کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

نورپردازی در تالار عروسی

نورپردازی در تالار عروسی – زیبایی مراسم عروسی با نورپردازی حرفه ای : یکی از بهترین شب های زندگی برای هر فردی ، شب عروسی است. معمولا افراد دوست دارند که این شب در زندگیشان به بهترین شکل ممکن برگزار شود. گاهی افراد با وجود اینکه هزینه های زیادی را برای این شب صرف می کنند ولی آنگونه که می خواهند از برگزاری مراسمشان راضی نیستند.

نورپردازی در تالار عروسی

نورپردازی تالار عروسی توسط خدمات مجالس و تشریفات عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس که کارهای برگزاری مراسم عروسی شما را در تالار عروسی انجام می دهند یکی از مهمترین خدماتشون برای تشریفات مجالس بهینه کردن نورپردازی در تالار عروسی است . کارشناس طراحی و دکوراسیون بر اساس تجربه و خواست فیلم بردار باید بهترین نورپزدازی را انجام دهد تا یک فیلم عروسی جالب به همراه عکسهای زیبا اجرا شود.

تالار عروسی جز یکی از اصلی ترین مواردی است که باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد. یک تالار خوب باید ویژگی های را داشته باشد که یکی از آنها نورپردازی می باشد.

متاسفانه نورپردازی از موضوعاتی بوده که در بسیاری از تالارها بخوبی رعایت نمی شود و در واقع به آن توجهی خاصی نشده است. می توان اینگونه گفت که نورپردازی بر روی مراسم شما و نحوه ی برگزاری آن بسیار تاثیر گذار می باشد و البته می تواند برروی روحیه مهمان هایتان نیز اثرات مثبتی بگذارد و مهم ترین ویژگی که نورپردازی دارد این است که با هزینه اندک قابل اجرا می باشد.

نورپردازی در باغ عروسی علاوه بر اینکه سبب می شود که ظاهر زیبایی به محل برگزاری مراسم بخشیده شود بلکه برجسته سازی برخی از قسمت های مهم مجلس مثل سن رقص یا عروس و داماده را به همراه داشته است.

عکاس های که می خواهند از مراسم عروسی ، عکس بگیرند به موضوع نورپردازی بسیار اهمیت می دهند چون واقعا شرایط نورپردازی سبب می شود که آنها عکس های رویایی تری را از مراسم بگیرند.

کافیه است برای لحظه ی مراسم عروسی خود را با رنگ های مختلف تصور کنید قطعا می دانید که بسیار جالب و زیبا خواهد بود. نورپردازی سبب زیباتر شدن سالن عروسی شما خواهد شد.

نمی توان به نورپردازی به چشم یک روش کاری نگاه کرد چون بیشتر از این حد می باشد و در راستای یک نیروی کاری مخصوص می توان از آن نام برد. همانطور که موزیک در حال پخش در مراسم عروسی می تواند برخی را مشتاق به رقصاندن کند نیروی رقص نور هم می تواند چنین شرایطی را ایجاد کند.در یک محیط ، نورپردازی و دکور با یکدیگر ترکیب می شوند.

حقیقت موضوع اینجاست که بدون رنگ ، دکور و اجزا بی روح جلوه می دهند و نورپردازی در چنین شرایطی بسیار موثر است چون به گل و گیاه تزیینی سالن و دکور ، حس زنده شدن میدهد.

می توان به صورت کلی نور پردازی را به سطوح مختلف تقسیم کرد که در ادامه این مطلب به آنها اشاره شده است:

مراسم اصلی جشن :

نور پردازی یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که باید در قسمت های اصلی جشن مثل راهرو ، فضای تشریفاتی و … به آن دقت شود.

قسمت های نوشیدنی و شام :

طراحی که برای جشن انجام می شود در این جا به وسیله نورپردازی باید دیده شود یا می توان اینگونه گفت که باید نورپردازی برای این قسمت خاص و دیدنی باشد .

سن رقص :

نور پردازی باید به گونه ی باشد که بتواند حس خوبی را در مهمان های شما ایجاد کند. چون شما برای این شب برنامه ریزی های زیادی کرده اید و واقعا فکر اینکه به بهترین شکل انجام نشود قطعا شما را آزار خواهد داد.

به فکر این موضوع نباشید که نورپردازی سبب سرگرم شدن یا لذت بردن شود. شما می توانید نور پردازی را به صورت هندسی یا شکل دار روی قسمتی از سالن یا سقف در نظر بگیرید که حال و هوای خاصی را به مجلس شما بدهد.

