کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

نحوه انجام عمل جراحی زیبایی شکم

نحوه انجام عمل جراحی زیبایی شکم

نحوه انجام عمل جراحی زیبایی شکم :چربی های سفت و ضخیمی در بدن است که با انجام فعالیت های ورزشی هم قادر به آب شدن نیستند و برخی از خانم ها و اقایان که چربی اضافی شکم و پهلو دارند و قادر به رژیم گرفتن و یا ورزش نیستند برای از بین بردن این چربی ها به جراحی زیبایی شکم روی می اورند. شکم و پهلو از جمله اعضای مهمی می باشد که در زیبایی تناسب اندام موثر می باشد.

نحوه انجام عمل جراحی زیبایی شکم

نحوه انجام عمل جراحی زیبایی شکم

رعایت رژیم های سخت غذایی و انجام فعالیت های ورزشی توصیه بسیاری از پزشکان برای لاغرکردن و سوزاندن چربی های بدن است و معمولا این ورزش های سخت برای لاغرکردن شکم استفاده می شود که این فعالیت ها نیاز به زمان طولانی و و تلاش مداوم دارد؛ و اگر این فعالیت ها و رژیم ها مدتی متوقف شوند ممکن است که چربی سوزی با اختلال همراه شود و چربی ها به حالت اولیه بازمی گردند. با این جراحی نه تنها باعث از بین رفتن چربی تنها در یک جلسه می باشد بلکه در صورتی که فرد مراقبت های لازم را داشته باشد چربی به شکم باز نمی گردد. پس جراحی شکم همان عمل کوچک کردن شکم است.

جراحی زیبایی شکم معمولا به روش انجام می شود

وقتی برای مشاوره به پزشک مراجعه می کنید پزشک با معاینه دقیق شما نوع جراحی که شما انجام خواهید داد را بسته به مقدار پوست و چربی شکمتان به شما می گوید و جراح شما نوع مناسب را به شما پیشنهاد می‌دهد.

  • جراحی پلاستیک کوچک
  • جراحی پلاستیک کامل

الف : معمولا در روش جراحی پلاستیک کوچک همان طور که از اسمش مشخص است در این روش جراحی زیبایی شکم معمولا پزشک جراح یک برش کوچک روی شکم ایجاد می کند و چربی ها را از این ناحیه خارج می کند. این برش نیاز به بخیه های زیاد و جای زخم بزرگی ندارد.

ب : در روش دوم این جراحی زیبایی شکم که با نام جراحی پلاستیک کامل شناخته شده است در این روش بر خلاف روش اول (جراحی پلاستیک کوچک) برای برداشت چربی یک برش بزرگ در ناحیه شکم زده خواهد شد و پوست شکم و مقدار زیادی چربی برداشته خواهد شد و جراح زیبایی در این عمل زیبایی ناف مصنوعی برای بیمار مورد جراحی ایجاد خواهد می کندپس همان طور که در قسمت های قبل گفتیم تکنیک جراحی زیبایی شکم برای صاف‌تر و محکم‌تر کردن پوست شکم انجام می‌شود.

جراحی زیبایی شکم

عوارض جانبی جراحی زیبایی شکم

شما باید قبل از انجام جراحی زیبایی شکم درباره تمام مسائل این جراحی اطلاعات کافی را داشته باشید. پس توجه داشته باشید که جراحی زیبایی شکم و خطرات مربوط به آن به عنوان یکی از بخش هایی است که حتما قبل از اقدام به انجام این جراحی زیبایی از آنها مطلع شوید وباید حتما بدانید که این جراحی بسیار حساس است.

