کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

درمان و رفع خط اخم بین دو ابرو با لیزر در کلینیک جوانسازی پوست

درمان و رفع خط اخم بین دو ابرو با لیزر در کلینیک جوانسازی پوست

درمان و رفع خط اخم با لیزر , درمان و رفع خط اخم بین دو ابرو با لیزر در کلینیک جوانسازی پوست , هزینه درمان خط اخم با استفاده از لیزر , رفع خط اخم با لیزر :پیری یک فرآیند طبیعی و گریز ناپذیر است و به دنبال آن پوست دچار چین و چروک و تغییر و تحولاتی می شود و زیبایی خود را از دست میدهد . یکی از عواملی که در روند پیری تاثیر زیادی دارد ، آسیبی است ، که نور خورشید به پوست می رساند ، نور خورشید با تابیدن به سطح پوست ، کلاژن پوست (کلاژن نوعی پروتئین است که باعث سفتی و صاف شدن پوست می شود .) را مورد هدف قرار داده و با از بین بردن و تخریب کلاژن پشتیبان پوست از بین می رود . و با شل شدن پوست چین و چروک در پوست ظاهر شده و پوست افتاده می شود .

درمان و رفع خط اخم با لیزر


با از بین رفتن قوام پوست ، لکه های قهوه ای رنگ در پوست ظاهر می شود . علاوه بر تاثیر نور خورشید ، حرکت عضلات در پی ابراز احساسات علت دیگر چروک پیشانی می باشد . با افزایش سن ، لایه ی داخلی پوست ، با نام درمیس نازک شده و تکثیر سلولی کاهش می یابد ، و در پی آن آلاستین و بافت های زیر پوست شل شده و پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و منجر به بروز چین و چروک می شود .

خطوط اخم ، خط ها و چین و چروک های عمیقی هستند ، که در طول پیشانی و بین دو ابرو می باشند . خطوط اخم یا همان خطوط بین ابروها باعث عصبانی و جدی به نظر رسیدن فرد می شود ، وجود خطوط اخم بین ابروها سن را هم بالاتر نشان می دهد . آیا شما هم جز دسته افرادی هستید که از به نظر رسیدن ظاهری عبوس و اخمو ناراحت هستید ؟برای از بین بردن خطوط اخم روش های مختلفی از تزریق ژل و تزریق بوتاکس گرفته تا لیزر درمانی وجود دارد .

امروزه از لیزر در فرآیندهای مختلف درمانی استفاده می شود . لیزر درمانی یکی از موثرترین روش ها در درمان چین و چروک و رفع خطوط اخم به شمار می رود .لیزر با از بین بردن و کاهش خطوط دور چشم و بین دو ابرو ظاهر پوست را بهبود بخشیده و باعث جوان سازی پوست می شود .با از بین رفتن خط اخم بین ابروها چهره جذاب تر شده و اعتماد به نفس فرد افزایش می یابد . در ادامه ی این مقاله به درمان و رفع خط اخم بین دو ابرو با لیزر می پردازیم .

در صورت تمایل شما به از بین بردن خط اخم می توانید ، به کلینیک لیزر مو مراجعه کنید . در کلینیک ما متخصصین از انواع روش های درمان خط اخم استفاده می کنند . بعد از مراجعه به کلینیک متخصصین با شما جلسه ی مشاوره ای را برگزار می کنند . و با توجه به شرایط و سطح انتظارات شما یک روش درمانی موثری را برای شما انتخاب می کنند .


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.



علت ها و دلایل ایجاد خط اخم بین دو ابرو

آیا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که چین و چروک پیشانی و خطوط اخم باعث نگرانی و ناراحتی شما شده است ؟ آیا شما هم از اینکه همیشه عصبانی و خشن به نظر می رسید ، خسته شده اید ؟ دلایل مختلفی در به وجود آمدن چین و چروک و خطوط اخم دخالت دارند .با افزایش سن ، بروز چین و چروک و خطوط اخم روندی طبیعی و اجتناب ناپذیر است .