در اولین برنامه ریزی های که برای تشریفات مجلس خود انجام میدهید ، نور پردازی را در نظر بگیرید و زمانی که محل برگزاری مجلس عروسی تان را انتخاب می کنید به نور پردازی اهمیت ویژه بدهید. فراموش نکنید سهل انگاری در انتخاب این گزینه می تواند سبب شود این شب برای شما رویایی نشود.

با اینکه نورپردازی یکی از گزینه های است که به بخش فنی مرتبط می باشد ولی تا حد زیادی به طراحی هم وابسته است. البته فراموش نکنید منظور این نیست که فقط از ابزار و آلات نورپردازی استفاده کنید و اینگونه تصور کنید که نور پردازی را انجام داده اید یا به بیانی ساده تر استفاده از چراغ و لامپ به عنوان نور پردازی به شمار نمی روند.

اگر می خواهید نور پردازی را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید باید از یک طراح نور پردازی استفاده کنید. طراح به گونه ی شرایط را به وجود می آورد که ابزارها و آلات ها دیده نمی شوند و البته وضعیت نور پردازی را مطابق با اتفاق های عروسی تغییر میدهد و به گونه ی هماهنگی را بین آیتم های مختلف پدید می آورد تا شما بهترین شب زندگی تان را تجربه کنید.

اتوبار پونک

 اتوبار پونک

باربری پونک , اتوبار پونک , باربری در پونک , اتوبار در پونک , باربری و اتوبار پونک , باربریهای پونک , اتوبارهای منطقه پونک , پونک باربری , پونک اتوبار : یکی از محله های شمال غربی تهران و منطقه ۵ شهرداری تهران بزرگ پونک است که دارای حدودا ۲۲ هزار نفر جمعیت می باشد . بخشی از این منطقه شهری در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده است ولی در کل بر روی منطقه ۵ واقع شده است. یکی از مناطق می توان گفت کاملا مسکونی می باشد .

موقعیت جغرافیایی محله پونک

پونک از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ فیض ( اتوبا شهید همت ) متصل است . همچنین پونک از شرق به شهرک غرب و دره پونک و از غرب نیز به جنت آباد تهران و بزرگراه شهید ستاری متصل شده است . بخش از شهرک غرب نیز جزئی از پونک می باشد که معروف به پونک باختری است و محله های مراد آباد و حصارک در اطراف پونک واقع شده اند.

اتوبار و باربری در پونک

همانطور که در بالا اشاره کردیم پونک نیز یکی از مناطق مسکونی و شهری تهران می باشد ک جمعیت قابل توجهی دارد . و به دلیل موقعیتی که دارد . همیشه اسباب کشی و جاجایی زیادی در این منطقه را شاهد هستیم لذا تقریبا تمام موسسه های باربری و اتوبار در این محله فعالیت دارند. تل بار نیز با استفاده از استاندارد های روز دنیا در زمینه باربری توانسته است خدمات خود را در اتوبار و باربری پونک گسترش دهد .

در اهداف بلند مدت خدمت رسانی به اسباب کشی و اتوبار و باربری در پونک ؛ تل بار این محله پر جمعیت را در اولویت های کاری خود قرار داده است .

ارائه خدمات باربری و اتوبار در پونک

۱- استفاده از وسایل نقلیه بروز جهت حمل و نقل اثاثیه و وسایل اداری
۲- استفاده از نیسان مبلی جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه ای برای جابجایی وسایل سنگین و سبک
۴- سرعت عمل در کار
۵- مشاوره و راهنمایی جهت اتوبار و باربری در پونک
۶- سرویس دهی به صورت شبانه روزی و تمام وقت
۷- تضمین کیفیت و ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور کارشناس در محل بارگیری


تل بار , با سابقه ای طولانی در خدمات باربری و اتوبار , با بروز رسانی سیستم کاری خود توانسته است بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در این زمینه ارائه کند. با تل بار بهترین اتوبار و باربری در پونک را تجربه کنید.

اسباب کشی مسافت طولانی

اسباب کشی مسافت طولانی , سریع و راحت ترین راه اسباب کشی در مسافت های طولانی , اسباب کشی در مسافت زیاد , اتوبار و باربری برای مسافت طولانی : اتوبار، بهترین راه با کمترین هزینه و بدون استرس پیدا کردن کامیون مناسب و رساندن اثاثیه به مقصد می باشد. اتوبار , تریلر یا کانتینر های مخصوص اثاثیه را به درب منزل شما می فرستند.

