کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

لیزر مو | یار بانو

لیزر موهای زائد , لیزر مو , کلینیک لیزر مو , هزینه لیزر موهای زائد , مزایای لیزرموهای زائد , عوارض لیزر مو , متخصص لیزر مو , دستگاه های لیزر موهای زائد :  رشد موهای زائد در قسمت های مختلف بدن یکی از معضلاتی هست که اکثر بانوان و آقایان با آن مواجه هستند. و از هر روشی برای از بین بردن این موهاس زائد بدن استفاده می کنند . که می توان گفت حدودا ۹۰ درصد افراد برای از بین بردن موهای زائد بدن از روش تراشیدن استفاده می کنند .

موهای زائد همانطور که اشاره کردیم در تمامی نواحی بدن و بطور ناخواسته رشد می کنند و در بعضی موارد رنگ تیره آنها باعث می شود که غیر طبیعی بودن آنها کاملا مشهود باشد . موهای زائد اکثرا در نواحی لب فوقانی , چانه , نواحی صورت , کمر , زیر شکم ( موهای زائد ناحیه تناسلی ) زیر بغل و… رشد می کنند و رنگ تیره آنها را از موهای طبیعی متمایز می کند.

همه ما بدون استثنا با موهای زائد بدنمون درگیر هستیم و همه دوست داریم آن ها را از بین ببریم . به ویژه بانوان که خیلی بیشتر به زیبایی و لطافت بدن خود اهمیت می دهند . البته باید اشاره کنم که از بین بردن موهای زائد بدن به صورت دائمی نیست با این حال از بین بردن موهای زائد حس خوشایندی به همراه دارد هرچند به صورت موقت .

برای از بین بردن موهای زائد همه روزه محصولات بهداشتی و داروهای زیادی در سراسر دنیا عرضه می شود و تقریبا همه افراد برای اینکه از دست موهای زائد خلاص شوند از این محصولات استفاده می کنند که در نهایت هم تاثیر آنچنانی ندارند . لذا در سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی لیزر در پزشکی و سلامت روشهای موثرتری برای از بین بردن موهای زائد بدن به وجود آمده اند که خدودا می توان گفت ۹۰ درصد موهای زائد بدن را به صورت دائمی از بین می برند .فناوری لیزر موهای زائد که در ادامه باهاش به صورت کامل آشنا خواهید شد .

روش های از بین بردن موهای زائد بدن

برای خلاصی از موهای زائد نواحی خاص بدن ( موهای زائد پا , موهای زائد ناحیه تناسلی , موهای زائد زیر بغل و گردن , موهای زائد ناحیه بازو و کشاله ران و… ) همیشه دنبال راهی بودیم که دائمی تر و برای مدت زمان زیاد باشد .

به صورت کلی دو روش برای از بین بردن موهای زائد بدن داریم

  1. روش های از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی
  2. روش های از بین بردن موهای زائد بدن به صورت موقت

روش موقت از بین بردن موهای زائد

در این روش برای از بین بردن موهای زائد بدن از تیغ , اپیلاسیون , موبر , موم و … استفاده می شود که تقریبا ۸۰ درصد افراد از این روشها برای از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده می کنند که روش هایی هستند که عوارض و خطرات خود را به همراه دارند که در ادامه بررسی خواهند شد.

روش دائمی از بین بردم موهای زائد بدن

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه پزشکی و سلامت و زیبایی امروزه تکنولوژی لیزر موهای زائد به محبوبترین روش برای از بین بردن موهای زائد تبدیل شده است . لیزر موهای زائد رایجترین روش برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی بعد از جراحی های زیبایی جوانسازی پوست می باشد .

اگر لیزر موهای زائد را با روشهای موقت از بین برنده موهای زائد مقایسه کنیم خواهیم دید که ناحیه موهای زائد بدن صاف تر و لطیف تر از روشهای موقت برای ازبین بردن موهای زائد شده است . که این یکی از امتیازات لیزر موهای زائد می باشد. هیچ نوع عارضه ای ندارد و در زمان انجام عمل لیزر مو هیچ دردی حس نخواهد شد . با استفاده از لیزر موهای زائد شما می توانید بخش های بزرگ بدن که دارای موهای زائد می باشند را نیز پاک کنید بدون اینکه کمترین دردی را حس کنید هم اینکه نیازی به استراحت بعد از عمل داشته باشید .

***نکته

لیزر موهای زائد صورت و بدن یکی از رایج ترین عمل های زیبایی در امریکا و دنیا می باشد که با دستگاه های بی نظیری انجام می شود .

لیزر موهای زائد تقریبا ۹۰ درصد موهای زائد را به صورت دائمی از بین می برد و ده درصد مونده نیز تقریبا تبدیل به کک و خیلی ریز می شوند البته برخی از عوامل مانند نژاد , سن فرد متقاضی لیزر موهای زائد , مقدار هورمونهای تولید موی زائد در بدن , قسمت مورد نطر بدن برای لیزر مو , رنگ مو و میزان زبری مو و…به نتیجه عمل لیزر موهای زائد تاثیر خواهد داشت.

لیزر موهای زائد با دستگاه های مختلف و با روشهای متفاوتی انجام می شود . در زیر به برخی از روشهای رایج لیزر موهای زائد اشاره ای می کنیم :

انواع لیزر موهای زائد

همان طور که در بالا نیز اشاره ای داشتیم عوامل زیادی بر نتیجه لیزر مو های زائد تاثیر گذار هستن که بر اساس تشخیص پزشک متخصص برای برطرف کردن موهای زائد بدن از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود .

بسته به رنگ مو , نوع پوست , ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر موهای زائد برای زمانبندی جلسات لیزر مو یکی از دستگاه های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  1. لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
  2. لیزر موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت )
  3. لیزر ND:YAG
  4. لیزر تور پالسی بالا
  5. لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

روش انجام لیزر موهای زائد بدن و صورت

همان طور که از نام روش پیداست برای از بین بردن موهای زائد از لیزر استفاده می شود لذا برای اینکه به چشم بیمار آسبی وارد نشود و قرنیه چشم دچار مشکل نشود از عینک های مخصوص استفاده می کنند .

قبل از عمل لیزر موهای زائد باید موی های ناحیه درمان کاملا اصلاح شوند به طوری که بیش از یک میلیمتر ارتفاع نداشته باشند.

قبل زا انجام لیزر موهای زائد در ناحیه درمان از ژلهای سرد و مخصوص برای محافظت از پوست و نیز نفوذ سریع لیزر به ناحیه فولیکولی مورد استفاده قرار میگیرد .

و در نهایت با انرژی اندازه ای که روی دستگاه لیزر مو تنظیم می شود عمل لیزر موهای زائد انجام می شود که لطافت و زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.