کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

درمان لک های پوستی با کرم

درمان لک های پوستی با کرم

 درمان لک های پوستی با کرم ،کرم ضد لک ، انواع لک های پوستی  : همه ی ما انسان ها ذاتا خواهان و طرفدار زیبائی هستیم ، بدون شک صاف و شفاف بودن پوست تاثیر زیادی بر زیبائی خواهد داشت . و از طرفی داشتن پوستی صاف و زیبا اعتماد به نفس درونی ما را افزایش می دهد . افزایش اعتماد به نفس نیز حضور و فعالیت موفقیت آمیز در زندگی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت .مشکلات پوستی همیشه و در اکثر افراد وجود داشته و خواهد داشت . لک های پوستی یکی از عارضه ها و مشکلات شایع پوستی در بین افراد می باشد . این لک ها ناخوشایند بوده و نارضایتی افراد را به دنیال دارد .لذا باید به درمان لک های پوستی پرداخت.

امروزه با وجود روش های درمانی مختلف برای رفع لک پوست دیگر جای نگرانی نیست . در میان انواع روش های درمان لک پوست ، استفاده از کرم برای رفع لک پوستی یکی از موثرترین روش ها برای درمان می باشد .ما در این مقاله برآن شده ایم که در مورد درمان لک پوست با کرم بیشتر صحبت کنیم .

درمان لک های پوستی با کرم

لک پوستی و روش درمانی آن

لک های پوستی به دلایل مختلفی روی پوست ظاهر می شوند . برای درمان و رفع لک های پوستی در مرحله ی اول بایستی علت پیدایش لک های پوستی را تشخیص داد . یکی از دلایل شایع پیدایش لک های پوستی قرار گرفتن طولانی مدت در زیر نور آفتاب است ، معمولا لک های پوستی که به دلیل قرار گرفتن در زیر نور آفتاب ایجاد شده اند ، با کرم های ضد لک رفع شده و درمان می شوند .

به غیر از نور آفتاب دلایل دیگری همچون تغییرات هورمونی به خصوص در دوران بارداری ، مسائل ژنتیکی ، مصرف برخی از داروها همچون داروهای ضد سرطانی ، تغذیه نامناسب ، وجود برخی از بیماری ها همچون بیماری های کلیوی و کبدی و آسم نیز از جمله دلایل پیدایش لک های پوستی می باشند . لذا برای درمان لک های پوستی بایستی به یک متخصص پوست با تجربه و یا دکتر داروساز مراجعه کرد ، متخصص پوست بعد از انجام مشاوره و تشخیص علت پیدایش لک های پوستی روش درمانی مناسبی را برای شما در نظر خواهد گرفت . در ادامه ی این مقاله به انواع روش های درمان لک پوستی خواهیم پرداخت .

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید ، که مشکل لک پوستی شما را نگران کرده است ، می توانید برای درمان لک های پوستی به کلینیک لیزر مو مراجعه کنید . متخصصین پوست در کلینیک لیزر مو بعد از انجام مشاوره با شما علت پیدایش لک پوستی را تشخیص داده و روش درمانی مناسبی را برای شما پیشنهاد خواهند داد .

مراحل درمان لک پوستی

در حالت کلی جدا از اینکه دلیل پیدایش لک چه عاملی است ، برای درمان و رفع لک های پوستی دو مرحله وجود دارد : در مرحله ی اول برای رفع و درمان لک پوستی از کرم ضد لک معمولی استفاده می شود . برای درمان لک پوستی با کرم ضد لک ، ۲ تا ۳ ماه زمان نیاز است ، و بعد از گذشت دو تا سه هفته نتایج اولیه بر روی پوست قابل مشاهده است ، و لک ها به تدریج به مرور زمان از بین می روند .

نتایج اولیه بایستی بعد از سه هفته روی پوست ظاهر شود ، در غیر اینصورت بایستی به داروساز یا متخصص پوست مراجعه کرده و با مشورت آن ها از یک کرم ضد لک قوی استفاده کرد . اگر لک های پوستی با کرم های ضد لک قابل درمان باشند ، بایستی از این کرم ها برای درمان لک پوستی استفاده کرد . لک های پوستی کمرنگ و کوچک که به دلیل قرار گرفتن زیر نور آفتاب بر روی پوست ظاهر شده اند ، با این کرم ها قابل درمان می باشند . و با استفاده از این روش درمانی پوست شما صاف و شفاف و بدون لک خواهد بود .

