کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

آموزش کار با دستگاه لیزر خانگی رمینگتون

آموزش کار با دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , نحوه استفاده از لیزر موی خانگی رمینگتون , دستگاه لیزر موی رمینگتون و نحوه استفاده از آن به زبان ساده : موهای زائد برای همه ی افراد امری خسته کننده و نگران کننده است . در بین روش های موجود برای از بین بردن موهای زائد لیزر موهای زائد مناسب ترین مو موثرترین روش است ، خود لیزر هم انواع مختلفی دارد ، که لیزر خانگی امن ترین و مقرون به صرفه ترین می باشد . برای لیزر خانگی دستگاه های مختلفی تاکنون به بازار عرضه شده است ، که محبوبیت این دستگاه ها بر حسب کارکرد و قابلیت آن ها می باشد .

معرفی دستگاه لیزر خانگی رمینگتون

یکی از انواع دستگاه های لیزر خانگی ،دستگاه لیزر خانگی رمینگتون ،ساخت شرکت Remington می باشد . شرکت رمینگتون تاکنون مدل های مختلفی از این دستگاه را به بازار عرضه کرده است ، که همه ی این مدل ها دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا FDA هستند ،( داشتن تاییدیه یک مزیت به شمار رفته و به کاربران جرات خرید می دهد .) و این مدل ها از نظر کارکرد و قابلیت و نحوه ی کار دقیقا مشابه همدیگر هستند. دستگاه رمینگتون بر پایه ی تکنولوژی IPL کار می کند و به دلیل داشتن قدرت بالا و قابلیت چند فلشه بودن در بین IPL ها از محبوبیت زیادی برخوردار است . در این مقاله قصد آموزش نحوه کار با دستگاه لیزر خانگی رمینگتون مدل IPL6250 را داریم پس با ما همراه باشید .

دستگاه لیزر خانگی رمینگتون

خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.


معرفی بخش های مختلف دستگاه لیزر خانگی رمینگتون

بر روی دستگاه لیزر خانگی رمینگتون یکسری دکمه ها و علائمی تعبیه شده ، که هر کدام یک معنی و کارکرد خاصی دارند ، که باید نحوه استفاده و کاربرد هرکدام از آن ها را بشناسید .

  1. دکمه ی روشن/خاموش
  2. ورودی برق
  3. پایه اصلی
  4. قطعه دستی
  5. دکمه ی فلش
  6. دکمه انتخاب سطح انرژی
  7. نشانگر حالت خنک شدن
  8. نمایشگر وضعیت چراغ
  9. نشانگر سطح انرژی
  10. حسگر تون پوست
  11. سیم قطعه ی دستی
  12. پنجره فلش
  13. حسگرهای تماس با پوست
  14. دکمه های آزاد کننده سری
  15. لامپ
  16. سری مخصوص بدن
  17. کابل برق
  18. پارچه بدون پرز

هشدارهای مهم در استفاده از دستگاه لیزر موی خانگی رمینگتون

  • به منظور کاهش خطر سوختگی، برق گرفتگی، آتش سوزی یا وارد آمدن جراحت به افراد حتما به هشدارها توجه کنید.
  • این دستگاه تنها برای یکسری کاربردها در نظر گرفته شده، که در ادامه گفته می شود.
  • در صورت صدمه دیدن یا بد کار کردن دستگاه، از آن استفاده نکنید.
  • در صورت اتصال دستگاه به برق، آن را بدون مراقبت رها نکنید.
  • کابل دستگاه و دو شاخه ی برق را از سطوح داغ دور نگه دارید.
  • در صورت معیوب بودن کابل برق دستگاه، هرگز از آن استفاده نکنید.
  • این دستگاه را در محدوده دمایی ۱۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
  • تنها از قطعاتی که همراه با دستگاه ارائه شده اند استفاده کنید.
  • کابل برق را نپیچانید، تاب ندهید و آن را دور دستگاه نپیچید.
  • بدنه این دستگاه قابل شستشو و ضد آب نیست. دستگاه را داخل مایعات قرار ندهید. از دستگاه در مجاورت آب در وان حمام، لگن یا سایر ظروف استفاده نکنید. همچنین، دستگاه را به فضای بیرون نبرید.
  • اطمینان حاصل کنید که کابل برق و شارژر خیس نمی شوند. در صورت که دستگاه داخل آب بیفتد، به آن نزدیک نشوید و فورا دوشاخه را از پریز جدا کنید.
  • هرگز دوشاخه دستگاه را با دستان خیس وصل یا جدا نکنید.
  • دستگاه و کابل برق را دور از دسترس کودکان زیر ۸ سال قرار دهید.
  • این دستگاه برای استفاده تجاری یا کاربری در سالن های زیبایی طراحی نشده است.

