کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

هفت میوه و معجزه آنها بر پوست شما

هفت میوه و معجزه آنها بر پوست شما

هفت میوه و معجزه آنها بر پوست شما ، میوه و سلامتی پوست ، میو های مفید برای سلامت پوست ، تاثیر شگفت انگیز میوه برای سلامت پوست : میوه ها به علت داشتن انواع ویتامین ها ومواد مغذی بر سلامت وطراوت پوست بسیار مفید هستند .در ادامه به معرفی ۷ مورد می پردازیم .

میوه های مفید برای سلامت پوست

میوه های مفید برای سلامت پوست

 

میوه و سلامتی پوست

اغلب افراد برای داشتن پوستی زیبا وسالم به استفاده از داروهای شیمیایی رو می آورند که این داروها اثرات جبران ناپذیری بر پوست می گذارند .در این مقاله شما را با خواص ۷میوه وسبزی که برای سلامتی پوست مفید هستند آشنا می کنیم .

تخم کدو تنبل

دانه کدو تنبل در کاهش التهاب در بدن شما موثر می باشد .تخم کدو تنبل برای پوست تغذیه ای مناسب است این دانه ها سرشاراز اسید های چرب ضروری از جمله امگا ۳ و۶ و۹ می باشند وهمچنین غنی از روی است که ماده ی معدنی ضرروری برای سلامت بدن و پوست است .

تخم کتان

تخم کتان دارای امگا ۳ فراوانی است ، امگا ۳ در بهبود عارضه های پوستی از جمله خارش ،جوش وسرخی پوست موثر می باشد بنابرین تخم کتان می تواند به بهبود عارضه های پوستی کمک کند .

تربچه

ترپچه تامین کننده بسیاری از مواد مغذی برای پوست شما است ؛این میوه بسیار مفید سرشار ازگوگرد ،ویتامین سی، سیلیکون می باشد .ویتامین سی به درخشان تر شدن پوست کمک می کند .از خواص دیگر ترپچه افزایش جریان خون وافزایش کلاژن درسطح پوست ودر نتیجه شادابی وطراوت پوست است .

آوکادو

میوه آوکادو علاوه بر دارا بودن ویتامین بالا منبع عالی از آنتی اکسیدان ها و بتاکارون است که مواد مغذی موثر برای سلامت بدن وپوست هستند . همچنین سرشار از بیوتین است که یک علت قابلیت ارتجاعی پوست است .

سبزیهای تیره

سبزی های تیره به عنوان مولتی ویتامین برای پوست شناخته می شوند این سبزی ها سرشار از ویتامین های آ و سی هستند این ویتامین ها باعث داشتن پوستی زیبا وتمیز می شوند . از جمله سبزی های برگ تیره می توان به ریحان، گشنیز، سالاد شاهی واسفناج اشاره کرد .

خربزه

خربزه یکی دیگر از میوه های مفید برای سلامتی پوست می باشد به دلیل رطوبت زیاد این میوه تابستانی با فرایند آبپوشی یونها می تواند به سلامت پوست کمک کند .اما مصرف زیاد این میوه توصیه نمیشود چون حاوی مقادیر بالایی از قند است که سلامت بدن را به خطر می اندازد .

خیار

خیار برای پوست یک مرطوب کننده طبیعی است این میوه با داشتن مواد مغذی و دی اکسید سیلیکون می تواند در ایجاد پوستی سالم وبا طراوت کمک کند .

برچسب ها: پوست , وظایف پوست ,عملکرد و واکنشهای پوست , مراقبت از پوست, تاثیر میوه بر پوست, زیبایی پوست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.