کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

نکات مهم برای جراحی بینی طبیعی

نکات مهم برای جراحی بینی طبیعی

نکات مهم برای جراحی بینی طبیعی : بازار جراحی بینی این روزها به شدت داغ است البته ناگفته نماند که شکل و ظاهر بینی تاثیر به سزایی در قیافه افراد دارد و در برخی از افراد ممکن است به صورت ناخود آگاه به شخصیت و کیفیت آن فرد نیز ربط پیدا کند. ولی  نباید فراموش کرد که  اولین و مهمترین کار بینی نفس کشیدن است پس نباید از دهان نفس بکشیم، از طرف دیگر از بینی برای اشتشمام بوها استفاده می کنیم و همچنین بر روی صدای ما نقش بسزایی دارد و می تواند منبع مشکلاتی مانند آپنه ی خواب و سینوزیت باشد. پس باید در خاطرمان باشد که هدف از جراحی بینی بهبود هارمونی صورت و بینی به همراه حفظ نقش کاربردی بینی باشد. درک اهمیت هر دو جنبه ی زیبایی و کارایی بینی در رسیدن به یک بینی طبیعی و کاربردی ، حیاتی است.

 جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی می تواند به روش های مختلفی ظاهر بینی شما را تغییر دهد:

  • سایز بینی به تناسب سایر اجزای صورت
  • عرض بینی در قسمت پل بینی یا سایز و مکان سوراخ های بینی
  • قوز بینی و افتادگی پل بینی که از نیمرخ نمایان است
  • نوک بینی که بزرگ و گرد، افتاده، سر بالا و یا عقابی است
  • سوراخ های بینی که بزرگ، پهن و یا سر بالا است
  • عدم تقارن بینی

در جراحی بینی نیز همانند بیشتر جراحی های زیبایی، بیمار و دکتر برای رسیدن به یک نظر مشترک با هم همکاری می کنند. ظاهر مصنوعی و غیر طبیعی بینی یکی از بزرگترین مشکلات بیماران بعد از جراحی بینی استکه بیشترین شکایات از جراحان نیز به همین خاطر بوده است کافیست کافیست یک جستجوی کوچک در گوگل برای “جراحی بینی خراب شده” بکنید آنوقت می بینید که چقدر جراحی های خراب شده وجود دارد. بیشتر بیماران به دنبال جراح هایی هستند که طوری کارشان را پیش ببرند که عمل بینی شان معلوم نباشد و طبیعی به نظر برسد و یا اینکه بینی آنها را طوری جراحی کند که به صورتشان بیاید.

تقریبا همیشه، هدف نهایی هر جراحی بینی اصلاح ویژگی های بینی از جمله شکل، سایز و عرض بینی است بدون اینکه ظاهر آن مصنوعی شود.

چطور بعد از عمل یک بینی طبیعی داشته باشیم

همه ی عمل های بینی خوب ، یک ویژگی مشترک دارند : ظاهر طبیعی

یکی از ساده ترین  و مهم ترین نکات در جذاب بودن عمل بینی این است که باید بینی با سایر اجزای صورت تناسب و همخوانی داشته باشند. برای بیشتر بیماران کلید رسیدن به یک هارمونی بین بینی و سایر اجزای صورت این است که ویژگی های منحصر به فرد خود بیمار را به حساب بیاوریم.

نباید همه به دنبال بینی سربالا و کوچک فلان در هنرپیشه باشند بهتر است قبل از نتیجه گیری قطعی برای شکل بینی خود به عکس های قدیمی خودشان یا عکس های افراد معمولی نگاه کنند. افراد مشهور اینستاگرام و فیسبوک استاندارد های غیر واقعی را برای ظاهر یک فرد ایجاد کرده اند. موفق ترین درخواست ها آنهایی هستند که از افراد واقعی با انتظارات واقعی نشئت گرفته اند.

یکی از مراحل ایجاد یک بینی طبیعی این است که قبول کنیم کدام قسمت های بینی در حال حاضر خوب است.

اگر قسمت هایی از بینی در حال حاضر خوب است بهتر است خرابش نکنیم و بگذاریم جزئی از ویژگی های منحصر به فرد ما باقی بماند. امکان این وجود دارد که در هنگام جراحی بینی فقط قسمت هایی از بینی که مشکل دارند تغییر کند و قسمت هایی که مشکلی ندارند به همان شکل باقی بماند.

تاثیر ویژگی های نژادی در جراحی

در هنگام جراحی بینی باید به ویژگی های نژادی توجه شود کسانی که از ویژگی های ارثی خود راضی هستند و به آن افتخار می کنند باید  جراحی بینی باید به نحوی انجام شود که ظاهر ویژگی های منحصر به فرد آنها زیاد تغییر نکند و با سایر ویژگی های نژادی شان همخوانی داشته باشد.

برای دستیابی به یک بینی طبیعی باید مشخصات صورت هر فرد را در نظر گرفت که این مشخصات عبارتند از:

  • طول و عرض صورت
  • زوایای کلی یا نوع گردی صورت
  • برجستگی چانه
  • سایز گونه ها و چشم ها
  • شخصیت کلی افراد

شاید فکر کنید که فارغ از شکل ظاهری صورت تان یک بینی خیلی کوچک و سربالا می خواهید شاید این در تصور شما خوب باشد ولی واقعیت این است یک بینی گرد کوچک برای یک صورت بزرگ زاویه دار مناسب نیست. زیرا روند طبیعی رشد انسان یک صورت زاویه دار بزرگ با یک بینی کوچک و گرد تولید نمی کند.

