کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

راهنمای ارسال بار هوایی و فریت بار مسافرتی ملل کارگو

راهنمای ارسال بار هوایی و فریت بار مسافرتی ملل کارگو

راهنمای ارسال بار هوایی و فریت بار مسافرتی ملل کارگو , راهنمای فریت بار مسافرتی ، حمل و نقل بارهای مسافران ایرانی ، ارسال بارهای دانشجویی ، شرکت ملل کارگو : منظور از فریت بارمسافرتی به بارهایی اطلاق می شودکه از خطوط هوایی ایران بدون حظور همراه با هزینه بسیار کم به عنوان اضافه بارو با صدور بارنامه به مقصد مورد نظر مسافر ارسال می شود . حمل هوایی بار  , تمام کالاها و لوازم مورد نیاز مسافران به صورت عام ویا خاص از طریق هواپیما قابل حمل و ارسال هستند .

راهنمای ارسال بار هوایی

فریت بار مسافران فقط درموارد خاصی استثنا دارند بعضی از قوانین گمرکات کشور مبدا ء ( ایران )و بعضی از قوانین کشور مقصد و یا قوانین شرکتهای هواپیمایی ، که باید توسر صادرکنندگان رعایت شود .

مسافران محترم باید قبل ازارسال کالا از طریق هوایی برای فریت بار مسافرتی خود ، برای مواجه نشدن با مشکلات قوانینی خاص باید راههای مختلف حمل کالا را برسی نمایند .

برای اطلاع از تمام قوانین و شرایط فریت بار مسافرتی با مشاورین ما در شرکت ملل کارگو تماس بگیرید .

آیا حضور مسافر برای ارسال بار الزامی است؟ :

با توجه به قوانین گمرکات ایران حضور خود مسافر یا یکی از اقوام مسافر با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر مسافر و بلیط و گذر نامه ان الزامی می باشد .

چگونگی بسته بندی کالا و لوازم مسافرتی :

در بسته بندی لوازم قابل ارسال به خارج از کشور( فریت بار مسافرتی ) باید دقت لازم

صورت گیرد تا از جابجاشدن وسایل در داخل جعبه ها جلوگیری شود.برای اینکار باید فضاهای خالی بین لوازم پر شود یعنی از موادی مانند نایلونهای حبابدار و ضربه گیر استفاده شود .

شرکت ملل کارگو با پرسنل متخصص و مجرب خود شمارادر بسته بندی وسایل ولوازم ضروری زندگی یاری می رساند .با کمترین هزینه بسته بندی کالاهای خود را به ما بسپارید .چرا که کالاهیی مثل مبلها و لوازم بزرگ نیاز به بسته بندی اصولی و تخصصی دارند که باید توسط متخصصین این کار صورت گیرد . بخصوص لوازم چوبی که به کشورهای کانادا و امریکا ارسال می شوند باید قبل از ارسال سمپاشی شوند .

کالاهایی که جزو کالاهای خطرناک شناخته می شوند .بایدبا قوانین بین المللی بسته بندی شوند تا در طول سفر خطرات خاصی وجود نداشته باشد .

چه کالاهایی برای فریت بارمسافرتی ممنوع شناخته شده اند :

طبق قوانین هواپیمایی فریت بعضی از کالاهابصورت عام برای پروازهای هواپیمایی ممنوع شناخته میشوند مانند:ادکلن ،شامپو،اسپری،عطر،مواد آرایشی،آبلیمو،سرکه ،الکل،ترشیجات و …

با توجه به مقررات گمرکی ایران ،خروج بسیاری از کالاها از ایران ممنوع می باشد از جمله :خروج عتیقه ها ،اشیاء قیمتی ،قطعات پشت نویسی شده ،کتابهای خطی نفیس ،طلا و نقره ،اوراق مینیاتور ،ارز ، تابلوهای اصل ، سنگهای قیمتی ،قالیچه های دست بافت ،تجهیزات نظامی ،مهمات ، نوار ، فیلم ، قالی های کوچک و هرنوع کالا یا شی ء قیمتی که مربوط به میراث فرهنگی کشور باشد . بعنوان فریت مسافرتی ممنوع اعلام شده اند .

زمان مناسب برای فریت بار :

پذیرش بار در گمرکات کشور به طور عموم از ساعت ۸ الی ۲ بعد از ظهر ایام هفته صورت میگیرد. به طور معمول پنج شنبه و جمعه ها تعطیل رسمی میباشد


عواملی که در مقصد برای رسیدن کالا تاثیر می گذارند .

