کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

تشریفات مجالس

تشریفات مجالس

شب آرا نور با کادری مجرب و حرفه ای , برگزار کننده تشریفات مجالس با کیفیت بالا و مطابق با آخرین مدل های روز دنیا ، آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد.

نکات مهم در انتخاب تشریفات مجالس : عروس و دامادهای عزیزی که می خواهند مراسم عروسیشان را برگزار کنند باید توجه داشته باشند برای اینکه یک شب رویایی و به یاد ماندنی را برای خود به رقم بزنند باید از یک تیم حرفه ی و با تجربه تشریفات مجالس کمک بگیرند.

زوج های عزیز به خاطر داشته باشید که موسسه تشریفات مجالس شب آرا نور بهترین گزینه ها را به شما ارائه می کند تا شما بتوانید بهترین شب عروسی را داشته باشید . موارد متفاوتی از جمله سرویس شام ، انتخاب آتلیه فیلم برداری ، آرایشگاه و موزیک و …. همه از مواردی هستند که تیم تشریفات مجالس به عروس و دامادهای عزیز پیشنهاد می دهد .

نکات مهم در انتخاب تشریفات مجالس

فراموش نکنید که یکی دیگر از وظایف مهم تیم تشریفات مجالس هماهنگ نمودن همه ی پرسنل فعال در شب عروسی می باشد. اما برای اینکه این شب به یادماندنی به بهترین شکل برگزار شود نیاز است تا نکاتی را مد نظر داشته باشیم که در ادامه به تشریح آنها پرداخته ایم:

اول از هرچیزی برای خودتان مشخص کنید که برای تشریفات مجالس و عروسی چه میزانی بودجه تهیه کرده اید و سپس از میان تیم های تشریفاتی می توانید یکی را انتخاب کنید . البته اصلی ترین گام برای اینکه یک مراسم باشکوه و رویایی را برپا کنید این است که در انتخاب موسسه ی تشریفاتی دقت کنید و گزینه ی را انتخاب نمایید که در کارهایشان ماهر و دقیق باشند.

1)زوج های جوان عزیز دقت کنید همه ی کارهای که از سوی موسسه تشریفاتی ارائه می شود در واقع ملاک مشخص کننده سطح آن موسسه نیست بلکه کیفیت می تواند بهترین و اصلی ترین گزینه ی باشد که شما باید آن را فراموش نکنید

2)پیش از اینکه بخواهید انتخاب انجام دهید سعی کنید از عروس و دامادهای که در گذشته مراسمشان را به موسسه تشریفات داده اند پرس وجو کنید و میزان رضایت آنها را جویا شوید

3) اگر برایتان مقدور است رزومه موسسه تشریفاتی را بررسی نمایید

4) اگر می توانید در یکی از مراسم های آنها حضور داشته باشند می تواند کمک زیادی به انتخاب شما داشته باشد

5)سعی کنید از نمونه کارهای موسسه بازدید کنید. معمولا موسسه های تشریفاتی نمونه های خود را در فضای مجازی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، تلگرام و …قرار میدهند و نظرات مشتریان را در این باره چک کنید.

نکته مهم: بعد از اینکه بررسی های لازم را انجام دادید و با توجه به سلیقه خود موسسه تشریفات مجالس مناسب را انتخاب کردید باید پیشنهادهای را که موسسه به شما ارائه میدهد به صورت صحیحی در نظر بگیرید و همه جوانب آن را بپسندید .

سپس موسسه به شما گزینه های را در مورد انتخاب باغ ، تالار ، آرایشگاه و … می دهد که شما می توانید از میان آن ها انتخاب کنید و در واقع این اخرین زمانی است که شما می توانید از انتخابتان مطمئن شوید.

