کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

فراینده افزایش رتبه وب سایت

فراینده افزایش رتبه وب سایت , افزایش رتبه در گوگل : سئو یک فرآیند برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو است . فرآیند سئو یا استراتژی سئو حاصل تجربیات یک سئو کار است و برای سایت های مختلف فرق می کند به طور قطع نمی توان گفت فرآیند سئو برای تمام وب سایت ها یک سان است . اما بهینه سازی وب سایت بر گرفته از الگوریتم های موتورهای جستجو است و تقریبا برای تما وب سایت ها یکسان است. مراحل فرایندافزایش رتبه وب سایت بر اساس تجربیات بنده  بدین صورت است:

 

 

افزایش رتبه وب سایت

بررسی و آنالیز وب سایت

مرحله اول سایت مورد نظر بر اساس استانداردهای روز سئو و هم چنین بر اساس تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو با استفاده از ابزارهای دقیق برای افزایش رتبه وب سایت مورد بررسی قرار می گیرد. بر اساس اسن ابزارها تمام معیارهای سئو که تا به حال روی سایت اعمال شده را بررسی می کنیم . همچنین موقعیت دقیق وب سایت در کلمات کلیدی تعیین می شود. در صورت مناسب نبودن کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی مناسب ، پیشنهاد می شود.

توجه داشته باشید *

موتور جستجوی گوگل برای افزایش رتبه وب سایت بیش از ۲۰۰ معیار برای سئو تعیین کرده است باید تمام این موارد در وب سایت رعایت شده باشد .تمام این معیارها با بروز رسانی الگوریتم های جستجوی گوگل نیز تغییر می کند .بنابر این نمی توان گفت که معیارها همیشه همان موارد قبلی هستند.

تهیه لیست کار و زمانبندی برای افزایش رتبه وب سایت

بعد از بررسی سایت به صورت دقیق و مهندسی شده . لیستی از کارهایی که قرار است برای بهینه سازی وب سایت انجام شود را در میاریم . لیست مذکور شامل دو مرحله اصلی سئو سایت است :

  1. On-pageseo
  2. Off-pageseo

On-pageseo  : به بهینه سازی لینک های سایت ، بهینه سازی کدهای وب سایت و مرتبط کردن آنها بر اساس اصول سئو ، و… توجه داشته باشید بهینه سازی داخلی سایت یا همان on-pageseo تاثیر زیادی در افزایش رتبه سایت دارد.
Off-pageseo : سئو خارجی سایت به تمامی فعالیتهایی که خارج از وب سایت برای افزایش رتبه سایت انجام می شود اطلاق می شود. این فرآیند انتها ندارد و باید به صورت مستمر انجام شود که مهمترین فاکتورش اعتبار سازی خارجی با استفاده از لینک های سایر وب سایت ها می باشد.

بعد از مشخص شدن تمام موارد بالا و تعیین کارها زمانبدنی منظمی برای افزایش رتبه سایت مد نظر انجام می شود .

انجام کار روی پروژه

بعد از مشخص شدن کارها و زمانبندی در این مرحله بر اساس اهمیت کارها سئو سایت شروع می شود . که برخی از کاهایی که در این مرحله انجام می شود برای یک بار روی سایت اتفاق می افتد ولی برخی از کارهای دیگه هستند که باید به صورت مستمر توسط سئو کار انجام شوند.

هدف *

هدف از رعایت مراحل بالا افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو است. که روش صحیح آن برای شما توضیح داده شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.