کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

درمان و رفع چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس

درمان و رفع چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس

درمان و رفع چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس : در هنگام لبخند زدن و عصبانیت خطی که در دو سمت بالای بینی نمایان می شود چین و چروک بینی می باشد . این چروک ها درخط های افقی , کمی به طرف بالا می باشند . که در مسیری شبیه به خطوط خنده و در تمامی اطراف چشم دیده می شوند . احتمال دارد در بعضی افراد چین و چروک های موجد روی بینی بیش از یک عدد باشد .که اثر آن بروز احساسات روزمره وعادی در صورت را به دنبال دارد .

درمان چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس

موقع افزایش سن انسان به طور معمول به دلیل خندیدن , اخم کردن وبروز دادن احساسات مختلف درطول سالها باعث چین وچروک روی بینی می شوند . تزریق بوتاکس باعث کاهش ظاهر شدن خطوط وچین وچروک دور چشم وپیشانی می شود که این مورد یک فرایند ثابت ششده است . عضلات صورت در لین فرایند آزاد شده واز میزان چین وچروک کاسته می شود . وبا هدیه دادن یک پل بینی بسیار صاف , موجب جوان تر وشاداب تر شدن ظاهر می شود .

در پیشگیری از خطوط وچین وچروک هرچه قدر هم مراقب باشید آنها تشکیل خواهند شد . یک راه حل ایده ال برای از بین بردن این چین وچروک ها استفاده از تزریق بوتاکس می باشد . که مورد رضایت خیلی هابرای از بین بردن چین وچروک بوده وهست . تزریق بوتکس با جلوگیری از منقبض شدن پوست که باعث افتادن خطوط چین وچیروک می شود وازپدید آمدن این ضایعه کمتر می شود .

دلایل تزریق بوتاکس برای درمان و رفع چین و چروک پوست

این چین وچروک ها همانند تمامی خطوط های چهره که بیشتر اوقات بوسیله ی حرکات تکراری صورت در منطقه ای مانند موجب ایجاد چین وچروک روی بینی می شوند . بعضی ازمردم بنا به نحوه ی حالت های چهره ی خود پتانسیل بیشتری برای مبتلا به خطوط بینی می باشند . بعضی از افراد با تاب دادن بینی خود در مواقع خنده که دلیل آن وجود چین وچروک در بینی بسار بیشتری دارند وافرادی هم هستند که هیچ وقت بینی خود را تاب نمی دهند که این افراد هیچ وقت مبتلا به چین و چروک وخطوط روی بینی خود نمی شوند .

در افرادی هم که در طول مدت زمان بیشتری تزریق بوتاکس انجام می دادن این چین وچروک روی بینی ایجاد شود . که دلیل این می تواند زنانی باشد که از تزریق بوتاکس برای خط اخم مابین دو ابرو ( ویا در اطراف خط های پا کلاغی )انجام می دادند . وبرای حالات چهره ازدیگر عضلات به الجبار استفاده می کنند . که این بیشتر وقت ها باعث می شود که برای لبخند زدن استفاده ی بیشتری از عضله های بینی استفاده شود . وبدین ترتیب به سادگی می تواند فشار در بافت صورت را افزایش یافته مبه منطقه ی دیگری به حرکت درآید وباعث ظهور چین وچروک های جدید می شود .

تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک

استفاده از مقدار کمی بوتاکس که بهترین روش برای از بین بردن چین وچروک های روی بینی می باشد که در هر دوسمت بینی استفاده می کنند .

رفع چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس


نتایج

اثار استفاده از بوتاکس بلافاصله قابل مشاهد است ولی به طور طبیعی ۳ یا ۴ ماه زمان برای مشاهده کردن آثار کلی وقت نیاز است . تزریق بوتاکس موجب بی حسی عضله هایی که برای ایجاد چین وچروک پوست جمع کردن می شود .

فرایند درمان

  • نشستن بیمار بر روی تخت با پشتی صاف شده .
  • تمیز شدن ناحیه ی هدف .
  • تزریق پوست پوشاننده عضلانی که می بایست انجام شود با مشخص شدن با یک عدد ماژیک .
  • تزریق به دوسمت پل بینی وروی بینی وحداکثر به سطح چین وچروگ انجام شود .
  • عمیقی تزریق خیلی سطحی در عضله های بینی و روی پوست پوشاننده انجام گیرد . وبعد بوتاکس به طرف پایین ودر عضله های داخل بینی انتشار می یابد .
  • نهایت دقت برای اینکه تزریق به پهلو ( به دو سمت ) ویا پایین ( تحتانی ) انجام نگرفته تا بتواند با تاثیری که بر روی عضله ای که هر دوسمت را به لب بالا وصل می نماید جلوگیری گردد .
  • حدود ۳۰ ثانیه وقت برای تزریق عضلات نیاز است و.
  • برای جلوگیری از پدیدار شدن کوفتگی فشار بسیار کمی به ناحیه اعمال میگیرد.
  • پاک شدن علامت های نشان دهنده یوست .

