کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

لیزر مونالیزا تاچ , جوانسازی واژن با لیزر , درمان اختلالات واژن با لیزر مونالیزا

لیزر مونالیزا تاچ , جوانسازی واژن با لیزر , درمان اختلالات واژن با لیزر مونالیزا

 لیزر مونالیزا تاچ , رفع مشکلات واژن با لیزر مونالیزا , درمان اختلالات واژن با لیزر , هزینه و قیمت درمان مشکلات واژن با استفاده از لیزر مونالیزا , جوانسازی واژن : امروزه لیزر درمانی کاربرد های مختلفی دارد . یکی از کاربردهای لیزر درمانی برای درمان آتروفی و مشکلات واژن می باشد . اگر شما هم جز دسته اقرادی هستید ، که دچار مشکل تنوس عضلانی واژن و لغزندگی آن هستید ؟ آیا این مشکل باعث نگرانی و ناراحتی شما است ؟ آیا شما هم تمایل به زیباسازی بافت فرج دارید ؟ باید بگوییم که جای نگرانی و.جود ندارد ، برای حل این مشکلات می توانید ، از لیزر مونالیزا تاچ (داخلی) و لیزر دات (خارجی) استفاده کنید .

لیزر مونالیزا


اختلالات آتروفی واژن که توسط لیزر درمان می شود ، تولید کلاژن را تحریک می کند و مشکلات مربوطه را رفع می کند . ممکن است ، بیشتر افراد تصور کنند ، که لیزر درمانی در ناحیه واژن دردناک باشد ، ولی لیزر مونالیزا مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA می باشد . لیزر مونالیزا به طور اختصاصی برای درمان در ناحیه ی واژن ، اختلالات دستگاه تناسلی و درمان آتروفی واژن طراحی شده است ، بیماری آتروفی واژن باعث خشک شدن و نازک شدن دیواره های واژن می شود.

و معمولا بعد از سن یائسگی به وجود می آید . با استفاده از لیزر مونالیزا می توان به طور سریع ، و طی ۲ الی ۳ جلسه درمانی مشکلات واژن را برطرف کرد . با لیزر مونالیزا بدون تقبل هزینه های گزاف جراحی زیبایی واژن ، می توان ساختار ارتجاعی و سالم واژن را به آن بر گرداند ، و گشادی واژن و شکل بافت فرج را تا حد زیادی کوچک کرد و سوزش واژن را درمان کرد . عوامل دیگری که می توانند منجر به آتروفی شوند شامل بالا رفتن سن، زایمان سخت، زخم، شوک عصبی، شیردهی، استفاده طولانی مدت از قرص های ضد بارداری و آسیب جدی به واژن هستند.

روش مونالیزا تاچ ، یک روش درمان دائمی و کم تهاجمی است ، یک فناوری جدید برای درمان عوارض ناشی از پیری بر بافت های داخلی دستگاه تناسلی می باشد . این روش بسیار ایمن و کارآمد است . و یکی از پیشرفته ترین تکنیک های جوان سازی با نور لیزر می باشد .

روش مونالیزا پرتو نور پالسی را از منبع نور لیزر CO2 منتشر می کند و روشی مطمئن با سطح عملکرد بالا است . این روش بعد از عمل جراحی برای تومورهای وابسته به دستگاه تناسلی زنان (پستان، تخمدان، رحم، وولو و واژن) روش مناسبی می باشد .


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.



