کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

جوانسازی پوست صورت با تزریق بوتاکس و ژل

جوانسازی پوست صورت با تزریق بوتاکس و ژل

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

جوانسازی پوست صورت با تزریق بوتاکس و  جوانسازی پوست صورت با تزریق ژل : قرار گرفتن در معرض نور آفتاب موجب تغییردر هورمون ها و باعث علایم پیری در پوستتان می شود . با گذشت زمان اسید هیالورونیک وکلاژن موجود در پوست شما از دست رفته و باعث نمایان شدن خط و خطوط بر روی چهره میشود و در از دست دادن پری و سفتی پوست تاثیر می گذارد . جوان سازی پوست صورت که متشکل از مجموعه های کلی روش هاست علاوه بر اینکه موجب درخشش پوست می شود باعث سلامت عمومی نیز می شود .

جوانسازی پوست صورت با تزریق بوتاکس


مشکلات زیادی مانند چین و چروک , تغییر یافتن رنگ پوست , لکه های پوستی و بیشتر مشکلات موجود در صورت با کمک این درمان قابل رفع شدن می باشند .جوانسازی پوست می تواند اثرات افزایش یافتن سن را کاهش داده وتاثیر فراوانی در به دست آوردن حس وظاهر جوانی در بدن دارد . جوانسازی پوست صورت یک روش غیر جراحی بدون درد است . تکنیک های جوانساز پوست متشکل ازانواع روش های غیر جراحی همانند تزریق ژل و تزریق بوتاکس می باشد . که برای به دست آوردن ظاهری درخشان تر وجوان تر , شاداب تر امروزه مورد استفاده بسیاری ها قرار گرفته است .

اگر گذشت زمان و افزایش سن شما باعث تغییرات در چهره ی شما شده وعلایم پیری در صورتتان نمایان شده و شما برای داشتن ظاهری صاف و بدون چروک تمایل دارید , روش های بسیاری برای جوانسازی شما وجود دارد که تزریق بوتاکس و تزریق ژل شامل این تکنیک ها که یک درمان سرپایی هستند می شود .

استفاده از این تکنیک ها که از روش های ایده ال و مناسب وتاثیر گذاری دربازگشت صافی پوست شما می باشد بسیار ایمن بوده و در نهایت باعث به دست آوردن اعتماد به نفس از دست رفته شما می شوند .

روش های غیر تهاجمی جوانسازی پوست صورت چه مزایایی دارد؟

  • قابل انجام در کلینک بوده و برخلاف روش های جراحی می باشد .
  • بیشتر وقت ها نتایج بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده می باشند .
  • یک روش بسیار ایمن و با عوارض جانبی و واکنش های آلرژیک کم
  • دوره ی بهبودی بسیارکم
  • موقتی بودن نتایج , که این گزینه برای بیمارانی که بنا به دلایلی از نتیجه به دست آمده ناراضی هستند بسیار اهمیت دارد .
  • شرایط قابل رفع و اصلاح
  • جای زخم وجای جوش و آکنه
  • تفاون در رنگ ناحیه های مختلف پوست
  • خط و خطوت های صورت
  • چین و چروک های موجود در گوشه ی چشم
  • چین و چروک موجود دور لب
  • چین و چروک های موجود بر روی پیشالنی , خط اخم

روش های جوانسازی پوست صورت

بوتاکس یک پروتئین خالص وغیر مصنوعی است . عضلات ایجاد کننده ی چین و چروک را آرام و باعث صاف تر و جوان تر شدن ضاهر فرد می شود . بوتولینوم نوع A ماده ی فعال تشکیل دهنده بوتاکس است که درشرایط استریل آزمایشگاهی گرفته شده از باکتری است . تزریق بوتاکس برای صاف شدن چروک های پایدار و با عمق بسیار نمایان می شود و یک روش کاملا غیر تهاجمی است . خطوط ضخیمی که اطراف گردن , چین و همچنین چین و چروک دور لب با تزریق بوتاکس کاهش می یابند . با تزریق شدن این ماده ی سمی موجب شل شدن و صاف شدن عضلات به وجود آورنده ی چین و چروک می شود . یک ظاهر کلی صاف تر در تزریق بوتاکس به دست می آید . که موجب می شود صورت فرد شاداب تر به نظر برسد .

بعضی از مطالعات حکایت از آن دارد که بوتاکس تاثیر فراوانی برای از بین بردن سردرد های میگرنی و تعریق شدید انقباض کردن عضله های ناحیه گردن و ناحیه چشم و به ویژه جوان تر شدن پوست دست دارد .

نحوه ی انجام

تزریق بوتاکس به وسیله ی سوزن های بسیار ظریف و ریزموجود در مطب انجام میگیرد . این روش نیاز به بیهوشی موضعی ندارد نیاز به چند دقیقه زمان دارد . با اینکه امکان دارد قبل از تزریق بوتاکس ناحیه ی هدف را سرد کنند . احساس درد در این روش بسیار جزئی و کوتاه است . برای از بین بردن انواع چروک های موجود در صورت استفاده می شود . از دیسپورت و از بوتاکس های گوناگون هم می توانند برای جوانسازی پوست به کار می برند .

بهبودی

به این دلیل که در تزریق بوتاکس به بی هوشی موضعی نیاز ندارد . بیشتر بیماران بعد از درمان توان این را دارند که به محل کار خود بازگشته و به فعالیت های روز مره ی خود بپردازند . ولی شایسته است در طول ۶ ساعت اول از ورزش کردن امتناع گردد . با شروع زود هنگام ورزش های سنگین ونیمه سنگین قبل از جذب شدن کامل بوتاکس شسته واز بین می برد .

