کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

پشتیبانی سایت

یکشنبه 1 بهمن 1396 16:51 نویسنده: بهزاد نظرات: 0 نظر چاپ

پشتیبانی سایت ، پشتیبانی وب سایت نباید به این فکر کنیم که وقتی وب سایت را طراحی کردیم دیگر کار تمام است و می توانیم از آن بهره برادای کنیم . توجه داشته باشید که طراحی سایت آغاز ورود شما به تجارت الکترونیک می باشد. از این رو مهمترین کار بعد از طراحی سایت پشتیبانی سایت (پشتیبانی وب سایت) است . بدون بروز رسانی و پشتیبانی سایت نمش توانید وب سایت خود را قدرتمند کنید.

تیم سئو تک در راستای خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت خدمات پشتیبانی سایت (پشتیبانی وب سایت) را با بهترین شیوه های پشتیبانی سایت ارائه می کند استفاده از استاندارد های روز دنیا در طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت و نیز پشتیبانی سایت می تواند نگرانی شما را از بروز رسانی وب سایت خود راحت نماید . در این مقاله به معرفی خدمات و سرویس هایی که سئو تک برای پشتیبانی از وب سایت شما ارائه می کند اشاره می کنم قبل از اینکه شروع به شرح در رابطه با پشتیبانی وب سایت کنم تعاریفی را برای شما ارائه می کنم.

سئو سایت

پشتیبان سایت ، پشتیبان وب سایت به چه کسی گفته می شود ؟

در تعریفی ساده می توان گفت پشتیبان سایت فردی است که کنترل وب سایت ، بروز رسانی و رفع ایرادات وب سایت را بر عهده دارد.

اما سطح اطلاعات هر پشتیبان وب سایتی متفاوت است که در اینجا می خواهم سئو سایت را تعریف کنم.

سئو به چه معنی است ؟

سئو راهکاری برای افزایش بازدید وب سایت است .
توجه داشته باشید سئو یک راهکار است . می دانیم برای پیاده سازی سئو (استراتژی سئو) ابزارهایی را در اختیار داریم و همچنین برخی از فاکتورهایی برای بهینه سازی وب سایت نیز گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر یارائه نموده است . در رابطه با سئو می توانید برای مطالعه بیشتر وارد مقالات وب سایت شوید.

آشنایی به طراحی سایت برای پشتیبانی وب سایت

لزوما یک پشتیبان وب سایت نیاز ندارد که طراحی سایت را کاملا بلد باشد ولی آشنایی مختصر با html و css می تواند امتیاز بزرگی برای یک پشتیبان وب سایت باشد.

ابزار گوگل وب مستر و استفاده از آن در پشتیبانی سایت

گوگل برای کنترل وضعیت وب سایت ابزار قدرتمندی به نام گوگل وب مستر را ایجاد کرده است تا با استفاده از آن بتوانید وضعیت سئو ، لینک ها خروجی ، لینک های داخلی ، لینک های وردی ، ایندکس صفحات ، ساخت سایت مپ و بسیاری از اطلاعات دیگر را در آن بررسی کنید. تقریبا تمام وب مستران با این ابزار قدرتمند و لازم آشنایی کامل دارند.

ابزار های آنالیز وب سایت (وب سایت های آنالیز وضعیت سایت)

برخی از وب سایت ها خدمات آنالیز وب سایت ، آنالیز وضعیت سئو وب سایت را ارائه می کنند که در برخی از آنها این کار به صورت رایگان می باشد و در برخی دیگر پولی است . می تواند کمک بزرگی برای وب مستر (پشتیبانی سایت) باشد.

تولید محتوا وب سایت ، توسعه محتوا چیست ؟

تولید محتوا وب سایت : نوشتن ، ترجمه و بازنویسی مطالب برای انتشار در وب سایت به همراه فیلم ، تصویر ، فایل صوتی را تولید محتوا برای وب سایت می گویند.

