کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

ایا افرادی که مشکل ناراحتی قلبی یا دیابت دارند می توانند کاشت مو انجام دهند؟

ایا افرادی که مشکل ناراحتی قلبی یا دیابت دارند می توانند کاشت مو انجام دهند؟

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

کاشت مو در افراد دیابتی , آیا افرادی که مشکل ناراحتی قلبی یا دیابت دارند می توانند کاشت مو انجام دهند؟ :  این افراد یعنی بیمارانی که دیابت دارند یا بیماری قبلی دارند خواستار کاشت مو هستند ولی بهترین و مناسب ترین راه درمان برای ان ها ترمیم مو است. ترمیم مو یک شیوه نوین است که توجه افراد زیادی را جلب خود کرده است. این روش بهترین شکل درمان است که کارشناسان و متخصصان مرکز تخصصی مو توانسته اند این شیوه درمان را به بهترین کیفیت ممکن برسانند.

کاشت مو در افراد دیابتی


اما ترمیم مو چه مزایا هایی برای بیماران قبلی و دیابتی دارد؟

  • تنها مشکلی که عزیزان دیابتی و قلبی به سوی ترمیم مو کشانده است بدون جراحی بودن آن است
  • تراکم طبیعی یکی از عوامل مهم در ترمیم مو به شمار می رود
  • از بهترین مزیت های ترمیم مو می توان به بدون خونریزی آن نام برد
  • شما تا هر اندازه بلندی موی دلخواه خود را می توانید با کاشت مو ممکن سازید
  • از دیگر ویژگی های کاشت مو به نیاز نداشتن به بانک موی فرد اشاره کرد

بطور کلی ترمیم مو با ظرافت ها و روش های ظریف خود توانسته رضایت بسیاری از متقاضیان را جلب کند . و تنها راه برای این عزیزان به حساب آید. ترمیم مو این مزیت را دارد که موهای خود را به هر صورتی که دوست دارید حالت دهید. (تنها سیستمی است که می توان موها را به سمت بالا برس کرد) و به راحتی به حمام و استخر بروید. در امر ترمیم موی بانوان، ظاهر مو ۱۰۰% طبیعی است و به هیچ عنوان موی ترمیم مو قابل تشخیص نیست.

بررسی ترمیم مو

ترمیم مو را می توان یک راه حل مناسب دانست زیرا نه عمل جراحی و بخیه در آن وجود دارد و نه سوراخ کردن سر جهت کاشت مو به همین دلیل دیگر از عواقب کاشت مو آسوده خواهید شد.

ترمیم به سه روش انجام میشود :

۱- روش بافت شبکه ای : 

که موها به این شبکه متصل هستند و این شبکه به موهای محکم در قسمت دور سر بافت زده می شود و به صورت نامحسوس می باشد و در حالت کشیده شدن هم از سر جدا نخواهد شد .اما بسته به میزان رشد موی شخص، باید در فواصل مختلف جهت فیکس کردن موها مراجعه نماید.

۲- روش بافت رشته ای : در این روش موها به صورت رشته ای کنار هم قرار میگیرند و به ساقه های موی شخص بافت زده می شوند و قسمت های خالی سر را می پوشانند. در این روش نیز جهت فیکس کردن بافت باید در فواصل معین به کلینیک مراجعه شود.

۳- استفاده از کیلیپس : بیشتر افراد با این روش آشنا هستند و مناسب خانمهایی می باشد که دارای موهای بلند هستند و کلیپس را به صورت شانه ای و یا قفلی به موهای خود متصل میکنند.

۴- روش چسب یا تیپ : در این روش شبکه موی ترمیمی با چسب مخصوص که منشا گیاهی دارد و کاملا بی ضرر می باشد روی قسمت خالی سر قرار میگیرد. این چسب به گونه ای می باشد که فقط با مایع مخصوص از سر جدا می شود و ضد آب و ضد عرق می باشد و بدون هیچ گونه عوارض ارائه شده است.

کاشت موی سر

روش های زیادی برای کاشت مو وجود دارد که می توان به کاشت مو به روش FUT که از اولین روش کاشت مو می باشد اشاره کرد بعد از سال ها که کاشت مو با روش FUT به علم پزشکی معرفی شد ایراداتی به این روش گرفته شد از جمله برداشتن چربی سر و بجا ماندن خط اسکار و از همه بدتر بجا ماندن خط بخیه که برای هیچ فردی قابل تحمل نبود.

کاشت مو در افراد دیابتی

بعد از سال ها محققان و دانشمندان روش جدیدی از کاشت مو را معرفی کردند که تحت عنوان ترمیم مو به روش FIT بود تفاوت میان این روش با روش قبلی در این است که در این روش موها در زمان برداشت بصورت تار به تار برداشته می شود و هیچگونه آسیبی به ناحیه گالا وارد نمی شود اما این روش هم برای خود ایرادات و نقطه ضعف هایی دارد بعنوان مثال یکی از بزرگترین اشتباهات این روش استفاده از هلدر های دستی می باشد که در زمان برداشت فولیکول های مو به فولیکول های همسایه آسیب می رساند و باعث میشود که آنها از بین می رود دومین عیب و ایراد این روش خونریزی بیش از حد آن می باشد که در حین کاشت مو مخصوصا در زمان برداشت بش از حد ممکن خون از بیمار رفته و باعث مشکلات خاص خود می شود.

بهترین و جدیدترین روش ترمیم مو که به جامعه پزشکی معرفی شده ترمیم مو به روش SUT می باشد که تحولی عظیمی را در حوزه کاشت مو بنا کرده یکی از قدرت های این روش استفاده از دستگاه اتوماتیک است که تمام مراحا برداشت ، نگهداری و کاشت همگی طبق پروسه خاص و متفاوتی انجام میشود .

کاشت مو به روش SUT کارایی و ویژگی های مناسب زیادی دارد که یکی از ان ها کاشت ۱۴۰۰ مو در یک روز است که این ویژگی باعث شده این روش از اهمیت میژه ای برخوردار باشد.

برچسب ها: بهترین پزشک مو , پزشک متخصص مو , پزشک مو در تهران, پزشک مو, دکتر مو, زیبایی مو, کلینیک مو, متخصص مو, مو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.