علائم آتروفی واژن

تغییرات در بافت و فرج واژن ، بعد از توقف گردش استروژن به وجود می آید ، که به آن آتروفی واژن می گویند . آتروفی واژن در بین زنان معمولا بعد از سن یائسگی بسیار شایع است . امروزه با استفاده از لیزر مونالیزا می توان این مشکلات را برطرف می شود . برخی از این علائم عبارتند از :

  • کوتاه و سفت شدن کانال واژن
  • خشک شدن واژن
  • بی‌اختیاری ادراری (ترشح ناخواسته)
  • درد یا سوزش هنگام ادرار کردن
  • عفونت مکرر مجاری ادراری
  • باریک شدن دیواره‌ی واژن
  • لکه‌بینی و خونریزی پس از نزدیکی
  • نزدیکی دردناک

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای لیزر درمانی می باشند ؟

فردی کاندید مناسبی برای استفاده از لیزر مونالیزا تاچ می باشد ، که انتظار واقع بینانه ای از نتیجه ی کار داشته باشد . و این درمان برای افرادی که خواهان بهبود وضعیت واژن ، افزایش تنوس عضلانی و بهبود حسی آن هستند و تمایلی به انجام عمل زیبایی واژن ندارند ، روش مناسبی است . استفاده از لیزر مونالیزا برای درمان موارد زیر کاربرد دارد :

  • برای افرادی که حس واژن و انگیختگی جنسی آن ها کم شده است .
  • بعد از زایمان علائمی چون کاهش تنوس واژن ، افتادگی ملایم رحم و ترشح جزیی رحم در فرد ظاهر می شود ، برای درمان این موارد از لیزر مونالیزا استفاده می شود .
  • برای درمان عفونت های مکرر واژن و مثانه مانند برفک واژن یا عفونت مجاری ادراری از لیزر مونالیزا استفاده می شود .
  • برای افرادی که تمایل دارند سبک زندگی خود را ارتقا دهند و برای لذت بخش تر کردن فعالیت جنسی از طریق بهبود تنوس واژن ، خاصیت ارتجاعی و لغزندگی آن کاربرد دارد .

درمان با لیزر خارجی ( DOT ) بسیار شبیه به جوانسازی صورت با لیزر است . این لیزر بافت همبند را تخریب می کند . و با تولید و تحریک کردن کلاژن بافت را منقبض می کند .لیزر خارجی برای موارد زیر مناسب است :

  • زیباسازی فرج با کوچک کردن لب های فرج یا بهبود تقارن
  • زخم های عجانی ، به ویژه در صورت تحمل درد و ناراحتی یا تمایل به بهبود ظاهر بافت همبند

از تزریق ژل به همراه لیزر خارجی برای برجسته کردن و سفت کردن کناره های بیرونی لب های فرج استفاده می شود .

در کلینک لیزر مو ، متخصصین ما با بهره گیری از شیوه های نوین و تکنیک های جدید و لیزر مونالیزا به درمان مشکلات واژن می پردازند .

عمل جوانسازی واژن

در کلینیک لیزر مو ، متخصص قبل از شروع عمل جوانسازی ، ابتدا جلسه ی مشاوره ای را با بیمار برگزار می کند .و با بیمار در مورد شرایط خاص او صحبت می کند . بیمار در مورد علائم و نگرانی ها خود را به پزشک می گوید . پزشک هم با معاینه و بررسی شرایط شما ، در مورد مناسب بودن عمل لیزر مونالیزا تاچ یا خارجی برای شما تصمیم گیری می کند . برای استفاده از لیزر مونالیزا تاچ و رفع گشادی واژن ابتدا آزمایش پاپ اسمیر داده می شود و در صورتی که نتیجه ی آزمایش طبیعی باشد ، لیزر درمانی مانعی ندارد . پزشک همچنین عوارض جراحی زیبایی واژن را به بیمار توضیح می دهد .

جوانسازی عمر

در صورتی که انجام عمل لیزر مونالیزا هیچ گونه منعی نداشته باشد ، نیازی به هیچ گونه آمادگی قبل از عمل وجود ندارد ، و اولین جلسه بعد از مشاوره می تواند انجام شود . اما در صورت بروز مشکل و احساس نیاز بیمار به متخصص زنان ارجاع داده می شود .