توسعه محتوا : به گشترش و ادامه دار کردن مطالب وب سایت توسعه محتوا می گویند (شروع یک مطلب و ادامه دار کردن نوشتن آن را توسعه محتوا گویند. مانند نوشته های آموزشی )

توجه داشته باشید توسعه محتوا توسط خود فرد می باشد و از هیچ منبعی نباید برداشته شود.
تعاریف بالا برخی از مواردی می باشد که برای هر وب مستر یا پشتیبانی سایت نیاز می باشد.

لزوم پشتیبانی سایت (پشتیبانی وب سایت) و بروز رسانی آن

چرا وب سایت خود را باید پشتیبانی و بروز رسانی کنیم ؟ می خواهم یک مسئله مطرح کنم : بارها به فروشگاه لباس رفته ایم و هر بار که ویترین این فروشگاه نگاه کرده ایم لباس های جدید وجود داشته و بهتر از قبل شده اند . و مار را ترغیب به خرید می کنند. وب سایت نیز دقیقا کار ویترین شما را انجام می دهد . برای همین بروز رسانی وب سایت می تواند مشتریان جدید را به شما معرفی و مشتریان قدیمی را ترغیب به خرید بیشتر از وب سایت شما کند. اما اگر مشتریان شما یا کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند همیشه با مطالب و محصولات تکراری روبرو شوند مطمئنا شما آنها را از دست خواهید داد. لذا بروز رسانی سایت که یکی از بخش های پشتیبانی سایت است می تواند برای شما کمک بزرگی باشد. تا بتوانید به کسب و کار اینترنتی خود رونق بخشید.

اهمیت پشتیبانی سایت

مورد مهم در رابطه با پشتیبانی سایت و بروز رسانی وب سایت را در بالا اشاره کردیم اما مهتر از آن رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو می باشد. گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری برای هر وب سایتی جایگاهی را در نظر می گیرد . از این رو بروز رسانی مرتب وب سایت و پشتیبانی درست از آن این رتبه را ارتقاء می دهد. در اصل پشتیبانی سایت یکی از فاکتورهای مهم  در سئو سایت است .

فعالیت هایی که در پشتیبانی وب سایت ، پشتیبانی سایت انجام می پذیرد

تولید محتوا  برای  پشتیبانی سایت (پشتیبانی وب سایت)

مهمترین مورد در پشتیبانی وب سایت توللید محتوای سایت و توسعه محتوا می باشد . توجه داشته باشید برای افزایش بازدی وب سایت باید برنامه منظم برای تولید محتوای سایت داشته باشید. تولید محتوای سایت رابطه مستقیمی با بروز رسانی وب سایت دارد.
همچنین مهمترین فاکتور برای سئو سایت (سئو ، سئو وب سایت) تولید محتوا با کیفیت مناسب می باشد.  توجه داشته باشید هر محتوایی که باید در وب سایت انتشار یابد باید بر اساس اصول سئو ، بهینه سازی شده باشد.

تضمین کیفیت وب سایت

در حین پشتیبانی وب سایت بنا به دلایلی برخیاز خطاهایی برای هر وب سایت رخ می دهد که از طریق گوگل وب مستر به پشتیبان وب سایت اعلام می شود رفع و برطرف کردن این خطاها برای تضمین کیفیت وب سایت از اهمیت زیادی برخوردار است و هر وب مشتری این را می داند.

نظارت به انتقادات و پیشنهادات وب سایت

در پشتیبانی وب سایت ارتباط با خوب با کاربران وب سایت و مشتریان اهمیت زیادی دارد ، مشتریان همیشه انتظار دارند در زمان مشخصی به ایمیل ها و درخواسته های آنها پاسخ داده شود . همچنین طراحی سایت کاربرپسند بسیار اهمیت دارد .