  1. تعداد پروازهای شرکتهای هواپیمایی از ایران
  2. رزرو شرکت هواپیمایی که بار جهت حمل به آن سپرده شده است برای مقصد مورد نظر مسافر
  3. قوانین ترانزیت کالا در کشور ثالث

***نکته :

فریت بارهای مسافری معمولا بین ۴ تا ۵ روز کاری به مقصد مورد نظر می رسند .

مراحل تحویل بارهای مسافری در مقصد

بعد از استعلام آنلاین و برقراری ارتباط با شرکت هواپیمایی در مقصد مورد نظرتان با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر در فرودگاه کشور مقصد می توانید برای ترخیص بار خود اقدام کنید .

البته باید از قوانین انبارداری کشورهای مقصد خود اطلاعات کافی داشته باشید چرا که هر کشوری تابع قوانین خاصی می باشند .و ممکن است با کشور ایران در تضاد باشند . بنابراین خواهش داریم قبل از هر اقدامی نسبت به قوانین فرودگاهی مقصد اطلاعات کافی به دست بیاوردید . که برای این امر مهم و کسب اطلاعات کافی می توانید از سایتهای اینترنتی در باره قوانین انبارداری و فرودگاهی سرچ کنید . در غیر این صورت باید از آشنایان خود در کشور مقصد تقتضا نمایید تا با تماس با شرکت فرودگاههی اطلاعات مورد نظر را کسب نمایند .

برای صحیح کردن اطلاعات فریت بار چه کنیم ؟

تصحیح کردن بارنامه ها باید توسط پرسنل شرکتهای هواپیمایی در ایران صورت بگیرد . فرودگاه مقصد هیچگونه مسئولیتی در این باره ندارد .و یا صادر کننده کالا باید بصورت مکتوب تغییرات اعمال شده را به شرکت در اسرع وقت اطلاع دهد . تغییرات اعمال شده در فریت بار مسافری هم دارای هزینه می باشند . در شرکتهای مختلف هوایی متفاوت می باشد .

اگر در کشور مقصد به محموله ی فرستاده شده آسیبی برسد چه کنیم ؟

اگر در کشور مقصد به محض تحویل گرفتن محموله ی خود متوجه شدیم که آسیبی به آن وارد شده است . فبل از اینکه بار را از فرودگاه خارج کنیم به قسمت بار و گمرکات مراجعه کرده . محموله را صورت جلسه می کنیم و از خسارت ایجاد شده عکس تهیه کرده و شواهد دیگری تهیه می نماییم ( برای جلوگیری از هرگونه ابهام موقع ارسال هوایی کالا از ایران از محموله بسته بندی شده خود عکس بگیرید ). و با در دست داشتن درخواست کتبی خسارت وارد شده به دفتر شرکت هواپیمایی خود در فرودگاه مقصد مراجعه می نماییم . تمامی این مراحل باید در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد تا درخواست شما مورد تایید قرار بگیرد .

***نکته :

مسافرین عزیز برای جلوگیری از هرگونه خسارت در هنگام حمل کالابا بسته بندی تخصصی بار خود از بوجود آمدن هرگونه ضرر وزیان جلوگیری نمایید .

با سپردن بارها و محموله های خود به شرکت خدمات فریت بار ملل کارگو از سالم رسیدن آنها اطمینان کامل حاصل کنید . این شرکت با پرسنل متخصص و مجرب خود شما را در بسته بندی و ارسال محموله ها یاری می رساند .

 

بسته بندی تخصصی بار مسافر

بسته بندی تخصصی بار مسافر

بسته بندی تخصصی بار مسافر : بسته بندی تخصصی کالا و بارهای مسافرتی مهاجران بسته بندی تخصصی کالا و بارهای مسافرتی و ارسال آن یکی از دغدغه های اصلی خطوط حمل و نقل هوایی و مسافران خارج از کشور است .ارسال هوایی بارهای صادراتی ومهاجرتی باید بصورت اصولی و کم خرج صورت بگیرد بنابراین بسیار مورد توجه قرار گرفته است.شرکت ملل کارگو با همکاری متخصصان زبده ،خدمات خودرا درزمینه های مختلف زیرارایه میدهد : بسته بندی تخصصی کالای صادراتی ، بسته بندی اصولی لوازم منزل و لوازم ضروری مهاجران خارج ازکشور، بسته بندی و ارسال کالاهای سفارتخانه های متعدد در ایران ، بسته بندی اصولی کالاهای خطرناک و شکستنی ،محصولات تجاری و غیره و ارسال به تمام نقاط جهان با ضمانت تحویل سالم کالا.