درمان مشکلات واژن با لیزر مونالیزا

استفاده از لیزر مونالیزا تاچ برای درمان مشکلات واژن ، بسیار سریع و ساده است . کل عمل در نهایت ۱۵ دقیقه زمان لازم دارد . و اگر علائم آتروفی واژن خیلی پیشرفته نباشد . عمل بسیار راحت خواهد بود .

برای شروع درمان ابتدا باید واژن خشک شود و پروب ضدعفونی شود . به دنبال آن صافی به آرامی وارد کانال واژن می شود ، بعد از شروع استفاده از لیزر لرزش ملایمی ایجاد می شود . درد واژن و اثرات جانبی و عوارض آن بسیار جزئی و ناچیز است . و نیازی به استفاده از داروهای مسکن نمی باشد . در کلینیک لیزر موهای زائد پزشک و پرستاران با استفاده از استاندارد ها به راحتی بیمار کمک می کنند .

قبل از درمان با لیزر خارجی از کرم مخصوص بی حسی استفاده می شود . لیزر خارجی روش کارآمد و آسانی است ، اما نسبت به لیزر مونالیزا تاچ حساس تر است .

پس از درمان و رفع اختلالات واژن با لیزر مونالیزرا

دوره ی بهبودی درمان با لیزر مونالیزا کوتاه مدت است ، و بیمار بعد از اتمام عمل می تواند ، به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد .ب برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی و برای کسب نتیجه ی دلخواه به بیمار توصیه می شود ، که به مدت ۳ الی ۵ روز از نزدیکی کردن، انجام فعالیت های سنگین بدنی و رفتن به چشمه های آب گرم و استخرهای عمومی خودداری کند .

بعد از درمان با لیزر خارجی ، واژن خشک و سفت می شود .و التیام یافتن و پوسته ریزی لایه فوقانی پوست به مدت یک تا دو هفته زمان لازم است . و ترمیم و بازسازی بافت سالم به مدت ۶ ماه زمان لازم دارد .

سازوکار تاثیرگذاری

لیزر مونالیزا تاچ ، فرآیندهای بازسازی کننده را تحریک می کند ، تا سلول های سالم و دارای آب ایجاد شود . و خون رسانی به داخل دیواره های واژن انجام شود . این عمل تاثیر مستقیمی بر بی نقصی و خاصیت ارتجاعی بافت واژن دارد و خاصیت اسیدی واژن را برای رسیدن به سطح نرمال افزایش می‌دهد .از فواید این عمل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سفت شدن کانال واژن
  • کاهش عفونت و تخلیه هر گونه برفک واژن و عفونت مجاری ادراری
  • ایجاد محیطی با خاصیت اسیدی و pH مناسب
  • افزایش لغزندگی

در دستگاه لیزر مونالیزا ، که هزاران پرتو کوچک انرژی از دستگاه ساطع می شود ، این پرتوها با گرم کردن لایه ی سطحی دیواره واژن و با استفاده از یک سری صاف باریک طراحی شده وارد واژن می شود و با گرم کردن بافت پوششی یا اپیتلیوم ، تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند .کلاژن و الاستین ضروریات هر بافت سالمی است .

کاربرد لیزر خارجی به خاطر درمان فرج و بافت همبند ، بیشتر در زمینه زیبایی است . و عملکرد آن بسیار شبیه لیزر جوانسازی پوست می باشد . برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات پوستی ، پارامترهای لیزر باید به دقت تنظیم شود .

مزایای درمان با لیزر مونالیزا تاچ

از جمله مزایای درمان با لیزر مونالیزا تاچ به موارد زیر می توان اشاره کرد :

  • افزایش آب‌رسانی به واژن
  • افزایش اعتماد به نفس
  • راحتی بیشتر در زمان نزدیکی
  • ارضا کننده‌تر و لذت بخش‌تر بودن نزدیکی
  • کاهش خارش، عفونت و خشکی واژن
  • کاهش بی‌اختیاری ادراری
  • زیبایی واژن
  • راه‌حل ایمن و سریع علائم آتروفی واژن

درمان مشکلات واژن به لیزر مونالیزا ، نتایج ماندگارتری نسبت به مصرف دارو دارد .

