کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کاشت موی طبیعی بدون عمل جراحی

کاشت موی طبیعی بدون عمل جراحی

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

کاشت موی طبیعی بدون عمل جراحی : ریزش مو و طاسی عارضه پوستی می باشد که باعث از بین رفتن زیبایی پیشین فرد میشود. در چند دهه قبل برای درمان این مشکل از کلاه گیس وتکه های مو استفاده می شده اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی از روش کاشت مو استفاده می شود در اصطلاح پزشکی به کاشت مو بدون عمل جراحی باندینگ یا تجمیع مو گفته می شود .

کاشت موی طبیعی بدون عمل جراحی

کاشت موی طبیعی بدون عمل جراحی

برای اینکه بتوان با موی کاشته شده به روند زندگی طبیعی مانند خوابیدن ،دوش گرفتن ، ورزش کردن وشنا کردن ادامه داد باید از فناوری ومحصولات امروزی و افراد با تجربه و متخصص بهره گرفت.برای درمان افرادی که از ریزش مو رنج می برند متخصصان از کاشت مو استفاده می کنند .کاشت مو به صورت دستی انجام می شود و زمان لازم برای کاشت بین ۸ تا ۱۲ هفته متغییر است در صورتی که همه چیز با موفقیت پیش رود وکاشت موانجام شود این مو به مدت تقریبا سه سال قابل استفاده است .

کاشت مو روشی برای درمان ریزش مو

تعریف ما از کاشت مو بدین صورت است که:هرگونه اضافه کردن تارهای موی خارجی به سر فرد بیمار که دچار ریزش مو وطاسی شده است تا موهای فرد بیماربه زیبایی اولیه و حالت طبیعی خود بازگردد. به عنوان نمونه از بافت مو، اکستنشن مو، تکه‌های مو، موی مصنوعی، کاشت مو بدون جراحی، موی مصنوعی، وسایر موردهای مانند آن می توان نام برد. باید در نظر داشت که انواع وسیله های لازم برای کاشت مو می‌تواند از موی طبیعی انسان، فیبرهای مصنوعی یا ترکیبی از این دو مورد ساخته شده باشند. این نمونه تار موها معمولاً رنگ می‌شوند تا به این ترتیب با رنگ طبیعی موی شخص یکسان باشند . برای رسیدن به اهداف درمانی بیمار می توان از وسایل وروش های مورد نیاز ولازم استفاده کرد .

 

کاشت موی طبیعی با روش غیرجراحی

برای اینکه موی کاشته شده بر روی سر فرد بیمار قرار بگیرد وبه اصطلاح بچسبد باید روی پایه ای قرار بگیرد .از جمله پایه هایی که متخصصان بدین منظور استفاده می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱- پوست ثانویه : پوست ثانویه نوعی پایه است که بعد از قرار گرفتن روی پوست سر کل سطح را دربرمی گیرد و بدین ترتیب بخشی از حجم موی طبیعی فرد از دید مردم مخفی می ماند و وقتی بر روی سطح سر کشیده می شود مشخص نیست ودیده نمی شود . در زمان کشیدن این پوشش بر روی سطح سر باید شخص نهایت دقت را بکند تا دقیق باشد .همچنین این پوشش توسط اشخاصی باید استفاده شود که در معرض عرق کردن دائمی نیستند چون عرق زیر این پوشش می ماند و بوی بد می دهد .اگر شخص استفاده کننده از این نوع پوشش در اثر فعالیت یا چیز دیگری عرق کرد باید این پوشش برداشته شود وزیر آن را با شامپو تمیز کرد . برای اینکه استفاده از این پوشش موفقیت آمیز باشد باید سطح سر به صورت کامل تراشیده شده وطاس شود .

۲- پوشش نایلونی نازک (fine nylon monofilament mesh) : پوشش نایلونی نازک هم تقریبا مانند پوست ثانویه بر روی سر غیر قابل تشخیص است و دیده نمی شود این نوع از پوشش به ‌طور خاص برای استفاده ورزشکاران و افرادی که فعالیت زیاد انجام می‌دهند، مناسب می باشد و در این نوع می توان سر رازمانی که پوشش در روی آن قرار دارد شستشو داد. بدین گونه این پوشش تا ۵ روز می تواند بر روی سر باقی بماند و در این مدت سلامت سر حفظ شود و مشکل خاصی پیش نیاید البته به شرط اینکه سر زیاد عرق نکرده باشد .