چک کردن دائمی عملکرد وب سایت

وب سایت بعد از این که راه اندازی شد و در رتبه های خوبی در نتایج جستجو دیده شد . باید بازخورد و عملکرد و نیز موفقیت های آن را بررسی کنیم و بر اساس آن هدف گذاری های آینده انجام شود. این  آنالیز عملکرد وب سایت تعیین کننده میزان کسب در آمد شما از وب سایت خواهد بود.

فراینده افزایش رتبه وب سایت

یکشنبه 1 بهمن 1396 16:47 نویسنده: بهزاد نظرات: 0 نظر چاپ

فراینده افزایش رتبه وب سایت , افزایش رتبه در گوگل : سئو یک فرآیند برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو است . فرآیند سئو یا استراتژی سئو حاصل تجربیات یک سئو کار است و برای سایت های مختلف فرق می کند به طور قطع نمی توان گفت فرآیند سئو برای تمام وب سایت ها یک سان است . اما بهینه سازی وب سایت بر گرفته از الگوریتم های موتورهای جستجو است و تقریبا برای تما وب سایت ها یکسان است. مراحل فرایندافزایش رتبه وب سایت بر اساس تجربیات بنده  بدین صورت است:

 

 

افزایش رتبه وب سایت

بررسی و آنالیز وب سایت

مرحله اول سایت مورد نظر بر اساس استانداردهای روز سئو و هم چنین بر اساس تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو با استفاده از ابزارهای دقیق برای افزایش رتبه وب سایت مورد بررسی قرار می گیرد. بر اساس اسن ابزارها تمام معیارهای سئو که تا به حال روی سایت اعمال شده را بررسی می کنیم . همچنین موقعیت دقیق وب سایت در کلمات کلیدی تعیین می شود. در صورت مناسب نبودن کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی مناسب ، پیشنهاد می شود.

توجه داشته باشید *

موتور جستجوی گوگل برای افزایش رتبه وب سایت بیش از ۲۰۰ معیار برای سئو تعیین کرده است باید تمام این موارد در وب سایت رعایت شده باشد .تمام این معیارها با بروز رسانی الگوریتم های جستجوی گوگل نیز تغییر می کند .بنابر این نمی توان گفت که معیارها همیشه همان موارد قبلی هستند.

تهیه لیست کار و زمانبندی برای افزایش رتبه وب سایت

بعد از بررسی سایت به صورت دقیق و مهندسی شده . لیستی از کارهایی که قرار است برای بهینه سازی وب سایت انجام شود را در میاریم . لیست مذکور شامل دو مرحله اصلی سئو سایت است :

  1. On-pageseo
  2. Off-pageseo

On-pageseo  : به بهینه سازی لینک های سایت ، بهینه سازی کدهای وب سایت و مرتبط کردن آنها بر اساس اصول سئو ، و… توجه داشته باشید بهینه سازی داخلی سایت یا همان on-pageseo تاثیر زیادی در افزایش رتبه سایت دارد.
Off-pageseo : سئو خارجی سایت به تمامی فعالیتهایی که خارج از وب سایت برای افزایش رتبه سایت انجام می شود اطلاق می شود. این فرآیند انتها ندارد و باید به صورت مستمر انجام شود که مهمترین فاکتورش اعتبار سازی خارجی با استفاده از لینک های سایر وب سایت ها می باشد.

بعد از مشخص شدن تمام موارد بالا و تعیین کارها زمانبدنی منظمی برای افزایش رتبه سایت مد نظر انجام می شود .

انجام کار روی پروژه

بعد از مشخص شدن کارها و زمانبندی در این مرحله بر اساس اهمیت کارها سئو سایت شروع می شود . که برخی از کاهایی که در این مرحله انجام می شود برای یک بار روی سایت اتفاق می افتد ولی برخی از کارهای دیگه هستند که باید به صورت مستمر توسط سئو کار انجام شوند.