بسته بندی تخصصی بار مسافر

یکی از دغدغه های مهاجران بسته بندی و ارسال وسایل مورد نیاز خود به مکان جدید می باشد.

زمانی که لوازم ویا کالاهای تجاری شما به درستی بسته بندی نشود و قرار باشد که از طریق خطوط هوایی به مقصد شما برسد حتی اگر با کم ترین هزینه و سریع ترین خطوط حمل شوند باز هم سالم به مقصد نخواهندرسید و شما دچارزیان و ضرر بسیار زیادی خواهید شد .بنابراین در ارسال کالای خود مهم ترین گزینه بسته بندی درست و اصولی می باشد . تا کالا ها سالم به مقصد حمل شده و در پایان کار فرستنده ضرر نکند .

بسته بندی تخصصی کالا نیاز به ابزارهایی چون سلفن ، صندوقهای کوچک و بزرگ چوبی ، کارتن های محکم مخصوص لوازم ، انواع چسب های بسته بندی و غیره دارد که باید توسط متخصصین زبده و آموزش دیده انجام شود .

شرکت خدمات …..با کادر مجرب و آموزش دیده در کمترین زمان ممکن با بسته بندی اصولی و تخصصی و همچنین مشاوره رایگان میتواند به یاری تمام هموطنان د رجای جای ایران عزیزمان بشتابد و کالاهای تجاری و بارهای مهاجران را سالم در مقصد مورد نظرشان تحویل دهد .

شماره های تماس متخصصین ما در شرکت خدمات بار هوایی ملل کارگو : فریت بار

شرایط بسته بندی خطوط هوایی برای حمل کالاها ی تجاری و بارهای مسافرتی

  1. جعبه های قابل حمل باید کاملا سالم و بدون فرورفتگی و پارگی باشد.
  2. روی جعبه ها بدون آرم شرکتهای دیگر و یا نوشته های قدیمی باشد.
  3. اطلاعات جامع فرستنده کالا و گیرنده آن همراه با بارکد در اطراف جعبه قید شده باشد.
  4. تمامی اطلاعات و آرم شرکت با چسب مخصوص پوشانده شود تا در هنگام حمل و نقل از بین نروند.
  5. در صورتی که کالای شکستنی در درون جعبه وجود دارد حتما از لیبل شکستنی ، و برای کالایی که وزن زیادی دارند بر روی جعبه ار لیبل کالای سنگین استفاده شود .
  6. فقط ازیک نوع کالا و جنس در درون جعبه گذاشته شود.
  7. برای سبک یا سنگین بودن کالا جعبه مناسب آن اتخاب شود .
  8. در صورتی که درون جعبه فضای خالی باقی مانده است از مواد کم وزن ضربه گیر استفاده شود.
  9. زمانی که جعبه سنگین وزن وجود دارد از قرار دادن آنها برروی جعبه های سبک خودداری شود .
  10. در صورتی که درون جعبه اجناس خاص و ظریف وجود دارد از بسته بندی های خاص استفاده شود.

در حمل بار هوایی برای کالاهای فاسد شدنی مثل دارو یا مواد غذایی خاص بسته بندی های مخصوصی وجود دارد که در حمل و نقل هوایی از اهمیت زیادی برخوردارند.

شرکت حمل و نقل ملل

شرکت حمل و نقل ملل ( شرکت فریت بار ملل ) در سال ۱۳۹۱ تاسیس و فعالیت خود را با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی و لجستیک آغاز نمود.بهره مندی از امکانات و تجهیزات به روز دنیا(سیستم موقعیت یاب جهانی و ردیابی لحظه ای و سیستم های ارتباط سریع) در زمینه حمل و نقل از ویژگی های بارز این شرکت بوده و همواره سعی در جلب رضایت مشتری با ارائه خدمات گسترده و تخصصی داشته است.این شرکت با همکاری خطوط هوایی معتبر دنیا از جمله هواپیمایی امارات ، لوفتهانزا ، ترکیه ،قطر، ماهان و ایران ایر و … حمل محصولات وارداتی و صادراتی شما را در حداقل زمان ممکن و مناسبترین قیمت ها بصورت کریری و فورواردری انجام داده و متناسب با استانداردهای اروپا ، قرارداد بیمه CMR و قرارداد بیمه بارنامه بین المللی FBL سرویس های مناسب و مرتب را با پیشرفته ترین متدهای حمل ونقل بین المللی ارائه می نماید.