ویژگی های ذاتی و طبیعی که در بینی وجود دارند از این قبیل است :

  • خطوط محیط بینی صاف و هموار است به طوری که هیچ قاعده ی بی نظمی در آن وجود ندارد
  • بینی به طور طبیعی و پیوسته از بین چشم ها تا نوک بینی جریان می یابد
  • پل بینی با شکل و ظاهر نوک بینی تناسب پیدا می کند

چطور کارایی بینی بهبود می یابد؟

در حالت کلی کارایی خوب یک بینی وقتی مشخص می شود که فرد مشکلات تنفسی نداشته باشد. این کارایی خوب نیازمند موارد زیر است:

  • تیغه یا سپتوم بینی صاف است یا به عبارتی مانعی بر سر جریان هوا وجود ندارد
  • تنفس از سوراخ های بینی به صورت یکسان و متقارن است
  • ورودی سوراخ های بینی یا دیواره های جانبی بینی هنگام تنفس عمیق بسته نمی شود
  • هنگام تنفس صدای سوت مانند یا هر گونه صدای قابل شنیدن دیگری ایجاد نمی شود.
  • اگر خصوصیت های ذکر شده را در عمل جراحی بینی در نظر بگیریم  در آن صورت می توانیم یک بینی طبیعی و کاربردی را بدست بیاوریم.

راز های داشتن یک بینی خوش فرم و طبیعی با جراحی بینی

ساختار بینی تاثیر به سزایی در شکل طبیعی و زیبایی بینی برای عمل دارد .بینی ها به دو دسته استخوانی و گوشتی تقسیم می شوند و ضخامت پوست عامل اصلی تعیین کننده نوع بینی است .

بینی های استخوانی دارای پوست نازکی هستند و اسکلت بینی قوی است تغییرات جراحی به راحتی اعمال می شود در صورتی که بینی های گوشتی دارای پوست ضخیمی هستند در این صورت جراح بینی باید با دقت بیشتری طرافت های جراحی را به کار گیرد و کار سخت تر است بنابراین اگر بینی گوشتی دارید باید کمی سطح انتظاراتتان را پایین بیاورید.

جراحی زیبایی بینی یک راه موثر برای تغییر ظاهر صورت و بینی است. هنگامی که این جراحی توسط یک جراح بینی با تجربه انجام شود، می توان به نتایج مطلوب دست یافت. اگر متقاضی جراحی بینی هستید با مطالعه موارد زیر می توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با جراحی بینی به دست آورید.

راز اول : جلسه مشاوره بسیار مهم است

در جلسه مشاوره بیمار می تواند انتظارات خود را از جراحی بیان کند و از طرف مقابل هم جراح سوالاتی از سوابق بیماری بیمار می پرسد. در بیشتر موارد، بیماران می توانند نمونه های قبلی جراحی آن دکتر را ببینند. بعد از اینکه قسمت پرسش و پاسخ بین بیمار و جراح به اتمام رسید، جراح روش پیشنهادی را برای دستیابی بیمار به اهدافش بیان می کند.

راز دوم : دستورالعمل های بعد از جراحی را باید خوب بدانید

قبل از جراحی یکسری  دستورالعمل هایی به بیمار داده می شوند که باید پیروی کنند. بیشتر جراحی های زیبایی صورت با بیهوشی عمومی انجام می شود. بعد از جراحی چند روز کبودی و تورم اطراف چشم تان مشاهده خواهید کرد و بینی تان تا چند روز توسط گاز پانسمان بسته خواهد بود. ورم بینی در حالت طبیعی حدود یک ماه طول می کشد تا به طور کامل خوب شود و برای اینکه نتیجه ی نهایی بینی مشخص شود ممکن است این زمان به یکسال هم برسد (برای بینی های گوشتی ممکن است بیش از یکسال زمان لازم باشد).

استراحت بعد از جراحی بسیار مهم است  و فعالیت های شدید اکیدا ممنوع است و در نهایت برای مشاهده ی نتایج طبیعی، توصیه می شود بیماران تمام دستورالعمل های پس از عمل جراحی بینی را پیروی کرده، در صورت نیاز با دکترشان ارتباط داشته باشند و علاوه بر مراقبت از بینی، یک شیوه ی زندگی سالم را در پیش بگیرند.

راز سوم : نکته مهم برای اینکه بینی طبیعی باشد.

جراحی زیبایی بینی باید نتایج طبیعی به ارمغان بیاورد. جراحان زیبایی خوب،علاوه بر درنظر گرفتن نیازها و انتظارات بیمار سعی می کنند روش اصولی و تخصصی را دنبال کنند . بیماران هم باید این را درک کنند هدف از جراحی بینی فقط زیبا ساختن بینی نیست بلکه چیزی که باهث می شود شما اطهار رضایت نمائید هارمونی اجزای صورت با هم است . جراحان همیشه بهترین پیشنهادات را با توجه به نیاز های بیماران به آنها ارائه می دهند.

هنگامی که بیماران برای جراحی بینی تصمیم خودشان را می گیرند، منافع این جراحی می تواند فراتر از اهداف زیبایی باشد. جراحی بینی می تواند علاوه بر بهبود و اصلاح ظاهر صورت و بینی بیمار، عملکرد بینی را نیز بهبود داد و به جذابیت طبیعی او که همیشه به دنبال آن بوده اضافه کند.

برچسب ها: بینی, جراح بینی, جراحی بینی طبیعی, زیبا سازی بینی, زیبایی بینی, متخصص جراحی بینی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.