کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

درمان لکه های پوستی با ظروف مسی

درمان لکه های پوستی با ظروف مسی

درمان لکه های پوستی با ظروف مسی ، درمان طبیعی برای رهایی از لکه های پوست ، روش های شگفت انگیز برای از بین بردن لکه های پوستی ، درمان خانگی لکه های پوستی : زیبایی چهره افراد با وجود لکه های پوستی کاهش می یابد ،راه ها ودرمان های زیادی برای رفع این عارضه وجود دارد که ما در این مطلب به ۸ مورد از ارزانترین وجالب ترین این روش ها اشاره خواهیم کرد .

درمان طبیعی برای رهایی از لکه های پوست

برای رهایی از شر لکه های پوستی وداشتن پوستی سالم وباطراوت وبدون لکه سعی کنید نکات جالبی را که در ادامه ذکر خواهیم کرد انجام دهید و از پوستی سالم و بدون لک بهره مند شوید .

اغلب افراد روی پوست خود لکه هایی دارند که بیشتر در اثر عواملی مانند قرار گرفتن بیش از حد مقابل تابش اشعه خورشید ،کمبود ویتامین ب ۱۲ ، استرس بیش از حد و … به وجود می آید اما این افراد نباید زیاد نگران باشند زیرا روش های درمان طبیعی وجود دارد که در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم .

درمان های خانگی لکه های پوستی را به صورت کامل از بین نمی برد اما به درمان موقت آن ها کمک می کند لکه های پوستی برای بدن بی ضرر هستند وممکن است در هر سن وسالی سراغ افراد بیاید.

۸ روش شگفت انگیز برای از بین بردن لکه های پوستی

برای یاد گرفتن نکات درمان خانگی لکه های پوستی به نکات زیر توجه کنید:

۱٫ فلز مس : فلز مس به طراوت وتازگی پوست شما بسیار کمک می کند روش استفاده بدین صورت است که شب قبل مقداری آب دریک لیوان ریخته و یک تکه فلز مس درون لیوان بیندازید فردا صبح قبل از صبحانه این لیوان آب را بخورید .می توانید بجای این کار از لیوانی با جنس مس هم استفاده کنید .

درمان لکه های پوستی با ظروف مسی

درمان لکه های پوستی با ظروف مسی

۲ .روغن نارگیل : یکی دیگر از روش های خانگی جهت از بین بردن لکه های پوستی استفاده از روغن نارگیل است .روغن نارگیل چون ضد قارچ و ضد باکتری است شمارا در خلاص کردن از شر التهاب های مزمن یاری می کند . روغن نارگیل را روزانه بین دوتاسه بار بر روی نقاطی از پوست که لکه دارد بمالید .

۳ . زردچوبه : مخلوط زردچوبه وروغن خردل در ازبین بردن لکه های پوستی بسیار مفید است.

اگر شما عجله ای برای از بین بردن لکه ها ندارید و می خواهید به صورت طبیعی از بین بروند، از زردچوبه و روغن خردل روزانه دو بار و در طی یک سال به طور مداوم استفاده کنید تا از لکه های پوستی خود خلاص شوید .

گیاه چریش و نابودی لکه های پوستی

۴ . چریش : مخلوطی از خردشده گیاه چریش و دوغ غلیظ درست کنید سپس آنرا بر روی نقاطی که لکه وجود داردقرار دهید.بعد از آنکه کاملا خشک شد، بشویید. این کار را به مدت ۲ هفته انجام دهید. همچنین گیاه چریش باعث تصفیه خون می شود .

۵ . خاک رس قرمز : خاک رس قرمز حاوی مقدار زیادی مس است که باعث تثبیت وبازگرداندن رنگدانه های پوست می شود .برای اثر بخشی دوچندان خاک رس قرمز را با مقداری آب زنجبیل مخلوط کنید وآن را روی لکه ها بمالید و بعد از خشک شدن آن را بشویید بعد از مدتی متوجه تغییراتی در پوست تان خواهید شد

۶٫ زنجبیل : زنجبیل باعث تصفیه خون می شود برای استفاده از زنجبیل آن را لایه لایه ببرید سپس روی نقاط لکه دار پوست قرار دهید. این کار را به مدت دوهفته انجام دهید ومنتظر بهبودی لکه های پوستی تان شوید .

۷٫ دانه ترپچه : مخلوط دانه ترپچه و دوقاشق غداخوری سرکه را به مدت ۳۰ دقیقه روی لکه های پوستی تان قرار دهید وبعد با آب گرم بشویید .این کار را به مدت دوسه ماه مداوم انجام دهید تا نتیجه بگیرید .

۸٫سرکه سیب : از بین بردن قارچ های پوستی بسیار قابل اهمیت می باشد روش درمان این قارچها سرکه سیب است .برای از بین بردن لکه های پوستی به وسیله سرکه سیب آن را با کمی آب مخلوط کنید وبه مدت یک ماه صبح وشب روی لکه ها با پنبه بمالید تا شاهد از بین رفتن لکه ها باشید .

برچسب ها: پوست , وظایف پوست ,عملکرد و واکنشهای پوست , مراقبت از پوست, دانه تربچه, درمان لکه های پوستی, روغن نارگیل, زردچوبه, زنجبیل, زیبایی پوست, سرکه سیب, عملکرد پوست, فلز مس, وظایف پوست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.