فریت بار مسافری

هر مسافر که به صورت هوایی سفر می کند تنها مقدار مشخصی بار می تواند به همراه خود داشته باشد . اما در این بین خیلی از مسافران به ویژه مسافران که به کشورهای خارجی مسافرت می کنند همیشه اضافه بار دارند که این بار باید توسط یک شرکت فریت بار مسافری به مقصد مسافر باید ارسال شود . شرکت فریت بار و حمل و نقل ملل بدون شک با نیروی متخصص و حرفه ای در تمامی امور فریت بار مسافر از بسته بندی بار تا تحویل بار به هواپیمایی توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند . انتخاب ملل کارگو جهت ارسال بارتان به مقصد خود بدون شک تجربه ای متفاوت را برای شما رقم خواهد زد.

فریت بار تجاری

هواپیما مدرنترین وسیله حمل و نقل بین المللی است . بیشتر شرکت های تجاری برای ارسال کالاهای تجاری خود از هواپیما استفاده می کنند . به ویژه شرکت هایی که کالای تجاری آنها دارای حجم کم و ارزش بالایی است . مانند کالاهای بهداشت و سلامت , کالاهای دیجیتالی و… استفاده از هواپیما برای فریت بار تجاری بیشتر جهت سرعت در زمان رسیدن محصول به دست مشتری می باشد و این اصلی ترین مزیت ارسال بار با استفاده از هواپیما می باشد . از مزیتهای دیگر نیز میتوان به امنیت بالای آن اشاره کرد که می توان گفت امن ترین وسیله نقلیه ای که تا به حال در دنیا تولید شده است هواپیما می باشد .

واردات بار هوایی

همانند ارسال بار هوایی به خارج از کشور به صورت هوایی در مقابل واردات به شیوه ای مشابه نیز انجام می شود . شرکت فریت بار ملل یکی از معدود شرکت های داخلی می باشد که اقدام به واردات بار مسافری و نیز واردات بار تجاری را در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان انجام می دهد .

واردات بار نیز شامل :

واردات بار مسافری

واردات بار مسافری بیشتر برای کشورهای مهاجر پذیر بیشتر است مانند کانادا , استرالیا و آمریکا , و کشورهای اروپایی لذا تعداد درخواست ها برای واردات بار مسافری به کشور ایران خیلی کمتر می باشد ولی با این حال در راستای اهداف بلند مدت خود همیشه آسایش مسافران را مد نظر قرار می دهیم .

واردات بار تجاری

ایجاد روابط بین سایر کشورهای دنیا همیشه زمینه را برای تبادل کالای تجاری فراهم می کند از این رو برای افزایش روند پیشرفت تجارت بین المللی ارسال بار هوایی یکی از مناسبترین گزینه ها می باشد . که در سرعت بالایی هم می توان کالایی را وارد کشور کرد وهم می توان کالا و نمونه محصولات را به کشور مقصد فریت کرد.

چینش اصولی اثاثیه در ماشین باربری

چینش اصولی اثاثیه در ماشین باربری

چینش اصولی اثاثیه در ماشین باربری , چیتگر بار : یکی از مواردی که در اسباب کشی های شخصی و یا اسباب کشی هایی که توسط شرکت های باربری مهم بوده و ضروری است که در دو حالت اسباب کشی مورد توجه قرار گیرد , چینش و یا چیدمان اثاثیه ی بسته بندی شده می باشد . چگونگی و نحوه ی چیدمان آنها در زمان جابه جایی وسایل که توسط ماشین ها و کامیون های حمل اثاثیه صورت می گیرد از نکات ایمنی اسباب کشی و حمل اثاثیه محسوب می شود . اگر موقع بارگیری اثاثیه به داخل کامیون ها بدون آسیب و صدمه باشند سپس نوبت به چیدن اثاثیه داخل کامیون می باشد . اگر بر این کار وسیله ی نقلیه ی ایده آلی انتخاب کرده اید , در این جابه جایی تا حدودی بر مشکلات غلبه کرده و به موفقیت کامل نزدیک شده اید . اکنون زمان آن رسیده تا به درستی اثاثیه ی خود را به ماشین بار زده و آن ها را به محل زندگی جدید خود با سلامتی کامل انتقال دهید .

