کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

درمان ریزش مو | لیزر لند

درمان ریزش مو

در بیشتر موارد از دست دادن دائمی مو عاملاصلی وراثت است و هیچ عامل خارجی در این مورد تاثیر ندارد ، اما در بسیاری از موارد نیز  ریزش موقت مو ناشی از دلایل متعددی می باشد ، استرس ، تییرات هورمونی ، آب وهوا ، تغذیه و ...

تغذیه مهمترین عامل ریزش موقت مو می باشد . توجه داشته باشید که  ویتامین های C,A اسید فولیک , B6,B12 و مواد معدنی نظیز روی ، مس ، منیزیم ، آهن و هم چنین اسید های آمینه(مواد تشکیل دهنده ی پروتئین ها) وآب کافی برای رشد و سلامت ماندن مو ضروری می باشند.

اما این ویتامین ها را از چه مواد غذایی تامین کنیم؟

نان و غلات ، گوشت و حبوبات ، سبزیجات ، غلات سبوس دار ، روغن ماهی و... اما آیا غذایی که ما از ترکیب این مواد غذایی درست می کنیم می تواند جلوی ریزش مور ا بگیر د یا می تواند درمان ریزش مو باشد ؟

در زیر جند توصیه به آقایان برای درمان (در اصل پیشگیری ) از ریزش مو دارم :

از فست فود های پر نمک و پر چرب استفاه نکنید ( یا در حد بسیار محدود استفاده کنید)

استفاده ی زیاد نمک در کل بسیار خطرناک است ولی برای ریزش مو خطرناکتر است . آقایان اگر می خواهند از ریزش مو جلوگیری کنند بهتر است که از ریختن بیش از اندازه ی نمک در غذایشان پرهیز نماییند.

پروتئین عامل مهمی است برای سلامت مو ، کمبود پروتئین موجب می شود که مو وارد فاز استراحت شود و در نهایت با تداوم این روند موجب ریزش شدید مو می شود.

اما فقر آهن بدن موجب ریزش مو در بیشتر دختران نوجوان و خانم ها می شود که شایع ترین دلیل نازکی موی بانوان می باشد.

عنصر سلیس که به همراه ویتامین A و روی وارد سلول ها می شود عامل ممی برای تقویت فولیکول مو و درخسندگی مو می باشد. این ویتامین ها را می توانید در جو دوسر ، فلفل ، جوانه لوبیا ، خیار و پوست سیب زمینی یافت در غذای خود از این موارد استفاده نمایید.

اسید های چرب غیر اشباع که در مغزدانه های و روغن زیتونن خالص یافت می شود یکی دیگر از عوامل تقویت کننده ی فولیکول مو می باشد.

تا جایی که می توانید از کافئین خیلی محدود استفاده کنید چرا که باعث می شود مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت مو نظیر روی ، آهن ، ویتامین C,B و اسید فولیک از بین روند.

استفاده از دوزهای بسیار بالای ویتامین A برای مدت طولانی به فولیکول مو آسیب وارد می کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های تقویت مو می توانید وارد لینک های زیر شوید :

تقویت مو
رشد مو
کاشت مو
روشهای کاشت مو
قیمت کاشت مو
کاشت مژه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.