کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

تراکتور

تراکتور LS کره جنوبی

شرکت LSMtron کره جنوبی که از زیر مجموعه های شرکت بزرگ LG است از بزرگترین تولید کنندگان ادوات کشاورزی و ماشین  آلات صنعتی در کره جنوبی است که محصولات ماشین آلات کشاورزی خود را به بیش از ۴۰ کشور دنیا صادر می کند . LS توانسته است با احداث خط تولید محصولات خود در چهار کشور از جمله برزیل , آمریکا , چین و ازبکستان سهم به سزایی را در بازار ماشین آلات کشاورزی دنیا به دست بگیرد .

تراکتورهای شرکت LSMtron از سال ۲۰۱۳ با همکاری شرکت CNH با برند LS  وارد بازار آسیا اروپا و آمریکا شد .

تراکتور باغی و انواع تراکتور کمرشکن

هیچ شرکت تراکتورسازی بدون توجه به وجود باغ های بزرگ و کوچک تراکتورهای یکنواختی تولید نکرده است . برای فعالیت کشاورزی راحت و آسان درون باغ ها نمی توان از تراکتورهای بسیار سنگین استفاده کرد . از این سو تراکتورهای ویژه استفاده در باغ ها طراحی و ساخته شده اند که از نظر جسه خیلی کوچکتر از تراکتورهای مزارع گندم و .. می باشند. این نوع تراکتورهای باغی در اصطلاح کمرشکن باغی خوانده می شوند . که در قدرتهای متفاوتی عرضه می شوند.

تراکتور

بی شک بزرگترین تحول در صنعت کشاورزی طراحی و ساخت تراکتور بود . تراکتور یکی از مهمترین ابزار و ماشین آلات کشاورزی در این صنعت پایه و اساسی است . کمتر کاری در کشاورزی وجود دارد که نتوان با تراکتور انجام داد . تراکتور باعش شده است تا خیلی از شرکت های ریز و بزرگ برای ساخت تجهیزات کشاورزی تاسیس شوند . نمی توان تعداد ماشین آلاتی که به تراکتور برای انجام کار کشاورزی وصل می شوند شمرد.

با پیشرفت تکنولوژی نه تنها تراکتور جای خود را به وسیله ای دیگر نداد بلکه هر پیچیده تر و قدرتمندتر شد. تا جایی که نسل جدید تراکتورها در کشاورزی مدرن بدون سرنشین شده اند و به راحتی با استفاده از اپلیکیشن های موجود برای هدایت آن کار می کنند.هوشمند سازی این ابزار پیر آن را به ابر ماشین صنعت کشاورزی دنیا تبدیل کرده است .

شرکت های تراکتور سازی زیادی سراسر دنیا فعال هستند . از این میان می توان به تراکتورسازی ایران ITEMCO که در تبریز واقع شده است اشاره کرد . همه ساله انواع محصولات قدرتمند و متنوع از این شرکت در بازار می بینیم . امید است که همانند سایر شرکت های دیگر تراکتورسازی تبریز نیز بتواند محصولات جدید و بروزی برای فعالیت کشاورزی کشور تولید کند.

قیمت تراکتور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.