هدف *

هدف از رعایت مراحل بالا افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو است. که روش صحیح آن برای شما توضیح داده شد.

گیت فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی, دزدگیر لباس

یکشنبه 1 بهمن 1396 16:09 نویسنده: بهزاد نظرات: 0 نظر چاپ

گیت فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی, دزدگیر لباس | دزدگیر پوشاک

شرکت آرتابان با 10 سال سابقه ای پرشکوه در زمینه سیستم های EAS ،گیت فروشگاهی ،  دزدگیر فروشگاهی , دوربین مدار بسته و صندوق های فروشگاهی فعالیت خود را با افتخار ادامه دار می داند.
این شرکت محصولات :

chines products (چین)    -   Dexilon  (اسپانیا)   -   WG security (آمریکا)   -   Amersec (جمهوری چک)

را با آنتن های انحصاری شرکت آرتابان به صورت عمده و جزئی در سراسر ایران عرضه می دارد. این شرکت مفتخر است نمایندگی های متعددی در شهرستان های اصلی کشورمان که با نام شرکت آرتابان فعالیت کرده و زیر نظر دفتر مرکزی تهران بوده و با کادری مجرب و متخصص و آموزش دیده جهت ارائه خدمات , مشاوره و نصب و راه اندازی با روش ها ، شیوه ها و استاندارد های اروپایی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. لذا این شرکت با داشتن مدرک رسمی بین المللی مشاغل ، جهت خدمت به مردم و احترام به مشتریان و اعتماد به عملکرد فعالیت شرکت زیر سایه ی خداوند منان و مشتریان عزیزمان ، یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه ، دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک دزدگیر های فروشگاهی و صندوق های فروشگاهی بوده است.


همچنین این شرکت به عنوان نماینده انحصاری گیت فروشگاهی دکسیلون (dexilon ) در خاورمیانه می باشد.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی ابزاری مفید و کارامد برای مدیریت مکانیزه اجناس فروشگاه می باشد، این ابزار می تواند برای بهینه سازی امور حسابداری فروشگاه مانند خرید و فروش ها، اجناس موجود در فروشگاه ، میزان فروش از هر محصول و ... مورد استفاده قرار گیرد .صندوق فروشگاهی دارای مدل های مختلفی می باشد که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

دزدگیر اماکن

یکی از خدمات برتر شرکت آرتابان ، ارائه محصولات و خدمات در زمینه دزدگیر اماکن می باشد . جهت بالا بردن امنیت خانه ها و اماکن شکا ، پکیج های ویژه ای را در نظر کرفته ایم ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نوع محصولات و خدمات می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در شرکت آرتابان تماس حاصل فرمایید.

دوربین مدار بسته

با استفاده از دوربین مدار بسته می توانید امنیت فروشگاه ها و اماکن خود را تا حد بالایی بالا برده و بر عبور و مرور آن ها نظارت داشته باشید، دوربین مدار بسته بر اساس نیاز ، محل مورد استفاده ، تکنولوژی ساخت و سلیقه مشتری دارای انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود. با گیت سنتر اطمینان خاطر داشته باشید.

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی ، دزدگیر لباس و اجناس، یا همان دزدگیر فروشگاهی ، معمولا در جلوی فروشگاه ها آنتن های این گیت های فروشگاهی قابل مشاهده هستند ، این ابزار با ایجاد میدان الکترومغناطیسی هنگام عبور اجناس لیبل دار (یا همان تگ) اقدام به زدن آژیر و آلارم میکنند. جهت کسب اطلاعت بیشتر در رابطه با گیت فروشگاهی ، با گیت سنتر تماس بگیرید