فراموش نکنید کیفیت اماکنی که از سوی تشریفات پیشنهاد داده می شود میزان خبرگی آن ها در انجام امور مشخص می نماید.
بعد از اینکه موسسه ی را انتخاب کنید.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

برگزاری ایونت

برگزاری جلسات

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

شرکت ارسال بار هوایی

شرکت ارسال بار هوایی پادمیرا راه

شرکت خدمات ارسال بار هوایی پادمیرا را در سال ۱۳۸۸ خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل  وخدمات    بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از ۴۰ سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای ۱۳۴۹ الی ۱۳۵۲ کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از ۱۳۵۲ تا ۱۳۸۲ به مدت ۳۰ سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۷ در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

 معرفی  خدمات پادمیرا راه

کارکنان متخصص شرکت فریت بار و ارسال بار پادمیرا راه بعد از تایید بار از طرف مدیریت ، به محل بار مراجعه می کنند و بعد از بررسی کلی ، لوازم بسته بندی که شامل کارتن مخصوص فریت بار که در سازهای مختلف می باشد ، یونولیت نگهدارنده ، نایلون های ضربه گیر و کاغذ های بسته بندی مخصوص ظروف شکستنی و… را در محل فراهم می آورند . و شروع به بسته بندی می کنند در نهایت بار بسته بندی که اغلب شامل لوازم منزل مثل  : کیف و کفش ، مبلمان ، کتاب ، پیانو و … می باشد را به فرودگاه امام خمینی (ره) انتقال می دهند. و تشریفات گمرکی برای ارسال بار به مقصد مد نظر را انجام داده و در صورت نیاز محموله را پالت بندی می کنند و جهت ارسال بار  تا فرودگاه مقصد بار نامه هواپیمایی را دریافت نموده و تمام مدارک محموله بار را به صاحب بار تحویل می دهد.

مراحل ارسال بار توسط پادمیرا راه | مختصر

  • بسته بندی لوازم منزل و شخصی کاملا استاندارد
  • بارگیری جهت حمل بار هوایی
  • انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز
  • اخذ بار نامه هواپیمایی و ارسال بار

خدمات فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارسال بار

پرسنل متخصص بسته بندی شرکت خدمات ارسال بار هوایی پادمیرار راه به محل شما مراجعه نموده و تمامی لوازم بسته بندی را شامل کارتنهای مخصوص فریت بار در سایز های مختلف ، یونولیت ،نایلونهای ضربه گیر و کاغذهای مخصوص بسته بندی ظروف شکستنی چسب فوم و غیره را آورده و در مرحله اول تمام لوازم شکستنی مانند کریستال ، ظروف چینی ، لوازم دکوری ، کتاب ، لباس  ، کفش  و ... را بسته بندی نموده و بار بسته بندی شده را به گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) حمل می کند . تشریفات گمرکی مربوط به محموله را انجام داده  و همچنین محموله مورد نظر را پالت بندی و جهت ارسال تا فرودگاه مقصد بار نامه هواپیمایی را اخذ کرده و تمام مدارک مورد حمل را به صاحب بار تحویل می دهد .

خدمات اصلی شرکت خدمات حمل بار هوایی و  فریت بار پادمیرا راه

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و...) در محل به صورت استاندارد

  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی

  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر .

  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله را پالت بندی می کنند.

  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به مقصد : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، ... را برای فریت بار به مقصد را بر عهده دارد.

     


    قوانین حمل بار هوایی و فریت بار

     
    برای  فریت بار باید به این نقاط توجه داشته باشیم که اشیای زیر ممنوع می باشد :

     1) داشتن چراغ قوه پیش مسافر و یا در بار ها به مثاصدی از جمله آمریکا ممنوع است.

    2) مواد رادیو اکتیو(البته این مورد برای اکثر شرکت های کارگو(فریت بارد و حمل بار هوایی) می تواند یکسان باشد)

    3) مواد سمی و قابل انتشار (مواد شیمیای خطرناک)

    4) مواد قابل اشتعال ( باید توجه کنیم که موادی هستند که در برخورد با آب یا اکسیژک آتش می گیرند)

    5) حمل اسید و جیوه ممنوع است موجب خوردگی فلز می شوند.