باربری چیتگر بار تهران

حمل اثاثیه منزل با استفاده از مدرنترین و بروز ترین تجهیزات حمل و نقل بدون وارد شدن آسیب به اثاثیه با سرعت بالا

اتوبار چیتگر با بهترین خدمات در حدمت شما مردم عزیز می باشد

با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۹۳۵۳۹۹۸    ۲۲۳۸۳۱۳۷    ۴۴۷۰۸۳۶۳    ۴۴۳۲۲۷۶۵

 

چینش اصولی اثاثیه در ماشین باربری

کافیست نکات زیر را با دقت مطالعه کرده تا با رعایت آنها اثاثیه ی بسته بندی شده ی منزل را در ماشین باربری بچینید . با رعایت آنها خطراتی که در بین راه وسایل و اثاثیه ی شما را تهدید می کنند کاهش می یابد .

نحوه ی بسته بندی :

اصول بسته بندی در اتوبار و باربری تهران بار چیتگر یکی از مهمترین و اساس ترین نکته در امر جابجایی وسایل منزل و یا هر نوع کالای دیگر بسته بندی درست و صحیح وسایل یا کالا است . اگر در هنگام بسته بندی اثاث مورد نظر نیاز به کارتن یا جعبه داشته باشد بهترین کار استفاده از کارتن یا جعبه مناسب و بادوام است . در صورتی که کالا یا اثاث شما شکستنی است باید کالا یا اثاث مورد نظر را در درون کاغذ یا پلاستیک حباب داربسته بندی کرد و بعد داخل کارتن و کف کارتن نیز پارچه و یا روزنامه قرار داد تا هنگام برخورد کف آن با زمین کالا و وسایل داخل کارتن شکسته نشوند .

در صورتی که کالای مورد نظر شما نیاز به بسته بندی با کارتن را ندارد می توانید برای ایمن بودن اثاث تان آن را لای پتو و یا پلاستیک حباب دار بسته بندی کنید تا در صورت برخورد به جایی از اسیب دیدگی ایمن باشد . از نکات قابل ذکر در هنگام بسته بندی با کارتن استفاده از کارتن های هم سایز است که این کار هم در سرعت چینش اثاثیه و هم کار اثاث چینی در داخل ماشین با نظم و سرعت بیشتری پیش می رود . دقت داشته باشید هرچه قدر در بسته بندی اثاثیه نظم و ترتیب را رعایت کنید و هر وسیله را با روش مناسب و خاص خود بسته بندی کنید در هنگام جابجایی اثاث به ماشین هم سرعت کار و هم ایمنی کار بالا می رود .

اولین اولویت چینش اثاثیه سنگین

بعد از اینکه کار بسته بندی با رعایت نکات ایمنی و مناسب به پایان رسید نویت بارگیری اثاث به داخل ماشین حمل و نقل بار می رسد , برای حمل ونقل اثاث و کالای منزل باید دقت کرد که جابجایی اثاث سنگین به داخل ماشین باید در اولویت کار قرار بگیرد . زیرا با قرار دادن اثاث سنگین در قسمت اول و پایین ماشین اثاث سنگین روی اثاث سبک سنگینی نمی کند که باعث شکستن و یا صدمه زدن به بار های سبک نمی شود. اگر در هنگام جابجایی اثاث به ماشین حمل ونقل دقت نکنید و با برنامه ریزی یش نروید و اثاث سبک را در اول شروع کار بچینید در پایان خواهید دید که وسایل کوچک تمامی فضای ماشین حمل اثاث را پر کرده است و جایی برای اشیای سنگین وجود ندارد .

برای راحتی کار خود ابتدا وسایل سنگین و پرحجم مثل : مبلمان بزرگ , یخچال , ماشین لباسشویی , سرویس های چوبی مثل کمد لباس , بوفه و تخت خواب و ….. را در اولویت چینش در ماشین حمل و نقل اثاث و بار قرار دهید . بعد از پایان یافتن چینش اثاث سنگین نوبت به اثاث سبک و کم حجم تر می رسد . با مشخص شدن جای وسایل سنگین در داخل ذماشین حمل و نقل اثاث و بار وسایل کم حجم تر به راحتی قابل چیدن و نظم دادن است . همانطور که گفته شد در صورتی که در موقع بسته بندی کار دبسته بندی با نظم و استفاده از کارتن یا جعبه های هم اندازه باشد کار چینش نیز به راحتی و بدون دردسر انجام می گیرد .