میز اداری

یکشنبه 1 بهمن 1396 16:03 نویسنده: بهزاد نظرات: 0 نظر چاپ

چگونه می توانیم میز اداری ، مدیریتی و کارمندی خریداری کنیم؟

یکی از اصلی ترین مواردی که در دفترکار باید به آن دقت شود مبلمان اداری و میز اداری می باشد. مبلمان و میز اداری و صندلی اداری علاوه بر اینکه موجب زیبایی و طراحی محل کار می شوند به سلامت کارمندان و مدیران و … می شود البته اگر به صورت استاندارد و صحیح انتخاب شود.در دفتر کار برای هر کارمندی میز اداری خاصی در نظر گرفته می شود و بر اساس سلسله مراتب نوع و شکل میز اداری تغییر پیدا می کند . لذا همیشه قبل از اقدام به خرید میزهای اداری دفتر و شرکت خود به چند مورد خاص باید دقت داشته باشید که در زیر اشاره ای می کنیم :

1.دقت در طرح و رنگ میز
2.کیفیت و مقاوم بودن میز اداری
3.ارتفاع مناسب میز و نیز پایه های آن که قابلیت تغییر ارتفاع داشته باشند .
4.استاندارد طراحی میز اداری باید رعایت شده باشد.

شما می توانید پیش از اینکه محصولی را خریداری نمایید از فروشگاه های فروش قیمت را استعلام نمایید البته فروشگاههای اینترنتی آنلاین نیز وجود دارند که می توانید از آنها استعام قیمت را انجام بدهید.

خرید میز اداری از دنیته

خرید میز اداری و یا سفارش ساخت و طراحی آن را می توانید با وارد شدن در وب سایت دنیته وارتباط با بخض فروش سفارش دهید. در اسرع وقت سفارش شما آماده تحویل خواهد بود . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید میز اداری دنیته با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

قیمت میز اداری

قیمت میزهای اداری به موارد زیادی بستگی دارد که از شرکت سازنده تا متریال مصرف شده و امکانات میز همه از موارد مهم در تعیین قیمت میز اداری می باشند.برخی از میز های اداری چند تیکه هستند و باید در محل شرکت نصب شوند . اکثرا میز های اداری چند تیکه مربوز به میز مدیریتی شرکت می شود که هم از نظر ابعاد بزرگ می باشند و هم از نظر حجمی زیاد فضا اشغال می کند. لذا اندازه ابعاد میز و پیچیدگی طراحی آن تاثیر مستقیم بر قیمت میز اداری دارد.


دنیته با بهره گیری از بهترین متریال در ساخت و طراحی میز های اداری بهترین کیفیت را ارئه می کند و همیشه قیمتی معقول برای مشتری در نظر خواهد داشت .

طراحی دکور نمایشگاهی

یکشنبه 1 بهمن 1396 15:40 نویسنده: بهزاد نظرات: 0 نظر چاپ

طراحی دکور نمایشگاهی , دکور نمایشگاهی , طراحی غرفه نمایشگاهی : شرکت بارمان طراحان پارس در زمینه سرویس های طراحی غرفه ، ساخت و اجرای غرفه های فروشگاهی و نمایشگاهی آماده است تا هر گونه خدمتی را به بهترین شکل به کاربران عزیز ارائه نماید.

خدمات طراحی غرفه نمایشگاهی و فروشگاهی

۱)طراحی نمونه های مختلف غرفه های نمایشگاهی :

طراحی این نوع غرفه ها توسط طراحانی انجام می شود که در این زمینه بسیار مجرب و با تجربه هستند و همچنین از آخرین متدهای روز دنیا و جدیدترین طرح ها آگاهی های لازم و کافی را داشته اند.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی

۲)طراحی دکور نمایشگاهی در نقاط مختلف کشور :

شما چه در نمایشگاه های تجاری تهران باشید و چه در نمایشگاه های شهرستان ها ، ساخت و اجرای غرفه برایتان انجام خواهد شد.

۳) جمع آوری غرفه :

پس از اینکه کار نمایشگاه به اتمام رسید با توجه به محدودیت های زمانی که در دستورالعمل نمایشگاه وجود دارد ، جداسازی قطعه ها و جمع آوری غرفه انجام می گیرد.

