کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

معرفی ۸ مورد از ماسک هایی که می توان با چغندر تهیه کرد :

معرفی ۸ مورد از ماسک هایی که می توان با چغندر تهیه کرد :

معرفی ۸ مورد از ماسک هایی که می توان با چغندر تهیه کرد ، ماسک چغندر، انواع ماسک صورت  چغندر ، ماسک های ترکیبی با چغندر : یکی از بهترین راه های درمان مشکلات پوستی ماسک چغندر است .چغندر برای عده ای از مردم طعم ومزه مطلوبی ندارد اما چون دارای انواع ویتامین ها؛ فیبر ؛پروتئین و آنتی اکسیدان است فواید بسیاری برای بدن دارد .یکی از فواید چغندر برای بدن طراوت وشفافیت پوست است .

در ادامه به معرفی چند مورد از ماسک های ترکیبی چغندر خواهیم پرداخت.

ماسک چغندر

ماسک چغندر

ماسک چغندر و مایونز

از ترکیب چغندر و مایونز ماسکی بدست می آید که برای پوست های تیره وخشک بسیار مفید است .طرز تهیه این ماسک بدین صورت است که نصف فنجان مایونز را با نصف فنجان چغندر مخلوط می کنیم . محلول تهیه شده را روی پوست صورت ماساژ می دهیم . مدتی بعد از استفاده از این ماسک تاثیر آن را می توان روی پوست دید .

ماسک چغندر و روغن بادام

برای درست کردن ماسکی که به شفافیت پوست کمک می کند حدودا دو قطره روغن زیتون را با چهار قطره روغن بادام ومقداری چغندر مخلوط می کنیم ماسک بدست آمده را به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار می دهیم بعد با آب سرد می شوییم .

ماسک های ترکیبی با چغندر

ماسک چغندر و مولتانی میتی

با مخلوط کردن چغندر و خاک رس قهوه ای که اصطلاحا به آن مولتانی میتی گفته می شود خمیری بدست می آید که برای رفع جوش های صورت و جوانسازی پوست مناسب است .برای تهیه این ماسک می توانید مقداری چغندر را با دوقاشق مولتانی میتی را با یک قاشق آبلیمو مخلوط میکنیم وبه مدت پانزده دقیقه روی صورت قرار می دهیم وبعد با آب سرد می شوییم .آبلیمو برای شفافیت پوست مفید می باشد .

معرفی ماسکی موثر برای رفع خط خنده و چروک دور لب

ماسک چغندر و ماست

طرز تهیه ماسک صورت چغندر و ماست بدین صورت است که مقداری عصاره چغندر را با نصف فنجان ماست و نصف قاشق چای خوری زردچوبه مخلوط می کنیم ومخلوط بدست آمده را به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست صورت می گذاریم وبعد با آب سرد می شوییم. خاصیت این ماسک جلوگیری از پیری وتیرگی پوست است .

ماسک چغندر و آب پرتقال

اگر می خواهید از پوست خود در مقابل تابش اشعه خورشید محافظت کنید به اصطلاح دیگر یک ضد آفتاب طبیعی داشته باشید ما به شما استفاده از ماسک چغندر وآب پرتقال را پیشنهاد می کنیم. این ماسک با حفاظت از پوست باعث تامین آهن پوست می شود.

درست کردن بهترین ماسک ها با چغندر

ماسک چغندر و لیمو:

با مخلوط کردن آب چغندر و آبلیمو وگلاب به نسبت مساوی ماسک مناسب برای درمان ناهمواری های پوستی و مخصوص پوست های تیره را می توان تهیه کرد .در تهیه این ماسک از گلاب استفاده می شود خاصیت گلاب شفافیت وآرام بخش بودن آن است .

ماسک چغندر و آرد نخود

اگر دنبال درخشندگی وسلامت پوست خود هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از ماسک چغندر وآرد نخود می باشد .برای تهیه این خمیر می توانید از آرد نخود و تکه های له شده چغندر به همراه یک فنجان شیر و یک قاشق گلبرگ له شده استفاده کنید این مواد را خوب با هم ترکیب کنید و آن را به صورت ماسک استفاده کرده و اجازه دهید تا خشک شود، سپس با آب سرد بشویید.

ماسک چغندر و زرد چوبه

از بهترین ماسک های زیبایی که به سلامت ودرخشندگی پوست کمک می کند ماسک ترکیبی از چغندر وزردچوبه و شیر است . خمیر بدست آمده را روی صورت ماسک کرده و بعد با آب ولرم بشویید تا به هدف خود در درخشندگی و شفافیت پوست تان برسید .


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

کلینیک زیبایی , مراکز زیبایی , لاغری موضعی , لاغری با دستگاه ار اف , لاغری با لیزر لیپولیز , مزوتراپی لاغری , تبلیغات لیزر مو , محل مناسب برای تبلیغات لیز مو , تبلیغ لیزر موهای زائد

لیزر درمانی , کاشت مو , کاشت مو طبیعی , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , هزینه کاشت مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


برچسب ها: انواع ماسک چغندر, پوست , وظایف پوست ,عملکرد و واکنشهای پوست , مراقبت از پوست, چغندر, زیبایی پوست, عملکرد پوست, ماسک, ماسک چغندر, وظایف پوست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.