لازم است قبل از شروع بارگیری به نکات زیر توجه کنید تا مطمئن شوید که اثاثیه شما سالم به مقصد می رسد.

 

اسباب کشی مسافت طولانی

 

وسایل مورد نیاز  برای اسباب کشی مسافت طولانی :

  1. پتو و پوشال مخصوص اسباب کشی
  2. کاور کشی بزرگ و کوچک
  3. نوارچسب
  4. طناب
  5. دستکش کار
  6. نردبان تاشو

آمادگی قبل از بارگیری  جهت اسباب کشی طولانی

  • سعی کنید برای بسته بندی وسایل از جعبه های یک سایز استفاده کنید.
  • جعبه های مخصوص اسباب کشی به صورت مربع طراحی شده تا به حفظ و نگهداری وسایل جعبه کمک کند.
  • مطمئن شوید که جعبه ها بر چسب دارند.
  • تمام وسایلی که نمی توان در جعبه بسته بندی کرد را در پوشال و پتو بپیچید و یا در داخل کاور قرار دهید.
  • مبلمان را با کاور های پلاستیکی کشی بپوشانید و به پایه های مبل دقت داشته باشید .
  • آیینه , قاب عکس , تابلو و سنگ میز را با پوشال زیاد در داخل پتو بپیچید.
  • در استفاده از پوشال برای جلوگیری از شگستکی وسایل دست و دلباز باشید.
  • قفسه ها را خالی کرده و آن ها را به طور جداگانه بسته کنید.
  • ابزار آلات , پیچ های باز شده ی وسایل را داخل یک کیف قرار داده و آن را نیز در کمد یا درآور بگذارید.
  • روز قبل از اسباب کشی بهترین راه برای بردن وسایل بزرگ به داخل خانه را بررسی کنید.
  • یخچال و فریزر را از مواد غذایی خالی کنید .
  • برفک یخچال و فریزر را ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از بارگیری پاک کنید .
  • در داخل یخچال یک تکه ذغال و یا دانه های قهوه قرار دهید تا بو نگیرد.
  • ۲۴ ساعت قبل از شروع بارگیری آب ماشین لباسشویی را خالی کنید .
  • شیر و شلنگ لباس شویی را در داخل یک کاور پلاستیکی قرار دهید.
  • قفسه های شیشه ای یخچال و مایکرویو را در داخل جعبه های مخصوص اسباب کشی قرار دهید.

شروع بارگیری جهت اسباب کشی در مسافت زیاد

مطمئن شوید که برای خارج کردن وسایل بزرگ از خانه مشکلی نیست و به راحتی از در بیرون می رود.

یک پلاستیک بزرگ ته کامیون پهن کنید تا وسایل کثیف و شگسته نشود.

در زمان بارگیری ۲ نفر باید در داخل کامیون بمانند .آنها مسئول چیدمان درست وسایل در داخل کامیون هستند.

وسایل سنگین را در کف کامیون قرار دهید و سپس وسایل یک را روی آنها بگذارید.

می توانید اثاثیه را در ۲ تا ۳ ردیف در کامیون بچینید بعد از هر دو ردیف باید با طناب آنها را به کامیون ببندید.

با چیدن جعبه های مربع در کنار هم در کامیون شما می توانید یک سطح صافی را به وجود آورید. بدین ترتیب شما می توانید ردیف بعدی را راحت تر بچینید.

جعبه ها را مانند یک پازل در کنار هم قرار دهید همه ی فضا ها باید کاملا پر شود تا در زمان حرکت کامیون تکان نخورد .

فضاهای خالی را با مواد پرکننده مانندپوشال یا پتو پر کنید.

ابتدا اسباب سنگین و بزرگ را بارگیری کنید باید کاناپه و مبل دو نفره را تال حد امکان انتهای کامیون بارگیری کنید .

اگر پایه های مبل جداشدنی (متحرک) نیستند در جلوی دیواره ی کامیون قرار دهید و فضای بین مبل و دیواره کامیون را پر کنید

فراموش نکنید که مبل ها را با کاور پلاستیکی بپوشانید.

بالشتک ها مبل را در داخل کاور های پلاستیکی قرار دهید.

