کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

نهرکن

نهرکن

شرکت هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع تجهیزات و ادوات کشاورزی و باغبانی، دامپروری و مرغداری، از برند های مطرح دنیا و نمایندگی تولید کنندگان نمونه داخلی آماده ارائه خدمات به جامعه کشاورزی کشور می باشد. جهت کسب اطلاعات و دریافت قیمت با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.


نهر کن


در کشاورزی و باغبانی برای انتقال آب از نهر ها و جوی ها استفاده می شود. برای ایجاد نهر از دستگاه نهرکن کشاورزی استفاده می شود. دستگاه نهر کن از اتصال دو خیش گاو آهن برگردان دار از ناحیه تیغه ها تشکیل می شود. تیغه گاو آهن برگردان دار لایه خاک را کنده و برگردان کرده و به کنار می ریزد. دو خیش  گاو آهن با متصل شدن به هم در قسمت پیشانی و برگرداندن خاک به دو طرف با عث ایجاد نهر و جوی می شوند. گاها اتفاق می افتد که کشاورزان درصورت نبود دستگاه نهرکن به باز کردن خیش های اضافی گاوآهن برگردان دار مبادرت ورزیده و با استفاده از یکی از خیش ها با دو بار شخم زنی در جهت عکس هم و کنار هم ایجاد جوی می نمایند که به لحاظ اقتصادی و میزان تردد تراکتور در زمین کشاورزی به هیج وجه توصیه نمی شود. با استفاده از دستگاه نهرکن با یک بار عملیات خاکورزی می توان نهر و جوی آب لازم را بوجود آورد. نهرکن ها به قسمت اتصال سه نقطه تراکتور نصب می شوند، و در انواع مختلف ثابت و قابل تنظیم تولید می شوند. جوی های آب به جوی های اصلی و فرعی تقسیم بندی می گردند که معمولا عمق و عرض جوی های فرعی بدلیل تقسیم آب، کمتر از جوی اصلی است، برای این منظور با استفاده از نهرکن های قابل تنظیم می توان جوی های آب با عمق و عرض مختلف ایجاد نمود.


ساختمان نهرکن

دستگاه نهرکن از سه قسمت اصلی شاسی، ساق یا پاشنه، و عامل خاک ورز که همان تیغه های نهر کنی می باشند تشکیل شده است.
شاسی نهرکن: شاسی نهرکن پاشنه و عامل خاکورز نهرکن را به اتصال سه نقطه تراکتور متصل می نماید. و از قطعات فولادی ساخته می شود.
پاشنه یا ساق نهر کن: قطعه فولادی با جان قوی که تیغه های نهرکن یه آن متصل شده و روی شاسی دستگاه نصب می شود.
تیغه های برگردان نهرکن: دو خیش برگردان دار که از ناحیه تیغه به همدیگر متصل شده و وظیفه ایجاد نهر و جوی را بر عهده دارند.

تنظیمات نهرکن

نهرکن ها در دو مدل ثابت و قابل تنظیم ساخته می شوند. فاصله باله های نهرکن های ثابت نسبت به هم غیر قابل تغییر و ثابت می باشند و عرض جوی ایجاد شده با این نهرکن ها ثابت است و صرفا با تنظیم بازوی وسط اتصال سه نقطه، میزان عمق جوی را می توان تغییر داد. باله های برگردان نهرکن قابل تنظیم، حالت لولایی داشته و می توان توسط تنظیم پشت بند  زاویه باله ها را بازتر یا بسته تر نمود، که در این حالت می توان جوی های با عرض و عمق مختلف ایجاد نمود.

نهرکن تیلر

از نهرکن های تیلر جهت ایجاد جوی های کوچک در باغات استفاده می شود. این نهرکن ها نیز مشابه نهرکن های پشت تراکتوری در دو نوع ثابت و قابل تنظیم تولید می شوند نهرکن تیلری را می توان به تمامی تیلر کولتیواتور های بیش از 5 اسب بخار متصل نمود برای ایجاد جوی های عمیق تر با نهرکن تیلری می توان با دو مرتبه خاکورزی، جوی با عمق بیشتر را ایجاد نمود. عملکرد نهر کن تیلر با اتصال به تیلر های 7 اسب، 9 اسب و 10 اسب و 12 اسب بسیار مطلوب می باشد و موتور تیلر به هیچ وجه تحت فشار قرار نمی گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.