۴)ارائه سرویس :

در زمان برگزاری نمایشگاه ها ، سرویس های مورد نظر ارائه می شود.

۵)پشتیبانی و تعمیر :

اگر نیاز به پشتیبانی یا تعمیر وجود داشته باشد در اسرع وقت انجام می شود.

۶) تبلیغات :

انجام هر گونه طراحی های گرافیکی و بنر ، کاتالوگ و لایت باکس با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا صورت می گیرد.

۷)ارائه سرویس های مختلف:

سرویس های مختلفی مثل نورپردازی ، اینترنت ، تجهیزات بسیار مدرن بصری ، صفحه نمایش های جدید و …. ارائه می گردد.

۸)ارائه تجهیزات و مبلمان های جدید و مدرن

طراحی دکور نمایشگاهی تجاری

اگر قرار داد انجام شود ، طراحی دکور نمایشگاهی بدون هزینه و رایگان انجام می شود. طراحان شرکت برای اینکه دیدگاه ها و پیام های شما را به بازدیدکنندگان شما انتقال بدهند مشاورهای را با شما خواهند داشت و پس از آن طرح اولیه ارائه می شود.لازم است بدانید اگر شما بخواهید تغییراتی را در طرح اولیه انجام بدهید امکان پذیر خواهد بود، تا شما تایید نهایه را اعلام کنید.

یکی از اصلی ترین اهداف ما در طراحی دکور نمایشگاهی این است که رضایت مشتریان عزیزمان را بدست بیاوریم و همیشه تلاش کرده ایم تا مشتریانمان را راضی نگه داریم.شما می توانید به تاریخچه همکاری ما با برندهای معتبر و شرکت ها نگاهی بیندازید.

طراحی دکور نمایشگاهی و تجاری و اجرای آنها

همکاران ما همیشه سعی کرده اند تا غرفه های را برای مشتریان عزیز آماده کنند که در ساخت آنها از بهترین مواد جدید و مدرن استفاده شده باشد و همچنین غرفه تناسب کافی با بودجه ی شما را داشته باشد.از ساخت غرفه از مواد مختلفی مثل چوب، ملامینه و لمینت ، نئوپان ، فلزاتی مانند آلومینیوم استفاده می گردد. لازم است بدانید در غرفه های که از مواد مختلف استفاده شده ، خاص بودن و برجسته شدن غرفه بیشتر نمایش داده می شود. تیم کاری ما برای رسیدن به هدف سعی می کند که ساخت و اجرای غرفه را با طراحی های سه بعدی و با کیفیت و برجسته انجام بدهد.

طراحی دکور نمایشگاهی

طراحی دکور نمایشگاهی

ارائه خدمات بعد از برگزاری زمان طراحی دکور نمایشگاهی

زمانی که غرفه برپا می شود به معنی نیست که کار تمام شده و دیگر هیچ کاری نیازی نیست انجام بدهیم. شرکت ما به مشتریان خود این اطمینان را میدهد که اگر در زمان برگزاری غرفه به بازسازی یا تعمیری نیاز بود در کوتاه ترین زمان ممکن و در حین برپایی نمایشگاه آن را برطرف نماید درچنین شرایطی کوچک بودن یا بزرگ بودن غرفه اصلا مد نظر نیست و تحت هر شرایطی این خدمات ارائه خوهد شد.

جمع آوری دکور نمایشگاهی پس از اتمام آن

همکاران ما به خوبی این را می دانند که زمان بندی در جمع آوری غرفه بسیار مهم است و در پایان نمایشگاه به مشتریان تضمین می دهند که بدون هیچ مشکلی و سریعا برای جمع آوری نمایشگاه اقدام کنند.

