کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

درمارولر چینی

درمارولر چینی | چرا از درمارولر های چینی و دارای ۵۴۰ سوزن استفاده نکنید

درمارولر چینی | چرا از درمارولرهای چینی و دارای ۵۴۰ سوزن استفاده نباید کرد؟ امروزه در بازار درمارولر های زیادی وجود دارد و اکثر ان ها دارای ۵۴۰ سوزن می باشند . ولی این مدل درمارولر ها اصلا توصیه نمی شود که دلیل ان را با برخی از مطالب علمی بیان می کنیم .

درمارولر چینی

ألایل عدم استفاده از درمارولر چینی

  1. به دلیل تراکم شدید سوزن ها کنار هم پوست شما توسط این درمارولر دارای ۵۴۰ سوزن در اصل بر روی پوست ( به جای ایجاد کانال پوستی ) برش های ممتد و متوالی به دلیل تراکم زیاد) ایجاد می کند که این باعث ایجاد اسکار و زخم به جای ترمیم پوست و آسیب شدید به پوست و ریکاوری ( بهبود مجدد ) بسیار طولانی مدت پوست شما می گردد .
  2. با توجه به برش ۳ گوش این سوزن ها ، سوزن به صورت کامل در پوست فرو نمی رود و این نیز نتیجه را در بر نخواهد داشت و فقط منجربه سوراخ کردن پوست می شود نه تحریک کردن ، لذا تاثیری از درمارولینگ با استفاده این محصول دریافت نخواهد شد .
  3. تحریک پوست توسط ۵۴۰ عدد سوزن در اصل آسیب رساندن به پوست می باشد و هیچ مدرک بین المللی و تاییدیه ای توسط سازمان جهانی غدا و دارو (FDA) نسبت به درمارولر دارای ۵۴۰ سوزن وجود ندارد و صرفا به دلیل قیمت پایین آن در بازار های محلی موجود است .
  4. برای استفاده درمارولر ، از مدل های استاندارد با سوزن های پزشکی و دارای مدرک و تاییدیه بین المللی استفاده کنید تا در کنار مشاهده نتیجه درمان و بهبودی پوست تان از آسیب رساندن به پوست خود خودداری کنید .
  5. به دلیل قیمت پایین این درمارولر ها ، از مواد اولیه نامرغوب و نسبتا غیر بهداشتی استفاده شده و استریلیزه شده نیز نمیباشد ، هرچند این عیب باعث ایجاد مشکل پوستی نمی شود اما احتمال بسیار کم وقوع آن موجب عفونت های پوستی میشود،همچنین کیفیت نتیجه ای را در بر نخواهد داشت.
  6. به منظور استفاده اقتصادی ، تولید کنندگان این محصول از سوزن های پزشکی استفاده نکرده و همچنین براساس نتیجه گیری مصرف کننده و ترمیم پوستی تهیه و تولید نشده است (صرفا محصولی بازاری و برای فروش) و هیچ مدرک و تاییدیه بین المللی برای محتوی ۵۴۰ سوزن وجود ندارد .

شما اگر قصد دارید یک درمارولر بخرید حتما باید قبل از خرید اطالاعات زیادی نسبت به ان داشته باشید . جنس رولر بسیار حائز اهمیت است و همچنین استریلیزه شدن دستگاه در حین بسته بندی برای ایمن شدن دستگاه جهت استفاده سالم تر و بهداشتی و عدم انتقال هر نوع میکروبی برای انتقال به پوست را انجام میدهد . همچنین شما باید بدانید که تعداد بیشتر سوزن دلیلی جهت درمان سریع تر یا موثر تر نمی باشد . سوزن های مخصوص درمارولر حتما باید از جنس فولاد ضدزنگ و ضدخوردگی پزشکی به کار برده شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.