کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

در سال 1397 جوانتر و خوش چهره شوید


در سال 1397 جوانتر و خوش چهره شوید

آیا شما به خودتان گفته اید که میخواهید در سال نو در ظاهر خود کار کنید؟ اگر چنین است، شما باید این پست وبلاگ را ببینید. در اینجا به برخی از روش های ویژه و خاص برای رفع چین و چروک پوست و نیز درمان چین و چروک اطراف چشم معرفی می کنیم . با ما همراه باشید تا از پیشنهادات بهتری برای جوانتر و زیباتر شدن در سال 1397 داشته باشید .

تزریق بوتاکس

بوتاکس یک فرمول است که پا را به اندازه کلاسیک به شدت کلاسیک می بیند، که خطوط اطراف چشم است. برای برخی افراد، این یکی از اولین نشانه های پیری است. این عضلات فلج کننده صورت نیز می تواند به کاهش خطوط خفیف بین چشم ها که اغلب به عنوان "یازده ساله" نامیده می شود، کمک کند.

تزریق ژل ژوویدرم


Juvederm  یک چهره ی چهره ای است که مناطق ناشی از چهره را از بین می برد که به علت پیری حجم را از دست داده اند. این خانواده از محصولات با اسید هیالورونیک ساخته شده است، یک راه حل که هیدراته و محصور شده مناطق تحت درمان است.

سازندگان این محصولات بسیاری از انواع مختلف پرکننده را که به طور خاص برای هر ناحیه صورت ساخته شده اند، منتشر کرده اند. آنها می توانند حجم لب (لپ تاپ) را افزایش دهند، خطوط لبخند یا انقباض های بینی، لب های عمودی لب، خطوط ماریونیت و خطوط عمیق بین چشم (یازده) یا پیشانی را پر کنید.

تزریق کیبلا


همانطور که افراد سن و / یا وزن می گیرند، معمولا برای تشکیل چانه دو طرفه معمول است. پوست آزادتر می شود و گاهی اوقات با بافت چربی پر می شود (همچنین به عنوان چربی زیره). Kybella یک درمان معتبر FDA است که چربی زیر چانه را کاهش می دهد و باعث می شود که افراد باهوش تر و جوان تر ظاهر شوند.

تزریق  رستالین


اگر می بینید ترک، کاهش میزان حجم و یا کاهش وزن پوست در آینه، این پرکننده ممکن است راه حل برای شما باشد. چین و چروک ها، خطوط، چین و چروک پوست هیچ ربطی با Restylane ندارد. این فرمولاسیون اسید هیالورونیک، فتوسنتس، کانتور و صافی را به صورت باز میگیرد. با استئیستالین متخصص زیبایی شناسی مناسب، می توانید بدون پیشرفت جراحی زیبایی صورت را به صورت طبیعی به ارمغان بیاورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.