در میان انواع لک های پوستی ، لک های کک و مک ، لک و پیس و لک های بزرگ و وسیع با کرم های ضد لک قابل درمان نیستند ، و پزشکان و متخصصان برای درمان این نوع لک ها بر حسب نوع لک پوستی از روش هایی همچون مزو تراپی ، میکرودرم ابریژن، و یا لیزر درمانی استفاده می کنند .

درمان لک پوستی

درمان لک های پوستی

درمان لک های پوستی

همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم ، به طور کلی برای درمان لک های پوستی جدا از عامل ایجاد لک ، دو مرحله وجود دارد .

مرحله اول : برای درمان لک های پوستی در مرحله ی اول از کرم های ضد لک حاوی هیدروکینون و ترتینوئین استفاده می شود . طول دوره ی درمان بر حسب اندازه و عمق لک ۲ الی ۳ ماه می باشد ، بعد از گذشت این مدت زمان لک ها به مرور کمرنگ شده و از بین می روند.

مرحله دوم : بعد از گذشت سه ماه استفاده از کرم های ضد لک ، در مرحله ی بعد از روشن کننده های قوی پوستی که حاوی اسیدهای میوه (AHA) با درصد ۱۰ الی ۱۵ درصد استفاده می شود . استفاده از این کرم ها لک های پوستی را برطرف کرده و از بازگشت دوباره لک ها جلوگیری می کند ، و لک های پوستی را به طور کامل برطرف می کند . استفاده از این کرم ها به مدت ۶ ماه توصیه می شود . و استفاده ی این کرم ها بایستی شب ها و بعد از پاک کردن صورت و قبل از خواب باشد . همچنین برای جلوگیری از پیدایش لک های پوستی توصیه می شود ، قبل از بیرون رفتن از خانه از کرم ضد آفتاب استفاده کرد ، و استفاده از کرم ضد آفتاب نیز هر سه ساعت یک بار باشد .

بهترین برندهای کرم ضدلک

برای درمان لک های پوستی انتخاب کرم ضد لک و نوع برند آن و استفاده از بهترین نوع کرم ضد لک بسیار حائز اهمیت می باشد . تجربه ها حاکی از این است که استفاده ترکیبی از از ماسک های لیراک (Lierac) و یونیتون ۴ (Unitone 4 ISIS) به مدت ۴ هفته منجر به روشن شدن پوست شده و لک های پوستی را کمرنگ می کند . در مرحله ی دوم استفاده از ماسک ها و سرم های ضدلک ALCINA AKTIV و Neotone ISIS برای رفع و درمان لک های پوستی نتایج بسیار شگفت انگیزی را خواهد داشت . و لک های پوستی را از بین برده و باعث ایجاد پوستی صاف و شفاف می شود .

آیا بروز لک های پوستی قابل پیشگیری است ؟

استفاده ی مرتب و منظم از لک های پوستی ، استفاده از کرم های ضد آفتاب بهترین راه پیشگیری می باشد . SPF کرم های ضد آفتاب بایستی بر حسب نوع پوست انتخاب شود . در صورتی که شما در مورد کرم های ضد آفتاب و اینکه کدام یک برای پوست شما مناسب است ، سوالی داشتید ، می توانید با متخصصین پوست و داروسازان ما در کلینیک لیزر مو تماس حاصل فرمایید . و همچنین در بین ساعات ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر تا حد امکان بیرون نروید . برای پیشگیری از بروز لک های پوستی می توان از کلاه و از لباس های مناسبی هنگام بیرون رفتن استفاده کرد.


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

کلینیک زیبایی , مراکز زیبایی , لاغری موضعی , لاغری با دستگاه ار اف , لاغری با لیزر لیپولیز , مزوتراپی لاغری , تبلیغات لیزر مو , محل مناسب برای تبلیغات لیز مو , تبلیغ لیزر موهای زائد

لیزر درمانی , کاشت مو , کاشت مو طبیعی , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , هزینه کاشت مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.
برچسب ها: بیماری پوستی, پزشک پوست, پوست , وظایف پوست ,عملکرد و واکنشهای پوست , مراقبت از پوست, درمان لک پوستی, دکتر پوست, روش درمان لک پوستی, زیبایی پوست, عملکرد پوست, لک پوستی, وظایف پوست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.