از آن جایی که امروزه بزرگترین معضل برای بیشتر خانم ها و آقایان وجود چربی های بزرگ و انباشت این چربی ها در ناحیه شکم و پهلو است و با هیچ روشی غیر جراحی امکان از بین بردن این چربی ها وجود ندارد و بهترین راهکار رهایی از این معضل را جراحی زیبایی شکم می دانند. بیشتر متخصصان بر این باورند که با تحقیقات انجام شده در این زمینه انجام مستمر جراجی های زیبایی شکمی سلامت فرد را با خطر جدی مواجه می کند و به عقیده اکثر متخصصان جراحی زیبایی انجام جراحی زیبایی شکم برای بیماران عوارض مخرب و در اغلب موارد جبران ناپذیری را هم به دنبال دارد.

از عوارض جانبی این جراحی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ایجاد درد و ورم که ممکن است طولانی باشد
  • ایجاد زخم در محل شکم
  • کبودی، بی حسی، کشیدگی در ناحیه عمل جراحی
  • جوشگاه نامطلوب، اختلال در ترمیم زخم
  • خونریزی (هماتوم)
  • عفونت
  • تجمع مایع
  • لخته های خونی
  • تغییرات در حس پوست و بی حسی
  • تغییر رنگ پوست و یا تورم طولانی مدت
  • جدا شدن زخم
  • تورم طولانی مدت پاها
  • آسیب های عصبی

و نتیجه کمتر از حد مطلوب از نظر زیبائی و احتمال اینکه بیمار دوباره نیاز به جراحی مجدد داشته باشد هم بسیار زیاد است.

جراحی زیبایی شکم و پهلو همراه با ساکشن

در تعریف ساکشن باید گفت که این روش یک روش جراحی زیبایی است که با از بین بردن رسوبات چربی اضافی قسمت های مختلف بدن باعث تغییر شکل قسمت خاصی از بدن و افزایش رضایت فرد از تناسب اندام خود می‌شود. درد در این روش کمتر خواهد بود. عوارض در این روش کمتر می باشد و سیر بهبودی سریع تر صورت می گیرد و بیمار زودتر ترخیص خواهد شد.

در این روش پزشک با استفاده از یک لوله کوچک از جنس استیل که کانول نام دارد؛ و کانول را به یک پمپ مکش قدرتمند متصل می کند و از طریق یک برش کوچک این لوله وارد پوست می‌شود؛ و با قدرت مکش زیاد چربی های آن ناحیه را خلیه می کند. معمولا جراحی لیپوساکشن را می توان در هر دو جنس مردان و زنان انجام داد و بیشتر به افرادی پیشنهاد می‌شود که با وجود داشتن چربی اضافی در ناحیه‌ی شکم و پهلو هنوز دارای پوست کشسان و قابل ارتجاعی هستند و شکم‌ شان آویزان نشده است.

پس در این روش چربی زدایی احتمال خونریزی کمتری می باشد و شکل شکم و پهلو نسبت به روش دیگر طبیعی تر و خیلی بهتر خواهد شد. در این روش شریان های تغذیه کننده حفظ خواهد شد معمولا برتری دیگر این روش نسبت به جراحی های دیگر این است که در روش جراحی زیبایی شکم و پهلو همراه با ساکشن اندازه برش کوتاه خواهد بود و احتمال اضافهآمدن پوست کمتر است.

همان طور که می دانید تصمیم‌گیری درباره‌ی انجام هر گونه عمل جراحی و جراحی های زیبایی مثل جراحی لیپوساکشن کاملا شخصی است؛ و هر فردی که این روش ها را انتخاب می کند باید با در نظر گرفتن خطرات و عوارض احتمالی و آگاهی و درک صحیح این نوع چربی زدایی از شکم و پهلو را انتخاب کند.

از عوارض جراحی زیبایی شکم که بسیار کم پیش می آید اما یک خطر کاملا جدی برای بیمار است می توان لخته شدن خون را نام برد. آسیب به ساختارهای عمیق‌تر مانند اعصاب، رگ‌های خونی، عضلات، ریه‌ها و ارگان‌های شکمی، عفونت نیز از عوارض جراحی زیبایی شکم است که با مصرف مرتب آنتی بیوتیک این مشکل هم حل خواهد شد.

برچسب ها: جراحی پلاستیک شکم, جراحی شکم, زیبایی شکم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.