کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

میکرونیدلینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ (همچنین به عنوان درمان القایی کلاژن شناخته می شود) شامل استفاده از سوزن های زیبا برای ایجاد صدها زخم کوچک و نامرئی در پوست لکه های بالای پوست است. صدا جذاب است نه خیلی اما این درمان حداقل تهاجمی - این که آیا آن را توسط یک زیبایی شناس، متخصص پوست، یا جراح پلاستیک آموزش دیده و یا در خانه با استفاده از یک Dermaroller (کوچک نقره ای دستکاری شده در سوزن های کوچک) انجام می شود - تقریبا بدون درد و فوق العاده موثر است. متخصص پوست و گوشتخواران و همکاران RealSelf، دکتر سجله شاه می گوید: "آسیب های میکروبی که ایجاد می کنند، باعث تحریک فرآیندهای زخم طبیعی طبیعی بدن می شود و باعث افزایش گردش خون سلولی و افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود، بنابراین برگشت و جلوگیری از نشانه های پیری می باشد." (این همان کارهایی است که لیزرها انجام می دهند، فقط شما به جای استفاده از گرما یا نور به پوست مکانیکی آسیب می رسانید). باور کنید یا نه، میکرونیدلینگ در میان رایحه های پوستی محبوب است. Vogue آن را بزرگترین چیز در ضد عفونی می نامد. سالخورده. (بررسی کنید که این ترکیبات ضد پیری را در حال تغییر دادن به دنیای مراقبت از پوست توسط طوفان بررسی کنید.)

میکرونیدلینگ چین و چروک های خوب و عمیق را کاهش می دهد

جذابیت اصلی میکرونیدلینگ ، توانایی آن برای تحریک رشد کلاژن و الاستین است که کلید پوست جدید و جوان است. بعضی از پزشکان حتی تا حد ممکن می گویند که این روش قوی ترین راه برای جلوگیری از پیری در مسیر خود و جلوگیری از تشکیل خطوط و چین و چروک های جدید است. با توانایی خود برای ایجاد نسل جدید سلول های پوست، فقط چند جلسه از میکرونیدلینگ به طور قابل توجهی خطوط خوب، پای کلاغ و چین و چروک های عمیق در پیشانی را کاهش می دهد. دکتر این می گوید: "این یکی از دلایلی است که می خواهم میکرونیدلینگ را دوست دارم چون قادر به استفاده از مکانیسم های طبیعی طبیعی بدن است، بنابراین نتایج بسیار طبیعی است." "همچنین با وجود این که زمان خاموش شدن آن کم است، من اغلب آن را به عنوان یک نگهداری برای افرادی که سعی در از بین بردن نشانه های پیری دارند، توصیه می کنم." برای درمان چین و چروک، یک سوزن نباید بیشتر از 1.5 میلیمتر استفاده شود.

میکرونیدلینگ تعمیر زخم های قابل مشاهده است

در یک مطالعه 2009 در مورد اثرات میکرونیدلینگ، تقریبا 100 درصد از شرکت کنندگان در معرض آکنه، بهبود قابل توجهی در دید زخم های آکنه خود را. با استفاده از میکرونیدلینگ خانگی، یک غلتک دستی 1.5 میلی متری به اندازه کافی بلند است تا ظاهر زخم های آکنه را بهبود بخشد. با این حال، برای زخم های شدید آکنه، ممکن است سوزن های حتی طولانی برای حداکثر نتایج نیاز داشته باشید، بنابراین شما می خواهید یک متخصص پوست یا صورت دهنده ای که درمان های Microneedle را انجام می دهد را پیدا کنید. دستگاه های حرفه ای میکرونیدلینگ می تواند تا زمانی که 3 میلی متر است، که دو برابر موثر است و درمان زخم های آکنه عمیق که در زیر سطح پوست رخ می دهد. در صورتی که شما در مورد چگونگی برطرف کردن زخمهای آکنه از روش میکرونیدلینگ در مقایسه با درمان های کیسه ای استفاده کنید، مقایسه سر به سر در مجله Dermatologic Surgery  در سال 2016 نشان داد که هر دو روش درمانی قابل مقایسه و موثر هستند اما اعتبار به آنها داده شد میکرونیدلینگ برای بهتر تحمل، با عوارض جانبی کمتر و خرابی کمتر. این اسرارهایی است که پوست شما می خواهد به شما بگوید.