قبل از اینکه کامیون حمل اثاث برسد وسایل سنگین و هم اندازه را در کنار هم قرار دهید تا در هنگام جابجایی به ماشین کار افراد باربری آسان و وقت زیادی نیز از شما نگیرد . وسایل سبک به گونه ای هستند که بعد از چینش وسایل سنگین در صورت کم بودن جا در کنار و حتی لای وسایل سنگین می توان جای داد .

نحوه چینش اثاثیه در داخل کامیون حمل بار

در هنگام چینش اثاثیه بسته بندی منزل در داخل ماشین حمل اثاث و بار رعایت چند اصول و نکته کار شما را آسان و بی دردسر می کند . یکی از این نکات مهم هنگام جابجایی اثاثیه بهداخل ماشین میزان پر شدن اثاث در داخل کامیون است . نباید ماشین باربری تا انتهای آن پر شود تا در هنگام تخلیه کردن اثاث به راحتی بدون دردسر کار تخلیه انجام شود .بعلاوه فشرده شدن اثاثیه بر روی هم امکان خراب و یا صدمه دیدین بار را دارد . همچنین با زیاد خالی بودن ماشین حمل اثاث هنگام حرکت ماشین امکان سقوط اثثایه بر روی هم وجود دارد و احتمال خراب شدن وآسیب دیدن اثاث را افزایش می دهد .

برای این منظور باید در حین چیدن اثاثیه در داخل کامیون چینش به نحوی باشد که فشردگی و یا فضای خالی میان آنها وجود نداشته باشد . منظور از این که فضای خالی در بین اثاث وجود نداشته باشد این نیسیت که جعبه ها و کارتن های بسته بندی شده را تا سقف ماشین بر روی هم بچینید . زیرا در این صورت نیز کار تخلیه اثاثیه با مشکل روبرو می کند و خطر افتادن جعبه ها نیز بسیار بالا می رود .

نکات مهم در چینش اثاثیه

برای سالم رسیدن بار به مقصد باید چند نکات مهم را در هنگام چینش بار به داخل کامیون رعایت کرد : ابتدا ذباید وسایل ساید و….در کامیون قرار داد , وسایل سنگین در انتهای کامیون قرار بگیرد و بعد از آن اثاثی که از نظر ابعاد و اندازه باهم یکسان هستند مانند سرویس چوبی و فرش ها . مرحله بعدی کارتن هایی که از نظر اندازه و سنگینی باهم یکسان هستند داخل کامیون قرار دهید . بعد از آن نوبت به جعبه های کوچکتر و سبک تر می رسد . برای راحتی کارجابجایی تا جایی که امکان دارد اثاثیه خود را در داخل ذجعبه و یا کارتن بسته بندی کنید و از قرار دادن وسایل بدون بسته بندی خودداری کنید .

با این کار هم سرعت کار حمل و نقل اثاثیه و هم احتمال آسیب , دیدن اثاث , گم شدن را کاهش می یابد . از مواردی که باید دقت کنید این است که مدارک , اسناد و یا چواهرات و چیز های با ارزش خودتات با ماشین شخصی خودتان حمل کنید .

چینش اثاثیه در باربری بین شهری

یکی از مهم ترین نکته در امر حمل و نقل جابجایی اثاثیه از شهری به شهر دیگر است . چینش اثاثیه در جابجایی بین شهری از حساسیت بیشتری برخوردار است . بنابرین بسته دبندی و چیدمان اثاثیه یک کار بسیار پر دقتی است زیرا اثاثیه مسافت های طولانی را طی خواهد کرد . برای جابجایی اثاثیه منزل از هر نوع وسیله کامیون , خاور , نیسان , وانت و …. استفاده می کنید باید چیدمان اثاثیه بسیار مهم است . ماشین حمل اثاثیه بین شهری باید مسقف باشد . چیدمان اثاثیه را به گونه ای چینش کنید که در هنگام تخلیه بار کار تخلیه آسان و زمان کمتری از شما بگیرد . بسته بندی درست و ایمن و استفاده از کارتن های هم اندازه کار شما را بسیار آسان و بی دردسر می کند . تا حد امکان هر وسیله ای که قابل بسته بندی است را بسته بندی کنید و از ارسال بار بدون بسته بندی در جابجایی بین شهری خودداری کنید .