نتیجه

چند دقیقه زمان برای تزریق بوتاکس کافی می باشد و نتیجه ی به دست آمده حدود ۴ الی ۶ ماه ماندگاری دارد . نتیجه ی بوتاکس پس از ۲ روز نمایان می شود . فرد می تواند با راضی بودن از نتیجه به دست آمده از تزریق بوتاکس هر چند ماه یکبار تزریق بوناکس را مجددا تکرار کند و ظاهر شادا تر خود را فظ کند . زمان لازم برای تزریق بوتاکس در حدود ۱۵ دقیقه می باشد . با این حساب شما این ویژگی را برای به دست آوردن ظاهر جدید وشاداب تر خواهید داشت .

آیا در تزریق بوتاکس احساس درد وجود دارد؟

وجود درد و ناراحتی در هر نوع تزریقی طبیعی می باشد . ولی در هرحال در تزریق بوتاکس پزشک متخصص شما از سوزن های بسیار ظریف وکوچک استفاده می کند . که این می تواند درد و یا ناراحتی های احتمالی رابسیار کاهش دهد . پزشک متخصص شما می تواند در صورت داشتن تمایل شما قبل از استفاده از بوتاکس با استفاده از کرمهای بی حس کننده ی موضعی بر روی ناحیه ی تزریق شده مالیده ودرد تزریق را کاهش بدهد .

جوانسازی پوست صورت با تزریق ژل

تزریق ژل

ژل هایی که برای استفاده ی صورت به صورت استریل می باشند که ناحیه های مشکل دار پوست را برجسته و پر می کنند و موجب سفتی و بازگشت ظاهر جوانی از دست رفته می شوند تفاوت های بساری موقع صاف و نرم کردن چین و چروک ها در ظاهرشما ایجاد خواهد شد . با بازگشت حجم از دست رفته پوست شما دارای صورتی شاداب و درخشان با پوستی صاف ونرم خواهید داشت .

نحوه ی انجام

هنگام تزریق ژل برای اینکه درد و ناراحتی کمتر شود از بی حس کننده های موضعی می توان استفاده کرد . این عمل بیشتر وقت ها در حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه طول می کشد . ولی این مقدار از زمان می تواند نسبت به تعداد نواحی هدف و خواسته های شما متغییر باشد . ژل به وسیله ی یک سوزن بسیار ظریف زیر سطح پوست تزریق می شود و به همین دلیل هنگام تزریق هیچ احساس دردی و ناراحتی به شما دست نخواهد داد .

آیا تزریق ژل با احساس درد همراه است؟

درد حاصل از تزریق ژل بستگی زیادی به منطقه ای که چین و چروک های موجود که به تزریق نیاز است دارد . بسته ی ژل های ژوودرم و رستیلن خود دارای بی حس کننده هستند . یعنی بلافاصله بعد از ورود سوزن به زیرپوست, خود تزریق می تواند موجب بی حسی موضعی گردد . متخصصین ما برای تزریق از سوزن های ۳۱ گرمی نازک که ظریف ترین و نازک ترین سوزن در نوع خود می باشد استفاده می کنند .

به این روش که قبل از تزریق نخست ناحیه ی هدف را با مالیدن کرم های بی حس کننده بی حس کرده و برای سرد ماندن ناحیه ی هدف ( شبیه به منجمد کردن مغز ) از یخ استفاده می کنند . که این عمل باعث می شود که درد و یا کبودی ناشی از تزریق کاهش یابد . اگر کسی بعد از این روش های جلوگیری هنوز هم احساس دردی داشت . با استفاده کردن از صفحات مسدود کننده شبیه به موارد دندان پزشکی استفاده می کنیم , ولی در کل و در طی این سالها اکثرا تزریق ژل بدون درد گزارش شده است .

نتیجه

بیشتر افراد برای اینکه نتیجه بدست آمده از تزریق ژل را حفظ کنند بعد از ۹ الی ۱۲ ماه از تزریق اول می بایست تزریق ژل را تکرار کنند . ولی با گذشت زمان مقدار فاصله ی زمانی مورد نیاز در تزریق ها بیشتر و مقدار ژل مورد نیاز مصرفی کمتر خواهد شد .

تزریق ژل چه عوارض و خطراتی دارد؟

اثرات جانبی غیر معمول در این روش محتمل می باشد .امکان دارد بعد از تزریق , پوست واکنش هایی مانند ورم و ناراحتی , خارش و کبودی داشته باشد که اینگونه واکنش ها خفیف بوده و در مدت چند ساعت از بین می روند . خطر واکنش آلرژیک به ژل به وسیله ی کورتیزون خوراکی و یا تزریق کردن آن , برداشتن ژل با استفاده قرار دادن موتد آنزیمی ( هیالورونیداز ) قابل رفع است . تزریق ژل همانند بسیاری از تزریق ها با خطر عفونت مواجه است . ولی استفاده کردن از سرنگ استریل و احتیاط هایی که همواره مربوط به مواد تزریقی نیازمی باشد همیشه رعایت می شود .

برچسب ها: بوتاکس, پزشک پوست, پوست , وظایف پوست ,عملکرد و واکنشهای پوست , مراقبت از پوست, تزریق زیبایی, تزریقات زیبایی, جوانسازی, جوانسازی صورت, دکتر پوست, زیبایی پوست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.