کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

درمان شقاق یا فیشر مقعد با لیزر

درمان شقاق یا فیشر مقعد با لیزر

درمان شقاق یا فیشر مقعد با لیزر

امروزه یکی از مزیت های که پیشرفت تکلونوژی برای افراد داشته است این بوده که همراه با پیشرفت روز افزون علم و ابداع روش‌های نوین بسیاری از مشکلات که به سختی درمان می شد و بیماره طول دوره ی سختی را باید تحمل می کرد دیگر روش های پیشرفته‌تری برای انواع بیماری‌ها کشف شده است این با کمک این روش ها و بهره بردن از ان ها پروسه درمانی بسیار سریع‌تر انجام می شود.

درمان شقاق یا فیشر مقعد با لیزر

لیزر درمانی روشی که با ابداع کولاکی بزرگ را در صنعت پزشکی به پا کرد و بسیاری از بیماری ها را در یک جلسه با این دستگاه می شود خیلی راحت درمان کرد. درباره لیزر درمانی باید بگوییم که این روش درمانی در واقع یکی از روش‌های کم‌تهاجمی جدید است که امروزه نقش بزرگی را در درمان بسیاری از بیماری‌ها دارد. مهم ترین مزیت این روش همین است که توانسته جایگزین اعمال جراحی سنگین و پرعارضه ردر بعضی از بیماری ها شود و این برای افرادی که قادر به انجام جراحی های سنگین نبودند بسیار مناسب است.

برخی از متخصصان با استفاده از لیزر توانسته اند تا در درمان شقاق یا فیشر مقعد اقداماتی را انجام دهند که موفقیت امیز بوده است پس با لیزر می توان این بیماری را رفع کرد. از آن جایی که این روش درمانی برای درمان فیشر یا شقاق مقعد هنوز بین مردم خیلی جای مشخصی را پیدا نکرده است؛ و بیشتر مردم انجام جراحی را برای درمان این عارضه می دانند و بیشتر از ترس عمل و عوارض عمل هیچ اقدامی برای درمان نمی کنند از مزیت های درمان شقاق با لیزر این است که فرد هیچ وقت به بی اختیاری مدفوع و گاز روده دچار نمی شود.

بیشتر بخوانید : لیزر درمانی

مزایای استفاده از لیزر بسیار است که ما در این مقاله به شرح تمام مزایای لیزر درمانی می پردازیم. هنگامی که بیمار برای درمان به پزشک مراجعه می کند پزشک به او اطمینان خاطر می دهد که در درمان شقاق مقعد با لیزر این درمان به هیچ وجه نیازی به بیهوشی ندارد و با بی‌حسی موضعی و به صورت سرپایی صورت می گیرد و بیمار بعد از لیزر درمانی بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان می تواند ترخیص شود.

روش کار در لیزر درمانی به این شکل است که در این روش از یک وسیله به نام اسپکولوم برای دیدن شکاف آن را درون مقعد قرار می‌دهند و بعد از انجام تنظیمات لازم بدون دخالت دست که معمولا دست کاری باعث تحریک مقعد می شود پس بدون دست‌کاری با استفاده از اشعه لیزر محل ترک مقعد و ناحیه‌ی آسیب‌دیده را ترمیم می‌کنند. درباره این روش درمانی گفتیم که این روش یکی از مدرن ترین تکنیک های درمان فیشر یا شقاق مقعد است.

محققان برای اثبات این روش برای استفاده به جای جراحی های سنگین در سال گذشته با انجام یک بررسی مطالعاتی بر روی ۲۵ بیمار مرد و زن که قبلا از بیماری شقاق رنج می برند و با لیزر درمانی از این عارضه نجات پیدا کردند مشخص شد که در طول ۱ سالی که از لیزر درمانی ان گذشته است آن ها به هیچ عارضه ای دچار نشده اند عوارضی مثل احساس درد در مقعد، خونریزی و یبوست و …

بیشتر بخوانید : بیماری شقاق

بیشتر بیماران تمامی مشکلاتشان با این روش درمانی بهبود پیدا کرده بود و همچنین هیچ کدام از آن‌ها دچار بی‌اختیاری مدفوع و یا ناتوانی در کنترل گاز روده نشده بودند. محققان با این نتایجی که از این بررسی گرفتند به این روش درمانی رسیدند که این روش ساده، امن و مؤثر برای درمان بیماری فیشر یا شقاق بسیار مناسب است. بدون نیاز به اتلاف وقت حتی در یک کلینیک هم به راحتی قابل انجام است و بیمار با این روش از عوارض ناشی از جراحی تا حد زیادی نجات پیدا می کند. با این حال باز هم محققان در حال انجام مطالعات دیگری برای اثبات لیزر درمانی برای روش‌های سنگین جراحی فیشر مقعد هستند تا به طور حتم این روش درمانی را ثابت کنند.

برچسب ها: بیماری مقعدی, بیماری نشیمنگاهی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.