کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

انواع لیفتراک ام دیزل

لیفتراک , انواع لیفتراک , لیست قیمت لیفتراک , مرجع تخصصی سایت لیفتراک , فروشگاه عرضه لیفتراک در تهران , بزرگترین بازار آنلاین خردید و فروش انواع لیفتراک :یکی از کاربردی ترین وسیله های جابجایی کالا لیفتراک است . لیفتراک های وارد شده توسد ام دیزل بالاترین کیفیت را در بین سایرین دارد . به دلیل کاربرد وسیع این ماشین جابجایی شرکت های ماشین سازی سنگین زیادی اقدام به تولید آن کرده اند . در زیر تمامی لیفتراک هایی را که توسط شرکت ام دیزل عرضه می شود را به همراه اطلاعات شان ارائه می کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست قیمت لیفتراک های جدید ما می توانید با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

لیست محصولات لیفتراک شرکت کوماتسو

شرکت صنایع معدنی Takeuchi که در سال ۱۸۹۴  تاسیس شد در سال ۱۹۱۷ اقدام به ساخت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و معدنی جهت استفاده در فعالیت خود با نام تجاری کوماتسو (komatsu Iron Work ) کرد. نام تجاری کوماتسو در سال ۱۹۲۱ از شرکت صنایع Takeuchi   جدا شد . کوماتسو در سال ۱۹۵۳ اقدام به طراحی اولین لیفتراک خود کرد و به صورت گسترده تولید کرد. لیفتراک های شرکت کوماتسو همانند سایر محصولات قدرتمندش فوق العاده می باشند. لیفتراک کوماتسو های تولید شده توسط کوماتسو در انواع سری های مختلف برای فعالیت های گوناگون عرضه بازار شده است و تقریبا می توان گفت در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا نمایندگی رسمی دارد.

لیست لیفتراک های شرکت لینده

شرکت لینده یکی از بزرگترین تولید کننده های لودر , لیفتراک و تجهیزات انبار در جهان است . شرکت لینده بیش از ۵۰ سال است که در زمینه استاندارد سازی کامیون های صنعتی ( لیفتراک , لودر , ریچ استاکر و ..)و مدیریت ناوگان و سیستم کمک درایور فعالیت می کند. شرکت بزرگ لینده در سراسر جهان نمایندگی هایی برای فروش محصولات خود دارد و از این رو توانسته است در حدود ۱۳۰۰۰ نفر را مشغول به کار از طریق برند خود کند. لینده در سراسر دنیا بیش از ۷۰۰ مرکز فروش و خدمات و در بیش از ۱۰۰ کشور نیز فعالیت تجاری دارد.
مرکز و دفتر اصلی بزرگترین شرکت تولید لیفتراک لینده و لودر و تجهیزات انبار لینده در فرانسه واقع شده است .لینده در ارپ به نام Fenwick نیز خوانده می شود . شرکت لینده در سال ۲۰۰۶ بخشی از شرکت KION که دومین تولید کننده بزرگ کامیون های صنعتی در جهان بود .
اساس فعالیت شرکت لینده در تولید انواع لیفتراک , موتورهای الکتریکی و دیزلی , تجهیزات انبار , نرم افزار مدیریت ناوگان حمل و نقل , راه حل اتوماسیو و سیستم های پشتیبانی راننده می باشد.

لیست لیفتراک های شرکت دوسان

شرکت دوسان بیش از ۱۱۰ سال از تاسیسش می گذرد. و امروزه تبدیل به یکی از برترین تولید کننده های انواع لیفتراک دوسان , ماشین آلات انبار , صنعتی , راه سازی و معدن و … در جهان شده است. به طوریکه در سراسر جهان بیش از ۳۸ هزار نفر به صورت مستقیم و عیر مستقیم کارمند دارد . که در ۳۳ کشور دنیا فعالیت می کنند. شرکت دوسان یکی از بزرگترین شرکت های کره است که درآمد سالانه بالای ۲۱٫۶ میلیارد دلار دارد.
قدرت شرکت دوسان در تولید انواع ماشین آلات و تجهیزات نظامی , ساختمانی , انبار داری , راه سازی و … می باشد. در زیر به محصولات لیفتراک این شرکت که در ام دیزل عرضه می شود اشاره ای می کنیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.