کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

عوارض جراحی کوچک کردن سینه

عوارض جراحی کوچک کردن سینه

عوارض جراحی کوچک کردن سینه : جراحی زیبایی سینه برای افرادی که معمولا سینه های بزرگتر ازحد معمول دارند و این موجب شده است تا تاثیرات روحی و جسمی بدی در زندگی فرد ایجاد شود که باعث ناراحتی و نگرانی یک زن می شوند. داشتن سینه های خیلی بزرگ بر ظاهر فد تاثیر بد دارد و اندام او را تخریب کرده و این باعث میشود که اوکاملا غیرمتقارن به نظر برسد و از نظر فیزیکی هم سینه های بزرگ، باعث تغیر شکل و فرم شانه و گردن میشوند و باعث ایجاد درد پشت و گردن درد می شوند؛ و باعث مشکل تنفسی هم می شوند.

عوارض جراحی کوچک کردن سینه

عوارض جراحی کوچک کردن سینه

حتی فرد از انجام فعالیت های ورزشی هم ناتوام می شود چون ورزش کردن برای او مشکل یا غیر ممکن می کند. تصمیمی که برای رهایی از این مشکل می گیرند معمولا به جراحی سینه انجام می شود اما بهتر است قبل از اقدام به جراحی زیبایی سینه شما به طور طبیعی تمام خطرات و عواقب آن را به طور کامل از پزشک جویا شوید و حتما به نکاتی که پزشک جراح توصیه می کند توجه کامل داشت باشید.

خطر ریسک جراحی زیبایی سینه

حالا که شما برای این جراحی تصمیم خودتان را گرفته باشید و جلسه مشاوره با پزشکتان را هم انجام داده اید حالا دیگر به اندازه کافی راجب عوارض و اتفاقاتی که شاید برای شما با انجام این جراحی پیش بیاید را خوب می دانید. پزشک تان حتما هم در جلسات مشاوره برای انجام جراحی تان درباره عوارض بد مصرف دخانیات برای شما گفته است.

بنابراین اگر از آن دسته افراد هستید که دخانیات مصرف می کنید بی شک شما باید قبل از انجام عمل جراحی زیبایی سینه سیگار کشیدن تان را ترک کنید؛ زیرا سیگار کشیدن به طور جدی به رگ های خونی شما آسیب جدی وارد می کند و باعث می شود تا رگهای خونی تنگ شود و بنابراین در این صورت جریان خون در آن ناحیه کاهش داده می شود؛ و این کاهش خون باعث می شود که التیام یافتن و جوش خوردن زخم ها بسیار کند شوند و و دوره نقاهت شما کمی بیشتر طول بکشد ک این برای شما خیلی آزار دهنده خواهد شد.

از آن جایی که در جلسه مشاوره همه اطلاعات لازم و کافی قبل از جراحی زیبایی سینه توسط پزشک به بیمار داده خواهد شد اما اینجا یاد آور می شویم، از دیگر مواردی که قبل از جراحی باید حتما رعایت کرد قطع مصرف آسپرین و بعضی داروهای ضد التهاب و مسکن ها و دیگر دارو های که می توانند باعث افزایش خونریزی شوند، پس بنابر این به هیچ وجه نباید آنها را مصرف کنید تا دچار مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید نشوید.

نکات لازم قبل از جراحی زیبایی سینه

برای گرفتن بهترین نتیجه از این جراحی توصیه ما به شما این است که اگر شما اضافه وزن رنج می برید، پیشنهاد می شود، قبل از هر اقدامی ابتدا شما وزن خود تان را کاهش دهید. وقتی که سایز کم می کنید سینه ها هم کوچک و حالت افتاده و شل قرار می گیرند پس قبل از عمل وزن کم کنید نه بعد از جراحی سینه. پزشک شما براساس سن شما شاید از شما بخواهد که شما قبل از عمل ماموگرافی را انجام دهید؛ و نتیجه را به پزشک جراح بیاورید. قبل از جراحی اگر از نوشیدنی های الکی مصرف می کنید سعی کنید مدتی مصرف آن ها را کنار بگذارید مصرف دخانیات را هم قبل از جراخی حتما ترک کنید.

بیشتر بدانید : جراحی زیبایی سینه  ,  پروتز سینه

نشانه گذاری روی سینه قبل از انجام جراحی سینه

شاید برایتان سوال پیش بیاید که نشانه و علامت های که روی سینه می کشند برای چه چیزی است ما در این جا برایتان به طور کامل شرح می دهیم. در جراحی زیبایی سینه جراح پلاستیک قبل از اقدام به شروع جراحی زیبایی سینه ابتدا با یک قلم نشانه گذاری هایی را روی سینه ی بیمار انجام می دهد، با این کار محل دقیق و اندازه ی جدید سینه های عمل شده را تعیین می شود و مقدار بافت اضافی سینه، پپوست وچربی برداشته می شوند و نوک سینه و بافت های باقیمانده به مکان جدید در موقعیت بالاتر انتقال می یابند پس دانستیم که برای دقت در انجام جراحی ابتدا روی سینه علامت گذاری می کند تا اندازه و محل دقیق سینه جدید مشخص شود.

بعد از ایجاد خطوط و مشخص شدن اندازه سینه مراحل برش انجام می شود و بعد از اتمام جراحی کوچک کردن سینه، در صورت نیاز جهت تخلیه خون از لوله های تخلیه درن که معمولا در زیر پوست گذاشته خواهد شد تا به وسیله این لوله های درن هر نوع مایع و خون ابه های باقی مانده هم تخلیه شوند مدت زمان قرار گرفتن این درن ها زیاد نیست و وقتی این ترشحات به حداقل رسید (معمولا روز بعد) لوله ها برداشته می شود و بانداژ ها سبک می شوند؛ استفاده از سوتین طبی برای نگه داشتن پانسمان حتما لازم است.

بعضی ها بعد از جراحی بخاطر ورم سینه ها نگران می شوند اما این کاملا زبیعی است بعد از جراحی ظاهر سینه ها بدلیل ورم و خونمردگی خیلی خوب نمی شود و بزرگ بودن سینه ها و یا وجود چین و چروکهای احتمالی کاملا موقتی می باشند و در طی هفته های آینده از ورم آن ها کاسته و فرم سینه ها خیلی بهتر خواهند شدهمانطور که گفته شد بعد از عمل جراحی ورم و التهاب محل عمل طبیعی می باشد.

این جراحی از جراحی های بزرگ است پس در دوران نقاهت باید حسابی مراقب بود و سعی نکنید که سریع شروع به کار کنید. به توصیه پزشک احتمالا برای اینکه شما به حالت نرمال خود برگردید چند هفته باید بگذرد بعضی افراد وضعیت بدنشان طوری است که بعد از ۱-۲ هفته می توانند فعالیت های روزانه و سبک خود را انجام دهند. ولی بعضی دیگر ترجیح می دهند ۱ تا ۲ هفته بیشتر استراحت کنند در هر صورت باید مراقب بود تا مشکلی به وجود نیاید. شما با پرس جو و تحقیق و کسب اطلاعات بیشتر قبل از جراحی زیبایی سینه می توانید عوارض این جراحی زیبایی را به حداقل برسانید و با رعایت نکات بدون هیچ مشکلی نتیجه خوبی بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.