۱۰ نکته شگفت انگیز در طراحی دکور نمایشگاهی

همه ی ما تقریبا می دانیم که برندهای مختلف و شرکت ها می توانند با حضور در نمایشگاه ها خدمات و محصولاتشان را به بازدید کنندگان نشان دهند و در واقع نوعی اعتماد سازی را برای خودشان به وجود بیاورند. اما تنها حضور در نمایشگاه کافی است بلکه باید غرفه ی را داشته باشید که بسیار خلاقانه و شکیل باشد تا بتوانید در برجسته نشان دادن غرفه تان تاثیر زیادی را ایفا کنید.

متاسفانه در ایران زیاد نمی توان به وضوح خلاقیت را در نمایشگاه ها مشاهده کرد و معمولا یکنواختی در آنها به چشم می خورد.در ادامه این مطلب ما به چندین ایده اشاره کرده ایم که شما می توانید با بکار گیری آنها تاثیر غرفه تان را در دید مخاطبان چندین برابر کنید. اگر می خواهید برای رسیدن به هدف و موفقیتتان گام بردارید به شما توصیه می کنیم ادامه این مطلب را به دقت مطالعه نمایید.با ما همراه باشید….

۱ – طراحی دکور نمایشگاهی را چگونه انجام دهیم ؟

قطعا می دانید طراحی یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های است که باید در غرفه های نمایشگاهی بسیار به آن دقت شود و به بهترین شکل انجام گردد. در طراحی دکور نمایشگاهی نیازی نیست که کار پیچیده یا بسیار سختی را انجام بدهید.گاهی می توان به وسیله ایده های ساده یک فضای بسیار ایده آل ایجاد کرد البته اگر آن ایده منطقی و اساسی باشد. مثلا یک نورپردازی فوق العاده یا استفاده از الوارهای چوبی می تواند در شکیل بودن طراحی شما نقش مهمی داشته باشد.

۲) تاثیر رنگ ها در طراحی غرفه نمایشگاهی

رنگ ها در زندگی ما تاثیرات زیادی دارند و البته در غرفه های نمایشگاهی یکی از المان های که می تواند در جذاب نشان دادن غرفه تان تاثیر فراوانی داشته باشد رنگ ها هستند به شرط آنکه استفاده صحیح از رنگ ها را فراموش نکنید. می توان از رنگ سفید در غرفه تان استفاده کنید و برای اینکه حالت کسل کننده و یکنواختی آن را از بین ببرید از دیگر رنگ ها در کنار آن نیز استفاده نمایید.

۳) بکار گیری هارمونی رنگ ها در طراحی دکور نمایشگاهی

دکور نمایشگاهی

دکور نمایشگاهی

به خوانایی غرفه ها را در زمان طراحی دکور نمایشگاهی باید دقت فراوانی داشته باشید.نیازی نیست همه ی محصولات خودتان را در غرفه تان به نمایش بگذارید و در نهایت با شلوغی غرفه سبب شوید بازدیدکنندگان سردرگم شوند. به جای آن می توانید یک کاتالوگ تنظیم کنید و در آن تمامی محصولاتتان را به مشخصات و اطلاعات لازم معرفی نمایید و به بازدیدکنندگان که علاقه دارند از تمامی محصولاتتان دیدن کنند یک کاتالوگ تحویل بدهید.

۴)بکار گیری رنگ های گرم را فراموش نکنید

سعی کنید در طراحی دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی از رنگ های گرم استفاده نمایید چون سبب می شود مخاطبان بیشتری به سمت شما جذب شوند.البته در کنار رنگ های گرم ، از رنگ های خنثی مانند خاکستری کمک بگیرید تا تاثیر شما چندین برابر شود و نتایج بهتری دریافت کنید.

۵)استفاده از کف سازی های خلاقانه در طراحی غرفه نمایشگاهی

لازم است بدانید استفاده از قفسه ها و استندها در غرفه های که مساحت کوچکی دارند، کار صحیحی نیست چون با این کار تردد را با مشکل روبرو کرده اید. از کف سازی های خلاقانه به منظور راهنمایی مشتریانتان استفاده کنید و سعی کنید اکثر محصول ها و کالاهایتان را روی دیوار به نمایش بگذارید.