آییینه و قاب عکس پیچیده شده داخل پتو را بین تشک ها به صورت عمودی قرار دهید.

مطمئن شوید که وسایلی که پتانسیل خرابی دارند را در مقابل وسایل چوبی قرار ندهید.

میز های با پایه های نازک را در زیر قرار ندهید زیرا ممکن است که تحمل وزن وسایلی که روی آن ها قرار می دهید را نداشته باشند.

بعد از بارگیری فاصله ی بین هر اثاثیه با اثاثیه دیگر را با پوشال های کاغذی یا پتوهای مخصوص پر کنید.

ابتدا جعبه های بزرگتر و سنگین تر را بارگیری کنید. و سپس جعبه های سبک تر را بر روی جعبه های سنگین تر قرار دهید.

وسایل سبک را در سر کامیون قرار دهید.

قالیچه های لوله شده و ساک لباس ها می توانند به شما برای پر کردن فضای خالی کمک کنند.

بعد از اینکه بارگیری تمام شد برای محافظت از اثاثیه آنها را با طناب محکم و ببندید.


تل بار راهنمایی برای اسباب کشی در مسافت دور با استفاده از باربری و اتوبار های برتر تهران

هزینه اسباب کشی

هزینه اسباب کشی

هزینه اسباب کشی , تعرفه های اسباب کشی  : دوران اسباب کشی دورانی پر استرس و گران است این چیزی است که تقریبا همه آن را چند بار تجربه کرده اند اما هر دفعه مشکلات خاص خودش را دارد.

یکی از راههایی که به شما در جا به جا کردن وسایل سنگین و کاهش استرس اسباب کشی کمک می کند ثبت نام و کمک گرفتن از شرکت های اتوبار است .اما سوال این است که شرکت های اتوبار چقدر هزینه می گیرند؟

شما باید از چند شرکت اتوبار قیمت پیشنهادی را گرفته و با هم مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید .اما قبل از همه ی اینها شما تصمیم بگیرید که چه کارهایی را خودتان می توانید انجام دهید مانند بسته بندی و برای چه کار هایی نیاز به کمک افراد حرفه ای تر دارید.

جزئیات کار های اسباب کشی بسیار مهم است و لازم است که شما همه جزئیات را در نظر بگیرید قبل از اینکه به شرکت بگویید که در چه مواردی از آنها کمک می خواهید.

 

هزینه اسباب کشی

 

این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه می توانید برخی از هزینه های اضافی خود را کاهش داده، تصویر بهتری از کارهایی که نیاز به کمک دارد داشته باشید.

این راهنمایی ها در مورد چگونگی آسان تر کردن اسباب کشی و اینکه چگونه از هزینه های پنهان جلوگیری کنید می باشد :

چقدر در اسباب کشی برنامه ریزی دارید؟

آیا تا به حال واقعا در اسباب کشی ها برنامه ریزی کرده اید. برای به دست آوردن برآورد مناسب , باید یک تصویر واضح کلی از خانه خود داشته باشید.

ببینید برای انجام دادن چه کارهایی نیاز به کمک شرکت اتوبار دارید و چه کار هایی خودتان می توانید انجام بدهیدو چقدر هزینه به شرکت باید پرداخت کنید.

به نکات زیر توجه کنید :

  • لیستی از کارهای لازم تهیه کنید.
  • لیستی از لوازم منزل تهیه کنید.
  • به تک تک اتاق ها سر زده و آنجا را مرتب کنید، وسایل اهدایی , مورد نیاز، فروشی و غیر قابل استفاده را جدا کنید.
  • وسایل فروشی داخل گاراژ را مرتب کنید.
  • وسایل داخل انباری و گاراژ را فراموش نکنید.
  • وزن اقلام سنگین و مبلمان خود را یادداشت کنید.

تاریخ اسباب کشی شما کی هست؟

آیا زمان شما کم است و باید فشرده کار کنید و یا اینکه زمان لازم را در اختیار دارید و می توانید با آرامش کار های خود را انجام دهید. شما باید قبل از اینکه با شرکت های باربری هماهنگ کنید , بدانید که چه مقدار زمان دارید.

زمان جا به جایی و چگونگی استفاده از آن می تواند بر روی هزینه اسباب کشی تاثیر گذار باشد. به نظر میرسد که راحت ترین بی دردسرترین راه این است که خودتان شخصا کارها را انجام دهید شما کاملا اشتباه می کنید . برنامه ریزی , بسته بندی و جا به جایی وسایل بسیار زمان بر و سنگین است. بسته به جزئیات اسباب کشی باربری می تواند ازحجم کار شما کم کند و در زمان نیز صرفه جویی کند.