با گذشت سن بافت پوست عوض می شود ، و تولید کلاژن و آلاستین کاهش می یابد ،رنگدانه های پوست دچار تغییرات می شود و رطوبت پوست و انعطاف پذیری آن کاهش یافته و باعث ایجاد چین و چروک در پوست و خطوط اخم می شود . ظاهر شدن خطوط و چین و چروک معمولا از سن ۳۰ تا ۳۵ سالگی شروع می شود . علاوه بر افزایش سن ، عوامل مختلف دیگری چون قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، و سایر عوامل محیطی باعث روند به رو رشد فرآیند پیری می شوند . در برخی از افراد بروز چین و چروک زودرس ژنتیکی است . افراد با پوست و موی روشن هم بیشتر از افراد دیگر دچار چین و چروک پوست می شوند .

علاوه بر موارد گفته شده ، دلایل دیگری چون کم آبی بدن ، نور خورشید ، آلودگی محیط زیست ، استرس و سیگار کشیدن چین و چروک ها و خطوط چهره را افزایش می دهد . سبک غلط زندگی . افزایش سن باعث تخریب لایه محافظ پوست ، یعنی کلاژن ها شده و سطح پوست دچار تغییرات می شود ، و به دنبال آن خطوط ریژ ، چین و چروک و خطوط اخم بین ابروها ظاهر می شود .

درمان خط اخم با لیزر

برای از بین بردن چین و چروک صورت و خطوط اخم امروزه روش های مختلف و جدیدی وجود دارد ، این روش ها کم تهاجمی بوده و نیازی به بستری شدن در آنها وجود ندارد . استفاده از لیزرهای تخریبی برای از رفع خطوط اخم و چین و چروک یکی از موثرترین روش ها است . لیزر اربیوم فرکسل (Erbium FRAXEL) و لیزر CO2 فرکسل (CO2 FRAXEL) جزء تحولات اخیر حوزه زیباسازی پوست می‌باشند.

بر خلاف سایر لیزرها این لیزرها برای درمان خط اخم بر روی انواع پوست ها ، علی الخصوص پوست های تیره قابل استفاده است . اکثر لیزرها برای پوست های تیره مناسب نیستند .لیزر فراکسل بافت و رنگ پوست گردن، قفسه سینه، دست و همچنین صورت را بهبود می بخشد . استفاده از این لیزرهای جدید آثار چین و چروک ایجاد شده در اثر افزایش سن و قرار گرفتن در برابر نور خورشید را از بین می برد . لیزر درمانی در رفع خط خنده هم موثر می باشد .

لیزر اربیوم فرکسل

یکی از انواع لیزرها برای درمان خطوط اخم لیزر اربیوم فرکسل می باشد . این لیزر با تحریک تولید کلاژن باعث ایجاد پوستی صاف و بدون چروک می شود ، و بدین ترتیب خطوط اخم را از بین می برد . در واقع لیزر اربیوم فرکس با استفاده از یک تکنیک به اسم “فتوترمولیز فرکشنال”، هزاران حفره کوچک ، اما عمیق (حدود ۲۰۰۰ حفره در هر سانتی‌متر) با قطری حدود ۷۰ میکرون در لایه‌های عمیق کلاژنی ایجاد می کند ، این حفره ها با تحریک فیبروبلاست ها منجر به تولید کلاژن های جدید می شود . برای تکمیل این فرآیند حدود شش ماه زمان لازم است .

در رفع خطوط اخم با لیزر فراکشنل حدود پنج جلسه درمانی نیاز است ، و برای بهبودی سریع ریال بین جلسات درمانی ۲ تا ۴ هفته استراحت لازم است . استراحت باعث می شود که روند درمان به آرامی و به خوبی انجام شود . قبل از شروع درمان بهتر است ، از یک کرم بی حس کننده موضعی استفاده کنید ، تا احساس درد و ناراحتی نداشته باشید . در طی فرآیند لیزر درمانی برای رفع خطوط اخم و چین و چروک لایه ای از پوست که دارای بافت های زائد است از بین رفته و در پس آن لایه جدید با بافت های سالم ، با قوام و جدید جایگزین بافت های قبلی می شود ، و پوستی صاف ، شفاف و جوان به وجود می آید .

