کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

فروشگاه آسونوار

فروشگاه آسونوار از سال ۸۸ با گرفتن نمایندگی تجاری محصولات roma و boyut و چسب گرانول در حوزه صنایع چوب به ویژه در نوار pvc و نوار ام دی اف لبه چسبان شروع به فعالیت نمود . آسونوار  از سال ۹۰‌ با گسترش فعالیت های خود نمایندگی تجاری محصولات کارخانه معتبر tece و victor و mavi را عهده دار شد و توانست با فروش محصولات برند های معروف  مذکور خود را در بین مشتریان این حوزه بشناساند محصولات نوار pvc و نوار ام دی اف که همیشه از پرفروشترین های فروشگاه آسونوار بوده اند . از سال ۹۴ تصمیم به گسترش فعالیت دراین حوزه چوب موجب شد تا اینکه نوار فرامید و نوار های ۱۸ میل به محصولات ما در فروشگاه آسونوار اضافه شد .فروشگاه آسونوار مفتخر است که کلیه محصولات ارائه شده با کامل ترین و متنوع ترین رنگها در خدمت هموطنان عزیز باشد مشتریان محترم میتوانند یک رنگ خاص علاوه بر رنگهای موجود در سمپلها را سفارش داده و در مدت ۱۵ روز mach color شده و سفارش خود را تحویل بگیرند. خواست مشتری اولویت کاری ماست و هر آنچه مشتری از ما بخواهد در سریعترین زمان در اختیارش قرار خواهیم داد . رضایت مشتریان ما همیشه روحیه ای بزرگ برای گسترش و فعالیت در این حوزه می باشد.

فروشگاه آسونوار با بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود ( نوار pvcنوار mdf و… ) توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند . امیدواریم که همیشه بهتر و بهتر برای خدمت رسانی تلاش کنیم و سعی ما و هدف ما خوشنودی شماست.

  باتشکر

مدیریت فروشگاه آسونوار


نوار pvc ( نوار پی وی سی )

تقریبا می توان گفت همه ما در خانه خود به ویژه آشپزخانه از انواع کابینت ها و سرویس های چوبی و ام دی اف استفاده می کنیم و دیه ایم که لبه های ام دی اف ها و چوب ها از نوارهایی پوشیده شده تا از تیزی و بریده بریده بودن آنها جلوگیری شود. این نوارها همان نوار pvc می باشد.

در تعریف دقیق تر می توان گفت نوار پی وی سی ( نوار pvc ) برای پوشاندن لبه های بدون روکش و بریده ام دی اف ( mdf ) مورد استفاده قرار میگیرد . استفاده روز افزون از تخته های ام دی اف موجب شده تا محصول نوار pvc ( نوار پی وی سی ) هر روز رونق بیشتری بگیرد چرا کا لزوما باید از این محصول در ام دی اف استفاده شود. البته به غیر از ام دی اف در نئوپان نیز از نوار پی وی سی استفاده می شود .

نوار pvc از پلاستیک مقاوم و مواد بسیار مستحکم تولید می شود که در ضخامت یک و دو میلیمتری در عرض های ۲۰ , ۲۸ , ۳۶ و ۵۴ میلیمتری تهیه می شود.

دستگاه لبه چسبان

به مرور استفاده از نوارهای pvc در صنعت چوب گسترش یافت و برای بهره گیری درست و سریع از این محصول دستگاه های لبه چسبان تولید و به بازار عرضه شدند.دلیل اصلی نیز برای تولید دستگاه لبه چسبان بهره گیری بیشتر از محصولاتی همچون نوار pvc بود. و تنها دلیل استفاده از نوار پی وی سی در لبه ام دی اف و نئوپان مقاوم سازی صفحات می باشد . البته از مزایای دیگر نیز می توان به زیبایی بسیار زیبای آن اشاره کرد. نوار های pvc از انواع رنگ ها درست شده و با سلیقه مشتری می توان از آنها استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.