهترین دانشگاه های کانادا می باشد .

مسافرت و مهاجرت به کلگری و نحوه فریت بار به این شهر

ان شهر بخاطر داشتن موقعیت اقتصادی بسیار مناسب یکی از شهرهای مهاجر پذیر کانادا می باشد . به همین دلیل افراد زیادی از سرتاسر دنیا به این شهر مهاجرت کرده و قصد اقامت دائم در این شهر را دارند . بعضی از افراد کشور ما هم این نظر را دارند که به این شهر مهاجرت یا مسافرت طولانی مدت داشته باشند ، اما افرادی که قصد مهاجرت به این شهر را دارند اطلاعات کافی در مورد مهاجرت و ارسال کردن لوازم شخصی و اثاث منزل خود را ندارند . مهاجرین و مسافرین محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به دفاتر خدمات شرکت هوایی آسان کارگو مراجعه کنند.

خدمات شرکت آسان کارگو در رابطه با فریت بار و ارسال بار هوایی به کلگری

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمت های این شرکت برای ارسال بار به کلگری :

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به کلگری : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت حمل بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به شهر کلگری را برای شما تهیه می کند.

*** نکته :

همانطور که گفتیم کلگری یکی از شهر های کانادا می باشد پس امری طبیعی می باشد که قوانین فرودگاه این شهر با قوانین ارسال بار و فریت بار به کانادا یکی می باشد.

فرودگاه بین المللی کلگری ، ارسال بار هوایی به کلگری

فرودگاه بین المللی شهر کلگری ، مک کال نام دارد و یک فرودگاه عمومی می باشد. مک کال در ۱۷ کیلومتری شمال شرقی از مرکز شهر کلگری قرار گرفته است . طبق آماری که در سال ۲۰۱۴ در دست ما بود در حدود ۱۵۲۶۱۱۰۸ نفر مسافر از این فرودگاه تردد کرده اند . بهتر است بدانید که این فرودگاه دارای طولانی ترین باند فرود و بلندترین برج مراقبت در بین فرودگاه های کشور کانادا می باشد . کدهای سازمانی یاتا و ایکائو برای این فرودگاه به ترتیب YYC و CYYC می باشد .

نکات مهمی درباره ارسال بار  هوایی و اضافه بار مسافری به کانادا

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

فریت بار  , حمل بار هوایی , ارسال بار هوایی , فریت بار مسافری , ارسال بار مسافری , فریت اضافه بار مسافری , ارسال بار

بسته بندی بار مسافری , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی بار جهت فریت

فریت بار به کلگری , فریت بار به ادمونتون , فریت بار به مونترال , فریت بار به آتاوا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو

فریت بار به استرالیا , فریت بار به کانادا , فریت بار به آمریکا

فریت بار به هالیفاکس , فریت بار به ولینگتون

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت حمل بار هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

هزینه ارسال بار به مونترال ، فریت بار به مونترال

هزینه ارسال بار به مونترال ، فریت بار به مونترال

ارسال بار به مونترال ، فریت بار به مونترال  , ارسال بار با هواپیما به مونترال ، آسان کارگو : مونترال یکی از شهر های کانادا می باشد که بعد از تورنتو بزرگترین شهر کانادا می باشد و همچنین پانزدهمین شهر بزرگ آمریکای شمالی نیز می باشد . این شهر در استان کبک قرار دارد. در سال ۲۰۱۱ آماری که در دست بود این شهر حدود ۱۶۵۰۰۰۰ نفر جمیعت داشت که تقریبا بیش از ۶۵ درصد مردم این شهر فرانسوی زبان می باشد. مونترال دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان است در رتبه اول پاریس وجود دارد. شهر مونترال یک شهر دانشجو پذیر می باشد که به طور کلی چهار دانشگاه اصلی دارد که دوتا از آنها فرانسوب زبان و دوتای دیگر انگلیسی زبان هستند.

فریت بار به مونترال

مونترال از نظر موقعیت جغرافیایی

مونترال در جنوب غرب استان کبک و شرق کانادا قرار دارد. این شهر در ۵۳۹ کیلومتری از شهر تورنتو ( بزرگترین شهر کانادا ) واقع شده است . مونترال بزرگترین مرکز تجاری ، اقتصادی و فرهنگی استان کبک واقع در کانادا می باشد .

فریت بار به مونترال و مسافرت به کشور کانادا

شهر مونترال بعد از تورنتو دومین شهر مهاجر پذیر و توریست پذیر کشور کانادا می باشد . این شهر با داشتن مراکز گردشگری بسیار زیبا و جالب هر ساله مسافران زیادی را از سرتاسر دنیا میزبانی می کند . هموطنان عزیزی که به کشور کانادا مسافرت می کنند عمدتا هدفشان بازدید از این شهر زیبا می باشد . اما بیشتر مسافران و مهاجران در رابطه با مسافرت و یا ارسال بار ، فریت بار به آین شهر اطلاعاتی ندارند و این باعث به وجود آمدن مشکلاتی در مسافرت می شود که در ادامه مطالب بیشتر در این مورد بحث خواهیم کرد . مسافران و مهاجران محترم می توانند برای کسب اطلاعانت بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایند.