راه اندازی دستگاه

وقتی که بار اول شروع به استفاده از دستگاه رمینگتون می کنید ، صبور باشید ، چرا که مدت زمان طولانی طول می کشد تا با کارکرد های دستگاه آی لایت به طور کامل آشنا شوید . مطمئنا سالیان سال با این دستگاه کار خواهید کرد و رضایت کامل خواهید داشت .

نور پالسی شدید (آی پی ال) چیست و آی لایت چگونه کار می کند؟

فناوری آی پی ال (نور پالسی شدید) دارای قابلیت های اثبات شده است ، این فناوری با بیش از ۱۵ سال سابقه در سراسر جهان استفاده شده است . آی لایت از فناوری آی پی ال برای روشن کردن پوست با استفاده از نور پالسی شدید استفاده می کند .این پالس نوری با قرار گرفتن در زیر سطح پوست و هدف قرار دادن ریشه ی موها مانع از رشد موها می شود .

لیزر خانگی
انرژی موجود در پالس نور توسط رنگدانه های تیره جذب شده و بهترین نتایج در موهایی با رنگ تیره مشاهده می شود . . پوست تیره بیشتر در معرض آسیب قرار دارد ، و برای جلوگیری ازمورد هدف قرار گرفتن پوست تیره، از دستگاه آی لایت تنها باید روی نواحی دارای تون روشن تا متوسط پوستی (I-IV) استفاده کنید.

از دستگاه آی لایت چه انتظاری دارید؟

نتیجه ی حاصل از دستگاه آی لایت در بین افراد مختلف ، متفاوت است و خیلی سریع اتفاق نمی افتد . کاربران طی ۱ الی ۲ هفته بعد از آغاز درمان متوجه کاهش رشد موها می شوند ، البته در این مدت موها کم پشت می شوند و این به این معنی نیست که موها به طور کامل از بین می روند ، موها از عمق به سطح پوست رانده می شوند . موهای بدن چرخه ی رشد سه مرحله ای دارند و این چرخه ۱۸ تا ۲۴ ماه طول می کشد ، برای اثر بخشی باید موها در فاز رشد باشند ، بخاطر همین توصیه می شود ، جلسات درمانی را تکرار کنید و یا اینکه از چند درمان با هم استفاده کنید .

لیزرموی خانگی رمینگتون

دوره درمان

دوره ی درمان کامل سه دوره درمان و در هر دو هفته یکبار است ، نتایج حاصل در بین افراد مختلف متفاوت است و به نوع پوست ، رنگ پوست و رنگ مو بستگی دارد . برای کسب نتایج بهتر و رضایت بخش نیاز به درمان های چند گانه وجود دارد . رویش مجدد موها بعد از درمان طبیعی است و یکسری موها که البته ظریف تر ، روشن تر و کم تراکم تر است ، ظاهر می شوند .برای کسب نتایج بهتر لازم است ، بعد از دوره درمان اولیه ، درمان تکمیلی هم داشته باشیم . با استفاده مداوم طی ۶ الی ۱۲ هفته نتایج حاصل بهتر خواهد بود . افراد با رنپ پوست تیره نیاز به مدت زمان بیشتری برای درمان دارند .

***توجه

نکته قابل توجهی که وجود دارد ، این است که در یک جلسه که کار لیزر را انجام می دهید ، عمل لیزر را بیش از یک بار و به مدت چند بار روی یک ناحیه از پوست تکرار نکنید ، چرا که تکرار این عمل نه تنها تاثیری در نتیجه ندارد ، بلکه سبب بروز حساسیت های شدید پوستی هم می شود .

نوع پوستی که با دستگاه لیزر خانگی رمینگتون درمان می شود ؟

– استفاده از این دستگاه بر روی پوست های تیره توصیه نمی شود ، زیرا ممکن است ، باعث سوختگی ، تاول زدن و تغییر رنگ پوست شود .

– از این دستگاه برای پوستی که برنزه شده یا تازه در معرض آفتاب قرار گرفته ، استفاده نشود .

– دستگاه آی لایت بر روی موهایی که به طور طبیعی سفید، خاکستری، بلوند یا قرمز هستند ، تاثیری ندارد.