۶) بکار گیری استندهای خلاقانه در طراحی دکور نمایشگاهی

بکار گیری استندهای خلاقانه را در طراحی دکور نمایشگاهی فراموش نکنید. یکی دیگر از مواردی که می تواند تاثیر زیادی در جذابیت غرفه های شما داشته باشد قفسه ها و استندهای هستند که شما به وسیله آنها محصولات و لوازمتان را عرضه می کنید. می توانید از خلاقیت تان برای بهتر نشان دادن قفسه ها و استندها استفاده نمایید به گونه ی که سبب شوید محصولاتتان را بازدیدکنندگان به خوبی ببینند.

۷) طراحی دکور نمایشگاهی به شکل فضای های بسته یا باز

اگر می خواهید به نوعی سبب شوید تا بازدیدکنندگان وسوسه شوند تا از غرفه تان دیدن کنند باید حس کنجکاوی آنها را برانگیزید به این شکل که می توانید طراحی را برای غرفه تان در نظر بگیرید که دور تا دور آن بسته است و فقط یک ورودی دارد که به صورت خلاقانه ی طراحی شده و در نهایت برای بازدیدکنندگان هیجان انگیز باشد.

۸) استفاده از محصولاتتان در طراحی دکور نمایشگاهی

یکی از گزینه های که شما می توانید در طراحی دکور نمایشگاهی بکار بگیرید استفاده از محصولات و کالاهای خودتان است.شما با این کار علاوه بر اینکه بخوبی می توانید محصولاتتان را به مشتریان معرفی کنید بلکه ماهیت اصلی غرفه تان را نیز در نگاه اول به مشتریان رسانده اید. تا به حال شرکت های بزرگی از این روش برای معرفی خودشان استفاده کرده اند مانند شرکت نایک.

طراحی دکور نمایشگاهی

طراحی دکور نمایشگاهی

۹)استفاده از رنگ های تیره را فراموش نکنید

در صورتی که می خواهید غرفه تان با دیگر غرفه ها تفاوت داشته باشد ، در طراحی دکور نمایشگاهی از رنگ های تیره استفاده نمایید. یکی از ایده های جذاب در این مورد استفاده از رنگ تیره در طراحی نمایشگاه و بکارگیری رنگ های گرم برای تزئین آن است.البته فراموش نکنید که این کار باید با دقت کافی و در نظر داشتن تمامی جوانب انجام شود نه اینکه سبب شود تاثیر منفی بر روی محصولات و کالاهایتان داشته باشد.

۱۰)خوانایی دکور نمایشگاهی

در آخرین نکته باید بدانید که غرفه شما باید به گونه ی باشد که خوانایی کافی را دارا باشد نه اینکه سبب شود بازدیدکنندگان دچار حس سردرگمی شود.برای اینکه فضای غرفه تان از مسیرهای ارتباطی جدا شوند می توانید دیوارهای مشبک را بکار بگیرید. این دیوارها علاوه بر اینکه زیبایی جذابی را به غرفه شما میدهند بلکه سبب می شود جداسازی فضای غرفه شما به بهترین شکل انجام گردد.
اگر می خواهید طراحی فوق العاده ی داشته باشید می توانید با مشاوران ما در این زمینه مشورت کنید.فراموش نکنید که هدف از برگزاری دکور نمایشگاهی این است که شما در ذهن مشتریان خود جای بگیرید و در اصل تبلیغات موثری را انجام بدهید که تاثیر مثبتی در میزان فروش شما داشته باشد.
ما همواره سعی کرده ایم شما را به خواسته هایتان نزدیک کنیم چرا که هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز و کمک به افزایش کسب و کارشان است.