کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

قرص برای رشد مو

قرص برای رشد مو , تاثیر قرص آسپرین برای رشد مو و درمان ریزش مو

قرص برای رشد مو : مو از مواردی است که در زیبایی ما تاثیر فراوانی داشته است تا جایی که می توانیم آن را جز ارکان های اصلی در زیبایی چهره به شمار بیاوریم. امروزه افراد به دلایل مختلفی موهایشان را از دست می دهند که می توانیم به تغذیه نادرست ، مراقبت و .. اشاره کنیم. اما این افراد برای جبران موهای از دست رفته شان هزینه های زیادی را صرف می کنند و گاهی پزشک مراجعه می نمایند تا درمان را برای موهایشان آغاز کنند.

قرص برای رشد مو

افراد زیادی همیشه سوال می کنند که آیا می توانند به وسیله دارو یا قرص به رشد موهایشان کمک کنند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال به شما توصیه می کنیم ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

***نکته

قرص آسپرین به عنوان یک راه حل برای خلاصی از شوره سر می باشد چون سبب می شود گردش خون در پوست سر تحریک شود و به سرعت به سلول ها اکسیژن رسانی انجام گردد.

قرص آسپرین و درمان ریزش مو | رشد مو

قرص آسپرین را همگی می شناسید و دیگر نیازی نیست آن را معرفی کنیم و معمولا در تمامی جعبه های کمک های اولیه شما قرص آسپرین را خواهید دید که به عنوان مسکن و داروی ضد انعقاد از آن استفاده می شود. این قرص به شما کمک می کند تا موهای براق و پر پشتی داشته باشید. یکی از موثرترین قرص های که در جهان به عنوان مسکن شناخته شده است ، قرص آسپرین می باشد. البته شاید برای شما نیز جالب باشد که این قرص جز این خاصیت ، استفاده های دیگری نیز داشته است.
نکته) پزشکان قرص آسپرین را معمولا برای مراقب از سلامت قلب و عروق ، کاهش تب و مقابله با درد تجویز می نمایند.

برای اولین بار آسپرین از پوست درخت بید بدست آمد و مدت زمان طولانی از آن به عنوان یک ضد درد طبیعی استفاده شده است تا جایی که پزشک یونان باستان بقراط برای سردرد بیمارانشان این داروی موثر را تجویز کرده است.

اسید سالیسیلیک به عنوان یک ماده فعال است که در آسپرین وجود داشته است و در سال ۱۸۹۷ برای اولین بار این دارو توسط فلیکس هافمن شیمیدان کشف شد. مصرف آسپرین به صورت سالیانه در جهان بسیار زیاد است که می توان آن را به عنوان یکی از رایج ترین داروهای مصرفی دانست.امارها نشان میدهد که در جهان هر سال حدود ۴۰ هزار تن آسپرین مصرف می گردد.

مو به عنوان یک رشته پروتئینی می باشد که در لایه ایپدرم پوست از فولیکول های موجود رشد می نماید. اگر می خواهید به سلامت و زیبایی موهایتان کمک کنید می توانید از روش زیر استفاده نمایید قطعا پس از مدتی ، از نتایج بدست آمده تعجب خواهید کرد.

روش مصرف :

۳ عدد قرص آسپرین را روی سرتان ماساژ بدهید . شما با اینکار سبب می شوید موهایتان ضخیم و براق شود و همچنین شوره سرتان نیز از بین برود.

تهیه ماسک با آسپرین برای ارتقای سلامت موها

  • آسپرین ۳ عدد
  • شامپو ۳ قاشق معادل ۳۰ گرم

قرص های آسپرین را آسیاب کنید تا پودر شوند . سپس ۳ قاشق شامپو را به آن اضافه نمایید تا خمیری حاصل شود.وقتی به حمام می رود و موهایتان را خیس می کنید این ترکیب را روی موهایتان بگذارید و ۵ دقیقه صبر کنید و سپس سرتان را مطابق همیشه بشویید.

می توانید از نرم کننده نیز استفاده کنید تا موهایتان نرم و ابریشمی شوند.


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

کلینیک زیبایی , مراکز زیبایی , لاغری موضعی , لاغری با دستگاه ار اف , لاغری با لیزر لیپولیز , مزوتراپی لاغری , تبلیغات لیزر مو , محل مناسب برای تبلیغات لیز مو , تبلیغ لیزر موهای زائد

لیزر درمانی , کاشت مو , کاشت مو طبیعی , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , هزینه کاشت مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.

برچسب ها: بهترین پزشک مو , پزشک متخصص مو , پزشک مو در تهران, پزشک مو, جلوگیری از ریزش مو, درمان مو, دکتر مو, ریزش مو, قرص آسپرین
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.