نتایج مورد انتظار

لیزر مونالیزا تاچ ، با تحریک تولید کلاژن و الاستین باعث تولید بافت جدید و جوانسازی واژن می شود . و خاصیت ارتجاعی و عملکرد واژن را بهبود می بخشد . لیزر مونالیزا منجر به محکم شدن بافت واژن می شود ، لغزندگی واژن را افزایش داده و آمیزش جنسی را برای همسران لذت بخش تر می کند . از فواید دیگر این درمان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • احساس درد و ناراحتی در هنگام نزدیکی بسیار کم می شود ، و حتی آمیزش جنسی بدون درد و کاملا لذت بخش می باشد.
  • بهبود افتادگی جزیی رحم
  • افزایش حس بافت واژن
  • کاهش ترشح جزیی مثانه
  • افزایش تمایل جنسی و بهبود روابط جنسی
  • • کاهش عفونت واژن و ترشحات غیرطبیعی : لیزر مونالیزا برای درمان عفونت واژن بسیار موثر است ، عفونت واژن شامل خارش ، سوزش و بوی بد می باشد . روش درمانی با توجه به نوع عفونت متفاوت است ، پس شناخت نوع عفونت در درمان موثر است . عفونت زنان یا واژینیت یک مشکل بسیار شایع در بین زنان است، و اکثر زنان در مقطعی از زندگی خود دچار نوعی عفونت واژن می شوند ، و برخی از زنان به دلیل نامشخص بیشتر دچار عفونت می شوند .

لیزر خارجی به نحو چشمگیری با کوچک کردن فرج ، بافت آن را بهبود می بخشد ، و بدین ترتیب جایگزین مناسبی برای عمل جراحی واژن یا لابیاپلاستی به شمار می رود . همچنین لیزر خارجی برای روشن کردن ناحیه‌های تیره رنگ دستگاه تناسلی، نرم کردن زخم‌های عجانی و درمان لیکن اسکلروز روشی کارآمد است .

اگر مشکل کاهس حجم بافت کناره‌های بیرونی لب‌های فرج باعث نگرانی و ناراحتی شما شده است ، می توان با استفاده از تزریق ژل این بافت ها را محکم و برجسته کرد .

ماندگاری نتایج جوانسازی واژن

به مدت چند روز بعد از عمل واژن محکم و تنگ می شود و لغزندگی آن بهبود می یابد . و به مدت چند هفته بعد از عمل به دلیل ترمیم کلاژن موجود در غشای مخاط نتایج حاصل از عمل بسیار چشمگیر و رضایت بخش است و این به مدت ۶ ماه دوام دارد .

در بین بیماران مختلف میزان ترمیم و جوانسازی و مدت ماندگاری آن متفاوت است . بسیاری از بیماران بعد از ۱۲ تا ۱۸ ماه بدون هیچ گونه مداخله ای بهبود چشمگیری پیدا می کنند . ولی با این حال نتایج حاصل دائمی نیست و با افزایش سن نیاز به انجام عمل مجدد احساس می شود . برای کسب نتایج طولانی مدت بسیاری از بانوان ، روش های ترمیم با جراحی واژن را انتخاب می کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر از روش های مختلف جراحی و غیر جراحی جوانسازی واژن می توانید ، با مشاورین ما در کلینیک لیزر مو تماس حاصل فرمایید .

