کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت ، پشتیبانی وب سایت نباید به این فکر کنیم که وقتی وب سایت را طراحی کردیم دیگر کار تمام است و می توانیم از آن بهره برادای کنیم . توجه داشته باشید که طراحی سایت آغاز ورود شما به تجارت الکترونیک می باشد. از این رو مهمترین کار بعد از طراحی سایت پشتیبانی سایت (پشتیبانی وب سایت) است . بدون بروز رسانی و پشتیبانی سایت نمش توانید وب سایت خود را قدرتمند کنید.

تیم سئو تک در راستای خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت خدمات پشتیبانی سایت (پشتیبانی وب سایت) را با بهترین شیوه های پشتیبانی سایت ارائه می کند استفاده از استاندارد های روز دنیا در طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت و نیز پشتیبانی سایت می تواند نگرانی شما را از بروز رسانی وب سایت خود راحت نماید . در این مقاله به معرفی خدمات و سرویس هایی که سئو تک برای پشتیبانی از وب سایت شما ارائه می کند اشاره می کنم قبل از اینکه شروع به شرح در رابطه با پشتیبانی وب سایت کنم تعاریفی را برای شما ارائه می کنم.

سئو سایت

پشتیبان سایت ، پشتیبان وب سایت به چه کسی گفته می شود ؟

در تعریفی ساده می توان گفت پشتیبان سایت فردی است که کنترل وب سایت ، بروز رسانی و رفع ایرادات وب سایت را بر عهده دارد.

اما سطح اطلاعات هر پشتیبان وب سایتی متفاوت است که در اینجا می خواهم سئو سایت را تعریف کنم.

سئو به چه معنی است ؟

سئو راهکاری برای افزایش بازدید وب سایت است .
توجه داشته باشید سئو یک راهکار است . می دانیم برای پیاده سازی سئو (استراتژی سئو) ابزارهایی را در اختیار داریم و همچنین برخی از فاکتورهایی برای بهینه سازی وب سایت نیز گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر یارائه نموده است . در رابطه با سئو می توانید برای مطالعه بیشتر وارد مقالات وب سایت شوید.

آشنایی به طراحی سایت برای پشتیبانی وب سایت

لزوما یک پشتیبان وب سایت نیاز ندارد که طراحی سایت را کاملا بلد باشد ولی آشنایی مختصر با html و css می تواند امتیاز بزرگی برای یک پشتیبان وب سایت باشد.

ابزار گوگل وب مستر و استفاده از آن در پشتیبانی سایت

گوگل برای کنترل وضعیت وب سایت ابزار قدرتمندی به نام گوگل وب مستر را ایجاد کرده است تا با استفاده از آن بتوانید وضعیت سئو ، لینک ها خروجی ، لینک های داخلی ، لینک های وردی ، ایندکس صفحات ، ساخت سایت مپ و بسیاری از اطلاعات دیگر را در آن بررسی کنید. تقریبا تمام وب مستران با این ابزار قدرتمند و لازم آشنایی کامل دارند.

ابزار های آنالیز وب سایت (وب سایت های آنالیز وضعیت سایت)

برخی از وب سایت ها خدمات آنالیز وب سایت ، آنالیز وضعیت سئو وب سایت را ارائه می کنند که در برخی از آنها این کار به صورت رایگان می باشد و در برخی دیگر پولی است . می تواند کمک بزرگی برای وب مستر (پشتیبانی سایت) باشد.

تولید محتوا وب سایت ، توسعه محتوا چیست ؟

تولید محتوا وب سایت : نوشتن ، ترجمه و بازنویسی مطالب برای انتشار در وب سایت به همراه فیلم ، تصویر ، فایل صوتی را تولید محتوا برای وب سایت می گویند.