    6) انواع گازها سمی یا غیر سمی

    7) آهنربا یا هر نوع ماده ی مغناطیسی دیگر

    8) لوله های پزشکی اکسیژن

    9) برخی کیفها دارای زنگ هشدار یا امنیتی هستند که دارای باتری لیتیومی می باشند این نوع مواد قابل اشتعال می باشد و فریت بار برای این نوع مواد در هواپیمایی ایرلاینز ممنوع می باشد.

    10) در حالت کلی هر نوع محموله ای که خطرناک و موجب آسیب رسانی باشد برای فریت بار و حمل بار هوایی در این شرکت ممنوع می باشد.

    در اصطلاح شرکت های فریت بار به این نوع از کالاها که بدون بسته بندی مناسب ارسال شوند Dangerous goods می گویند.

کاشت ابرو

کاشت ابرو , قیمت و هزینه کاشت ابرو , کاشت ابرو طبیعی , روشهای کاشت ابرو , کلینیک تخصصی کاشت ابرو , متخصص کاشت ابرو , تکنیک های کاشت ابرو : انسان ها به گونه ی هستند که به زیبایی خود اهمیت میدهند و همیشه دوست دارند صورتی زیبا داشته باشند.این اهمیت دادن به زیبایی در خانم نیز درصد بیشتری نسبت به آقایان است. یکی از مهم ترین ارکانی که در زیبایی صورت مهم است ، ابروها هستند.

همه چیز در مورد کاشت ابرو


ابروها در زیبایی نقش مهمی دارند و می توانند بیانگر نوعی احساسات افراد باشند.جلوگیری نمودن از جریان عرق از پیشانی و تابش مستقیم نورخورشید اصلی ترین نقش ابرو است پس طبیعی است که هر کسی به ابروهای خود اهمیت دهد و از دست دادن آن سبب آزار انسان ها و ایجاد استرس می باشد.

چه عواملی سبب می شود که ابروها ریزش داشته باشند:

  1. بالا رفتن سن به عنوان اولین عاملی که موجب می شود ابروها ریزش داشته باشند و کم پشت شوند که البته تغییر رنگ ابروها را نیز به دنبال خواهند داشت.
  2. بعد از بالا رفتن سن دومین عاملی که سبب می شود ابروها ریزش داشته باشند شکستگی ابروها است که ممکن است بر اثر یک حادثه برای افراد رخ دهد.
  3. گاهی برخی از افراد به دلایل ارثی که دارند ریزش ابرو را تجربه می کنند.
  4. برخی از موارد افراد بیماری وسواس کندن ابرو را دارند که فرد در این بیماری موی سر ، موی ابرو ، مژه خود را می کند که بعد از مدتی ریزش مو در چنین افرادی بیشتر می شود.
  5. افرادی هستند که مکرر ابروهای خود را رنگ می کنند پس باید بدانید که استفاده از دکلره و رنگ در طولانی مدت می تواند علاوه بر ریزش سبب ایجاد حساسیت برای آنها شود.

کاشت ابرو با استفاده از روش SUT

کاشت ابرو جز یکی از مواردی است که بین خانم ها و آقایان وجود داشته است و افرادی می خواهند اینکار را انجام بدهند. باید دقت کنید که کاشت ابرو مثل کاشت مو عام نیست و لازم است نکاتی را در نظر داشته باشید. بهترین قسمتی که می تواند عمل برداشت را برای کاشت ابرو در نظر گرفت موهای بغل گوش می باشند چون موهای که در قسمت هستند به موهای ابرو شبیه بوده و همچنین لطافت خاصی دارند.

قیمت و هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از موضوعات مهم است و همیشه به افراد توصیه می شود که اگر می خواهند برای کاشت ابرو اقدام کنند باید بسیار در انتخاب پزشک معالج خود دقت نمایند زیرا این کاشت ابرو از ظرافت و حساسیت فوق العاده ی برخوردار است و نیاز به مهارت و تخصص داشته است.