لیزر CO2 فرکسل

لیزر CO2 فرکسل برای درمان خطوط اخم و چین و چروک بسیار مشابه لیزر اربیوم فرکسل عمل می کند . مزیتی که لیزر CO2 فرکسل نسبت به لیزر اربیوم فرکسل دارد ، این است که این لیزر به دلیل اینکه توان نفوذ به لایه های عمیق پوست را دارد ، برای درمان آسیب های عمیق پوستی مناسب است . دوره بهبود آن نسبت به لیزر اربیوم فرکسل کمی بیشتر است ، و حدود یک هفته بعد از جلسه درمانی برای بهبود زمان لازم است ، ولی در مقایسه با روش های قدیمی دوره ی بهبود سریع تری دارد . بهتر است برای کاهش درد و ناراحتی در طی درمان ، قبل از شروع درمان از یک کرم بی حس کننده موضعی استفاده شود .

اقدامات و آمادگی های قبل از انجام لیزر درمانی برای رفع خط اخم

قبل از اقدام به انجام لیزر درمانی برای رفع خطوط اخم بین دو ابرو توصیه می شود ، حتما با یک متخصص باتجربه مشورت کنید . متخصص باید یک جراح پوست با تجربه برای از بین بردن خطوط اخم و چین و چروک باشد . و آموزش ها و مدارک معتبری در زمینه ی لیزر را داشته باشد . ما در کلینیک لیزر مو متخصص های بسیار باتجربه و کارکشته ای داریم ، که از جدیدترین تکنیک های لیزر برای رفع چین و چروک و خطوط اخم بین ابروها استفاده می کنند .

متخصصین ما در کلینیک لیزر مو آماده ی راهنمائی و مشاوره رایگان هستند ، بعد از مراجعه شما به متخصص ، متخصص ابتدا با بررسی وضعیت شما به شما اعلام می کند ، که آیا لیزر درمانی برای شما مفید است یا خیر . و سپس بر حسب سابقه ی پزشکی ، سطح انتظار شما ، وضعیت جسمانی و سلامتی تان بهترین روش لیزر درمانی مناسب شما را برای درمان انتخاب می کند . در صورتی که لیزر درمانی برای شما انتخاب شد ، پزشک به شما توصیه می کند ، که به مدت ۱۰ روز قبل از شروع درمان از از مصرف ویتامین E، آسپرین یا ایبوبروفن خودداری کنید.

داروی ضد ویروس بعد از لیزر درمانی ، برای جلوگیری از تب خال و عفونت های باکتریایی تجویز می شود . سیگار کشیدن یک عامل بسیار موثر در از بین رفتن بافت های پوست و آسیب های پوستی به شمار می رود و باعث طولانی شدن دوره ی درمان می شود .از این رو پزشک به افراد سیگاری توصیه می کند ، که به مدت دو هفته قبل و بعد از انجام لیزر درمانی برای رفع خطوط اخم سیگار کشیدن را ترک کند ، تا رومد بهبود سریع باشد .

پزشک به فرد سیگاری توصیه می کند ، در صورتی که تمایل به بهبودی پوست خود را دارد ، و دوست دارد وضعیت پوستش صاف تر بماند ، بهتر است که سیگار کشیدن را به طور کلی ترک کند . برای جلوگیری از به وجود آمدن برخی از عوارض جانبی بهتر است ، بعد از عمل لیزر برای رفع خطوط اخم ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید ، و از کرم های صورت و داروهای آکنه که ممکن است ، باعث سوزش ، خشکی و قرمزی پوست شود ، استفاده نکنید .

لیزر درمانی چگونه در از بین رفتن خطوط اخم و چین و چروک به پوست کمک می کند ؟

استفاده از روش لیزر درمانی برای درمان خطوط اخم بادقت توسط کامپیوتر قابل کنترل است . لیزر با تبخیر کردن لایه های بیرونی پوست منجر به رفع خطوط اخم می شود . عمق تبخیر با توجه به عمق آسیب پوستی قابل تنظیم می باشد . و نور لیزر برحسب عمق آسیب های پوستی با پالس های متعدد لیزری به سطح پوست تابانده می شود . پرتو های نور به نحو دقیق زنجیرهای مولکولی پوست آسیب دیده را به صورت لایه لایه برمیدارد ، و این کار را تا زمانی ادامه می دهد که ظاهر یکنواخت ، نرم و صاف تری از پوست به دست بیاید . و بعد از آن بدن مجبور به ساخت لایه ی جدیدی می شود ، در پوست جدید ، غدد چربی و فولیکول های مو بازسازی شده و با تحریکتولید کلاژن ها در پوست ، لایه ی جدید پوست صاف و بدون چروک می شود .

