کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

عوارض میکرونیدلینگ , معایب انجام میکرونیدلینگ

عوارض میکرونیدلینگ , معایب انجام میکرونیدلینگ

عوارض میکرونیدلینگ , معایب انجام میکرونیدلینگ  , میکرونیدلینگ برای چه افرادی مناسب نیست , در چه مواردی نباید از جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ استفاده نکنیم : میکرونیدلینگ یکی از روش های نوین برای برطرف کردن ناهمواری های پوست است . جوانسازی پوست با استفاده از میکرونیدلینگ به صورت زیر انجام می شود :

عوارض میکرونیدلینگ


عملکرد روش میکرونیدلینگ بدین صورت است که وقتی غلتک دارای سوزن بر سطح پوست حرکت داده می شود سوزن های ریز بر حسب عمق و سرعتی که توسط پزشک تعیین شده است به صورت همزمان به لایه ی دوم پوست یا درم وارد می شوند. (پزشک عمق و سرعت سوزن را بر حسب نوع پوست و چگونگی هدف مشخص می کند.) با حرکت سوزن ها زخم های کنترل شده ای روی پوست ایجاد می شود ، سپس سیستم ایمنی بدن فعال شده و تولید کلاژین و الاستین بالا می رود و باعث زخیم تر شدن لایه زاینده پوست شده و چروک های پوست بهبود می یابد و پوست شفاف صاف می شود .در واقع می توان گفت کلاژین و الاستین همان رشته های پروتئینی هستند که باعث استحکام پوست شده و خاصیت ارتجاعی آن را حفظ می کنند .

از طریق فرآیند کلاژن سازی بافت و سفتی پوست بهتر شده ، منافذ ایجاد شده و علائم کشش کاهش می یابد . میکرونیدلینگ باعث بهبود بافت و رنگ پوست ، درمان ظواهر پیری ، جای زخم، علائم کشیدگی و رنگدانه های پوست و جای آکنه و آفتاب‌سوختگی به کار برده می‌شود.

بعد از انجام میکرونیدلینگ برای افزایش تاثیر فرآیند از کرم های موضعی به طور مستقیم روی پوست استفاده می شود که با جذب لایه های عمیق پوست اثر فرآیند را بیشتر می کند .

عوارض میکرونیدلینگ , معایب انجام میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک روش ایم برای درمان و جوانسازی پوست است . لذا تا به امروز عوارض جدی در رابطه با میکرونیدلینگ گزارش نشده است. لذا عارضه جدی بعد از میکرونیدلینگ بسیار بسیار نادر است . البته برخی عوارض سطحی بعد از عمل میکرونیدلینگ دیده می شود که نهایتا در عرض ۷۲ ساعت کاملا از بین می روند در زیر به برخی از این عوارض میکرونیدلین گ اشاره می کنیم :

عوارض میکرونیدلینگ

برخی از عوارض میکرونیدلینگ

قرمزی و تورم پوست ناحیه درمان

ممکن است در روز اول بعد از درمان میکرونیدلینگ پوست ناحیه درمان تورم و به رنگ قرمز در بیاید که به دلیل نفوذ سوزن به پوست که موجب ایجاد کانال های ریز در لایه دوم پوست می شود امری طبیعی می باشد . تورم و قرمزی پوست بعد از عمل میکرونیدلینگ به راحتی با استفاده از کرم های مخصوص که متخصص شما تجویز خواهد کرد از بین می روند و شما بعد از ۳ ساعت نیز می تواندی از لوازم آرایشی استفاده کنید.

ایجاد آلرژی در برخی از بیماران که به آلرژی فلزی دچار هستند

یکی دیگر از عوارض بسیار نادر بعد از میکرونیدلینگ ایجاد آلرژی پوستی در برخی از بیماران است که خود از قبل به این نوع از آلرژی ها دچار می شدند . مثلا برای بیمارانی که دارای آکنه هستند ممکن است جوشهایی که در نتیجه میکرونیدلینگ رخ می دهد پاره شوند, درمان این نوع بیماری باید زیر نظر متخصص انجا م شود .


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

کلینیک زیبایی , مراکز زیبایی , لاغری موضعی , لاغری با دستگاه ار اف , لاغری با لیزر لیپولیز , مزوتراپی لاغری , تبلیغات لیزر مو , محل مناسب برای تبلیغات لیز مو , تبلیغ لیزر موهای زائد

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.



پیگمانتاسیون

در صورتی که در حین درمان با میکرونیدل فشار زیادی بر روی پوست وارد شود ممکن است صورت قرار گرفتن در مقابل آفتاب پوست تیرگی خفیفی پیدا کند ( هایپرپیگمنتیشن ) البته اختمال این عارضه خیلی کم می باشد ولی برای جلوگیری می توان از کرم های ضدآفتاب با spf بالای ۳۰ استفاده کرد.

از دیگر معایب بعد از میکرونیدلینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • جوش یا کهیر
  • التهاب و ورم خفیف
  • احساس سوزش یا خارش بر روی ناحیه درمان
  • تبخال : در ضورتی که بیمار سابقه تبخال داشته باشد ممکن است انجام عمل میکرونیدلینگ باعث ایجاد دوباره این عارضه شود . برای جلوگیری از این عارضه نیز بهتر است از داروهای ضد تبخال استفاده کرد.
  • کبودی پوست ( هماتوم)

در موارد زیر بهتر است از عمل میکرونیدلینگ استفاده نشود:

  • بارداری و دوران شیردهی
  • بیماران هموفیلی
  • عفونت های پوستی
  • بیمارانی که داروهای ضد انعقاد و آسپرین استفاده می کنند.

در نهایت می توان گفت روش میکرونیدل روش و تکنیکی بدون درد و کاملا ب خطر است . که به راحتی انجام می شود دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و در نهایت نتیجه خیلی خوبی در جوانسازی پوست , درمان افتادگی پوست , درمان لک صورت , درمان جای جوش , سوختگی , بخیه و منافذ باز پوست دارد .

***نکته

میکرونیدلینگ برای هر نوع پوستی قابل انجام است حتی پوست های خیلی تیره که برای لیزر درمانی مناسب نیستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.