کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

تاثیر شکر بر افزایش چین و چروک پوست

تاثیر شکر بر افزایش چین و چروک پوست

شما آن را بارها شنیده اید: شکر برای شما بد است

اکثر گزارشات می گویند که شکر نامناسب است، زیرا سبب افزایش وزن می شود، اما این چیزی نیست که شما به آن دست پیدا کنید.

مطالعات اخیرا تایید کرده اند که شکر می تواند به دلیل یک فرایند طبیعی به نام گلیکوزی باعث ایجاد چین و چروک پوست شود. هنگامی که شکر از طریق جریان خون حرکت می کند، آن را به پروتئین متصل می کند و مولکول های جدید مضر را تولید می کند - محصولات پیشرفته گلیساسیون یا AGE ها.

هرچه قند بیشتر مصرف شود، AGE بیشتر رشد می کند.

AGE بر کلاژن و الاستین تاثیر می گذارد، پروتئین هایی که پوست و الاستیک را حفظ می کنند. هنگامی که توسط AGE مورد حمله قرار می گیرند، آنها خشک و شکننده می شوند. برای اضافه کردن توهین به آسیب، مقدار کلاژن شما در واقع با رژیم های غذایی با قند کاهش می یابد.

هنگامی که میزان کلاژن کم است که خشک و شکننده است، احتمالا چین و چروک  پوست کمتر است.

مجله بریتانیایی بریتانیا گزارش می دهد که این اثر حدود 35 سالگی شروع می شود و پس از آن به سرعت افزایش می یابد. این به خصوص اگر مصرف قند بالا بعد از 35 سالگی ادامه یابد.

خبر خوب برای دوستداران قند


اگر شما یک دندان شیرین دارید، به مقصد نرسیده اید و چروکیده، پوست شل شده است. بازگشت به مسیر با تغذیه خود و تعمیر برخی از آسیب. رتینوئید ها مواد هستند که اغلب در سرم های بدون نسخه تحت نام رتینول یافت می شوند. متخصصین پوست می توانند توان بالقوه رتینول را با محصولاتی مانند Renova، Avage و Differin تجویز کنند.

علاوه بر این، بهبود رژیم غذایی، پوشیدن کرم های ضد آفتاب، استفاده از مرطوب کننده و استفاده از پرکننده ها می تواند به ایجاد پوست جوان تر پوست کمک کند.

چه چیز خاصی درباره پرکننده هاست؟


پرکننده ها می توانند چروک ها، چروک ها و چروک هایی را که در پوست به دلیل روند پیری تنظیم شده اند، پر کنند. همچنین اغلب ما مشتریان خود را توصیه می کنیم که از محصولات توکسین اتابوتولینوم A در بازار استفاده کنند زیرا آنها عضلات صورت را در مناطقی که این چروک ها اغلب تشکیل می دهند، فلج می کند.

دو مورد از بهترین پرکننده ها برای رفع چین و چروک پوست عبارتند از:

  1.  ژوودرم
  2. رستالین


Juvederm از جنس اسید هیالورونیک ساخته شده است. این یک ماده طبیعی است که حجم و هیدراتاسیون پوست را افزایش می دهد.

Restylane یک ژل زیست تخریب پذیر است که دارای اسید هیالورونیک است. این یک پرکننده پوستی نرم است که حجم پوست را اضافه می کند. این مناسب برای چین و چروک در اطراف دهان و چشم است.

پرکننده ها و  تزریق بوتاکس در منهتن و لانگ آیلند


اگر امیدوار باشید علائم پیری را از بین ببرید، امروز با مشاور جرم تماس بگیرید جیمز کریستین ساردلی، RPA-C. او بررسی خواهد کرد که کدام نوع محصولات برای شما مفید خواهد بود و درمان شما را در همان بازدید انجام خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.