کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

خرید و قیمت انواع ژل و فیلر پوست

خرید و قیمت انواع ژل و فیلر پوست

خرید و قیمت انواع ژل و فیلر پوست : به کمک فیلر های پوستی لب های نازک برجسته می شود و ابروها را لیفت می دهد گودی زیر چشم که منجر به سیاهی دور چشم میشود را بهبود می بخشد و استخوان گونه ها را نمایان تر می کند . با استفاده از این فیلرها می توان خط خنده را به میزان قابل توجهی کاهش داد و ظاهر صورت زیباتر و جوان تر نمایان شود . اسید هیالورانیک ماده تشکیل دهنده فیلر ها است که این ماده به طور طبیعی نیز در بدن یافت می شود و می تواند برای زیبایی پوست ترزیق شود .

با افزایش نتیجه گیری از این فیلرها محبوبیت چشم گیری داشته که کلنیک های زیادی خدمات ترزیق ژل های پوستی را انجام می دهند . بخاطر حساسیت هایی که پوست صورت دارد فیلرهای پوستی را باید از منابع قابل اطمینان و معتبر تهیه کنید . گونه های گوناگونی از ژل های پوستی موجود است که می توانید از فروشگاه ها تهیه کنید .

در ما با ارایه مختلف ژل های پوستی و تامین فیلرهای مرغوب که نتیجه تاثیر گذاری طبیعی وبسیار باکفیت که به دلیل خرید ما از کارخانه های مورد اطمینان هستند عرضه می کنیم .

انواع فیلر و ژل


ژوویدرم XC/ ژوویدرم اولترا XC

تزریق ژل ژوویدرم

محتویات اصلی : اسید هیالورانیک

مورد استفاده : جوودرم اولترا تاثیری بر روی چین وچروک ها نداشته و فقط برای خطوط ریز موثر می باشد . این فیلتر همچنین می تواند با پر کردن خطوط ریز وچین وچروک های صورت و باعث افزایش حجم در بافت های صورت می شود . در نواحی نزدیک به پوصت نازک مثل گوشه های بینی و دهان میتوان از جوودرم استفاده کرد . و برای برجسته سازی لب ها جوودرم اولترا XC را ترزیق می کنند .

این نوع فیلرها چگونه کار میکنند : موقع ترزیق ژل اسید هیالورانیک شبیه به یک اسفنج عمل کرده و با جذب آب موجود باعث برجستگی محل ترزیق می شود .

مدت ماندگاری آن چقدر می باشد: مدت زمان آثار باقی مانده ازترزیق این ژل ها ۶ الی ۱۲ ماه است معمولا اثار موجود و به دست آمده جوودرم اولترا حدود یک سال ماندگاری دارد . ودلیل نیاز ژل به ترزیق مجدد در ترزیق آن به مقدار کم می باشد .

دارای عامل معکوس کنندگی : از هیا لورونیدایز میتوان برای بازگرداندن اثر جوودرم اولترا استفاده کرد

***نکته :

این نوع XC جوودرم وولوما دارای لیدوکائین می باشد . بخاطر دارا بودن به لیدوکائین هنگام ترزیق هم بی حس می شود و هم اینکه درد را کاهش می دهد .


پرلین / پرلین – آل

تزریق ژل پرلین رستالین

محتویات اصلی : هیالورانیک اسید

مورد استفاده : برای افزایش حجم نواحی تخت , برجسته کردن لب ها و برطرف کردن چین و چروک ریز و عمیق به کار برده می شود . کارخانه تولید کننده رستالین این نوع فیلر را تولید می کند . پرلین به خاطر ضخیم بودنش بهتر از رستالین چین و چروک های عمیق را پر می کند .

چگونه عمل می کند : در هنگام ترزیق آب از طریق اسید هیالورانیک جذب می شود و این عمل باعث میشود که ناحیه ترزیق شده برجسته شود .ئ

اثر آن تا چه مدت باقی می ماند : اثر پرلین در برخی از افراد بیش از رستالین می ماند . این نکته را نیز باید مورد توجه قرار بدهیم که اثر این ژل تا ۶ ماه باقی می ماند .

