کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

ماموپلاستی | جراحی زیبایی سینه

ماموپلاستی | جراحی زیبایی سینه , متخصص عمل زیبایی سینه

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

ماموپلاستی | جراحی زیبایی سینه , متخصص جراحی زیبایی سینه , عمل زیبایی سینه , هزینه جراحی زیبایی سینه , بزرگ و کوچک کردن سینه با عمل زیبایی , بازسازی و بالا کشیدن سینه با جراحی زیبایی سینه , جراحی زیبایی سینه در تهران , مدت زمان بهبودی بعد از عمل زیبایی سینه , خوش فرم کردن سینه با عمل زیبایی سینه : همه ی افراد خواهان و طرفدار داشتن اندام متناسب هستند ، چرا که اندام متناسب اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد . چه بسا افرادی هستند که به دلیل بد فرم بودن اندامشان از حضور در اجتماع خجل می شوند .

جراحی زیبایی سینه

در این میان سینه های خوش فرم ، با اندازه ی مناسب در تناسب اندام بانوان بسیار موثر است . عده ای از بانوان به علت نافرم بودن ، بزرگ بودن یا کوچک بودن سینه ها که تناسب اندام آن ها را به هم می زند ، ناراضی هستند و برای حل این مشکل به جراحی زیبایی سینه اقدام می کنند . علاوه بر این عده ای از بانوان به سرطان سینه مبتلا می شوند ، که در نهایت نیاز به بازسازی سینه دارند ، این عامل هم علت دیگر روی آوردن بانوان به عمل جراحی زیبایی سینه می باشد . در ادامه ی این مقاله در مورد جراحی زیبایی سینه بیشتر بحث می کنیم .

بزرگ کردن سینه (پروتز سینه) در جراحی زیبایی سینه

بزرگ کردم سینه در جراحی سینه به منظور تناسب اندام انجام می شود ، این عمل جراحی نیاز به بیهوشی دارد ، و به مدت زمان یک ساعت طول می کشد . اگر شما اقدام به عمل جراحی زیبایی سینه کردی ، حتما برای خود همراه داشته باشید . بعد از گذشت سه روز از عمل جراحی زیبایی سینه شما می توانید ، به فعالیت خود ادامه دهید . توصیه ی ما به شما این است که قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی سینه با پزشک جلسه ی مشاوره ای را داشته باشید ، اطلاعات کافی در مورد این جراجی کسب کرده و آگاهانه نسبت به عمل جراحی زیبایی سینه اقدام کنید ، مصرف هرگونه دارو را به پزشک خود اطلاع دهید . عمل جراحی زیبایی سینه چندان دردناک نیست ، و مشکلی در شیردهی بانوان ایجاد نخواهد کرد .

برای انجام جراحی زیبایی سینه ، جراح برش خطی به طول پنج سانتی متر در زیر چین زیر سینه انجام داده وپروتز را همان قسمت جایگذاری می کند . البته در بعضی از افراد پروتز از طریق دور هاله سینه جای گذاری می گردد .

فتوگرافی قبل از جراحی زیبایی سینه ضروری است .

نکات قابل توجه بعد از عمل بزرگ کردن زیبایی سینه

بعد از انجا عمل بزرگ کردن سینه باید یکسری مراقبت هایی را انجام داد ، و به یکسری موارد دقت کرد :

  • برای جلوگیری از بروز عفونت در ۴۸ ساعت اول به هیچ عنوان ، پانسمان را باز نکنید . و حرکات مربوط به دست و بازو را انجام ندهید .
  • در هنگام خواب و استراحت به صورت نیمه نشسته باشید ، و از دو بالش استفاده کنید .
  • فعالیت های ورزشی سنگین انجام ندهید ، و از سوتین طبی استفاده کنید .
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک را سر ساعت مصرف کنید ، و از داروهای دیگر استفاده نکنید .
  • بعد از گذشت دو هفته بخیه ها برداشته می شوند .

کوچک کردن سینه در جراحی زیبایی سینه

بانوانی هم هستند ، که از مشکل بزرگ بودن سینه رنج می برند ، برای این بانوان عمل جراحی زیبایی سینه با هدف کوچک کردن سینه انجام می شود ، به عمل کوچک کردن سینه ماموپلاستی نیز گفته می شود . این عمل نیز همانند عمل بزرگ کردن سینه است و تنها تفاوت آن این است که برای عمل جراحی کوچک کردن سینه به دو ساعت زمان نیاز است .