طبیعی است که هرچه تجربه و سابقه پزشک بیشتر باید هزینه های انجام آن نیز زیادتر باشد.در رابطه با هزینه کاشت ابرو باید مسائلی را دقت داشته باشید که در ادامه به بیان آنها پرداخته ایم:

  • تکنیک کاشت ابرو
  • داشتن مهارت و تجربه پزشک معالج
  • انجام دادن کاشت ابرو و بدون کوتاهی موهای سر
  • نداشتن دوران نقاهت
  • نداشتن عوارض
  • انجام کاشت ابرو با زاویه و خواب طبیعی ابروها

همواره به افراد توصیه می شود که به مراکز غیرمجاز مراجعه نکنند و گول تبلیغات و تخفیفات را نخورید زیرا ابروها یکی از عضوهای هستند که در زیبایی و تناسب صورت نقش مهمی دارند و در نهایت سبب می شود که فرد اعتماد به بنفس داشته باشد.

هزینه کاشت ابرو در تهران و شهرستان ها چقدر است؟

معمولا در شهرستان ها تیم های متخصص وجود نداشته و معمولا تجربی و با روش های سنتی انجام می شود ولی در نهایت هزینه کاشت ابرو متغییر است و می تواند حدود یک میلیون تا پنج میلیون باشد اما چون در تهران از دستگاههای پیشرفته و جدیدترین روش ها و تیم های متخصص انجام می شود هزینه بالاتر است و همچنین نتیجه ی بهتری داشته است.

کاشت ابرو چه عوارضی داشته است؟

متاسفانه عده ی با مراجعه به مراکز غیرمجاز ، از نتیجه خود راضی نیستند و معمولا عوارضی مانند اسکار در پشت سر شخص پدید می آورد و همچنین در قسمت برداشت تورم و درد داشته اند و در نهایت موهای که کاشته می شود به صورت زخیم هستند و یا کج بوده و کاملا با دیگر موها متفاوت میباشند. پس دقت کنید روش های سنتی و قدیمی نمی توانند به صورت طبیعی خواب ابروها را انجام داد و همچنین می تواند از هر نظری برای افراد مشکل ساز باشد.

برای کاشت ابرو بهتر است از چه روشی استفاده شود؟

امروزه روش های مختلفی وجود دارد که می توان برای کاشت ابرو از آنها استفاده کرد و البته تکنیک های جدیدی مانند SUT و FUT وجود دارد که می تواند نتیجه خوبی را برای ما به همراه داشته باشد. در این روش ها دیگر شاهد عوارض نیستیم و همچنین دیگر نیازی نیست جراحی انجام شود و در یک جلسه با این شیوه می توان زاویه و خواب طبیعی ابروها را داشته باشیم . البته کاشت ابرو برای افرادی که تتو دارند می تواند با مدل دلخواه انجام شود و نیازی نیست که هزینه های زیاد برای پاک کردن آنها و لیزر را پرداخت نمود و فرد می تواند سریعا پس از انجام این کاشت به فعالیت های خود ادامه دهد و دوران نقاهت نداشته است.

همیشه به افراد توصیه می شود که برای کاشت مو و ابرو به مراکزی اقدام کنند که هم مهارت کافی داشته باشند و هم سابقه درخشانی در کاشت داشته باشند تا شما به نتیجه ی که می خواهید برسید.

دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی کودکان , دندانپزشکی اطفال , خدمات دندانپزشکی کودکان , دکتر دندانپزشک کودکان , متخصص دندانپزشکی کودکان و اطفال , کلینیک دندانپزشکی کودکان

مقدمه ای برای رعایت دندانپزشکی کودکان و اطفال : والدین نقش بسزایی در تصمیمات درست و صحیح برای رشد و نمو فرزندان دارند از آموزش و برنامه ریزی درسی گرفته تا به رعایت بهداشت شخصی و اجتماعی . یکی از مهمترین و حیاتی ترین نقش تصمصمات والدین در فرزندان به ویژه در سنین کودکی آموزش رعایت بهداشت دهان و دندان در کودکان است . با اموزشهایی که به کودکان در راستای رعایت بهداشت دندان داده می شود . از بروز بسیاری از بیماری های عفونی و پریودنتال جلوگیری می شود .

 

دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی کودکان

 

در کودکان اهمیت نگهداری دندان شیری به اندازه دندان های دائمی می باشد چرا که دندانپزشکی کودکان به این نتیجه رسیده که دندانهای شری برای رشد کودکان بسیار اهمیت دارد. اگر توجه داشته باشیم , اطفال و کودکانی که دندان های شیری خود را از دست داده اند اکثر از خوردن غذا امن=تنا می کنند و گاها برخی از کوکان نیز سلامتی و شادابی خود را برای مدتها از دست می دهند. درد و ناراحتی حاصل از عفونت و خرابی دندان شیری در کودکان آنها را افسرده و ناراحت می کند . لذا بر والدین اهمیت باید داشته باشد که همیشه حواسشان به بداشت دندان و دهان کودکانشان باشد.

در برخی از مواقع وقتی کودکان دندان های شیری خود را از دست می دهند . و یا دچار مشکلاتی می شود . نمی توانند به راحتی غذای خود را بجوند و غذا رو درسته قورت می دهند که این باعث دل درد می شود همچنین مشکلاتی را به همراه دارد که مانع از رسد صحیح کودک می شود.

دندانپزشکی کودکان و اطفال

دندانپزشکی کودکان رشته ای تخصصی از علم دندانپزشکی می باشد که در آن بیشترین تمرکز دندانپزشک بر سلامت دهان و دندان در سنین طفولیت تا نوجوانی به صورت کاملا تخصصی می باشد.برای رسیدن به تخصص دندانپزشکی کودکان و اطفال دندانپزشک بعد از فارغ التحصیلی در رشته دندانپزشکی عمومی اقدام به ادامه تحصیل در کسب تخصص دندانپزشکی کودکان می نماید و همزمان نیز شروع به فعالیت در کلینیک های تخصصی دندانپزشکی کودکان و عمومی می کند تا تجربه ای کافی برای دانش خود داشته باشد. تا از این را توانایی پاسخگویی به درمان دندانپزشکی کودکان و این رده حساس سنی را داشته باشد.

 

دندانپزشکی اطفال

دندانپزشکی اطفال

 

دندانپزشکی اطفال اهمیت بالایی به پوسیدگی و خرابی همچنین نامنظمی دندان های کودکان دارد از مهمترین دلایل این حساسیت می توان به این اشاره کرد که در طی تحقیقاتی که در زمینه بهداشت دندان و دهان در ودکان انجام شده نتیج نشان می دهد که بهداشت پایین دهان و دندان در اطفال و کودکان به ویژه در رده سنی ۶ تا ۱۰ سالگی منجر به تضعیف درس خوانی و روابط اجتماعی کودک شده است.از این رو همیشه متخصصان دندانپزشکی توصیه هایی را برای رعایت و ترمیم و نگهداری دندان های کودکان برای جلوگیری از وقوع برخی بیماری ها و نیز انزوای کودکان ارائه می کنند .


خدمات دندانپزشکی در کلینیک دنتیست ایران به شرح زیر می باشد :

دندانپزشکی زیبایی , ارتودنسی , ایمپلنت دندان , لمینت دندان , قیمت لمینت دندان , قیمت ایمپلنت دندان , قیمت ارتودنسی , جراحی لثه , ترمیم دندان , درمان آبسه دندان , طراحی لبخند, قیمت پروتز دندان, پروتز دندان , دندان مصنوعی , ارتودنسی ثابت , زیبایی لبخند , لبخند لثه ای, ارتودنسی متحرک, درمان ریشه دندان , دندانپزشکی شبانه روزی ,کلینیک دندانپزشکی تهران , دندانپزشکی کودکان , دندانپزشکی اطفال ,دندانپزشک , دندانپزشکی

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات و تعرفه دندانپزشکی دنتیست ایران می توانید با شماورین و متخصصین کلینیک دندانپزشکی در ارتباط باشید.


