کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک جوانسازی پوست

لیزر موای زائد , تزریق بوتاکس , جوانسازی پوست با لیزر , تزریق ژل و فیلر , تزریق چربی , میکرودرم , هیدرودرم

تحول در نسل جدید لیزرهای دایود

تحول در نسل جدید لیزرهای دایود

تحول در نسل جدید لیزرهای دایود : لیزر بهترین و موثرترین روش رفع موهای زائد است که روش ها و دستگاه های مختلفی در کلینیک های لیزر مو وجود دارد ، یکی از این روش ها لیزر دایود می باشد .

سیستم های خنک کننده پیشرفته، عامل تعیین کننده در افزایش محبوبیت لیزر رفع موهای زائد دایود

لیزر دایود به دلیل کارایی بالا و پیشرفت تکنولوژی در سال ۲۰۱۵ مورد توجه بسیاری از متقاضیان لیزر درمانی قرار گرفته و محبوبیت آن افزایش یافته است.

طول موج لیزر دایود بلند است و در مقایسه با دستگاه های دیگر در عمق بیشتری از پوست نفوذ کرده و بیشترین جذب ملانین را دارد.این ویژگی باعث شده که لیزر دایود جز بهترین روش های رفع موهای زائد بدن به شمار رود.و برای انواع مو و پوست و برای قسمت های مختلف بدن قابل به کارگیری می باشد.

امروزه دستگاه های لیزر مجهز و پیشرفته شده اند ، دستگاه های دایود ما در کلینیک لیزر مو جهز به سیستم های خنک کننده قوی است که در حین لیزر درمانی نقش موثری در کاهش دمای اپیدرم داشته و ضمن اینکه آسیب های حرارتی را کاهش می دهد سرعت درمان را هم بالا می برد. در سال ۲۰۱۵ با تکمیل و پیشرفت تکنولوژی دایود این لیزر به گزینه ای کاملا مناسب برای از بین بردن موهای زائد بدن تبدیل شده است.

نسل جدید لیزرهای دایود

نسل جدید لیزرهای دایود


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید.



لیزر دایود به دلیل مجهز بودن به سیستم خنک کننده تماسی در هندپیس و همچنین هندپیس خنک کننده مجزا باعث می شود که پوست در حین درمان تا دمای زیر صفر خنک شود و با اعمال انرژی بیشتر پوست دچار سوختگی و آسیب نشود.لیزر دایود ۲۰۱۵ گزینه و دستگاه مناسبی برای انجام عمل لیزر درمانی است.

مزایای دیگر نسل جدید لیزرهای دایود

  • کاملا بی خطر و امن به عمق بیشتری نفوذ می کند.
  • این دستگاه قادر به تولید و تخلیه انرژی بسیار موثر به میزان ده شات در ثانیه است و سریع می باشد.
  • هدف به صورت رگباری تحت درمان قرار می گیرد و نه شات – شات و در نتیجه سطح بیشتری از موهای زائد را به طور همزمان از بین می برد.
  • به هیچ وجه دردی در این روش وجود نخواهد داشت و مهم ترین مسئله این است که با لیزر موهای زائد بدن می توان برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شد.
برچسب ها: دستگاه لیزر, دستگاه لیزر مو, لیزر, لیزر مو, لیزر موهای زائد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.