کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

درمان دندان قورچه با تزریق بوتاکس

درمان دندان قورچه با تزریق بوتاکس

یک مطالعه جدید نشان می دهد که  تزریق بوتاکس  می تواند یک راه حل برای این عادت ( دندان قورچه ) بسیار مخرب باشد.  آنها با انتخاب تصادفی از 13 بیمار که در طول خواب در معرض بروکسیسم شدید ( دندان قورچه ) بودند استفاده کردند. بیماران به دو گروه تقسیم شدند: یک گروه دریافت تزریق بر روی بوتولینتوکسین A، در حالی که گروه دیگر تزریق پلاسبو به عضلات شکم را انجام دادند. تزریق ها به صورت فصلی از 3 هفته تا 3 ماه داده شد. اکثر بیماران گروه  تزریق بوتاکس کاهش درد دندان ها را گزارش داده اند.  تنها دو بیمار گزارش دادند که هیچ نتیجه ای نداشتند.

محققان گزارش دادند که برای شرکت کنندگان در مطالعه اثرات جانبی قابل ملاحظه ای نداشته است. آنها همچنین نتیجه گرفتند که علائم بروکسیسم با درمان به طور قابل توجهی بهبود یافته است. این درمان به این دلیل کمک می کند که به طور موقت عضلات تحت درمان را فلج کند، و اجازه می دهد گیرنده را متوقف کند و فک کند.

برخی از شرکت کنندگان گزارش کردند که لبخندشان کمی تغییر کرده است. با دانستن این مطلب قبل از بررسی این تزریق، این تجربه برای شما بهتر خواهد شد.

در رابطه با تزریق بوتاکس برای دندان قورچه

این خبر بسیاری از افراد مبتلا به ناراحتی قلبی را تحریک می کند، اما ما می خواستیم به شما اطلاع دهیم که قبل از تزریق، شما باید چیزهایی را که لازم دارید انجام دهید.

در مورد وضعیت و گزینه های درمان خود با دکتر خود صحبت کنید. جامعه پزشکی از این روش جدید برای درمان زخمها و سنگ زنی آگاه است و پزشک شما می تواند به شما اطلاع دهد که اگر برای شما مناسب باشد.

فقط یک متخصص پزشکی آموزش دیده و دارای مجوز باید درمان را انجام دهد. انژکتور باید با کمک خاص به افرادی که از این شرایط رنج می برند، تجربه شود. تزریق باید در عضلات خاص قرار داده شود تا موثر باشد، بنابراین مطمئن شوید که فرد مناسب برای انجام آن برای شما دقیقا انتخاب شود. بیمه درمانی شما ممکن است بتواند به شما در پیدا کردن یک دکتر واجد شرایط کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.