خدمات کلینیک دندانپزشکی ساغر , ارائه بهترین درمان دندانپزشکی در کشور

ایمپلنت دندان , ایمپلنت , ارتودنسی , کلینیک دندان , دندانپزشکی , دندانپزشک , جراحی لثه , جرم گیری دندان , کشیدن دندان عقل , لمینت دندان , دندانپزشکی زیبایی , طراحی لبخند , ارتودنسی دندان , پروتز دندان , دندان مصنوعی , دندانپزشکی کودکان , دندانپزشکی اطفال

www.sagharclinic.ir

 


*** توجه

والدین باید به این امر دقت داشته باشند که کودکان خود را از اولین رویش دندان های شیری که در ۶ ماهگی رخ می دهد تا زمان افتادن آخرین دندان شیری کودکان آنها را هر ماه یک بار به کلینیک دندانپزشکی آورده و مورد معاینه دندانپزشک کودک خود قرار دهند . تا از همان ابتدا رویش صحیحی برای جایگزینی دندان های شیری داشته باشند.

خدمات تخصصی دندانپزشکی کودکان و اطفال

برخی از خدماتی که مختص به کودکان در کلینیک دندانپزشکی دنتیست ایران انجام می شود به شرخ زیر می باشند :

  • فلورایدتراپی
  • فیشورسیلنت (شیار بند)
  • ترمیم های پیشگیرانه
  • پالپوتومی و پالپکتومی (عصب کشی و درمان ریشه دندانهای شیری )
  • روکش دندان
  • ترمیم دندان
  • فضا نگهدار

تمامی درمان ها توسط متخصص باید مورد تایید قرار بگیرند. در ادامه به شرح موارد بالا می پردازیم تا در این موارد نیز اظلاعات کافی و درست داشته باشید.

 

دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی کودکان

 

ترمیم دندان های شیری کودکان

همه ما دروران کوکی و طفولیت را پشت سر گذشته ایم و می دانیم که کودکان چقدر علاقه به مصرف مواد قندی دارند لذا بهتر است برای پیشگیری از پوسیدگی و خرابی دندان های کودکمان طریقه استفاده از نخ دندان و نیز مسواک زدن را بیاموزیم .همچنین در صورت مشاهده علائم پوسیدگیو خرابی دندان های کودک سریعا به دندانپزشک مراجعه نماییم . دندانپزشک با تجربه ای که دارد اقدام به ترمیم دندان می کند همچنین در صورتی که پوسیدگی عمیق باشد و هنوز آبسه نکرده باشد( دندان عفونت نکرده باشد) عصب کشی دندان شیری ( پالپوتومی ) با خارج کردن عصب آن و ترمیم دندان انجام می شود.

*** توجه

ترمیم دندان های شیری در کودکان موجب ماندگاری دندان ها تا چندین سال وکمک به رشد کودک می باشد. همچنین باعث رویش منظم و مرتب دندان های دائمی و ایجاد زیبایی در انها برای کودک در آینده می شود.

فلوراید تراپی

فلوراید تراپی روشی برای مستحکم کردن دندان ها و مقاوم کردن آنها در برابر پوسیدگی می باشد. فلورایدتراپی با استفاده از ژل های خوش طعم فلوراید که بر روی دندان های آسیا و شیری و نیز دندان های دائمی تازه رویش یافته گذاشته می شود , انجام می گیرد.