توسعه محتوا : به گشترش و ادامه دار کردن مطالب وب سایت توسعه محتوا می گویند (شروع یک مطلب و ادامه دار کردن نوشتن آن را توسعه محتوا گویند. مانند نوشته های آموزشی )

توجه داشته باشید توسعه محتوا توسط خود فرد می باشد و از هیچ منبعی نباید برداشته شود.
تعاریف بالا برخی از مواردی می باشد که برای هر وب مستر یا پشتیبانی سایت نیاز می باشد.

لزوم پشتیبانی سایت (پشتیبانی وب سایت) و بروز رسانی آن

چرا وب سایت خود را باید پشتیبانی و بروز رسانی کنیم ؟ می خواهم یک مسئله مطرح کنم : بارها به فروشگاه لباس رفته ایم و هر بار که ویترین این فروشگاه نگاه کرده ایم لباس های جدید وجود داشته و بهتر از قبل شده اند . و مار را ترغیب به خرید می کنند. وب سایت نیز دقیقا کار ویترین شما را انجام می دهد . برای همین بروز رسانی وب سایت می تواند مشتریان جدید را به شما معرفی و مشتریان قدیمی را ترغیب به خرید بیشتر از وب سایت شما کند. اما اگر مشتریان شما یا کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند همیشه با مطالب و محصولات تکراری روبرو شوند مطمئنا شما آنها را از دست خواهید داد. لذا بروز رسانی سایت که یکی از بخش های پشتیبانی سایت است می تواند برای شما کمک بزرگی باشد. تا بتوانید به کسب و کار اینترنتی خود رونق بخشید.

اهمیت پشتیبانی سایت

مورد مهم در رابطه با پشتیبانی سایت و بروز رسانی وب سایت را در بالا اشاره کردیم اما مهتر از آن رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو می باشد. گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری برای هر وب سایتی جایگاهی را در نظر می گیرد . از این رو بروز رسانی مرتب وب سایت و پشتیبانی درست از آن این رتبه را ارتقاء می دهد. در اصل پشتیبانی سایت یکی از فاکتورهای مهم  در سئو سایت است .

فعالیت هایی که در پشتیبانی وب سایت ، پشتیبانی سایت انجام می پذیرد

تولید محتوا  برای  پشتیبانی سایت (پشتیبانی وب سایت)

مهمترین مورد در پشتیبانی وب سایت توللید محتوای سایت و توسعه محتوا می باشد . توجه داشته باشید برای افزایش بازدی وب سایت باید برنامه منظم برای تولید محتوای سایت داشته باشید. تولید محتوای سایت رابطه مستقیمی با بروز رسانی وب سایت دارد.
همچنین مهمترین فاکتور برای سئو سایت (سئو ، سئو وب سایت) تولید محتوا با کیفیت مناسب می باشد.  توجه داشته باشید هر محتوایی که باید در وب سایت انتشار یابد باید بر اساس اصول سئو ، بهینه سازی شده باشد.

تضمین کیفیت وب سایت

در حین پشتیبانی وب سایت بنا به دلایلی برخیاز خطاهایی برای هر وب سایت رخ می دهد که از طریق گوگل وب مستر به پشتیبان وب سایت اعلام می شود رفع و برطرف کردن این خطاها برای تضمین کیفیت وب سایت از اهمیت زیادی برخوردار است و هر وب مشتری این را می داند.

نظارت به انتقادات و پیشنهادات وب سایت

در پشتیبانی وب سایت ارتباط با خوب با کاربران وب سایت و مشتریان اهمیت زیادی دارد ، مشتریان همیشه انتظار دارند در زمان مشخصی به ایمیل ها و درخواسته های آنها پاسخ داده شود . همچنین طراحی سایت کاربرپسند بسیار اهمیت دارد .

چک کردن دائمی عملکرد وب سایت

وب سایت بعد از این که راه اندازی شد و در رتبه های خوبی در نتایج جستجو دیده شد . باید بازخورد و عملکرد و نیز موفقیت های آن را بررسی کنیم و بر اساس آن هدف گذاری های آینده انجام شود. این  آنالیز عملکرد وب سایت تعیین کننده میزان کسب در آمد شما از وب سایت خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.