بعضی چیز ها را باید در نظر بگیرید:

  • تاریخ تحویل خانه ثابت است یا اینکه می توانید آن را تغییر دهید؟
  • تاریخ تحویل گرفتن خانه جدید مشخص است یا خیر؟
  • آیا در هر دو خانه نیاز به انباری دارید؟
  • آیا شما قبل از اسباب کشی خانه را بازسازی می کنید؟
  • آیا می توانید بعد از اتمام اجاره نامه , کرایه ماه را ماه به ماه پرداخت کنید؟
  • آیا قرارداد آپارتمان جدید خود در وسط ماه بسته اید؟
  • برای بسته بندی کردن و حمل اثاثیه نیاز به کمک دارید ؟
  • چقدر ممکن است شما بتوانید به تنهایی از پس بسته بندی وسایل و جابه جایی آنها در آپارتمان یک خوابه برآیید ؟

اما مطمئنا اسباب کشی در خانه های بزرگ و آپارتمانهای چند خوابه نیاز به برنامه ریزی و تخصص بیشتری دارد. یکی از فاکتورهای مهم اضافه شدن هزینه جا به جایی این است که چقدر خود شما مایل به انجام کار ها باشید. یک شرکت باربری کارآمد خدماتی مانند بسته بندی , بارگیری , حمل و نقل به خانه ی جدید و باز کردن جعبه ها و چیدمان آنها را دارا می باشد.

اگر شما از یک محله به محله ی دیگری اسباب کشی می کنید ممکن است که فقط نیاز به بارگیری کامیون جا به جایی و تخلیه در خانه ی جدید خود داشته باشید. ولی اگر جا به جایی در مسیر های طولانی مانند شهر به شهر باشد ممکن است که شما خودتان یک کامیون یا کانتینر کرایه کرده و از آنها بخواهید آنها وسایل شما را به مقصد برسانید .

برخی از سوالات در رابطه با هزینه اسباب کشی

  1. آیا شما به مقدار پولی که برای بسته بندی پرداخت کرده اید رضایت دارید؟
  2. آیا شما در اسباب کشی تنها هستید ؟ آیا دوستان و یا خانواده دارید که به شما کمک کنند؟
  3. آیا وسایلی مانند آثار هنری (تابلو های با ارزش) وسایل سنگین , مبلمان ظریف و لوکس را در منزل خود دارید؟
  4. آیا محل قدیمی یا جدید شما دارای پله است؟
  5. آیا شما نیاز به تجهیزات ویژه دارید؟
  6. آیا شما باید همه چیز را در یک روز انجام دهید؟

چقدر دور می شوید؟

هزینه ی دیگری که مردم اکثرا فراموش می کنند هزینه ی سوخت وسیله نقلیه مورد استفاده در زمان اسباب کشی است بسته به مسافت خانه ی قدیم تا خانه جدید , افزایش هزینه سوخت می تواند یک هزینه ی افزایشی معقول باشد.

بیشتر شرکت ها برای مسافت های طولانی , هزینه ی خود را براساس وزن وسایل برآورد و تعیین می کنند.

تعریف هر شرکت در مورد مسافت راه دور متفاوت است و سیاست متفاوتی در مورد برآورد قیمت براساس سوخت و , وزن اثاثیه دارند.

شرکت های باربری  و اتوبار محلی هزینه را بر اساس ساعت تعیین می کنند که آن هم به اندازه ی کامیون و تعداد کارگران بستگی دارد.

حتما از شرکت در مورد هزینه های اضافی در مورد کاورهای تشک و تدارکات جابه جایی سوال بفرمائید.

هم چنین ممکن است از شما خواسته شود که برای گذراندن وقت استراحت و ناهار و بازگرداندن کامیون در پایان روز هزینه ی اضافی پرداخت کنید.

در هنگام جمع آوری برآوردهای هزینه , مطمئن شوید که این نکات را بررسی کرده و از شرکت جواب بگیرید تا در موقع دریافت فاکتور اصلی سوپرایز نشوید.

مقصدتان کجاست؟

جابه جایی به داخل یا در داخل یک شهر بزرگ به طور کلی گران تر از جا به جایی در حومه یا شهر کوچک تر خواهد بود.