همچین راه دیگری برای فلورایدتراپی این است که کودکان بالای ۶ سال با استفاده از دهانشویه های فلوراید به صورت هفته ای ۲ یا ۳ بار می تواند کمک بزرگی برای نگهداری دندان ها باشد.

روکش دندان شیری کودکان

دربرخی از موارد دیده شده اس که پوسیدگی دندان شیری کودکان بسیار عمیق می باشد . در صورت ترمیم دندان های شیری که پوسیدگی زیادی دارند و ترمیم وسیع می باشد. برای جلوگیری از شکستگی دندان و پوسیدگی مجدد دندان شیری بهترین راه حل استفاده از نوعی خاص روکش دندان می باشد که از جنس فلز می باشند که دارای سایزهای مختلف می باشند این رو کش ها بر روی دندان چسبانیده می شوند. دقت داشته باشید که روکشها در موقع افتادن دندان شیری کودکان به همراه آن ها از دهان خارج می شوند.

فضا نگهدار

یکی از مهمترین مسائلی که باید در دوران رشد دندان های دائمی کودکان بدان توجه داشته باشیم استفاده به موقع از فضا نگهدار در صورت لوزم می باشد . وقتی که دندان شیری کوکان زودتر از موعد از بین بروند و یا کشیده شوند . دندان های طرفین به سمت فضای خالی بین خود حرکت می کنند که ناشی از کشیده شدن دندان شیری می باشد . لذا این ناحیه تنگتر می شود و در نتیجه وقتی دندانهای دائمی شروع به رویش می کنند به صورت نامرتب رشد می کنند.
از طرفی اگر دندان های شیری دیرتر از موقع بیافتن مانع از رویش به موقع دندان های دائمی می شوند و یا دندانهای دائمی به صورت کج و ناهنجار شروع به رشد می کنند.

 

دندانپزشکی اطفال

دندانپزشکی اطفال

 

لذا برای جلوگیری از این موارد که منجر به نامنظمی دندان در کودکان می شود . بهترین راه مراجعه به موقع به کلینیک دندانپزشکی می باشد تا دندانپزشک با معاینه و تشخیص به موقع اقدامات لازم را جهت سلامت دندان کودک انجام دهد. با این کار شما رویش منظم دندان های کودک خود را خواهید دید و خیالتون از این مورد حساس راحت خواهد شد.

فیشور سیلانت (شیار پوش )

استفاده از شیار پوش یا فیشورسیلنت یکی از راه های دیگر برای افزایش مقاومت دندان ها و نیز راهی برای پیشگیری از پوسیدگی دندان برای مدتهای طولانی می باشد. چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۵ سال .

در روش شیار پوش از مواد رقیق رزینی همرنگ دندان برای پوشانیدن شیارهای عمیق و منافذ سطحی دندان که بیشترین ( ۷۰ درصد ) پوسیدگی دندان از این ناحیه آغاز می شود , استفاده می شود. برای این کار ابتدا سطح دندان کاملا با استفاده از بروساژ تمیز می شود و بدون اینکه دندان تراشی بخورد . مواد رقیق رزینی فیشورسیلانت مانند چسب بر روی دندان قرار داده می شود . در همون جلسه درمان با استفاده از نور دستگاه مخصوص مواد سفت و محکم می شود.

بهترین سن برای فیشورسیلانت چه زمانی است ؟

سن بین ۶ تا ۱۲ سالگی بهترین سن برای استفاده از شیارپوش می باشد . همچنین برای دندان ها نیز آسیای شیری و دائمی تازه رویش یافته (دندان ۶ و ۷ ) می باشد .
فیشورسیلانت باعث کاهش پوسیدگی در دندان های کودک می شود به صورتی که در کنار آن از مسواک و نخ دندان استفاده کنید و همیشه بهداشت دندان و دهان خود را رعایت کنید . مدت زمان طولانی تر نیز خواهد شد.همچنین هر ۶ ماه یک بار مراجعه به دندانپزشک برای معاینه خیلی عالی خواهد بود .