۳- علاوه بر دو مورد گفته شده پایه های دیگری بدین منظور ساخته شده اندکه نسبت به دو مورد بالا امکان تهویه بسیار مناسب تری دارند اما چون ظاهر طبیعی آنها نسبتا ضعیفتر است کمتر مورد توجه واستفاده قرار می گیرند . از این پوشش ها به عنوان نمونه می توان از پوشش کورس (course mesh) نام برد .همچنین کسانی که می خواهند از موی طبیعی خود به همراه موی مصنوعی جهت افزایش حجم مو استفاده کنند می توانند از پوشش سیلیکون به عنوان جایگزین برای پوشش های ساخته از پلی اورتان و پوشش هایی دارای منافظ خیلی بزرگ استفاده کنند .

کاربرد موی طبیعی و موی مصنوعی

افرادی که می خواهند کاشت مو انجام دهند بهتر است از موی انسان استفاده کنند تا طبیعی جلوه کند .چون موی انسان بیشترین شباهت را به موی طبیعی دارد .به خاطر اینکه موی انسان بیشترین شباهت را به موی طبیعی دارد، موی مصنوعی معمولاً برای اشخاصی استفاده می گردد که در ارتباط با حالت‌دهی به موی خود مشکل دارند. به هر حال موی مصنوعی نسبت به آب داغ و قرار گرفتن در معرض هوای خیلی گرم آسیب‌پذیر است. با این وجود، در حال حاضر برخی از انواع گران‌تر موی مصنوعی وجود دارند که نسبت به گرما مقاوم می باشند. توجه داشته باشید اگر دوست دارید موهای حالت داری داشته باشید یا کاشت مو را رنگ کنید، لازم است از موی انسان برای این درمان استفاده کنید.

تراکم

به تعداد ریشه های مو در هر اینچ مربع تراکم مو گفته می شود .هر فردی درسنین مختلف دارای تراکم موی متفاوت است در حقیقت حجم مو باید با توجه به سن فرد کاشت شود .در صورتی که بیمار یک شخص مسن دارای موهای نازک در کنار سر و پشت سر باشد، نباید از موهای دارای تراکم متوسط تا زیاد برای کاشت موی طبیعی استفاده کند. اگر در زمان کاشت مو از تراکم مو ناصحیح استفاده شود نه تنها کاشت مو موفقیت آمیز نمی شود بلکه زیبایی چهره فرد نیز برنمی گرددو ظاهر غیر طبیعی برای فرد به وجود می آید .

خط موی جلوی سر

خط مو جلو سر منطقه ای از پیشانی گفته می شود که مو سر به آنجا ختم می شود و در آنجا موی شخص نمایان می گردد، در این منطقه استفاده از کاشت مو برای سایرین مشخص می شود . در واقع اگر شما بتوانید موی خود را عقب داده و استفاده از کاشت موی خود را مخفی کنید، این معنی را می دهد که کاشت مو به نحو خوب و موفقیت آمیز روی سر قرار گرفته است . در این شرایط شخص از هر نوع پوشش بر روی سطح سر خود استفاده کرده باشد، لازم است از یک پوشش مخفی کننده برای این منطقه از سر استفاده شود تا طبیعی جلوه کند. همچنین برای اینکه مو طبیعی دیده شود باید خط رویش مومنظم ودر یک خط نباشد . به همین منظور است که متخصصان همواره تلاش می کنند در زمان کاشت مو خط رویش مو برای وسیله های ترمیم خیلی صاف نباشد .از وسیله های ترمیم آنهایی که از بقیه نسبتا قوی ترنددر منطقه جلوی خود چند تا رو کوتاه دارند که از زیر پایه ابزار خارج شده وبه این ترتیب لبه کاشت مودیده نمی شود وپنهان می ماند این ابزارها با اینکه در پوشش مخفی کردن زیاد موثر نیستند اما ماندگاری و ثبات بیشتری دارند .