اگر در شهر زندگی می کنید , ممکن است که کامیون نتواند در جای مناسب خود پارک کند . شما فضای کمتری برای مانور دادن اثاثیه خود دارید و ممکن است بدلیل مقررات شهر کامیون نتواند مستقیما در جلو منزل شما پارک کند.

شرکت های باربری به طور معمول برای کمک به جا به جایی هزینه را ساعتی اضافه میکنند بهتر است شما در زمان برآورد بودجه برای اسباب کشی به این نکات توجه کنید.

زمان اسباب کشی

بدترین زمان اسباب کشی تابستان است که بیشتر جا به جایی ها در این موقع صورت می گیرد و البته اجاره کردن کامیون بسیار مشکل است .فراموش نکنید که در پایان تابستان هزینه ها بسیار گران است

اگر شما تصمیم دارید که در تابستان اسباب کشی کنید برآورد هزینه را براساس نرخ های بالاتر از حد میانگین انجام دهید.

نکات مهم در زمان اسباب کشی

نکات مهم در زمان اسباب کشی

نکات مهم در زمان اسباب کشی : همیشه یک اتوبار و باربری خوب , باید مشتریان خود را مشاوره و راهنمایی  کند . خیلی از افراد اطلاعات چندانی در رابطه با اسباب کشی ندارند.

اسباب کشی

 

  • یک هفته قبل از اسباب کشی به دور خانه خود خوب نگاه کنید وسایل اضافی، اهدایی و فروشی را جدا کنید.
  • اجازه بدهید که بچه ها در روز اسباب کشی در کنار شما باشند. این زمان بهترین فرصت است برای اینکه بچه ها به این تغییر بزرگ پی ببرند. آنها باید کم کم با این تغییرات کنار بیایند.
  • مدارس اطراف خانه جدیدتان را مورد بررسی قرار داده و بهترین را انتخاب کنید.
  • وسایل رفاهی برای روز اسباب کشی فراهم کنید.
  • حق اشتراک روزنامه و مجله خود را کنسل کرده یا آدرس خانه جدید را بدهید.
  • اسباب کشی هزینه بر است بنابراین قبل از آن پس انداز کنید.
  • به یاد داشته باشید تا با مدرسه جدید تماس گرفته و از آنها بخواهید که برای ثبت نام چه مدارکی الزامی است.
  • در مورد امکانات رفاهی منطقه جدیدتان تحقیق کنید تا بتوانید بهترین را به بچه ها پیشنهاد دهید.
  • اگر تصمیم به فروش خانه دارید از مشاوران املاک کمک گرفته تا به بهترین قیمت خانه را به فروش برسانید.
  • برای بردن حیوانات خانگی خود به منزل جدید برنامه ریزی کنید.
  • در هفته قبل از اسباب کشی فقط ملزومات خوارباری بخرید. حالا زمان مناسبی برای فریز کردن گوشت و مرغ و سبزیجات نمی باشد.
  • اگر تصمیم دارید خانه ای بخرید که بیش از توان مالی تان است در نظر داشته باشید قدرت کسب درآمد به مرور افزایش خواهد یافت و شما از پس پرداخت ماهانه آن بر خواهید آمد.
  • یک خانه خیلی خوب اما در یک منطقه نامناسب و یا دور از محل کار بسیار آزاردهنده خواهد بود.
  • اگر شما تصمیم دارید که خانه بسازید بهتر است که برای هزینه کمتر از شرکت های ساختمانی کمک بگیرید.
  • زمان رفت و آمد از خانه جدید به محل کار را مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر تصمیم به ساخت خانه دارید اطلاعات زیر را به دست آورید ، که کدام منطقه از نظر اقتصادی به صرفه است و در آینده جای پیشرفت خواهد داشت.
  • برای انتخاب خانه بهتر است شکل ساختمان را در نظر بگیرید ، دکوراسیون، چیدمان وسایل و اثاثیه را تصور کنید.
  • برای خرید خانه عجله نکنید و تمام شرایط را در نظر بگیرید.
  • به خاطر داشته باشید که یک خانه کامل و همه چیز تمام تنها در سرزمین رویاها یافت می شود. سعی کنید بدانید که چه می خواهید. از همسایگان جدید خود با روی خوش استقبال کنید.

تل بار اراته دهنده خدمات اتوبار و باربری در تهران و شهرستان ها با بهترین قیمت برای ارسال و جابجایی بار خود با ما در ارتباط باشید .