به چه مقدار مواد برای تزریق نیاز خواهیم داشت؟

مقدار مواد مصرفی بیشتربستگی به اندازه ی عضلات , سوابق درمانی سابق , سن , سرعت سوخت و تاثیر محصول . تمایل فرد به تغییرات کلی یا بسیار ظریف وبه ظاهر خیلی صاف دارد .مردان بیشتر وقت ها به مواد زیادی نسبت به زنان نیاز دلرند .و میزان نیاز به دوز در افراد مسن تر بیشتر ازافراد جوان تر می باشد .

نیاز به چه مراقبت هایی  بعد از تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک دارد؟

امکان رخ دادن کبودی , تورم , حساسیت ,وقرمزی جزئی وجود دارد که می توان با آرایش آن را پنهان کرد با آنکه این علائم موقتی بوده ودرمدت چند روز برطرف می شوند . نتایج بعد از ۳ الی ۱۰ روز اغاز می ضشوند وماندگاری بین ۲ الی ۷ ماه وبستگی به دوز بوتاکس مصرف شده بیماران دارد . بوتاکس در بعضی افراد می تواند با سرعت بیشتری نسبت به دیگران حل شود . از افرادی که برای نخستین بار درمان می شود و درخواست می شود گه در مواقع لزوم می توانند بعد از ۳-۲ هفته برای یک بار چکاب مراجعه کنند . اکثر بیماران این تزریق را یک الی دو بار در سال این تزریق را تکرار می کنند .

عوارض احتمالی این درمان چیست ؟

در حالت کلی دردرمان چین وچروک های موجود در روی بینی بوسیله ی آزاد کننده ی چروک هیچ نوع عوارضی که خطر ناک باشند را ندارد, چون برای انقباض بینی عضله ی داخل بینی خود به طور مستقل عمل نمی کند . و از انجایی که احتمال دارد بر روی میزان “فشردگی چین وچروک بینی ” تاثیر داشته باشد که در این حالت باید برای رفع وبهبودی مناطق دیگری همچون گلابلا ( اخم مرکزی ) نیاز دارد تا در نظر گرفته شود . دربعضی از انسانها نمی توان خطوط چروک بر روی بینی را به صورت کامل آزاد کرد برای اینکه یک عضله ایی به نام لواتور لابی سوپریوریس که کاربردش همراهی لبخند است وجود دارد . که امکان دارد بوسیله ی “انقباض چروک روی بینی ” به کار گرفته می شوند و از آنجایی که ما هیچ وقت راضی نیستیم که با آزادی بیش از حد این عضلات بر روی لبخند فردی تاثیر داشته باشیم .

سوالات رایج  درمان چین و چروک با تزریق بوتاکس

آیا هنگام تزریق بوتاکس دردی احساس می شود؟

این تزریق هیچ احساس دردی ندارد . ولی اگر کسی در مورد تزریق نگران احساس درد داشته باشد پزشک مربوطه اختیار دارد که یک کرم بی حس کننده موقتی را قبل از تزریق به ناحیه ی هدف اعمال دهد .

آیا همزمان با تزریق بوتاکس بر روی چروک های موجود بر روی بینی از سایر روش های زیبایی بینی نیز بهره برد؟

بله/ فیلر صورت وانواع درمان های پوست با لیزر غالبا با تزریق بوتاکس همزمان می شوند . برای اینکه پزشک متخصص مربوطه بزای شما یک برنامه مناسب با خواسته های دلخواه شما بتواند ارائه دهد . در همه زمان مشاوره در مورد مشکلات وسوابق تمام مناطق خود با پزشک مشورت کنید .

اگر تزریق بوتاکس ادامه و تکرار نشود باعث چه اتفاقی می شود؟

اگر مایل نیستید که مجددا تزریق آزاد کننده ی عضله را تجربه کنید و از این روش یک بار استفاده کرده اید ناحیه ایی که درمان شده به شکل قبلی خود (قبل از درمان ) برخواهد گشت .بدون اینکه تفاوتی داشته باشد .

ولی اگر چندین سال است که تزریق آزاد کننده عضله را تکرار می کنید ودیگر مایل به ادامه دادن نیستید . از روند بهبودی طولانی مدت بهره مند خواهید شد . برای اینکه کلاژن بدون آزاد کننده عضلاتی در پوست آسیب کمتری می بیند و پوست فرد در بیشتر مواقع نرم وصاف باقی می ماند .

چگونه می توان ازظهور چین وچروک بر روی بینی جلوگیری کرد؟

در حالت کلی نمی توان به صورت کامل از ظهور چین و چروک جلوگیری کرد زیرا همه ی این ها بخشی از پیری وافزایش سن می باشند .( با آنکه حقیقت تلخ است ) ولی یک رژیم مراقبت از پوست ضد پیری می تواند همیشه مثمر ثمر باشد . اگر از تاب شدن بینی خو در زمان خنده آگاه هستید میتوانید واقف به حالت های تکراری خودتان باشید و از جلوگیری از پیچانده شدم بینی خود تا حد امکان تلاش نمایید . با یک راه حل دیگر هم می توان با تزریق بوتاکس پیشگیری کننده در ناحیه برای شلی عضلات ومحدودیت تکرار حالت ها را دریافت کنید .

برچسب ها: بوتاکس, تزریق زیبایی, جوانسازی, درمان پیری, درمان چین و چروک, رفع چین و چروک, زیبایی پوست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.