کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

نیلینگ , قیمت و هزینه نیلینگ , نیلینگ ساختمان

نیلینگ , قیمت و هزینه نیلینگ , نیلینگ ساختمان  : نیلینگ یا میخ کوبی یکی از روش های است که توسط مهندسین استرالیایی به وجود آمد که برای پایدار سازی جدار تونل ها در دهه ۶۰ میلادی استفاده شد.در این روش بدین صورت است که ابتدا دیواره ها گلاژ می گردند. بعد از آن به واسطه میخ های پنجاه سانتی متری شبکه های مش های فولادی نصب می گردند و سپس روی آن ها حدود ده تا پانزده سانتی متر بتن ریخته می شود.در مرحله ی بعد حفاری گمانه ها و جایگذاری میلگرد یا کابل ها صورت می گیرد و  سپس تزریق گمانه با دوغاب سیمان انجام می شود بعد از اینکه دوغاب گیرش لازم را گرفت هد نیل ها بسته می گردند.

بدین صورت به واسطه مش و شات ، نیروی رانش خاک به هدنیل ها داده می شود و به واسطه نیل ها این نیرو به توده ی خاک انتقال داده می شود مانند اینکه به واسطه سیستم نیلینگ ، رانش خاک به خود خاک مهار می گردد. میخ کوبی یا همان نیلینگ بعد از آن به واسطه فرانسوی ها و مهندسین آلمانی برای پایداری کوله پل ها و ترانشه ها گالری تونل ها استفاده گردید.

بعد از آن استفاده مختلف و گسترده ی از نیلینگ در طرح های عمرانی مانند ترانشه‌های خط آهن و بزرگ راه ها ، ساخت و سازه های گودبرداری شده و … شد.فلسفه اصلی روش نیلینگ بر پایه پایدار سازی گوه لغزش به وسیله نیل ها استوار می باشد.

قیمت و هزینه نیلینگ

قیمت و هزینه نیلینگ

قیمت و هزینه نیلینگ

نیلینگ ساختمان که با نام میخ کوبی در خاک نیز شناخته می شود به فرآیندی که تسلیح انفعالی زمین با نصب نزدیک به یکدیگر میلگردهای فولادی گفته می شود که متعاقبا در دوغاب دفن می گردند(نیلینگ دیواره ها به معنی تسلیح بر جای خاک موجود با نصب است) . در روش نیلینگ بدین صورت است که همزمان با گودبرداری تحکیم دیواره به شکل مرحله ی از بالا به پایین شکل می گیرد.از این روش می توان در گودبرداری در مواد خاک گونه نیز استفاده کرد.

منظور از نیل میلگردهای افقی با زاویه ده تا بیست درجه نسبت به افق نصب شده اند که اساسا در برابر تنش های کششی می باشند. برای تثبیت دیواره خاکی شیب های طبیعی و گودها از نیلینگ استفاده می گردد.

عوامل زیادی هستند که می توانند در تعیین قیمت نیلینگ موثر باشند ولی تراکم میلگرد و نوع آن از جمله اساسی ترین آنها می باشد. با توجه به شرایط کاری و همچنین آب هوا قیمت نیلینگ ها متغییر هستند. در هر صورت باید بدانید که قیمت زیادتر دلیل بر فنی بودن بیشتر نیست و باید با آنالیز طراحی نیلینگ قیمت دقیق را برآورد کرد.

پایدار سازی گودهای شهری به واسطه نیلینگ

۱)با طراحی های اقتصادی و دقیق برای صرفه جویی نمودن در هزینه ها و کم کردن زمان

۲)طراحی و اجرا به واسطه گروهی از بهترین تکنسین ها و با تجربه ترین مهندسان

۳)ستون کشی و تراکم ارتعاشی و انکراژ

۴)پایدار سازی و محکم سازی دیواره های مرتفع سنگی و خاکی برای گودبرداری های مطمئن و عمیق به روش میخ کوبی

۵) تحکیم و بهسازی زمین و پایدار سازی و بهسازی زمین،میکروپایل ، استفاده از میکروپایل برای کنترل نشست ساختمان ها ، در جهت کنترل روان گرایی بستر ساختمان ها ، کاربرد میکروپایل برای بالابردن ظرفیت باربری خاک های متفاوت ، در جهت پیشگیری از بالا رفتن نشست ساختمان های موجود در حفاری و تزریق.

نیلینگ

نیلینگ

روش نیلینگ ساختمان چه مزیت های دارد؟

– گودبرداری و پایداری سازی به صورت همزمان صورت می گیرد

– امکان تقویت نمودن طرح در زمان اجرا محیا است

– در فضای محدود ، امکان اجرا وجود دارد

– از میان فضای موجود در مرحله های بعدی عملیات ساختمانی ، حداکثر بهره وری صورت می گیرد.

روش نیلینگ چه معایبی داشته است

– در این روش نیاز است که از همسایگان رضایت گرفته شود.

– ماشین الات سبب ایجاد آلودگی صوتی می شوند.

روش نیلینگ چه خصوصیت های داشته است

بدون اینکه مزاحمتی در مرحله های بعدی عملیات عمرانی باشد می تواند پایداری را تامین کند. البته یکی از مزیت های که برای روش نیلینگ ساختمان مطرح است امکان اجرای پایدارسازی همزمان با عملیات خاکی است. افزون بر این ها به علت اینکه سطح بتنی بر روی خاک ترانشه ها ایجاد می شود از ریزش های موضعی و هوازدگی جلوگیری خواهد شد.

خوشبختانه سرمایه گذاران زیادی هستند که از روش پایدار سازی استقبال خوبی داشته اند و همین موضوع سبب شده تا این روش در بین پیمانکاران ، تامین کنندگان مصالح ، شرکت های مشاور و … به عنوان یک روش نهادیته شود و در عرصه بین المللی نیز شاهد رکوردهای بی نظیری از نظر ابعاد و عمق باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.