کدام نواحی از بدن نباید با این دستگاه درمان شوند :

  • بر روی پوست سر یا گوش از این دستگاه ها استفاده نکنید.
  • برای موهای صورت یا گردن خود از این دستگاه استفاده نکنید. (فقط برای آقایان)
  • بر روی نوک پستان ها، هاله ی دور پستان ها یا اندام های تناسلی از این دستگاه استفاده نکنید.
  • در صورتی که در ناحیه تحت درمان خالکوبی یا آرایش های دائمی دارید، از این دستگاه استفاده نکنید.
  • اگر نواحی از پوست شما دارای لکه های قهوه ای تیره یا سیاه مانند خال های گوشتی، ماه گرفتگی ها یا کک مک ها هستند از این دستگاه برای این نواحی استفاده نکنید.
  • بر روی ناحیه ای که اخیرا جراحی شده، جراحت عمقی دارد، لیزر درمانی شده، زخم ها یا پوست دچار آسیب با سوختگی ها یا تاول ها از این دستگاه استفاده نکنید.

آماده سازی دستگاه لیزر خانگی رمینگتون برای استفاده

پنجره فلش با قابلیت محافظت از پوست در برابر اشعه ی ماورای بنفش تعبیه شده

هشدار: همیشه پنجره فلش را ،قبل از استفادهبررسی کنید تا مطمئن شوید که به لیزرها آسیبی وارد نشده است.

هشدار: همیشه پنجره فلش را ،قبل از استفاده با پارچه ی بدون پرز که همراه دستگاه می باشد تمیز کنید.

لیزرموی خانگی رمینگتون

حسگرهای تماس با پوست

این دستگاه مجهز به حسگرهای تماس با پوست است ، و از تابش تصادفی نور جلوگیری می کند ، و تا زمانی که هر دو حسگر در تماس کامل با پوست قرار نگرفته اند ، هیچ نوری از خود نمی تاباند .

لیزرموی خانگی رمینگتون دکمه تابش نور

دکمه ی تابش نور بر روی قطعه ی دستی تعبیه شده و با فشار دادن این دکمه تابش نور ، برای استفاده فعال می شود .

لیزرموی خانگی رمینگتون

برای استفاده از دستگاه لیزر خانگی رمینگتون تون پوست خود را بررسی کنید

برای اینکه از این موضوع که رنگ پوست شما در محدوده ی مناسبی برای استفاده از دستگاه لیزر موی خانگی رمینگتون قرار دارد ، اطمینان حاصل کنید ، به نمودار رنگ پوست و مو در ابتدای دفترچه راهنمای دستگاه لیزر خانگی رمینگتون رجوع کنید. پوست ناحیه ی مورد نظر را در تماس کامل با حسگر قرار دهید ، اگر پوست شما در محدوده ی مناسب باشد ، دستگاه صدای بیب می دهد و به دنبال آن دستگاه روشن می شود ، ولی چنانچه رنگ پوست شما در محدوده مناسب نباشد ، در آن صورت شما صدای بیز خواهید شنید و دستگاه خاموش باقی خواهد ماند .

لیزرموی خانگی رمینگتون

***توجه

نکته ی قابل توجهی که در اینجا وجود دارد ، این است که بر روی هر بخش از بدن که می خواهید درمان را شروع کنید ، حتما از حسگر پوست استفاده کنید .

پوست خود را برای درمان آماده سازی کنید .

ناحیه ی تحت درمان را تمیز کنید ، و این ناحیه عاری از هر گونه چربی ، دئودورانت، عطر، آرایش، لوسیون و کرم باشد .پوست را تمیز و خشک کنید ، و موهای ناحیه تحت درمان را اصلاح کنید و پوست ناحیه ی تحت درمان را کاملا خشک و تمیز کنید . در این مدت به هیچ وجه از روش هایی چون موم ، اپیلاسیون ، موچین و سایر روش هایی که مو را به طور کامل از ریشه در می آورند ، استفاده نکنید .

دستگاه آی لایت را به منظور استفاده آماده سازی کنید .

– برای آماده سازی دستگاه آی لایت کابل قطعه دستی را از قطعه ی پایه ی آی لایت جدا کنید و مجددا قطعه ی دستی را روی پایه قرار دهید .
– اطمینان حاصل کنید ، که که کلید روشن/خاموش روی پایه در وضعیت خاموش قرار دارد .
– کابل برق را از قسمت ورودی برق به پایه ی آی لایت متصل کنید .
– کابل برق را به پریز دیواری متصل کنید .
– کلید روشن خاموش را در وضعیت روشن قرار دهید .

