کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کانتینر , قیمت کانتینر

کانتینر , قیمت کانتینر , کانتینر دست دوم , خرید و فروش کانتینر دست دوم : کانتینر یک جعبه بزرگ فلزی است که برای حمل و نقل کالا با استانداردهای خاص خود طراحی و ساخته شده است . کانتینر در وسیله چند منظوره برای حمل و نقل کالا است که با استفاده از کشتی های بزرگ و یا از طریق ریل راه آهن با استفاده از قطار جابجا می شوند.

کانتینر

کانتینر در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شده اند که این ابعاد در دنیا داری استاندارد می باشند . طول استاندارد کانتینر ها ۶ یا ۱۲ متر می باشد و دارای سه نوع کانتینر ۲۰ فوت , کانتینر ۴۰ فوت و کانتینر ۴۵ فوت می باشد.

کاربرد انواع کانتینر

کانتینر از نظر کاربرد دارای انواع مختلفی می باشد , که هر نوع از این کانتینر ها مختص به استفاده ی کالای خاصی می باشند .

برخی از دلایل استفاده از کانتینر برای حمل و جابجایی کالا

محافظت کالا و بار در برابر باران و آفتاب و رطوبت  و…

  • استفاده بهتر از فضای وسیله حمل و نقل کشتی و قطار
  • جابجایی آسان کانتینر در محوطه های بزرگ مانند بنادر و …
  • محافظت کالا در برابر سرقت و دزدی در طول مسیر جابجایی و انتقال کالا
  • تخلیه آسان و بارگیری بسیار راحت کانتینر
  • چک کردن بار و شمارش درست و راحت در گمرک و بنادر
  • و بسیار از مزیت های دیگر

اندازه های غیر استاندارد کانتینر

  • کانتینر ۴۸ فوت
  • کانتینر ۵۳ فوت
  • کانتینر ۶۰ فوت
  • و کانتینر های با اندازه کوچک

توضیحات در رابطه با کانتینر

نود درصد از ناوگان کانتینر های موجود در جهان دارای استاندارد و اندازه های خاص می باشند که از طول ۸ تا ۵۶ فوت متغیر می باشند .بر اساس آماری مه در سال ۲۰۱۲ ارائه شد حدودا ۸۰ درصد از کانتینرهای موحود در دنیا   استانداردهای کانتینر ۲۰ فوت و کانتینر ۴۰ فوت می باشند هرچند امریکا و کانادا از کانتینر ۴۵ فوت و کانتینر ۵۳ فونت استفاده می کنند. این کانتینر ها به صورت مسطتیلی شکل با درب در یک طرف می باشند که از فولاد ضد زنگ راه راه  و نیز با تخته های سه لای در کف کانتینر ساخته شده اند.

در زیر مشخصات کانتینرهای استاندارد را می توانید ببینید :

کانتینر

حمل و نقل کالا با کانتینر

کانتینر را می توان با استفاده از کشتی های حمل کانتینر , کامیون , حمل و نقل ریلی  و حمل کانتینر با استفادها ز هواپیما نیز انجام می پذیرد . بیش از ۹۰ درصد کالاهای غیر نظامی دنیا با استفاده از کانتینر در نقاط مختلف دنیا جابجا می شوند.

گروه صنعتی کانکس سازی , کانکس سازان با ورود در طراحی و ساخت و نیز خرید و فروش انواع کانتینر با ابعاد استاندارد ( کانتینر ۲۰ فوت , کانتینر ۴۰ فوت , کانتینر ۴۵ فوت ) توانسته مشتریان زیادی را جذب کند لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کانتینر و شرایط خرید و فروش کانتینر می توانید با کارشناسان ما در کانکس سازان تماس بگیرد.

انواع کانتینر

کانتینر حرارتی

از کانتینر حرارتی بر خلاف کانتینر یخچالی برای حمل و نقل موادی استفاده می شود که نیاز به گرما و حرارت دارند .دمای داخل با سیستم حرفه ای تنظیم می شود.

کانتینر یخچالی

از کانتینر یخچالی بیشتر برای حمل مواد غذایی فاسد شدنی مانند گوشت , لبنیات و… استفاده می شود و یکی از پر کاربردترین نوع کانتینر ها می باشد.

کانتینر تانکری

این نوع در حقیقت یک تانکر بزرگ می باشد که برای حمل مایعات استفاده می شود. البته برای حمل مایعات خاص و یا قابل اشتعال از نوع خاص کانتینر استفاده می شود.

کانتینر سر باز

این نوع همانگونه که از نامش پیداست سقف ندارد و سقف آن توسط یک پوشش برزنتی پوشیده می شود. این کانتینر مخصوص حمل اجسام با قد و ارتفاع بلند است.

کانتینر عایق دار

برخی از محصولات برای حمل شدن نیاز به استاندارد بالاتری از عایق بودن را دارند. مثلا رطوبت پایین تر. در این نوع بر اساس نیاز عایق بندی متفاوتی اعمال میشود.

کانتینر سوپر رک

پهلوها و اطراف کنار این نوع باز می باشد. برای بارگیری سریع و بعضا بارگیری کالاهای بدفرم و بد شکل این نوع بهترین و مناسب ترین انتخاب است که می تواند استفاده شود.

کانتینر تهویه دار

نیاز به تهویه داخلی برای حمل برخی مواد ضروری است. میوه ها و سبزیجات از این دسته کالاها هستند. بنابراین ایجاد نوع کانتینر برای این منظور لازم است.

کانتینر حمل گاز

هنگام حمل گاز بایستی امنیت بیشتری را در نظر گرفت. این نوع با توجه به بدنه مستحکم در برابر فشار بالای گاز متراکم، برای حمل گاز قابل انفجار ساخته می شود.

کانتینر دست دوم

بیشتر افراد که تقاضای طراحی و ساخت کانتینر را دارند تمایل به استفاده از جنس نو برای کار کوتاه مدت خود ندارند لذا به دنبال خرید کانتینر دست دوم هستند . اما با توجه به کارکرد زیاد انواع کانتینر باید در خرید انواع کانتینر دست دوم دقت زیادی داشته باشید . چرا که به احتمال زیاد در کانتینر دست دوم نواقص و صدماتی اتفاق افتاده است . لذا بهترین پیشنهاد کانکس سازان استفاده از کانتینر های باز سازی شده این گروه  صنعتی می باشد .

کانکس سازان با استفاده از بهترین ابزارهایی که در اختیار دارد بعد از خرید کانتینر دست دوم تمام نواقص آنها را بر طرف می کند و در نهایت در انبار کانکس سازی دپو می کند . و هر موقع مورد نیاز مشتری باشد . ارائه خواهد کرد .

لذا در خرید کانتینر دست دوم باید دقت داشته باشید در صورتی که خودتان اطلاعات کافی در رابطه با کانتینر ندارید بهترین راه حل استفاده از مشاوره رایگان کانکس سازان می باشد که برای این کار متخصصین حرفه ای را در اختیار دارد. مشاورین خرید کانتینر در کانکس سازان راهنمای خوبی برای شما خواهند بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.