فرایند لیزر درمانی برای رفع خط اخم با لیزر شامل چه مواردی است؟

بسته به عمق آسیب پوستی عمق درمان هم متفاوت است ، و بر حسب عمق درمان پزشک از بی حس کننده موضعی یا آرام بخش برای کاهش احساس درد و ناراحتی استفاده می کند . بعد از جلسه ی درمانی اول ، نتیجه ی قابل توجهی از درمان خطوط اخم و چین و چروک قابل مشاهده است . در برخی از موراد ، برا کسب نتیجه ی مطلوب و مورد دلخواه ، لازم است بعد از ۶ ماه یک جلسه درمانی دیگر انجام شود . فرآیند درمان بعد از ۱۰ روز کامل می شود . دوره بهبودی هم کوتاه مدت است ، و افراد بعد از دو هفته می توانند ، به سرکار خود برگردند . از جمله عوارض شایع ، ظاهر شدن لکه های صورتی رنگ می باشد ، که این لکه ها ممکن است به مدت چند هفته به خصوص در افراد با رنگ پوست روشن باقی بماند، برای پوشاندن لکه های صورتی می توان مدتی از آرایش استفاده کرد ، تا پوست به رنگ طبیعی خود برگردد .

رفع خط اخم با لیزر

عوارض جانبی درمان و رفع خط اخم

لیزر درمانی برای رفع خطوط اخم و رفع چین و چروک مانند هر عمل زیبایی دیگر ممکن است ، یکسری عوارضی را داشته باشد . برخی از عوارض جانبی خفیف و شایع عبارتند از : تورم ، دلمه بستن پوست ، قرمزی و تغییر رنگ در محل درمان . در برخی از بیماران در روش لیزر درمانی و به خصوص روش لیزر co2 امکان تغییر در رنگدانه های پوست وجود دارد . و ایجاد و باقی ماندن جای زخم بسیار به ندرت پیش می آید یا اصلا پیش نمی آید . اگر فرد دچار بیماری باشد ، ممکن است ، لیزر درمانی بیماری او را تشدید کند . اگر بعد از عمل لیزر دچار ویروس ، تبخال و یا تاول شدید ، حتما با پزشک و متخصص خود در میان بگذارید . به طور کلی همه ساله هزاران نفر از لیزر برای درمان خطوط اخم و چین و چروک به طور موثر استفاده می کنند و از نتایج حاصل رضایت کامل دارند .

آیا لیزر درمانی همه آسیب‌های پوستی را درمان می‌کند؟

استفاده از لیزر برای درمان خطوط اخم و چین و چروک مناسب لایه های سطحی پوست است ، و برای چین و چروک های عمیق و افتادگی پوست مناسب نمی باشد .
تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان چقدر است و نتیجه ی حاصل چه مدت ماندگاری دارد ؟
تعداد جلسات مورد نیاز وابسته به شرایط هر فرد ، عمق آسیب پوستی ، نوع پوست در بین افراد مختلف متفاوت است و نتایج حاصل به مدت ۸ سال ماندگاری دارد .

لیزر موهای زائد


کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست با لیزر در اصل یک کلینیک مجهز به سیستم های لیزری در تمام زمینه های زیبایی به ویژه برای جوانسازی پوست و لیزر مو می باشد. همچنین تمامی تزریقات زیبایی اعم از تزریق بوتاکس ؛ تزریق ژل , تزریق چربی , پروتز لب , پروتز چانه , پروتز گونه در این کلینیک زیبایی نیز انجام می شود.

برای کشب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست تماس بگیرید. روشی نوین در پیش روی شما خواهیم گذاشت.

برچسب ها: بهترین پزشک لیزر, بهترین کلینیک لیزر, جوانسازی, جوانسازی با لیزر, جوانسازی پوست, درمان خط اخم, رفع اخم, لیزر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.