انتخاب سطح انرژی

دستگاه آی لایت دارای ۵ سطح انرژی است . سطح ۱ پایین ترین تنظیمات و سطح ۵ بالاترین تنظیمات را دارد .

اگر می توانید کمی سوزش و درد را تحمل کنید ، برای کسب نتیجه ی مطلوب و دلخواه همیشه از بالاترین سطح انرژی یعنی سطح ۵ استفاده کنید .

در زمان روشن شدن دستگاه ، سطح انرژی به طور خودکار روی سطح ۱ قرار دارد ، برای تنظیم سطح انرژی از دکمه ی انتخاب سطح انرژی استفاده کنید .

لیزر موی رمینگتون

نحوه ی درمان با دستگاه لیزر خانگی آی لایت

۱) پنجره ی فلش را به طور محکم در برابر پوست قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که حسگرهای تماس با پوست به طور کامل در تماس با پوست هستند .

***نکته:

هنگامی که حسگرهای تماس با پوست کاملا در تماس با پوست باشند، صدای (جیر جیر مانندی) را خواهید شنید و نمایشگر وضعیت لامپ به رنگ سبز درخواهد آمد.

۲) برای تاباندن نور، دکمه ی فلش را فشار دهید . بعد از آن تابش نور روشنی (مانند فلش دوربین عکاسی) را مشاهده خواهید کرد و گرمای ملایمی را روی پوست خود احساس خواهید کرد .

۳) دستگاه را برای لیزر ناحیه ی بعدی به قسمت بعدی حرکت دهید ، و برای پوشش کامل ناحیه تحت درمان ، درمان را با الگویی چهارخانه مانند به پیش ببرید .

– برای حالت تک فلشه ، هنگام رفتن به ناحیه ی بعدی دکمه ی فلش را فشار دهید .

– در حالت چند فلشه ، انگشت خود را روی دکمه ی فلش فشار دهید تا دکمه در حالت فشرده باقی بماند . به آهستگی به ناحیه ی بعدی حرکت کنید و اطمینان حاصل کنید ، که حسگرها در تماس کامل با پوست قرار دارند . در مدت زمان ۳ ثانیه نور بعدی تابش خواهد کرد .

***نکته :

در زمانی که شما از حالت چند فلشه استفاده می کنید ، اگر اجازه دهید دکمه ی فلش از حالت فشردگی خارج شود یا تماس با پوست ضعیف باشد ، بهتر است مراحل درمان را دوباره از سر بگیرید .

مراقبت پس از درمان با دستگاه لیزر خانگی آی لایت

بعد از درمان ( لیزر موهای زائد) مانند هر عمل لیزر درمانی دیگر ، پوست دچار کمی سرخی و قرمزی می شود ، داشتن کمی احساس گرما هم طبیعی است . این ها جز عوارض شایع هستند و به زودی برطرف می شوند ، برای اینکه عوارض کمی را مشاهده کنید و پوست خیلی تحریک نشود ، بهتر است یکسری نکاتی را رعایت کنید :

  • به مدت ۲۴ ساعت بعد از درمان در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید ، بعد از درمان برای محافظت از پوست حتما از کرم های ضد آفتاب با SPF 30 به مدت دو هفته استفاده کنید .
  • حدقل به مدت دو هفته بعد از درمان به مدت طولانی در معرض نور آفتاب قرار نگیرید ، و از حمام آفتاب گرفتن ، سولاریوم و برنزه کردن ، بپرهیزید .
  • ناحیه ی درمان شده را بعد از درمان ، خشک و تمیز نگه دارید و برای اینکه پوستتان مرطوب باقی بماند ، آب زیادی مصرف کنید .
  • بعد از درمان به مدت ۲۴ ساعت ، با آب داغ دوش نگیرید و از اتاق های بخار و سونا استفاده نکنید .
  • بعد از درمان به مدت ۲۴ ساعت ، در ورزش های تماسی شرکت نکنید .
  • در طول درمان اصلا از روش هایی چون اپیلاسیون ، موم گذاشتن، کندن مو، بند انداختن یا کرم های موبر که مو را به طور کامل از ریشه در می آورد ، خودداری کنید .
  • به مدت ۲۴ ساعت پس از درمان ، از کرم های دکلره یا محصولات عطری استفاده نکنید .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.