عامل برگشتی : دارد . اثر پرلین را هیالورونیدایز می تواند خنثی کند .

رادیز

محتویات اصلی : هیدروسکی لاپاتیت کلسیم به شکل میکروسفیرها

مورد استفاده : برای برطرف کردن چین و چروک و خطوط متوسط تا عمیق از رادیز استفاده می کنند و از جمله چین و چروک های نازولابیال به کار می برند . برای برجسته سازی استخوان گونه از این نوع فیلر استفاده می کنند ولی برای برجسته کردن لب ها کاربردی ندارد .

چگونه عمل می کند : برای تولید کلاژن جدید رادیز بدن را تحریک می کند . به دلیل این که تاثیر آن طولانی است نیاز به ترزیق دوباره را کاهش می دهد .علاوه بر این استفاده از این ژل و میکرسفیرهای پایه کلسیمی باعث می شود که حجم قسمت ترزیق شده می شود .

اثر آن تا چه مدت باقی می ماند : به صورت علمی ثابت شده که اثر ترزیق این فیلر یک سال یا بیشتر باقی می ماند .

عامل معکوس کننده : ندارد .


سیلک رستالین / رستالین / رستالین – آ

تزریق ژل رستالین

محتویات اصلی : اسید هیالورانیک
مورد استفاده : برای بهبود چین و چروک های متوسط تا شدید از رستالین استفاده می کنند . سیلک رستالین که از ذرات بسیار ریز نسبت به دیگر فیلبر ها ساخته می شود طراحی برجسته سازی لب ها را انجام می دهد .

چگونه کار می کند : باجذب کردن آب توسط هیالورانیک محل ترزیق برجسته می شود .

ماندگاری آن تا چه مدت است : بنابر ادعاهای کارخانه سازنده یرستالین این فیلر می تواند تاثیر به دست آمده را تا ۱۸ ماه تغییر نکند در عین حال این اتفاق بعد از ترزیق مجدد پس از ۴,۵ و۹ ماه رخ می دهد . سیلک رستالین می تواند بدون ترزیق مجدد ۶ ماه دوام داشته باشد . که امکان ماندگاری این محصول تا ۶ ماه می باشد .

دارای عامل معکوس کننده : اثر حاصل شده ازدرمان رستالین را هیالورونیدایزمی تواند خنثی کند .

*** نکته :

رستالین و پرلین هردو محصول یک کارخانه هستند . با این تفاوت که پرلین نسبت به رستالین چسبناک تر و ضخیم تر بوده و مورد استفاده برای جوانسازی های سنگین می باشد .

محتویات اصلی : اسید پلی – آل – لاکتیک

مورد استفاده : برای پر کردن تورفتگی و گودی های صورت و افزایش ضخامت پوست و همچنین به منظور برجسته شدن گونه ها وبرای کاهش دادن چین وچروک های صورت از اسکولپتراستفاده می کنند . این نوع فیلرها برای برجسته سازی لب ها کارایی ندارند .

چگونه کار میکند : اسکولپترا با تولید کلاژن محل ترزیق را تحریک کرده و باعث دیده نشدن بلا فاصله آن می شود برای رسیدن به نتایج مورد نیاز به چند جلسه درمانی با حد فاصله ی۴ هفته نیاز دارد که در این روش شدت علائم پیری در صورت بستگی زیادی به تعداد جلسات دارد و با مرور زمان ضخامت پوست افزایش می یابد .

اثر آن تا چه مدتی باقی می ماند : آثار ناشی از ترزیق الکولپترا دو سال بعد از نخستین جلسه ترزیق ماندگاری دارد که ۳ ترزیق در دوره درمانی دارد که تقریبا به حد فاصل ۴الی ۶ هفته می باشد .

***نکته :

با توجه به ظریف بودن اثر اسکولپترا نتیجه ی به دست آمده قابل مشاهده نیست و امکان دارد ماه ها منتظر دیده شدن اثر این فیلر باشیم ولی ماندگاری اثر آن طولانی است .

برچسب ها: پوست , وظایف پوست ,عملکرد و واکنشهای پوست , مراقبت از پوست, تزریق زیبایی, تزریقات زیبایی, زیبایی پوست, ژل, ژل تزریقی, فیلر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.