کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج : تانک تونر ,یونیت درام,نحوه ی شارژ کردن اصولی کارتریج ,به طور کلی کارتریج از قطعات بالا که ذکر شد تشکیل شده که در کلاسهای آموزش شارژ کارتریج این آموزشگاه به طور اصولی هر بخش توضیح داده شده و تمامی ایرادهای مربوط به هر کارتریج چه رنگی و چه سیاه و سفید نیز به دانشجو به صورت عملی آموخته می شود. این روش باعث می شود که به صورت خیلی ساده و عملی بعد از اتمام کلاس دانشجو دید فنی کاملی از نظر شارژ انواع کارتریج پیدا کند.

 همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره شد ، پرینتر های لیزری به عنوان پر کاربرد ترین پرینتر ها در حال استفاده می باشند ، باتوجه به کارایی خوب این پرینتر ها ، سرعت و دقت بالای صفحات پرینت شده ، هزینه ی پایین پرینت به ازای هر پرینت نسبت به سایر پرینتر ها ، باعث شده است پرینتر های لیزری سهم اعظمی از بازار را به خود اختصاص دهند. مهمترین سرویس مورد نیاز برای پرینتر های لیزری ، شارژ کارتریج آن ها می باشد، از مهمترین علایم نیاز پرینتر برای شارژ کارتریج کم رنگ شدن صفحات پرینت شده است . در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ی شارژ کارتریج آشنا کرده و انواع کارتریج ها را برایتان معرفی کنیم، با ما همراه باشید..

اصول فنی شارژ کارتریج

برای شارژ کارتریج ابتدا کارتریج را از دستگاه پرینتر خارج کرده و با استفاده از پیچ گوشتی چهارسو  پیچ صفحه نگه دارنده ی درام را باز کنید (این صفحه به شکل L می باشد).

 شارژ کارتریج

درپوش نگه دارنده ی درام را بردارید(مواظب فنر شاتر درام نیز باشید)

 

شارژ کارتریج

فنر شاتر درام را بر روی صفحه محافظ L شکل که از کارتریج جدا کرده اید بگذارید

شارژ کارتریج

برای جدا سازی درام ، کارتریج را در دو دست خود به صورت زیر نگه داشته و با دست راست قسمت پایینی را به سمت جلو و با دست چپ درام را به سمت خودتان بکشید.

شارژ کارتریج

کار اصلی پرینتر را در پرینت صفحات ، درام انجام می دهد، صفحه بیرونی آن خیلی حساس بوده و در صورت افتادن خط و خش بر روی آن صفحات پرینت شده دچار مشکل خواهند شد و کیفیت لازم را نخواهند داشت پس هنگام شارژ کارتریج مواظب درام باشید..

شارژ کارتریج

پس از جدا سازی درام از بدنه اصلی کارتریج، درام را از قسمت دنده دار مقداری بلند کرده و در جهت خلاف عقربه های ساعت همزمان که می چرخانید ، به سمت بیرون بکشید تا از محور خود خارج شود. درام را با یک دستمال کاملا نرم پاک کرده و از تابش مستقیم نور آفتاب روی آن جلوگیری کنید.

شارژ کارتریج

پس از جدا سازی درام PCR را به آرامی بیرون بکشید،آن را با یک دستمال کاغذی تمیز کرده و مانع از برخوردش با گریس شوید.

شارژ کارتریج

پیچ های نگهدارنده ی وایپر بلید را باز کرده و پودر های سوخته را از داخل آن با استفاده از دمنده های بادی خارج کنید.

شارژ کارتریج

بلید را در جای خود گذاشته و پیچ های آن را ببندید.

شارژ کارتریج

PCR  را در جای خود بگذارید و درام را به همان شکلی که خارج کرده بودید در محل قرار گیری خود بگذارید، پایه آن را گذاشته و در سمت جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا جا بیافتد.

شارژ کارتریج

در قسمت مخزن دو پیچ درپوش را باز کرده و پس از برداشتن آن، چرخ دنده ها را جدا کنید.

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج

از طرف دیگر نیز پیچ درپوش را باز کرده و آن را جدا کنید.

شارژ کارتریج

پس از رها سازی کامل غلطک مغناطیسی آن را به دقت خارج کرده و با دمنده های بادی آن را تمیز کنید.

شارژ کارتریج

دو پیچ نگهدارنده ی نوار پلاستیکی را باز کرده و آن را نیز جدا کنید.

شارژ کارتریج

مخزن تونر را قبل از شارژ کارتریج با دمنده بادی کاملا پاک کرده و پودر مورد نظر را به اندازه ی استاندارد پر کنید، توجه داشته باشید که ممکن است در صورت پر شدن کامل مخزن با پرینت های صفحات کاملا سیاه روبرو شوید که اصلا خوشایند نیست.

 شارژ کارتریج

نوار پلاستیکی را در جای خود گذاشته و پیچ های آن را محکم ببندید.

شارژ کارتریج

در پوش سمت چپ را بسته و در سمت راست چرخ دنده ها را به همان شکلی که خارج شده بودند جاگذاری می کنیم و درپوش این قسمن را نیز می بندیم.

شارژ کارتریج

 

پس از اتمام کار بخش درام دار را به مخزن وصل کرده و آن را جاسازی کنید

شارژ کارتریج

در پوشی را که در ابتدای کار باز رده بودید را نیز در محل خود قرار داده و ببندید.

 

شارژ کارتریج

در انتها ی کار فنر شاتر را جاسازی کرده و کار را تمام کنید.

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج با موفقیت به اتمام رسید و شمامی توانید از آن استفاده کنید. کارتریج ها با توجه به تنوع چاپگر ها در مدل ها و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته شده اند و ممکن است هرکدام از آن ها از یک روش اختصاصی برای شارژ استفاده کنند ، در دوره های آموزشی برگزار شده در این موسسه کارآموزان با تمامی روش های شارژ کارتریج و انواع پودر های موجود برای شارژ کارتریج آشنا شده و در بخش تعمیرات ماشین های اداری نیز تعمیرات کارتریج را به صورت کامل یاد می گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.