کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

تالار عروسی لوکس

تالار عروسی لوکس | ده ویژگی برتر تالار عروسی لاکچری , لوکس و مجلل


تالار عروسی لوکس | ده ویژگی برتر تالار عروسی لاکچری و لوکس , تالار عروسی مجلل , باغ تالار عروسی با کلاس و شیک , باغ برای عروسی در کرج مجلل : درباره تشریفات عروسی نکته های زیادی از دکور، تزئینات و تالار عروسی وجود دارد. برای راهنمایی و کمک به شما به ۱۰ مورد از آن ها اشاره کرده ایم.

تزئینات سقف تالار عروسی با استفاده از پارچه

برای تزئین کردن سقف باغ تالار عروسی از پارچه به زیبایی آن فضا کمک می کند. در حالت رسمی از پارچه هایی با رنگ سفید استفاده می شود، ولی اگر به دنبال زیبایی خاصی هستید به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ های روشن مانند لیمویی استفاده کنید. برای جذابیت و زیبایی بیشتر می توانید پارچه های رومیزی را هم با پارچه های سقف ست کنید.

استفاده از صندلی مجلل و راحت به همراه کوسن های زیبا

اگر فضای سالن شما بزرگ است بهتر این است که از صندلی های لوکس و زیبا برای عروس و داماد استفاده کنید و از کوسن های زیبا برای جذابیت بیشتر روی آن ها قرار دهید. رنگ کوسن ها اهمیت زیادی دارد، بهتر است رنگ آن ها روشن باشد و از بهترین پارچه درست شده باشند.

تابلویی برای گذاشتن کارت دعوت تهیه کنید

به جای استفاده از میز های قدیمی که کارت دعوت باغ عروسی بر روی آن قرار می گرفت می توانید از تابلوهای زیبا یی برای قرار دادن کارت دعوت استفاده کنید. این تابلوها را نزدیک ورودی تالار قرار دهید. این تابلوها به زیبایی سالن عروسی می افزاید و به مهمانان در پیدا کردن جای خود کمک می کند.

استفاده کردن از گل های آویز بر روی سقف.

اگر از گل ها برای زیبایی میزها در سالن استفاده می کنید می توانید برای زیباتر شدن و رویایی شدن فضا گل ها را از سقف، کمی بالاتر از میز میهمانان آویزان کنید.


طراحی تالار عروسی

باغ تالارعروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹


بر روی میز لامپ هایی با رنگ های زیبا قرار دهید.

برای نور پردازی و زیبایی میزها می توانید از لامپ های مختلف بر روی هر میز استفاده کنید.همچنین می توانید در اطراف گلهایی که بر روی میز قرار گرفته لامپ های کوچکی قرار دهید. با این کار به زیبایی فضا و سالن می افزایید.

وسایل غذا خوری زیبا استفاده کنید.

استفاده از چنگال، چاقو و قاشق های زیبا و براق به زیبایی تالار و میز غذا می افزاید و باعث می شود میهمانان حس خوبی بسبت به فضا داشته باشند.

از لیوان های زیبا و رنگی یک دست استفاده کنید.

به جای این که هزینه خود را برای خرید لیوان های تکراری سفید رنگ کنید بهتر است لیوان های رنگی تهیه کنید و به انتخاب عروس و داماد آن ها را روی میز بچینید. لیوان های رنگی میز شما را زیباتر و به جذابیت آن می افزاید. مطمئن باشید با این کار خود پشیمان نمی شوید.

شمع و گل بر روی میز قرار دهید.

برای تزئین میز از شمع و گل هایی زیبا استفاده کنید. به جای استفاده از دسته گل های بزرگ که فضای زیادی را می گیرند از گل های کوچک و یکدست به همراه شمع های بلند بر روی میز استفاده کنید. استفاده کردن شمع بر روی میز حس آرامش به همراه دارد. زمانی که عروس و داماد در جایگاه خود می روند و نور سالن خاموش می شود شمع ها با نور خود فضا را بسیار رمانتیک و زیبا می کند.

چه مکان هایی برای عکس گرفتن مناسب است؟

در داخل سالن یا باغ برای عروسی مکان هایی ایجاد کنید که عروس و داماد و مهمانان بتوانند با هم و یا به صورت تکی عکس بگیرند. می توان از رنگ ها و نیز حالت های مختلف که بیانگر کارهایی متفاوت هستند استفاده کرد. این مکان ها باعث خوشحالی و سرگرمی مهمانان می شود و با گرفتن این عکس ها خاطره ای را از خود به جای می گذارند.

استفاده از شماره میز های منحصر به فرد

اگر می خواهید جشنی خاص داشته باشید همه میز ها را شماره گذاری کنید و از قبل جای تمام میهمانان را مشخص کنید و روی هر میز طوری آن را قرار دهید که مهمانان آن را ببینند بهتر است ازدسته گل، پرچم جشن، چراغ و دستمال مخصوص روی میز ها استفاده کنید.

برچسب ها: انتخاب باغ عروسی, باغ, باغ عروسی با کلاس, تالار, تالار عروسی شیک, عروسی, ویژگی باغ عروسی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.