ایمنی بارگیری در باربری

ایمنی بارگیری در باربری

ایمنی بارگیری در باربری ؛ بارگیری اصولی و ایمنی در باربری و اتوبار , چیتگر بار : در وهله اول در هنگام بارگیری و جابجایی بار خودروهای حمل اثاث و بار را باید به وسایل ایمنی تجهیز کرد زیرا یکی از مسئله مهم در باربری بین شهری از جمله جابه جایی بار و کالا مسئله ی ایمنی می باشد . کلیه ی شرکت ها و مسساتی که در زمینه ی حمل و نقل جاده ای فعالیت دارند موظف هستند که فعالیت های خود را مطابق استانداردهای جهانی تطبیق کرده و ملزم هستند که از وسایل و تجهیزات ایمنی شامل جعبه های کمک های اولیه , علائم ایمنی همچون مثلث شبرنگ – کپسول آتش نشانی –کارت معاینه ی فنی معتبر – دستگاه سنجش سرعت و زمان – زنجیر چرخ و لاستیک با آج مناسب مجهز بوده و در صورت نیاز از این تجهیزات استفاده کنند . کلیه ی شرکت ها در این صورت صورت وضعیت مسافربری و بارنامه را می توان صادر کنند .

باربری چیتگر بار تهران

حمل اثاثیه منزل با استفاده از مدرنترین و بروز ترین تجهیزات حمل و نقل بدون وارد شدن آسیب به اثاثیه با سرعت بالا

باربری چیتگر با بهترین خدمات در حدمت شما مردم عزیز می باشد

با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۹۳۵۳۹۹۸    ۲۲۳۸۳۱۳۷    ۴۴۷۰۸۳۶۳    ۴۴۳۲۲۷۶۵

 

ایمنی بارگیری در باربری

اقدامات موثر در تجهیزخودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی

تجهیز و استفاده کردن از کپسول های آتش نشانی بر حسب تناژ خودروهای باربری ازدیگر اقداماتی است که برای تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی , و استفاده ی آن در صورت نیاز می باشد . تجهیز کردن خودروهای حمل و نقل به وسایل یمنی و استفاده از کپسول آتش نشانی بر حسب وزن به شرح زیر می باشد .
وزن بار ناخالص از ۲ هزار و پانصد تا ۵ هزار کیلوگرم نیاز به یک عدد کپسول آتش نشانی به وزن حداقل ۵/۲ کیلوگرم دارد. اگر وزن بار خودروهای باربری بیشتر از هزار تا ۱۴ هزار کیلوگرم باشد نیازمند یک کپسول آتش نشانی به وزن حداقل ۱۰ کیلوگرم می باشد . گفتنی است که خودروهای حمل بارهای ویژه سیالات که قابل احتراق و یا انفجار می باشد , حتما باید یک کپسول آتش نشانی به وزن ۱۴ کیلوگرم به همراه داشته باشند .

۱-هدف از تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی

ایجاد شرایط استاندارد در فرایند بارگیری – حمل بار و مهار بار به صورت ایمن , هدف از تجهیز خودروهای حمل ونقل به وسایل ایمنی می باشد . همه ی شرکت حمل و نقل و رانندگان موظف هستند که نکات و راهکارهایی را که به منظور تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی را رعایت کنند که در صورت عدم رعایت تمامی این نکات شرکت ها و رانندگان مربوطه برابر با مقررات مربوطه اعمال قانون می شوند .

در زیر نکاتی بر اساس

  • قوانین راهنمایی و رانندگی
  • آیین نامه ی نحوه ی بارگیری
  • حمل و مهار ایمن بار

به منظور افزایش ایمنی در حمل بار بین شهری و جاده ای نکاتی ارائه شده است . این نکات در راستای رعایت مسائل زیست محیطی از مبداء بارگیری تا مقصد تحویل بار کاربرد داشته و تدوین شده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی و رعایت تمامی این نکات با ما همراه باشید .

کاربرد راهکارهای تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی

به منظور افزایش ایمنی در باربری و حمل کالا , تمامی انتقال دهندگان وسایل و اثاثیه , شامل شرکت های باربری و پیمانکاران حمل ونقل که که در تبادلات کالا و عملیات حمل و نقل فعالیت دارند از این راهنمایی می توانند نهایت استفاده را کرده و در خدمات خود باعث رضایت ارباب رجوع شده باشند . لازم به توضیح است که هر فرد حقیقی و حقوقی که وظیفه ی انتقال و جابه جایی کالا و حمل اسباب و اثاثیه بر عهده ی او می باشد , موظف می باشد که تمامی این موارد را رعایت کند . مشتریان هم می توانند با نظارت بر اجرای درست و دقیق این قوانین که شامل تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی , به هنگام بارگیری و تحویل بار , رانندگان و شرکت های حمل و نقل اثاثیه را در راستای رعایت این قوانین یاری کرده و همچنین کنترل , کیفیت انجام امور را بر عهده بگیرند .