موارد منع استفاده از لیزر مونالیزا تاچ

رفع مشکلات واژن با استفاده از لیزرمونالیزا تاچ و خارجی روشی امن و بی خطر است و عوارض جانبی ناشی از آن بسیار جزئی می باشد . برای بسیاری از بیماران درمان باید با تاخیر انجام شود و بعضی از افراد متقاضی ایده آل این روش می باشد . ولی در مواردی استفاده از لیزر مونالیزا تاچ و خارجی روش مناسبی برای درمان مشکلات واژن نیست ،

برخی از موارد منعی که برای درمان با این روش وجود دارد ، عبارتند از :

  • زمانی که نتایج حاصل از آزمایش پاپ اسمیر غیر طبیعی باشد .
  • زمانی که فرد دچار عفونت و عارضه هایی باشد ، که درمان آن ها ضروری است .
  • فرد دچار زخم ها و عرضه هایی باشد ، که نیاز به پاکسازی تخصصی باشد .
  • اگر فرد به تازگی عمل جراحی برای درمان افتادگی یا سرطان رحم را انجام داده است .

بررسی دردناک بودن عمل و دوران بهبود

درمان مشکلات و خشکی واژن با لیزر مونالیزا کاملا بدون درد است ، و در برخی موارد از داروی بی حسی استفاده می شود . و در مواردی از کرم بی حس کننده ی موضعی برای بی حس کردن واژن استفاده می شود . دوره ی بهبودی سریع مدتی دارد . بلافاصله بعد از انجام عمل می توانید ، به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید .و نیازی به گرفتن مرخصی و استراحت کردن بعد از عمل نمی باشد . برخی از عوارض جانبی که ممکن است ، پیش بیاید ،قرمزی و ورم ناحیه ی واژن است .که بسیار شایع و طبیعی است ، و به زودی برطرف می شود . در حالت معمول به یک جلسه درمان نیاز است ، و برخی موارد تعداد جلسه های درمان زیاد است . توصیه می شود ، به مدت ۵ روز از نزدیکی و آمیزش اجتنباب ورزید .

عوارض احتمالی لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزرا هم مانند سایر روش های لیزر درمانی دارای عوارض خواهد بود .عوارض جانبی ناشی از لیزر مونالیزا تاچ بسیار جزئی است . و وجود مقداری قرمزی و ورم در ناحیه ی واژن شایع و طبیعی است ، و طی چند روز برطرف می شود .
عمل لیزر مونالیزا نیازی به بستری ندارد ، و به صورت سرپائی انجام می شود . و مزایای استفاده از لیزر مونالیزا در مقایسه با عوارض جانبی آن بسیار مهم تر است .

هزینه درمان و رفع مشکلات واژن با لیزر مونالیزا

هزینه درمان و رفع مشکلات واژن با لیزر مونالیزا در بین افراد مختلف ، با توجه به حاد بودن مشکل و سطح انتظارات بیمار متفاوت است . هزینه ی درمان به عوامل دیگری چون حق الزحمه پزشک ، مهارت و تجربه پزشک ، ناحیه ی جغرافیایی بستگی دارد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد لیزر درمانی می توانید ، با کلینیک زیبایی لیزر مو در تماس باشید .

نتیجه گیری

لیزر مونالیزا یک روش درمان برای حل مشکلات واژن می باشد . با استفاده از این روش بافت مخاطی واژن بهتر تغذیه شده و هیدراته می شود. بافت پوششی واژن ضخیم تر ، سفت تر و انعطاف پذیر تر می شود .لیزر مونالیزا PH مناسب برای واژن تنظیم می کند . و به عنوان یک محافظ طبیعی برای واژن می باشد . و ریسک عفونت در بین زنان را کاهش می دهد و عفونت را کم می کند .

لیزر مونالیزا بدون درد و عوارض جانبی است ، فقط به چند دقیقه زمان برای درمان لازم است . و می توان بافت واژن را به حالت طبیعی و محکم و انعطاف پذیر قبلی آن برگرداند .

درمان مشکلات واژن به بهبود کیفیت زندگی و روابط انسانی تاثیر مثبتی دارد .

برچسب ها: بهترین کلینیک, بهترین کلینیک لیزر, بهترین کلینیک لیزر مو, جوانسازی, کلینیک جوانسازی, کلینیک لیزر, لیزر, لیزر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.