کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

قیمت تریلی تراکتور دست دوم

تریلی تراکتور , قیمت تریلی تراکتور , مرکز خرید و فروش انواع تریلی تراکتور , کفی تراکتور , جهت دریافت قیمت دقیق و روز تریلی تماس بگیرید :   گرو صنعتی ؛ صنعت فا در راستای اهداف بلند مدت خود در تولید و طراحی انواع تریلی کفی تراکتور و سایر ادوات کشاوری , همچنین عرضه و فروش انواع تریلی تراکتور دست دوم توانسته است . نمایندگی بهترین برندهای تولیدی را در این زمینه دریافت کند . لذا مشتریان عزیز که درخواست خرید تریکی کفی تراکتور را از ما دارند می توانند با مشاورین و کارشناسان ما در این مورد تماس بگیرند , در زیر انواع مدل های تریلی کفی را برای شما شرح می دهیم :

مشاهده لیست قیمت انواع تراکتور های شرکت تراکتورسازی ایران تبریز : قیمت تراکتور

انواع مدل تریلی تراکتور

انواع تریلی دو چرخ تراکتور

تریلی دوچرخ تراکتور : به دلیل کوهستانی بودن خیلی از نواحی کشاورزی کشور ما استفاده از این نوع تریلی تراکتور عمومیت دارد و شاید بتوان گفت محبوبترین و پر درخواست ترین نوع تریلی و کفی تراکتور در ایران می باشد :

تریلی تراکتور

تریلی دو چرخ تراکتور

کفی تراکتور

کفی دو چرخ تراکتور

تریلی شش چرخ سنگین تراکتور

تریلی شش چرخ تراکتور بیشتر برای حمل و نقل بارهای سنگین توسط تراکتورهای سنگین و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و اکثرا در کشت و صنعت های بسیار بزرگ کاربرد دارند .

تریلی شش چرخ تراکتور

تریلی شش چرخ تراکتور

تریلی تراکتور ویژه

تریلی تراکتور ویژه

انواع کفی تراکتور چهار چرخ

نوع دوم از پر کاربردترین تریلی تراکتور می توان به انواع و مدلهای چهار چرخ آن اشاره کرد که سالهاست در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا تمام کشاورزان بزرگ از این نوع تریلی استفاده می کنند و می توان آنها را در رده تراکتورهای نیمه سنگین و سنگین مورد استفاده قرار داد .

تریلی تراکتور 4 چرخ

تریلی تراکتور ۴ چرخ

تریلی مخصوص حمل علوفه و یونجه

این مدل از انواع تریلی تراکتور نیز به دلیل وجود حفاظ هایی اطراف لبه ها مناسب برای حمل و نقل علوفه برای دام می باشد . در زیر مواردی از این نوع تریلی را مشاهده می کنید :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.