مسئولیت شرکت های متصدی حمل و نقل کالا

یک شرکت متصدی حمل بار و انتقال و جابه جایی انواع اثاثیه و کالا بر نحوه ی بارگیری روی خودرو باید اطلاعات دقیق داشته باشند . همچنین توجه ورعایت توصیه های فرستنده کالا که درباره ی چگونگی بارگیری – حمل بار و همچنین مهار آن با امنیت بیشتر از دیگر مواردی است که شرکت متصدی ملزم می باشند آنها را رعایت کنند . لازم به توضیح است که به منظور اینکه بار به بهترین و امن ترین شکل ممکن انتقال یافته و جابه جا شود باید به رانندگان ماشین های اسباب کشی و باربری توضیحات و توصیه های مربوطه ابلاغ گردد .

یکی دیگر از مواردی که مسئولیت های شرکت های متصدی حمل بار این است که خودروهای حمل و نقل را به وسایل ایمنی و همچنین استفاده از وسیله ی نقلیه ی مناسب با اندازه – ابعاد و نوع باری که حمل می گردد تجهیز نمایند . همیچنین باید یک فرد مسئولیت نظارت بر انتخاب کردن مناسب ضربه گیرها و نحوه ی بارگیری و چگونه گی قرار گرفتن بارها بر روی یکدیگر را برعهده بگبرد و وزن هر بار و وضعیت بار را به راننده ابلاغ نماید .

از دیگر وظایف شرکت های حمل و نقل مهار کامل بار و محموله می باشد .

در زیر به برخی از مسئولیت های شرکت باربری که موظف هستند آنها را رعایت کنند اشاره می کنیم .

  • مسئولیت پیمانکاران در محل بارگیری
  • اطمینان خاطر از بیمه بودن کالا و اثاثیه ی مورد انتقال
  • تعیین دقیق و درست آدرس گیرنده ی کالا
  • تعیین کردن وزن و محتوای بار
  • تعیین و آگاهی از زمان دقیق رسیدن کالا به مقصد
  • برآورد کردن قیمت بار و خسارات ناشی از آسیب و صدمه دیدن احتمالی آنها
  • ارائه کردن رسید توسط متصدی حمل و نقل

توجه کردن و کنترل نمودن بر روی نحوه و چگونگی بسته بندی بار , بارگیری داخل خودرو حمل بار و مهار ایمن و درست بار و کالا مطابق با ظوابط و شرایط استاندارد اشاره نمود .

مسئولیت گیرنده بار در مقصد

پس از اطمینان یافتن از مجهز بودن خودروهای حمل و نقل بعه وسایل لیمنی , بارگیری صورت می گیرد و باید بر روی دریافت کالا یک نفر نظارت دقیق داشته باشد . یک نفر و یا موسسه ای که عهده دار و وظیفه ی دریافت کالا را دارد باید در مقصد نظارت دقیق بر روی کالا داشته باشد. وظایفی که فرد یا موسسه به هنگام دریافت کالا در مقصد را بر عهده داشته و موظف است آنها را راعایت کند عبارتند از “

  • اطمینان یافتن از سالم بودن بار با بررسی دقیق و کامل آن و نداشتن هر نوع خسارتی
  • کنترل و بررسی بار از نظر وزن و محتوا
  • نظارت داشتن بر روی تخلیه ی بار از ماشین باربری
  • ارائه ی رسید دریافت بار به راننده یا متصدی حمل و نقل

باید به گونه ای در برابر بارگیری بارهایی که می توانند عامل خطر باشند عمل کرد که در موقع ترمز و انحراف وسیله ی نقلیه برای دیگران و راننده , هیچ خطری را در پی نداشته باشد . همیشه از زنجیر به منظور بستن بارهای بلند استفاده شود . استفاده از بند برای مهار بارهای بلند کافی نمی باشد و در صورتی که امکان داشته باشد باید بار را به صورت افقی بر روی کفی ماشین قرار بدهید و به منظور بارگیری و حمل کالای مورد نظر از وسیله ی نقلیه ی خاص استفاده گردد .