پزشک برای عمل جراحی کوچک کردن سینه برشی از دور هاله قهوه ای و دیگری یک برش عمودی تا چین زیر سینه انجام می دهد .در عمل ماموپلاستی امکان عدم تقارن سینه ها وجود دارد ، و نمی توان گفت که صد در صد سینه ها متقارن خواهند شد ، چرا که اندازه واقعی سینه ها بعد از گذشت شش ماه مشخص می شود . برای کاهش درد ناشی از عمل جراحی زیبایی سینه استفاده از داروهای آنتی اسکار توصیه می شود .

نکات قابل توجه بعد از عمل بزرگ کردن زیبایی سینه و ماموپلاستی

نکاتی که باید بعد از عمل ماموپلاستی رعایت شود شامل موارد زیر می باشد :

  • برای جلوگیری از بروز عفونت در ۴۸ ساعت اول به هیچ عنوان ، پانسمان را باز نکنید . و حرکات مربوط به دست و بازو را انجام ندهید .
  • قبل از باز شدن درن ها استحمام نکنید .
  • فعالیت های ورزشی سنگین انجام ندهید .
  • به مدت یک ماه از سوتین طبی استفاده کنید .
  • در صورت حساسیت به داروهای تجویز شده ، موضوع را به پزشک اطلاع دهید .

نکات قابل توجه ماستوپکسی یا همان بالا کشیدن سینه

ماستوپکسی عمل زیبایی سرپایی می باشد ، و بیمار پس از یک ساعت ونیم جراحی در همان روز از کلینیک مرخصو می شود . این عمل دردناک نیست . و فرد بعد از گذشت سه روز از عمل جراحی زیبایی سینه می تواند ، به فعالیت خود ادامه دهد . قبل از شروع هر عمل زیبایی در صورت مصرف داروی خاص ، موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید . برای انجام این عمل جراح برای بالا کشیدن سینه برشی در دور هاله سینه انجام داده و یک برش عمودی تا چین زیر سینه می زند .

در مورد ماستوپکسی یا همان بالا کشیدن سینه یکسری نکاتی وجود دارد ، که رعایت آن ها بسیار حائز اهمیت است ، این نکات عبارتند از :

  • برای جلوگیری از بروز عفونت در ۴۸ ساعت اول به هیچ عنوان ، پانسمان را باز نکنید .
  • به مدت دو روز بعد از عمل درن ها باز می شوند ، تا زمان باز نشدن آن ها از استحمام کردن بپرهیزید .
  • فعالیت های ورزشی سنگین انجام ندهید .
  • به مدت یک ماه از سوتین طبی استفاده کنید .
  • در صورت حساسیت به داروهای تجویز شده ، موضوع را به پزشک اطلاع دهید .

بازسازی سینه با جراحی زیبایی سینه ( ماموپلاستی )

یکی دیگر از علت های بازسازی سینه با جراحی زیبایی سینه ، وجود سرطان سینه است ، سرطان سینه در بین بانوان بسیار سایع می باشد . البته این سرطان جای نگرانی ندارد ، و قابل تشخیص و کنترل است . در ادامه راه های بازسازی سینه را توضیح می دهیم .

استفاده از پروتز ، و یا نشوج سایر قسمت های بدن و یا ترکیب این دو روش برای عمل جراحی زیبایی سینه انجام می شود و می توان بازسازی سینه را با این روش انجام داد . در افراد با پوست کافی عمل پروتز گذاری در همان مرحله ی اول انجام می شود . و نوک سینه بعد از گذشت ۶ ماه ترمیم خواهد شد . ولی اگر پوست سینه به اندازه کافی نباشد ، در آن صورت از یک گشاد کننده استفاده می شود و سپس پروتز گذاری و در نهایت نوک سینه بازسازی می شود .

در بانوان با پوست سینه ی خشک که بع علت رادیوتراپی رخ داده ، از نسوج قسمت های دیگر بدن استفاده می شود . در بانوانی که به خاطر سرطان زیبایی اندام خود را از دست داده اند ، عمل بازسازی سینه برای زیبایی و افزایش اعتماد به نفس اهمیت دارد .

برچسب ها: جراحی, زیبایی, زیبایی سینه, سینه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.