کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

درمارولر , دستگاه درمارولر برای جوانسازی پوست صورت و دست

درمارولر , دستگاه درمارولر برای جوانسازی پوست صورت و دست

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

درمارولر , دستگاه درمارولر برای جوانسازی پوست صورت و دست : درمارولر همانند شکل زیر که می بینید دستگاهی برای جوانسازی پوست است که دارای ساختاری بسیار ساده است . همانطور که مشاهده می کنید دستگاه درمارولر دارای یک غلطک می باشد که روی آن با سوزن های بسیار ظریف و تیزی پوشیده شده است . استفاده از دستگاه درمارولر برای جوانسازی و درمان برخی از بیماری های زیبایی پوست بسیار موثر می باشد .

با حرکت دادن درمارولر بر روی پوست , سوراخهای بسیار ریزی در پوست ایجاد می شود که پوست برای ترمیم خود و این سوراخها اقدام به کلاژن سازی می کند که با شدت بیشتری این کار صورت می پذیرد در نتیجه در مدت زمان اندک پوست جوان رشد می کند و قابل لمس است.

درمارولر

نکته قابل توجه در استفاده از دستگاه درمارولر این است که نتیجه و اثر بخشی آن به نسبت سادگی اش حتی از دستگاه های گران قیمت مانند میکرونیدلینگ و درماپن نیز بیشتر است از این رو متخصص پوست و مو و زیبایی اکثرا به استفاده از درمارولر برای جوانسازی پوست دست و صورت توصیه می کنند .حتی خود نیز در کلینیک زیبایی خودشان از این دستگاه بهرمند هستند.

عملکرد درمارولر

عملکرد درمارولر بدین شکل است که با کشیدن بر روی پوست , سوزنهای سری دستگاه بدون اینکه آسیبی به پوست وارد کنند منافذ ریزی را روی لایه سطحی پوست ایجاد می کنند. به دلیل ریز بودن منافذ در همان لحظات ابتدای بسته می شوند ولی هدف استفاده از درمارولر ایجاد منافذ بر روی پوست نیست بلکه تحریک کردن پوست برای تولید کلاژن جدید است .با این عمل پوست شروع به تولید کلاژن های زیادی می کند که موجب جوانسازی و ترمیم پوست می شود.

دستگاه درمارولر

برای اینکه سرعت بخشیدن به مدت زمان درمان با درمارولر بر اساس تشخیص متخصص پوست و مو از کرم ها و سرمهای پوستی استفاده شود .

موارد استفاده از دستگاه درمارولر

  1. یکپارچه سازی پوست و کاهش منافذ باز پوست
  2. درمان اسکار و آکنه
  3. جوانسازی پوست با افزایش تولید کلاژن پوست
  4. بهبود و رفع چین و چروک صورت
  5. درمان و رفع اسکارهای سوختگی و یا جراحی
  6. رفع سلولیت
  7. کمک به رویش مجدد موها و کاهش ریزش مو
  8. بهبود ترک های پوستی ناشی از حاملگی و چاقی
  9. درمان و رفع گودی و لک های جای جوش
  10. موجب شفاف و صافی پوست می شود
  11. استفاده در درمان مزوتراپی لاغری برای نفوذ دارو به داخل پوست
  12. رفع فرو رفتگی های پوستی مانند : اسکار , آکنه , سالک و سایر زخم های پوست
  13. استفاده در درمان با PRP

رعایت برخی نکات در استفاده از درمارولر

  • باید توجه داشته باشید که همانند مسواک درمارولر نیز یک وسیله کاملا شخصی است لذا نباید به صورت مشترک استفاده شود . امکان انتقال بیماری پوستی در این دستگاه بسیار زیاد است.
  • قبل از اینکه از دستگاه درمارولر استفاده کنید سطح مد نظر را کاملا و به صورت دقیق و صحیح ضد عفونی کنید.
  • بر روی زخم باز و یا عفونی هرگز از درمارولر استفاده نکنید.

***نکته

استفاده از درمارولر برای جوانسازی پوست صورت و برخی از نواحی حساس دیگر همانند لیزر های جوانسازی می باشد. و اثری مشابه به لیزر دارد.

موارد منع استفاده از درمارولر

  • افرادی که حساسیت به سوزن های فلزی دارند
  • بیماران دیابتی
  • بیمارانی که دارای مشکلات انعقادی هستند
  • افرادی که سابقه تبخال دارند
  • وجود زخم عمیق و یا عفونی در محل درمان
  • افراد مستعد کلوئید و اسکار هیپرتروفیک

طریقه استفاده از دستگاه درمارولر برای جوانسازی پوست

باید توجه داشته باشید که درمارولر نیز همانند میکرونیدلینگ دارای سری هایی با اندازه های متفاوت می باشد . که از ۰٫۲ میلی متر گرفته تا ۲ میلیمتر موجود می باشد. قبل از استفاده از دستگاه بهتر است که محل مورد نظر را کاملا ضد عفونی کنید همچنین بد نیست از داروهای بی حسی موضعی نیز برای کاهش درد در محل درمان استفاده کنید و در نهایت با استفاده از الکل محل را پاک کنید .

***نکته

درمارولر را همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم هم می توان به همراه دارو و سرم و یا ماسک های پوستی استفاده کرد و هم به تنهایی

ابتدا محلول یا کرم را روی پوست می مالیم و بعد در ۴ جهت افقی ..عمودی ..مورب به راست و چپ غلطک را روی پوست میکشیم. فشار وارد شده بر غلطک بسته به مشکل یا وضعیت پوست توسط پزشک تنظیم می شود. هر منطقه ۱۰ بار باید با غلطک ساییده شود . همزمان میتوانیم مقدار سرم یا کرم را اضافه کنیم.

برچسب ها: پزشک پوست, پوست , وظایف پوست ,عملکرد و واکنشهای پوست , مراقبت از پوست, جوانسازی, جوانسازی صورت , روش های جوانسازی صورت , تکنیک های جوانسازی پوست صورت | لیزر لند, دکتر پوست, زیبایی پوست, عملکرد و واکنشهای پوست, مراقبت از پوست, وظایف پوست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.