میکرونیدلینگ آسیب خورشید و رنگدانه را خنثی می کند

یک بار دیگر، کلاژن، مسلما مهم ترین راه برای بهبود ظاهر پوست است و این به مراتب فراتر از کاهش چین و چروک است. با تحریک کلاژن رشد با میکرونیدلینگ، شما همچنین می توانید آسیب خورشید و تغییر رنگ، از جمله hyperpigmentation که همراه با ملاسما معکوس. مطالعه 2015 نشان داد که میکرونیدلینگ یک درمان امیدوار کننده برای رنگدانه و چهره قهوه ای است که با این بیماری مزمن همراه است. برای بهبود رنگدانه های اضافی از پوست آسیب دیده از آفتاب، سوزن های درمارولر باید بین 1.0 تا 1.5 میلی متر طول داشته باشند. جراح زیبایی راشل زلدان می نویسد که پس از تنها چند جلسه میکرونیدلینگ، پوست او روشن و درخشان با وجود بسیاری از تابستان در خورشید است.

میکرونیدلینگ به پیری پوست کمک می کند

در بالای توانایی میکرونیدلینگ برای صاف کردن و اصلاح پوست آسیب دیده، آن نیز دارای جایزه اضافی از سفت کردن پوست شل است، که باعث می شود آن را برای مردان و زنان مسن تر باشد. (به یاد داشته باشید: هر چه شما بزرگتر هستید، کلاژن کمتر شما به طور طبیعی تولید می کنید.) مطالعه 2015 در مجله بین المللی پوست، تایید می کند که میکرونیدلینگ راه جدیدی برای دستیابی به "جوان سازی پوست، سفت کردن و بازسازی پوست" است. ارائه یک درمان ساده و موثر برای پوست پیری پوست با حداقل عوارض جانبی و خرابی. پوست سالخورده می تواند از سوخت مناسب نیز بهره مند شود، بنابراین این غذاهای زیبایی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا این تابش را ببینید.

میکرونیدلینگ منافذ را کاهش می دهد

این کمی بصری است، اما میکرونیدلینگ در واقع ضخامت های خالص را افزایش نمی دهد، زیرا ممکن است تصور کنید پوست شما پوست صدها بار باشد. در عوض، یکی از مزایای استفاده از Dermaroller این است که کمک می کند منافذ به نظر می رسد بسیار کوچکتر است. میکرونیدلینگ کلاژن را در داخل و اطراف حفره های شما تحریک می کند، که باعث می شود که آنها کشیده شوند و ظاهر شوند، اگر بسته نشوند. و بیایید صادق باشیم، چه کسی نمی خواهد منافذ کوچکتر را بخورد؟ مراقب باشید که این عادت های بد که مانع نفوذ شما می شوند.

میکرونیدلینگ باعث می شود که محصولات شما بهتر کار کنند

آیا می دانستید که فقط 4 تا 8 درصد از سرم گران قیمت که در چهره خود استفاده می کنید در واقع پوست شما را نفوذ می کند؟ یکی از تجارب اضافی میکرونیدلینگ این است که آن را به شدت جذب محصول را بهبود می بخشد. مطالعات تأیید می کنند که درمان واقعا می تواند به داروهای موضعی کمک کند تا پوست را به طور موثر نفوذ کند، و به شما این امکان را می دهد که مزایای کامل هر محصول را به دست آورید. این به این معنی است که با توجه به این واقعیت است که میکرونیدلینگ هزاران سوراخ نامرئی در پوست شما ایجاد می کند که آماده جذب محصولات می باشند و به همین ترتیب منافذ پوشیده نمی شوند. دکتر شاه می گوید: "ضخامت های کوچک در واقع مانند کانال های کوچک عمل می کنند، که اجازه می دهد محصولات موضعی به نفوذ بهتر و کارآمدتری عمل کنند."

میکرونیدلینگ می تواند در سراسر بدن شما انجام شود

در نهایت، یک مزیت عالی از میکرونیدلینگ این است که این درمان به صورت منحصر به فرد نیست. این را می توان در هر منطقه از پوست که نیاز به تعمیر دارد، به خصوص مناطقی که علائم کشش یا زخم های آکنه را مانند پاها، سینه، پشت و لب به لب نشان می دهند. تنها چهار تا شش جلسه میتواند در این مناطق مشکل ایجاد کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.