چگونگی ایجاد یک خط رویش موی طبیعی و غیریکنواخت

برای اتصال پایه به سر از سه شیوه خاص گیره ،چسب ونوار استفاده می شود در حال حاضر اکثر مورد های کاشت مو با استفاده از چسب یا نوار انجام می شود .تحقیقات انجام شده ثابت کرده است استفاده از چسب یا نوار به عنوان وسیله اتصال پایه سبب ایجاد ظاهر طبیعی در هنگام کاشت مو می شود .

مدت زمانی که پایه با استفاده از چسب یا نوار می تواند بر روی سر بماند وخراب نشود حدودا یک ماه است .با این وجود اکثر افراد برای سهولت در کارشان ترجیح می دهند از نوارهای روزانه استفاده کنند تا امکان جدا کردن ترمیم از سر در زمان خواب یا فعالیت های دیگر وجود داشته باشد .

مهم ترین و خاص ترین مورد کاشت مو نحوه اتصال آن به سر است. همانطور که گفته شد روش های مختلف برای این کار وجود دارد که باتوجه به شرایط هر شخص یکی از این شیوه ها توسط متخصصان انتخاب واجرا می شود .اگر می خواهید اطلاعات خود را در مورد کاشت مو طبیعی و نحوه انتخاب واستفاده از پایه بالا ببرید با سرویس مشاورین کلنیک ما ارتباط بگیرید .

کاشت موی طبیعی بدون عمل جراحی

نحوه مراقبت از کاشت مو

افرادی که عمل کاشت مو انجام می هند باید بسیار از آن مراقبت کنند بدین منظور بعد از شستن مو های خود جداا از شانه زدن آن خودداری کنید چون وقتی موهای کاشته شده خیس هستند آن را شانه می زنید حجم زیادی از مو ها جدا می شود و همچنین از سشوار زیاد استفاده نکنید تا مو هایتان عمر بیشتری داشته باشند.برای رنگ کردن این موها هم باید از رنگ مو دارای سطح پایین پر اکسید استفاده کرد .

توصیه‌ های مهم در کاشت مو

  •  همیشه سعی کنید موهای خود را مرطوب نگه دارید. موی طبیعی به خاطر داشتن چربی ریشه آن حالت خود را حفظ می‌کند. حال اگر مو از محل خود خارج شود، چون دیگر نمی‌تواند از چربی بدن استفاده کند، حالت طبیعی خود را از دست می‌دهد. به همین خاطر همواره توصیه می شود از محصولات خوب برای حفظ چربی کاشت مو و ایجاد ظاهر طبیعی استفاده گردد.
  • جهت خشک کردن کاشت مو حوله خشک را روی آن حرکت دهید.
  • در زمانی که موی سر شما حاصل از کاشت خارش پیدا کرد بجای خاراندن با ضربه های سر انگشت این نیاز را برطرف کنید .

هزینه ها کاشت موی طبیعی

امروزه کلینیک های زیبایی و کلینیک کاشت مو زیادی فعالیت دارند و از روش های درمانی زیادی برای ترمیم وکاشت مو استفاده می کنند . این کلینیک ها در فضای رقابتی سالم ،سرویس های کاشت مو وزیبایی را با هزینه های ماهانه ارائه می کنندو از شیوه های ترمیم با هزینه کمتر برای بیماران بهره می برند . این شرایط به شما کمک می کند فرآیند درمان را بدون نیاز به پرداخت هزینه اولیه زیاد شروع کنید، اما کل هزینه درمان شما در این شرایط ممکن است با توجه به هزینه ماهانه پرداخت شده و طول مدت استفاده از سرویس های درمانی بیشتر یا کمتر از هزینه درمان یکباره باشد.

راه دیگری برای کاشت مو کم هزینه خرید کاشت مو بدون سرویس های ترمیم و نگهداری مورد نیاز است. به این اساس شما می‌توانید در ادامه بابت نگهداری ترمیم (معمولاً در فواصل ۴ تا ۶ هفته‌ای) فقط هزینه‌های نگهداری را پرداخت کنید. با توجه به راه های مختلف درمان و بر اساس میزان هزینه ها جهت انجام این روش ها اشخاص می توانند صحیح ترین روش درمانی خود را انتخاب کنند .

برچسب ها: بهترین پزشک مو , پزشک متخصص مو , پزشک مو در تهران, پزشک مو, درمان مو, دکتر مو, ریزش مو, زیبایی مو, کلینیک مو, متخصص مو, مو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.