کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

معجزه ماسک چای برای درمان تمام مشکلات پوست

معجزه ماسک چای برای درمان تمام مشکلات پوست

ماسک چای , معجزه ماسک چای برای درمان تمام مشکلات پوست ، خواص ماسک چای برای پوست ، ماسک چای برای زیبایی پوست ، ماسک چای برای رفع تیرگی پوست  : داشتن پوستی خوب ، سالم و با نشاط تنها وابسته به استفاده از کرم ها و لوسیون های گران قیمت، خارجی و رنگارنگ نیست. رعایت رژیم غذایی سالم و طبیعی ، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی استاندارد و بهره گیری از سبزی ها، میوه ها و نعمت ها ی طبیعی که در اطراف ما رشد می کند ، می تواند تاثیری موثرو باور نکردنی در حفظ نشاط و شادابی پوستمان داشته باشد.

چای پوست را شفاف و موهارا حالت میدهد ماسک صورت چای خواص بی نظیری در زیبایی پوست و مو دارد و خیلی از مشکلات پوست را ازبین میبرد .

خواص ماسک چای برای پوست

خواص ماسک چای برای پوست

خواص ماسک چای برای پوست

چای بعد از اب یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است چای به دلیل داشتن خواص ضدپیری خواص ضدانتی اکسیدانی و ضد التهابی نفش مهمی در زیبایی دارد چای جوانی را افزایش میدهد و چهره را صاف میکند حتی ئرم زیر چشم را نیز از بین میبرد. ما تمام فصول از نوشیدنی چای استفاده میکنیم و نزد ما ایرانی ها جایگاه ویژه ای دارد برگ چای بعد از دم کشیدن فواید زیادی برای پوست دارد و اگر این فواید را بدانیم هیچگاه ان را درو نمی ریزیم.

ماسک چای برای زیبایی پوست

فرقی نمی کند از چای کیسه ای استفاده می کنید یا برگ چای را در قوری دم می کنید، همه مدل های چای و با هر ترکیب با کیفیت و طبیعی ای به عنوان ماسک چای تاثیر خوبی بر پوست شما می گذارد.

۱٫حساسیت یا آلرژی پوستی

اگر قسمتی از پوست بدنتان دچار حساسیت یا آلرژی پوستی شده، پس از نوشیدن چای، برگ ها یا کیسه چای را دور نریزید و بگذارید تا خنک شود.، البته مراقب باشید خشک نشود. سپس برگ چای را داخل یک دستمال تمیز بپیچید و روی همان قسمتی از پوستتان که دچار التهاب شده بگذارید.

۲٫سیاهی دور چشم

یکی از مشکلات پوستی، سیاهی و چرک شدن زود هنگام دور چشم است. این اتفاق در اثر مسائل متعددی پیش می آید اما راه حل ساده ای دارد. همان چای خنک شده و پیچیده داخل دستمال تمیز یا چای کیسه ای خنک شده را روی چشم هایتان بگذارید و اجازه دهید چند دقیقه ای بماند.

۳٫موهای مرتب و براق

اگر موهایتان دچار شکستگی می شوند از مقداری چای سیاه استفاده کنید و آن را به موهایتان اسپری کنید، چای به خاطر آب رسان بودنش به موهای شما کمک می کند تا مقاومت و انعطاف پذیری بهتری پیدا کنند. برای براقی موهایتان از چای سبز استفاده کنید و روی موهایتان اسپری کنید.

۴٫از بین بردن پف چشم

اگر احساس می کنید دور چشم هایتان پف کرده، از کیسه چای یا برگ چای دم شده داخل دستمال تمیز استفاده کنید و روی چشم هایتان بگذارید، پف چشم هایتان را می گیرد.

۵٫بوی بد پا

اگر از بوی بد پاهایتان بعد از یک روز طولانی که داخل کفش بوده رنج می برید. این روش را امتحان کنید و پس از آنکه پای تان را از کفش بیرون آوردید با چای بشویید.

۶٫آب رسان قوی و طبیعی

چای یک آبرسان طبیعی و قوی ست. اگر پوست خشکی دارید می توانید از اسپری چای بر پوستتان کمک بگیرید. یا چای را مثل یک ماسک پوست با یک دستمال تمیز روی پوستتان بمالید. بعد از اصلاح هم می توانید از این آب رسان طبیعی استفاده کنید و از التهاب پوستتان جلوگیری کنید.

۷٫ رفع تیرگی پوست

قسمت هایی از پوست که روی مفاصل قرار گرفته اغلب دچار تیرگی می شود و این برای بسیاری از خانم ها قابل قبول نیست. ما به شما توصیه می کنیم برای رفع تیرگی این مناطق از برگ چای یا چای کیسه ای استفاده کنید. بعد از خواندن این مطالب دیگر نظرتان نسبت به چای عوض میشود و هیچگاه تفاله ان را بیرون نخواهید ریخت.


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

کلینیک زیبایی , مراکز زیبایی , لاغری موضعی , لاغری با دستگاه ار اف , لاغری با لیزر لیپولیز , مزوتراپی لاغری , تبلیغات لیزر مو , محل مناسب برای تبلیغات لیز مو , تبلیغ لیزر موهای زائد

لیزر درمانی , کاشت مو , کاشت مو طبیعی , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , هزینه کاشت مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید
.
برچسب ها: پزشک پوست, پوست , وظایف پوست ,عملکرد و واکنشهای پوست , مراقبت از پوست, دکتر پوست, زیبایی پوست, زیبایی صورت, ماسک, ماسک چای
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.