کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

گیت فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی, دزدگیر لباس

گیت فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی, دزدگیر لباس | دزدگیر پوشاک

شرکت آرتابان با 10 سال سابقه ای پرشکوه در زمینه سیستم های EAS ،گیت فروشگاهی ،  دزدگیر فروشگاهی , دوربین مدار بسته و صندوق های فروشگاهی فعالیت خود را با افتخار ادامه دار می داند.
این شرکت محصولات :

chines products (چین)    -   Dexilon  (اسپانیا)   -   WG security (آمریکا)   -   Amersec (جمهوری چک)

را با آنتن های انحصاری شرکت آرتابان به صورت عمده و جزئی در سراسر ایران عرضه می دارد. این شرکت مفتخر است نمایندگی های متعددی در شهرستان های اصلی کشورمان که با نام شرکت آرتابان فعالیت کرده و زیر نظر دفتر مرکزی تهران بوده و با کادری مجرب و متخصص و آموزش دیده جهت ارائه خدمات , مشاوره و نصب و راه اندازی با روش ها ، شیوه ها و استاندارد های اروپایی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. لذا این شرکت با داشتن مدرک رسمی بین المللی مشاغل ، جهت خدمت به مردم و احترام به مشتریان و اعتماد به عملکرد فعالیت شرکت زیر سایه ی خداوند منان و مشتریان عزیزمان ، یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه ، دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک دزدگیر های فروشگاهی و صندوق های فروشگاهی بوده است.


همچنین این شرکت به عنوان نماینده انحصاری گیت فروشگاهی دکسیلون (dexilon ) در خاورمیانه می باشد.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی ابزاری مفید و کارامد برای مدیریت مکانیزه اجناس فروشگاه می باشد، این ابزار می تواند برای بهینه سازی امور حسابداری فروشگاه مانند خرید و فروش ها، اجناس موجود در فروشگاه ، میزان فروش از هر محصول و ... مورد استفاده قرار گیرد .صندوق فروشگاهی دارای مدل های مختلفی می باشد که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

دزدگیر اماکن

یکی از خدمات برتر شرکت آرتابان ، ارائه محصولات و خدمات در زمینه دزدگیر اماکن می باشد . جهت بالا بردن امنیت خانه ها و اماکن شکا ، پکیج های ویژه ای را در نظر کرفته ایم ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نوع محصولات و خدمات می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در شرکت آرتابان تماس حاصل فرمایید.

دوربین مدار بسته

با استفاده از دوربین مدار بسته می توانید امنیت فروشگاه ها و اماکن خود را تا حد بالایی بالا برده و بر عبور و مرور آن ها نظارت داشته باشید، دوربین مدار بسته بر اساس نیاز ، محل مورد استفاده ، تکنولوژی ساخت و سلیقه مشتری دارای انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود. با گیت سنتر اطمینان خاطر داشته باشید.

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی ، دزدگیر لباس و اجناس، یا همان دزدگیر فروشگاهی ، معمولا در جلوی فروشگاه ها آنتن های این گیت های فروشگاهی قابل مشاهده هستند ، این ابزار با ایجاد میدان الکترومغناطیسی هنگام عبور اجناس لیبل دار (یا همان تگ) اقدام به زدن آژیر و آلارم میکنند. جهت کسب اطلاعت بیشتر در رابطه با گیت فروشگاهی ، با گیت سنتر تماس بگیرید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.