کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

جراحی زیبایی شکم برای چه افرادی مناسب است

جراحی زیبایی شکم برای چه افرادی مناسب است

جراحی زیبایی شکم برای چه افرادی مناسب است : داشتن یک شکم تخت و مسطح آرزویی است که بیشتر خانم ها برای رسیدن به آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و بیشتر تلاش می کنند که با انجام فعالیت های ورزشی و کنترل کردن وزنشان به هدف خودشان برسند اما خیلی اوقات این روش ها هم آن ها را به هدفهایشان نمی رساند. از آن جاییکه انجام جراحی پلاستیک چه برای زیبایی باشد و چه برای بازسازی بدن نیازمند انتخاب های فراوانی است. مهمترین انتخاب، انتخاب یک جراح قابل اعتماد است که شما را به آنچه که می خواهید برساند.

جراحی زیبایی شکم برای چه افرادی مناسب است

بسیاری از افراد هم هستند که با داشتن وزن طبیعی شکم برجسته و یا شل و آویزانی دارند همانطور که می دانید جراحی های بسیاری برای رفع چربی شکمی و حل مشکل بزرگی و افتادگی شکم وجود دارد تامی تاک روشی جهت بهبود و جوان سازی شکم می باشد؛ که با انجام این جراحی تغییراتی بر روی پوست، توده چربی و عضلات صورت می پذیرد.

بنابراین شما می توانید تامی تاک را جهت زیبایی شکم خود انتخاب کنید و از آن جایی که این جراحی محدودیت سنی ندارد در همه افرادی که دارای شکم بزرگ هستند قابل اجرا می شود و شکم تخت در نهایت حاصل خواهد شد پس متوجه شدیم که تامی تاک روش جراحی است که برای از بین بردن مشکلات زیبایی با نتایج مؤثر در ناحیه شکم صورت می گیرد و معمولا عضلات شل شکم بعد از عمل جراحی قوی تر شده و چربی های اضافی و پوست آویزان این ناحیه که دارای جای ترک های نسبتا زیادی نیز هست از بین می روند تا شکمی تخت، سفت و جوان با ظاهری زیبا بوجود بیاید. جای بخیه در این عمل در پایین شکم باقی خواهد ماند که زیر بیکینی یا لباس زیر خواهند ماند.

بهبود موارد زیر با تامی تاک ( جراحی شکم , ابدومینوپلاستی )

ابدومینوپلاستی : معمولا تغییراتی که در ظاهر بدن اتفاق می افتد مثل تغییر شکل شکم به صورت تجمع چربی اضافی، شکم محدب، افتادگی پوست و ترک در منطقه شکم اثرات بد و مخربی را در سلامت فیزیکی و روانی فرد در زندگی روزانه اش ایجاد می کند. افتاده بودن شکم یا بد شکل بودن شکم عوامل زیادی را همراه دارد، عواملی مثل ایجاد تغییرات هورمونی، کم تحرکی و نشستن های مداوم، حاملگی متعدد، مشکلات پس از زایمان، افزایش سن و مشکلات ژنتیکی از عوامل قابل توجهی هستند که تک تک این عوامل باعث شل شدن و افتادگی پوست و عضلات شکم، ایجاد ترک در اثر کشیدگی پوست، انباشت چربی و بزرگ شدن موضعی این ناحیه و اختلال در زندگی فرد می شوند.

 

بیشتر افراد تصور می کنند که با ورزش می توانند پوست اضافی و آویزان شکم را جمع کنند پوست شکم هایی که معمولا در اثر بارداری و زایمان که عضلات شکم شل و افتاده شده است اما از آن جایی که پوست شکم در این حالت خاصیت ارتجاعی خودش را از دست داده است با ورزش نمی توانید پوست اضافه شکم را از بین ببرید در این حالت ورزش فقط می تواند باعث تقویت عضلات شکم گردد اما نمی تواند عضلاتی که خیلی شل شده اند را بهبود دهد پس ورزش برای این امر پاسخگو نخواهد بود. جراحی زیبایی شکم با از بین بردن پوست اضافی شکم و حذف آن شکمی تخت و صاف را برایتان بوجود خواهد آورد.

بیشتر افراد به همراه تامی تاک برای لاغر شدن شکم و حذف توده های چربی متصل به پوست شکم از لیپوساکشن استفاده می کنند اگر چربی اضافی در ناحیه بالای شکم و کمر باشد فرد قرار داشته باشد لیپوساکشن با تامی تاک ( آبدومینوپلاستی ) با هم توسط پزشک جراح امکان پذیر است. فقط با جراحی زیبایی شکم می توانید عضات نازک و ضعیف شده را به حالت اولیه برگردانید.

جراحی زیبایی شکم برای چه کسانی مناسب می باشد؟

  • افرادی که چاق نیستند
  • افرادی که با انجام روش های غیر جراحی به نتیجه مطلوب نرسیده اند.
  • افرادی که دارای پوست شل و آویزان در ناحیه شکم و جای ترک هستند
  • افرادی که بر اثر زایمان دارای پوست شل و آویزان و ترک خورده در ناحیه شکم هستند.
  • افرادی که بدون انجام زایمان هم دارای شکم بزرگی هستند.
  • افرادی که دارای اضافه وزن و تجمع چربی فقط در ناحیه شکم باشند
  • افرادی که دارای پوست اضافه و توده چربی در ناحیه شکم می باشند.
  • افرادی که دارای عضلات ضعیف شده در ناحیه شکم می باشند.
  • افرادی که دارای خطوط استریا در ناحیه شکم می باشند

نرمی و صافی پوست شکم از نظر زیبایی برای خانم ها بسیار اهمیت دارد؛ و معمولا در افرادی که خیلی زود تغییر وزن می دهند و مرتب چاق و لاغر می شوند و بیشتر خانم ها در دوران حاملگی، پوست شکم شان کشیده می شود وکیفیت خود را از دست می دهد و پوست شکم شان خیلی نازک می شود و خطوط ترک ظاهر می شوند و به چشم می آیند. علاوه بر ناحیه شکم خطوط ترک در ناحیه سینه نیز در دوران شیر دهی پدید آمده و به جلب توجه می کنند. معمولا افرادی که برای این جراحی بیماری خاصی نداشته باشند می توانند بدون هیچ مشکلی این جراحی را انجام دهند و از شر شکم بزرگ و افتاده راحت شوند و اعتماد به نفس از دست رفته خودشان را به دست بیاورند.

برچسب ها: ابدومینو, جراحی ابدو, جراحی شکم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.