کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

نتایج درازمدت جراحى زیبایی سینه

نتایج درازمدت جراحى زیبایی سینه 

نتایج دراز مدت جراحى زیبایی سینه : جراحی زیبایی سینه که با هدف تناسب اندام انجام می شود ، و معمولا شامل پروتز ، لیفت یا کوچک کردن می باشد ، در دراز مدت یکسری نتایجی را خواهد داشت . و تغییراتی در آن ایجاد می شود .

نتایج دراز مدت جراحى زیبایی سینه

در ادامه ی این مقاله در مورد نتایج دراز مدت جراحی زیبابی سینه صحبت خواهیم کرد .

تغییرات وزن :

با تغییر وزن و کم و زیاد شدن وزن در نتایج حاصل از جراحی زیبایی سینه یکسری تغییراتی ایجاد می شود . افزایش وزن منجر به بزرگ شدن سینه های کوچک شده یا ماموپلاستی شده می شود ، و کاهش وزن شلی و افتادگی سینه یا مشاهده شدن پروتز را به دنبال خواهد داشت . تغییرات در جراحی زیبایی سینه با تغییر وزن تا ۵ درصد قابل اغماض می باشد ولی بیشتر از ۱۰ درصد بسیار قابل توجه می شود .

ترمیم زخم بعد از جراحی زیبایی سینه :

بعد از اینکه عمل جراحی زیبایی سینه انجام شد ، ترمیم زخم بعد از عمل هم ضروری است . در تعیین نوع و اندازه و شکل زخم جراحی علاوه بر تکنیک جراحی زیبایی سینه ، مراقبت های بیمار نیز مهم است . برای ترمیم زخم ژنتیک و موارد بیوشیمیایی برای ترمیم نیز حائز اهمیت می باشد . بعد از عمل جراحی زیبایی سینه ، مشکل بد زخمی و گوشت اضافی نتایج نامناسبی را در پی خواهد داشت .

ژنتیک پوست :

ژنتیک پوست یک موضوع بسیار مهم بعد از عمل جراحی زیبایی سینه می باشد . بانوانی هستند که ، زایمان های پی در پی پوست سینه و شکمشان صاف بوده و تغییرات قابل توجهی نمی کند . در مقابل افرادی هم هستند که ، در پی یک حاملگی ، افزایش وزن چند کیلویی و لاغری در پی آن ، دچار ترک های پوستی شدید می شوند . دلیل این موضوع ژنتیک است ، چرا که میزان ضخامت پوست ، فیبرهای کلاژن و الاستین در واحد سطح در بین افراد با نژاد های مختلف ، متفاوت است .

الیاف الاستین در پوست منجر به کشش پوست و بازگشت پوست به حالت اولیه می شود ، در این میان افرادی کع آلاستین پوست شان بیشتر است ، در صورت حامله شدن و افزایش وزن ، و دوباره بعد از حاملگی و کاهش وزن شکل اولیه سینه خود را خواهند داشت . ولی اگر میزن آلاستین پوست کم باشد ، پوست و سینه شل و افتاده شده و ترک های پوستی را در پی خواهد داشت .

ایجاد تغییرات هورمونی بعد از جراحی زیبایی سینه :

اندازه سینه ی بانوان ؛ حجم و فرم سینه به ترشح یا عدم ترشح هورمون های استروژن ، پروژسترون ،  پرولاکتین ، تستوسترون و … وابسته است . ایجاد اختلال در ترشح هرکدام از این هورمون ها ، بزرگی ، کوچکی و یا شل شدن سینه را در پی خواهد داشت .

فردی کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی سینه است که پوست مناسب ، بالانس هورمونی مناسب و تغذیه و رژیم غذایی مناسبی داشته باشد . باید بگوییم که حاملگی و شیردهی بعد از عمل ، چاقی و لاغری، رژیم غذایی شدید، مشکلات تخمدانی، یائسگی ،، تمایل ژنتیکی یا فردی به گوشت اضافه و ترمیم زخم بد نتایج حاصل از عمل جراحی زیبایی سینه را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

نتیجه گیری حاصل این است که ، بیمار کاندید عمل جراحی زیبایی سینه در صورتی که پوست خوب ، بالانس هورمونی مناسب ، تغذیه و رژیم غذایی مناسب داشته باشد ، نتایج حاصل از عمل جراحی زیبایی سینه اثر بخش تر و ماندگارتر خواهد بود . حاملگی و شیردهی بعد از عمل ، چاقی و لاغری، رژیم غذایی شدید، مشکلات تخمدانی، یائسگی ، تمایل ژنتیکی یا پروتز های بسیار بزرگ و سنگین، همه این موارد ممکن است در نتیجه ی حاصل از عمل مضر باشد و به میزان شدت نتیجه ی مطلوب را از بین ببرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.