فریت بار  , حمل بار هوایی , ارسال بار هوایی , فریت بار مسافری , ارسال بار مسافری , فریت اضافه بار مسافری , ارسال بار

بسته بندی بار مسافری , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی بار جهت فریت

فریت بار به کلگری , فریت بار به ادمونتون , فریت بار به مونترال , فریت بار به آتاوا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو

فریت بار به استرالیا , فریت بار به کانادا , فریت بار به آمریکا

فریت بار به هالیفاکس , فریت بار به ولینگتون

خدمات شرکت هوایی آسان کارگو برای ارسال بار به مونترال ، فریت بار به مونترال

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمات شرکت هواپیمایی آسان کارگو برای ارسال بار به مونترال:

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به مونترال : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به کلانشهر مونترال را برای شما تهیه می کند.

***نکته

در اینجا نکته ای که وجود دارد این است که قوانین فریت بار به مونترال از قوانین فرودگاهی کشور کانادا پیروی می کند و تمام فرودگاه های این کشور از یک قانون پیروی می کنند.

فرودگاه بین‌المللی مونترال | فرودگاه پییر الیوت ترودو

فرودگاه بین المللی مونترال یک فرودگاه باربری عمومی بوده و یک باند فرود به طول ۳۳۵۳ متر دارد . این فرودگاه در ارتفاع ۳۶ متری از سطح آب های آزاد و در سال ۱۹۴۰ تاسیس شد . کد های سازمانی یاتا و ایکائو برای این فرودگاه به ترتیب YUL و CYUL میس باشد .

اطلاعاتی در رابطه با ارسال بار هوایی به کانادا و شهر های آن

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .
یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت . اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

ارسال بار هوایی به ونکوور

ارسال بار هوایی به ونکوور

ارسال بار هوایی به ونکوور ، فریت بار به ونکوور , حمل بار هوایی به ونکوور ، فریت بار به ونکوور ، ارسال کالا با هواپیما به ونکوور ، آسان کارگو : ونکوور یکی از شهرهای بندرگاهی کانادا می باشد که مهمترین آنها نیز است . ونکوور در استان بریتیش کلمبیا قرار دارد و بزرگترین کلانشهر غرب کانادا می باشد. این شهر دارای مساحتی حدود ۱۱۵ کیلومتر مربع و جمعیتی تقریبا ۶۰۰۰۰۰ نفر را دارد.

از نظر جغرافیایی می توان گفت این شهر در میان دلتای فریزر در جنوب و خلیج برووارد در شمال قرار دارد ، این شهر آب و هوایی معتدل دارد ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد ۱۶۷ متر می باشد.

فریت بار به ونکوور

مسافرت و یا مهاجرت به ونکوور کانادا

این شهر نیز یکی از شهر های توریستی و مهاجر پذیر می باشد که بعد از شهرهای تورنتو و مونترال در مقام سوم می باشد . این شهر جزو شهرهایی می باشد ایرانی ها بیشتر به این شهر مهاجرت می کنند . اکثر افرادی که قصد مسافرت به این کشور را دارند نگران فرستادن بارهای خود به این شهر می باشند که یا اطلاعاتی در باره ارسال بار هوایی ندارند و یا نگران آسیب دیدن لوازم خود هستند . شما مهاجرین محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت هوایی آسان کارگو تماس حاصل فرمایید.

فریت بار  , حمل بار هوایی , ارسال بار هوایی , فریت بار مسافری , ارسال بار مسافری , فریت اضافه بار مسافری , ارسال بار

بسته بندی بار مسافری , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی بار جهت فریت

فریت بار به کلگری , فریت بار به ادمونتون , فریت بار به مونترال , فریت بار به آتاوا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو

فریت بار به استرالیا , فریت بار به کانادا , فریت بار به آمریکا

فریت بار به هالیفاکس , فریت بار به ولینگتون

شرکت هوایی آسان کارگو چه خدماتی را برای ارسال بار هوایی به شهر ونکوور ارائه می دهد؟

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمات شرکت فریت بار آسان کارگو برای ارسال بار به ونکوور

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به ونکوور : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت حمل بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به کلانشهر ونکوور را برای شما تهیه می کند.

***نکته

همانطور که می دانید ونکوور یکی از شهر های کانادا می باشد پس قوانین ارسال بار به این شهر همان قوانین ارسال بار به کانادا می باشد و قانون تمام فرودگاه های این کشور باهم برابر می باشد.

فرودگاه بین المللی ونکوور و فریت بار

این فرودگاه بین المللی یک فرودگاه عمومی می باشد . کد سازمانی یاتا برای این فرودگاه YVR می باشد . این فرودگاه تقریبا به بیشتر از ۶۰ شرکت هواپیمایی سرویس دهی می کند و طبق آماری که در سال ۲۰۱۱ در دست داشتیم حدود ۱۸ میلیون نفر از این فرودگاه تردد کرده بودند . ارتفاع این فرو.دگاه از سطح درای های آزاد ۴ متر می باشد و دارای یک باند فرود به طول ۳۰۰۰ متر می باشد . اضافه می کنیم که این فرودگاه یکی از زیباتترین فرودگاه های دنیا به شمار می آید .

اطلاعاتی در رابطه با ارسال بار هوایی به کانادا و شهر های آن :

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شده خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .